Battlefield V

Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
Sanokaas, mitä teen väärin, kun peli tarjoaa pelkästään Mercury-kenttää edistyneessä haussa? Eli vaikka napsisin kartoiksi kaikki kentät, niin tulee pelkästään tuota uutta kenttää. Jos ruksin sen pois, niin haku ei löydä yhtäkään peliä, vaikka resetoisi kaiken muun.
Etsitköhän jotain pelimuotoa, joka on tällä hetkellä tarjolla vain tuossa mapissa?
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 998
Etsitköhän jotain pelimuotoa, joka on tällä hetkellä tarjolla vain tuossa mapissa?
Dominationia, breakthrougia tai TDM:ää olisin halunnut pelata. Mitään noista ei löytynyt kuin Mercury-kartasta. Conquestia löytyi sitten muistakin kartoista, mutta siitä en niin välitä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Dominationia, breakthrougia tai TDM:ää olisin halunnut pelata. Mitään noista ei löytynyt kuin Mercury-kartasta. Conquestia löytyi sitten muistakin kartoista, mutta siitä en niin välitä.
Löyty suunnilleen 50 servua euroopasta noihin game modeihin ja yhtään mercuryä ei näkynyt :confused:

Dominationia ei vissiin ole olemassa enää. Squad conquest periaatteessa korvaa sen.

Omat hakuasetukset. Game mode sen mukaan mitä haluaa pelata. En yleensä käytä server browseria, koska tuo pikaliittyminen toimii kohtalaisen hyvin.
Screenshot_4.png
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 998
Löyty suunnilleen 50 servua euroopasta noihin game modeihin ja yhtään mercuryä ei näkynyt :confused:

Dominationia ei vissiin ole olemassa enää. Squad conquest periaatteessa korvaa sen.

Omat hakuasetukset. Game mode sen mukaan mitä haluaa pelata. En yleensä käytä server browseria, koska tuo pikaliittyminen toimii kohtalaisen hyvin.
Tänään taas toimii haku ja näkyy muitakin karttoja. Eilen pelkkä pikaliittyminenkin pisti vain Mercury-karttaan pelaamaan, eli joku outo bugi oli itsellä :think:
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
Pelasin julkaisu viikolla premierellä ja nyt taas jonkun kuukauden eikä kummastakaan jääny mieleen pelihousuja repivää raivoa ja pelin lopettamista tuon efektin takia. Healinkin olen aina vilkaissut siitä palkista mikä rullaa alhaalla eli aika miedosta häirinnästä puhutaan kun ei ole tullut edes ajatelleeksi.
Kait tuon laskenu samaan kun ottaa damagea niin tulee sitä PUNASTA PASKAA PILAAMAAN MUN PELIN niin siihen jatkoksi sitten...
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
ehkä ne vaihtaa sen väriä kun tuohon tulee myrkkynaatit, eikai tuossa mitään myrkkyjä ole tällä hetkellä ?
niin ja vaihdoin kyllä jonkun värivamma asetuksen hyvin nopeasti päälle mutta se muutti vain omien väriä mukavamman siniseks, liekkö se sitten vaikuttanu tuonkin väriin enkä sitä niin ajattele ::think
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 004
Toi uus outpost moodi taas osottaa kuinka uskomattoman tyhmiä ton pelin pelaajat on.

Tiimi juoksee isossa kasassa ympyrää alueelta alueelle ja toinen tiimi juoksee perässä samaa ympyrää. Se kumpi juoksee nopeempaa voittaa. Tai jos siellä on yks squadi joka osaa puolustaa, ni se tiimi voittaa 100% aina.

Sit ei aivosolukaan värähdä vaikka niille ehdottaa, että vois välillä puolustaa... mutta ei. Juosta pitää.

Yks päivä pelasin conquestissa devastationia ja omat otti C:tä kovaa, koko tiimillä. Muut alueet oli vihollisilla ja kysyin että miks kukaa ei mee vaikka D:lle mikä oli vihollisilla, mutta siellä ollu vihollisia, niin joku vastas "koska siellä ei oo ketää".
Siis ne ei mee valtaa niitä alueita, koska siellä ei oo vihollisia?!
Taas löyty jotenkin 30 pelaajaa täysiä idiootteja samalle puolelle.

Olis kyllä hienoa haastatella jotain average bäfääjiä ja kattoo millasia ne on niinku oikeessa elämässä ja vielä kattoo niiden peliä ja kysyä et miks teit noin tai noin ja vois sitten yhdessä pohdiskella kuinka tyhmiä ratkaisuja ne tekee. Sit uninstalloida peli ja ehdottaa jotain yksinpeliä, esim pasianssia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.12.2018
Viestejä
362
Toi uus outpost moodi taas osottaa kuinka uskomattoman tyhmiä ton pelin pelaajat on.

Tiimi juoksee isossa kasassa ympyrää alueelta alueelle ja toinen tiimi juoksee perässä samaa ympyrää. Se kumpi juoksee nopeempaa voittaa. Tai jos siellä on yks squadi joka osaa puolustaa, ni se tiimi voittaa 100% aina.

Sit ei aivosolukaan värähdä vaikka niille ehdottaa, että vois välillä puolustaa... mutta ei. Juosta pitää.

Yks päivä pelasin conquetissa devastationia ja omat otti C:tä kovaa, koko tiimillä. Muut alueet oli vihollisilla ja kysyin että miks kukaa ei mee vaikka D:lle mikä oli vihollisilla, mutta siellä ollu vihollisia, niin joku vastas "koska siellä ei oo ketää".
Siis ne ei mee valtaa niitä alueita, koska siellä ei oo vihollisia?!
Taas löyty jotenkin 30 pelaajaa täysiä idiootteja samalle puolelle.

Olis kyllä hienoa haastatella jotain average bäfääjiä ja kattoo millasia ne on niinku oikeessa elämässä ja vielä kattoo niiden peliä ja kysyä et miks teit noin tai noin ja vois sitten yhdessä pohdiskella kuinka tyhmiä ratkaisuja ne tekee. Sit uninstalloida peli ja ehdottaa jotain yksinpeliä, esim pasianssia.
Tämä niin helvetisti. Yhen outpost matsin pelasin ja paskanmaku jäi et katotaan jaksaako toista edes pelata.
 
Liittynyt
22.03.2018
Viestejä
147
Kyllä jaksaa korppikuningas ulista pelistä. Mee pelaamaan firestormia niin ei haittaa paskat pelaajat
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
845
Kyllä jaksaa korppikuningas ulista pelistä. Mee pelaamaan firestormia niin ei haittaa paskat pelaajat
Jep,
Discordista varmaan löytyy seuraa kenen kanssa voisi saada aikaan ainakin sellaisen squadin joka PTFO. Tottakaise harmittaa jos tiimi on mitä on mutta ei se kummene täällä ulisemalla.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Tämä niin helvetisti. Yhen outpost matsin pelasin ja paskanmaku jäi et katotaan jaksaako toista edes pelata.
Mä taas oon sitä mieltä, että jokainen conquest tulisi muuttaa tähän. Konkka opettaa juoksemaan yhdessä kasassa ilman mitään järkeä puolustaa lippuja. Tämä on kuin konkka, mutta edes hivenen järkeä pelimuodossa.

Koska joku idiootti poisti sen ainoan järkevän pelimuodon, eli frontlinesin, niin on outpost sentään järkevin sen jälkeen.

Ja edelleen. Porukka juo kaljaa ja pelailee, haluaa tappoja. Ei niitä casuaaleja kiinnosta voitto tai objekti. Kova rähinä vilkkaimmalla lipulla, joten porukassa etsitään niitä.

Bäfä on parhaimmillaan arki aamuisin, jolloin siellä pelaa lähes poikkeuksetta kaikki kunnolla.
Ihan turha pe-la illalla odottaa ainuttakaan objektin pelaajaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.12.2018
Viestejä
362
Määrä taas oon sitä mieltä, että jokainen conquest tulisi muuttaa tähän. Konkka opettaa juoksemaan yhdessä kasassa ilman mitään järkeä puolustaa lippuja. Tämä on kuin konkka, mutta edes hivenen järkeä pelimuodossa.

Koska joku idiootti poisti sen ainoan järkevän pelimuodon, eli frontlinesin, niin on outpost sentään järkevin sen jälkeen.

Ja edelleen. Porukka juo kaljaa ja pelailee, haluaa tappoja. Ei niitä casuaaleja kiinnosta voitto tai objekti. Kova rähinä vilkkaimmalla lipulla, joten porukassa etsitään niitä.

Bäfä on parhaimmillaan arki aamuisin, jolloin siellä pelaa lähes poikkeuksetta kaikki kunnolla.
Ihan turha pe-la illalla odottaa ainuttakaan objektin pelaajaa.
Joo siis tämä vois olla hyvä pelimuoto mutta ensivaikutelma oli se mainittu että porukassa juostaan rinkiä
 

dea

Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
256
Kyllä itse ainakin oon korppikuninkaan kanssa samoilla linjoilla. Tuskin tulee seuraavaa bäfää ostettua koska nykyään se on vaan ympyrän juoksemista tappojen ja mahtavan kd:n perässä. Pelinä hyvä mutta pelaajat saa pään harmaantumaan melkein joka kerta. :D
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
Toi uus outpost moodi taas osottaa kuinka uskomattoman tyhmiä ton pelin pelaajat on.

Tiimi juoksee isossa kasassa ympyrää alueelta alueelle ja toinen tiimi juoksee perässä samaa ympyrää. Se kumpi juoksee nopeempaa voittaa. Tai jos siellä on yks squadi joka osaa puolustaa, ni se tiimi voittaa 100% aina.

Sit ei aivosolukaan värähdä vaikka niille ehdottaa, että vois välillä puolustaa... mutta ei. Juosta pitää.

Yks päivä pelasin conquetissa devastationia ja omat otti C:tä kovaa, koko tiimillä. Muut alueet oli vihollisilla ja kysyin että miks kukaa ei mee vaikka D:lle mikä oli vihollisilla, mutta siellä ollu vihollisia, niin joku vastas "koska siellä ei oo ketää".
Siis ne ei mee valtaa niitä alueita, koska siellä ei oo vihollisia?!
Taas löyty jotenkin 30 pelaajaa täysiä idiootteja samalle puolelle.

Olis kyllä hienoa haastatella jotain average bäfääjiä ja kattoo millasia ne on niinku oikeessa elämässä ja vielä kattoo niiden peliä ja kysyä et miks teit noin tai noin ja vois sitten yhdessä pohdiskella kuinka tyhmiä ratkaisuja ne tekee. Sit uninstalloida peli ja ehdottaa jotain yksinpeliä, esim pasianssia.
Ne on vaan kato niitä casuaaliperseilijöitä.
Kerran parin kuukauden väliin kokoonnutaan battlefieldin parissa kaveriporukalla
Mä taas oon sitä mieltä, että jokainen conquest tulisi muuttaa tähän. Konkka opettaa juoksemaan yhdessä kasassa ilman mitään järkeä puolustaa lippuja. Tämä on kuin konkka, mutta edes hivenen järkeä pelimuodossa.

Koska joku idiootti poisti sen ainoan järkevän pelimuodon, eli frontlinesin, niin on outpost sentään järkevin sen jälkeen.

Ja edelleen. Porukka juo kaljaa ja pelailee, haluaa tappoja. Ei niitä casuaaleja kiinnosta voitto tai objekti. Kova rähinä vilkkaimmalla lipulla, joten porukassa etsitään niitä.

Bäfä on parhaimmillaan arki aamuisin, jolloin siellä pelaa lähes poikkeuksetta kaikki kunnolla.
Ihan turha pe-la illalla odottaa ainuttakaan objektin pelaajaa.
Miksi et pidä Breakthrougista?:D
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Miksi et pidä Breakthrougista?:D
Johtuen siitä, että suurin osa mapeista ei toimi siinä pelimuodossa. Ykkösessä pelasin pelkästään operaatioita ja niissä oli kokoajan fiilistä.

Tässä breaktrough on sitä, että joo hyökkäävät kämppii snipuna eikä kukaan liiku mihinkään, tai sit toinen juoksee yli 100-0.

Frontlinesissa oli snipuja, mutta joka mappi oli siten, että lipuille pääsit ilman snipun pelkoa ja koska oli vain yksi objekti, niin taliaivot kykeni siihen.
Breaktroughissa kun lippu on saatu, kaikki menee toiselle, eikä kukaan puolusta. Frontlinesissa 85% sentään menee lippujen linjassa.

Paperilla Grand operation olisi se paras. Olisi eri pelimuotoja jne. Mutta yksi operaatio kestää aivan jumalattoman kauan, parhaimmillaan 1,5-2h ja siinä ei silti ole yhtään mitään merkitystä kahden ekan päivän tuloksella. Turhaan siellä painaa menemään.

Frontlinesissa saattoi myös kestää vaikka 1,5h jossain hamadassa ja silti se oli alusta loppuun tavoittelemisen arvoista. Yleensä sota liikkuu kahteen suuntaan, joten siksikin breaktrough ei oikein nappaa. Toiset kunnostautuu ekan sektorin jälkeen, mutta et voi saada menetettyä aluetta takaisin, toisin kuin frontlinesissa.

Frontlinesissa jokainen mappi toimi siihen pelimuotoon todella hyvin, ihan kuin ne olisi tehty siihen.
Konkkaan mun mielestä ei sovi oikeastaan mikään mappi, breaktrough on taas sellainen, että joka mapissa on +1 hyvää sektoria, mutta monesti ne ekat on aivan järkyttävää kuraa. Kuten mercuryn, hamadan ja Rotterdamin ekat sektorit.

Kaiken kaikkiaan into riitti lähes 500 tuntiin peliä ja into olisi jatkunut täysin samanlaisena, mutta frontlinesin poiston jälkeen pelaan vain jos pari kaveria pelaa, eli 1-2 kertaa viikossa 1-2h.
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
Kyllähän tuo pitää paikkansa et esim fjellissä ei moni tajua hyökätä vaan jäädään sniputtamaan. Mutta, Kyllähän niitä hyviäkin eriä tulee todella paljon missä pelataan järkevästi.

Battlefield 1 operationista yritin kaikella voimalla pitää mutten pystyny. Sillä tuo 64 pelaajamäärä oli aivan liikaa.
Siinä ei kertakaikkiaan kerenny tehdä mitään ku vauhti oli sitä quake luokkaa
Tässä bfv Breakthrougissa on sama määrä pelaajia mut munaravin taso on alentunu huomattavasti niin ei juurikaan haittaa tämä pelaajamäärä.
 
Liittynyt
12.12.2018
Viestejä
362
Kyllä itse ainakin oon korppikuninkaan kanssa samoilla linjoilla. Tuskin tulee seuraavaa bäfää ostettua koska nykyään se on vaan ympyrän juoksemista tappojen ja mahtavan kd:n perässä. Pelinä hyvä mutta pelaajat saa pään harmaantumaan melkein joka kerta. :D
Niinhän se menee että pelaajat pilaa hyvän pelin sillä ettei pelaa sitä niinku on tarkotettu :D
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 043
No DICE nyt vaan lähti väärälle linjalle pelin kanssa jo heti alussa (EA:n painostuksesta). Jos seuraava Bäfä, joka tulee todennäköisesti 2020, on BC3 niin kaikki hullut hahmon ja aseen muokkaukset voidaan siirtää siihen ja pelillisiä uudistuksia taas varmasti luvassa.
Mun mielestä CoD teki WW2 paljon paremmin jo kampanjan osalta mitä BFV ja se on sääli, kun pelimoottorilla olis saanut vaikka miten eeppisen tarinan aikaan vuosiksi. Itse ”odottelen” nyt Pacific Theateria tähän seuraavaksi ja toivon että se antaisi viimeisen silauksen tälle pelille, jonka jälkeen voidaankin odotella taas sitä seuraavaa Bäfää. Resurssit on kaikesta päätellen siirretty jo tulevaisuuteen :)
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
Onko tässä jossain mistä näkee historian servuista missä on pelannu? Ykkösessä oli.

edit: tais tulla huijari taas vastaan

assimango's Battlefield 5 Overview Stats - Battlefield Tracker

En jaksanu jäädä hirveesti kattelee sitä, mutta napsi aika hyvin vihuja.

Oisin quitannu pelistä ja spektannu sitä, mutta en löytäny sitä historiaa noista servuista.
Saman hermannin spottasin itsekin, juoksenteli MG34:n kanssa ja veteli lonkalta 50-2 -matseja muutaman ennen kuin luojan kiitos lähti muuten todella hyvältä serveriltä (tasaisia matseja vaikka tuo oli messissä).

Toisaalta sitten tämä ping abusing josta jaksan itkeä. Noi 150-200 pingi kaverit on jo ihan arkipäivää mutta tänään oli TOP3:ssa kaveri jolla oli pingi (Grand Operation kahdesti) kokoajan päälle 300 ja siellä se veteli 60-70 tappoa ja muutama hassu kuolema -ratiolla. Varmaan sitten joku superhyvä Aasialainen lapsisotilas, jepajep. Tälläistä mitä ihmeellisimpien asioiden abusingpaskaa ei ikinä tarvinnut katsella ykkösessä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
What the fuck is this yellow shit around my screen can you guys put throug ONE PATCH without fucking something up!? : BattlefieldV näköjään sitä on pienennetty sitä määrää, mutta en silti tykkää tuosta, että sitä vielläkin jos näkyy.
Eipä tuota edes näe pelin tiimellyksessä. Esimerkiksi:
Screenshot_4.png
Kyllä itse ainakin oon korppikuninkaan kanssa samoilla linjoilla. Tuskin tulee seuraavaa bäfää ostettua koska nykyään se on vaan ympyrän juoksemista tappojen ja mahtavan kd:n perässä. Pelinä hyvä mutta pelaajat saa pään harmaantumaan melkein joka kerta. :D
Aika samanlaista meinkinki ollut BF3 lähtien, joten ei kai tuon pitäisi tulla yllätyksenä? 90% pelaajista ei osaa pelata peliä oikein :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
Pelaako kukaan tota perus Team deathmatchia, vai näettekö sen turhimpana pelimuotona?:D
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
448
Pelaako kukaan tota perus Team deathmatchia, vai näettekö sen turhimpana pelimuotona?:D
Aivan turha.

Harmittaa edelleen kovasti, että poistivat frontlinesin. Konkka on päätöntä munarallia ja se joka jaksaa eniten juosta ympäri karttaa, todennäköisesti voittaa (FPS pelissä juoksemalla ympyrää voittaa parhaiten??!?). Outpost vaikutti lupaavalta mutta muutaman pelin jälkeen yhtä päätöntä ympyrän juoksemista sekin. Kenties jengi ajan kanssa oppii pelaamaan sitäkin taktisemmin, jos sille annetaan mahdollisuus? Breakthrough ihan hyvä, mutta jengi suurimmaksi osaksi makaa paikoillaan, riippumatta kummassa joukkueessa pelaa. Frontlinesin pienempi pelaajamäärä, sekä molempiin suuntiin liikkuva hyökkäys/puolustus tarjosi ihan erilailla toimintaa ja myös taktista kulmaa. Hyvin sijoiteltu spawn beacon, muutama savu hyökätessä tai onnistunut puolustusasema ja pystyit yksilönäkin vaikuttamaan suuresti pelin kulkuun ja lopputulokseen.
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
Aivan turha.

Harmittaa edelleen kovasti, että poistivat frontlinesin. Konkka on päätöntä munarallia ja se joka jaksaa eniten juosta ympäri karttaa, todennäköisesti voittaa (FPS pelissä juoksemalla ympyrää voittaa parhaiten??!?). Outpost vaikutti lupaavalta mutta muutaman pelin jälkeen yhtä päätöntä ympyrän juoksemista sekin. Kenties jengi ajan kanssa oppii pelaamaan sitäkin taktisemmin, jos sille annetaan mahdollisuus? Breakthrough ihan hyvä, mutta jengi suurimmaksi osaksi makaa paikoillaan, riippumatta kummassa joukkueessa pelaa. Frontlinesin pienempi pelaajamäärä, sekä molempiin suuntiin liikkuva hyökkäys/puolustus tarjosi ihan erilailla toimintaa ja myös taktista kulmaa. Hyvin sijoiteltu spawn beacon, muutama savu hyökätessä tai onnistunut puolustusasema ja pystyit yksilönäkin vaikuttamaan suuresti pelin kulkuun ja lopputulokseen.
Ompa harmi että poistivat Frontlinesin jännä että löytyy porukkaa joille se oli paras pelimuoto, sillä erittäin pieni pelaaja/serveri määrä pisti silmään. Veikkailin ite et onkohan tällä paljoakaa kannattajia. Ite tykästyin siksi koska oli pienempi pelaajamäärä mitä esim. Breakthrougissa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 004
Oli kyllä uskomattomin puristus mitä tässä pelissä muistan. Pelasin viikonloppuna 11 peliä conquestia. Perjantaina olin yhdessä pelissä voittajien puolella. Sit 9 tappioo putkeen ja nyt sunnuntai-illan lopuks yks voitto.

Joskus tuntuu, että pelaan jotenkin bottien kanssa easy vaikeustasolla. Tossa viimisessä pelissä oli hyvä johto ja sit yht'äkkiä omat alkaa ampuilee ihan mihin sattuu, sellasiin paikkoihin missä ei oo ees vihollisia ja savutti vielä upeesti vaan omia jalkoja. Medicit juoksee neula kädessä herättää, vaikka vihollinen on kiven päällä vieressä IHAN NÄKYVILLÄ.
Niin ja isossa kasassa jatkuvasti. Paikasta toiseen. :tup:
 
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
739
Xboxilla sellanen ongelma että seuraavan ränkin aseet ei avaudu ollenkaan käyttöön ? Esim just pelasin reconin level 14 ja jo level 13 olis pitäny saada uusi ase mutta eipä saa.. Kellään muulla ollut samaa?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Xboxilla sellanen ongelma että seuraavan ränkin aseet ei avaudu ollenkaan käyttöön ? Esim just pelasin reconin level 14 ja jo level 13 olis pitäny saada uusi ase mutta eipä saa.. Kellään muulla ollut samaa?
Yleinen ongelma joka on dicellä tiedossa ja korjausta etsitään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
157
Onko kukaan huomannut Firestormissa mitään outoa Armoreiden suhteen? Nyt ollut useassa matsissa tilanne jossa minulla on ollut 1 armor plate käytössä ja kun vastaan on tullut medium armor ja olen sen vaihtanut niin armor plate paikat näyttää tyhjää. Ja suojat tulee vasta näkyviin sinisellä kun lätkii pari kappaletta armor plateja itseensä.
Eikö tuon mediumin pitäisi nostaa suojaustasoa suoraan kahteen?
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Onko kukaan huomannut Firestormissa mitään outoa Armoreiden suhteen? Nyt ollut useassa matsissa tilanne jossa minulla on ollut 1 armor plate käytössä ja kun vastaan on tullut medium armor ja olen sen vaihtanut niin armor plate paikat näyttää tyhjää. Ja suojat tulee vasta näkyviin sinisellä kun lätkii pari kappaletta armor plateja itseensä.
Eikö tuon mediumin pitäisi nostaa suojaustasoa suoraan kahteen?
Onkoha se voinu olla käyetty eli joku ottanut siitä uuden itselleen ja vanha jäänyt maahan? Tai sitten voihan se olla joku uusi bugigin ei yllättäisi sekään :D
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
412
Onko kukaan huomannut Firestormissa mitään outoa Armoreiden suhteen? Nyt ollut useassa matsissa tilanne jossa minulla on ollut 1 armor plate käytössä ja kun vastaan on tullut medium armor ja olen sen vaihtanut niin armor plate paikat näyttää tyhjää. Ja suojat tulee vasta näkyviin sinisellä kun lätkii pari kappaletta armor plateja itseensä.
Eikö tuon mediumin pitäisi nostaa suojaustasoa suoraan kahteen?
Itse olen ymmärtänyt, että jos ottaa bränikän maasta niin suojat täynnä jos taas ottaa tapetulla viholliselta niin sitten se on tyhjä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
157
Aivan, noin sen tarvii sit mennä. Noi tyhjät suojat tais olla tosiaan tapetuilta vihuilta.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
439
Hirveästi en ole Firestormia pelannut, mutta hieman sieppaa se että siellä kahdestaan tiimiläiset pelaa Sooloa. Kuinka usein tapahtuu? Nytkin olin 5 joukossa ja uin "loppuluodolle" niin siellä nämä kaks MEDSiläistä kikkailee keskenään :(
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849


@ 4:00 min ->

Olenko ainut joka ihmettelee tätä keke-Westien ulinaa AP-miinoista? Ei todellakaan ole eka video jossa se itkee kuinka ... AP-miinoja on jokapuolella ja niihin on kovin ärsyttävää kuolla. Enkä edes katsele jantterin videoita kuin täysin randomilla.

Meikäläisellä ei ole ikinä ollut ongelmaa AP-miinoista enkä todellakaan kippaa niihin 24/7. Luulisi että noilla Westien tapaisilla low graphics -hermanneilla ne vielä pistää silmään 6 kertaa enemmän kuin sellaisilla jotka eivät säädä / hiero grafiikka-asetuksiaan KD-ration maksimoimiseksi. Muistan kuinka joskus keväällä Westie itki mm. siitä kuinka maaten olevia pelaajia on niin hankalaa nähdä ja niihin on ärsyttävää kuolla. Ihan käsittämätöntä valitusta.

EDIT:

Itki muuten vieläpä AP-miinojen määrästä, väittää (=valehtelee) videollaan, että niitä voi vaan lykkiä rajattomasti minne lystää vaikka maksimimäärä on 3kpl - aivan kuten AT-miinojen ym. kanssa. Samanlainen rajoitus oli jo BF1:ssä. Melkoinen gaming kommentaattori hermanni tosiaan.

:tdown:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Olenko ainut joka ihmettelee tätä keke-Westien ulinaa AP-miinoista? Ei todellakaan ole eka video jossa se itkee kuinka ... AP-miinoja on jokapuolella ja niihin on kovin ärsyttävää kuolla. Enkä edes katsele jantterin videoita kuin täysin randomilla.

Meikäläisellä ei ole ikinä ollut ongelmaa AP-miinoista enkä todellakaan kippaa niihin 24/7. Luulisi että noilla Westien tapaisilla low graphics -hermanneilla ne vielä pistää silmään 6 kertaa enemmän kuin sellaisilla jotka eivät säädä / hiero grafiikka-asetuksiaan KD-ration maksimoimiseksi. Muistan kuinka joskus keväällä Westie itki mm. siitä kuinka maaten olevia pelaajia on niin hankalaa nähdä ja niihin on ärsyttävää kuolla. Ihan käsittämätöntä valitusta.

EDIT:

Itki muuten vieläpä AP-miinojen määrästä, väittää (=valehtelee) videollaan, että niitä voi vaan lykkiä rajattomasti minne lystää vaikka maksimimäärä on 3kpl - aivan kuten AT-miinojen ym. kanssa. Samanlainen rajoitus oli jo BF1:ssä. Melkoinen gaming kommentaattori hermanni tosiaan.

:tdown:
Kuulostaapa hyviltä muutoksilta. Ainut räjähde/ase koko pelissä jonka käyttämien ei vaadi minkäänlaista taitoa. Omasta puolesta AP-miinat voisi poistaa koko pelistä.
 
Liittynyt
25.10.2018
Viestejä
664
Kuulostaapa hyviltä muutoksilta. Ainut räjähde/ase koko pelissä jonka käyttämien ei vaadi minkäänlaista taitoa. Omasta puolesta AP-miinat voisi poistaa koko pelistä.
Eihän ne taitoa juurikaan vaadi, paitsi niiden asettaminen oikeisiin paikkoihin jonkin verran. Kuuluu kuitenkin miinat toiseen maailmansotaan. Naissotilaat voisi puolestani poistaa. Eivät naiset sotineet brittien tai saksalaisten joukoissa. Tekevät vaan pelistä synnytys -simulaattorin. :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 004
Miinat tässä(kin) pelissä on just parhaita... sillon vielä kun ne toimi kunnolla. Niillä pysty pysäyttämään hyökkäyksen alueelle hyvin, kun porukka juoksee laput silmillä käsikädessä niihin ja kuolee. Ne on myös hyvä indikaattori, että johonkin alueelle on menossa vihollisia, niin tietää mennä puolustaa sitä aluetta.

Nyt uusimmassa versiossa vaikuttaa, että edes kaks miinaa ei tapa vihollista (ihan liian monesti tulee 99dmg) ja ne on valitettavasti ihan turhia... ainoastaan ne paljastaa vihollisen liikkeet.

edit: ja scouttina on hauskaa luree vihollisia niihin miinoihin. Ampua niitä ensin vähän ja lähtee karkuun reittiä missä on miinat ja sit kattoo kun ne juoksee perässä niihin. :lol:
Sama tankkien kanssa. Miinat maahan ja sit houkutella ne tankit niihin. Se on lystiä.

edit2: Yli 700 AP miinatappoa näköjään mulla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
258
Kyllä ne naiset oli tärkeässä osassa sotaa, ne purki koodauksia ja keksi uusia aseita, melekeen ratkas sodan ;)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Onko tämä peli oikeasti niin vaativa että 64 pelaajan Conquestia ei voi pelata Ryzen 2600:lla ? Kun esim. Narvikissa kaikki säikeet on 100% rasituksessa ja tulee ikävää stutterinkia yms. Että ei ole kyllä kovin hyvä pelata :S
Kannattaa kokeilla DX12, jos se toimii. Jos ei valitse niin DX11 ja future frame rendering on. Tästä videosta vähän osviittaa: www.youtube.com/watch?v=zookzPHKxJI
Myös fps rajoitus 60 voi auttaa.
 
Liittynyt
22.03.2018
Viestejä
147
Oli kyllä upea päivitys jälleen kerran. Firestorm ei toimi ja Xbox x:llä hirveä lagi. Osa ukoista oli näkymättömiä
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 538
Ilmeisesti ei tullut se max rank muutos vielä, eikä uusia karttoja? Jatketaan odottelua siis...
 
Liittynyt
19.12.2018
Viestejä
1 423
Onko tämä peli oikeasti niin vaativa että 64 pelaajan Conquestia ei voi pelata Ryzen 2600:lla ? Kun esim. Narvikissa kaikki säikeet on 100% rasituksessa ja tulee ikävää stutterinkia yms. Että ei ole kyllä kovin hyvä pelata :S
Luulis 6c12threads riittävän. 9600k:lla ja vega64 on toiminut sanoisin, että smoothisti. Noista sun kone spekseistä , jos nyt jotakin vois olla niin tuo virtalähde ei kovin iso ole. Erilaisia näyttis asetuksia voi kokeilla. Battlefieldin asetuksista kokeilla kummalla toimii paremmin DX11 vai DX12. Future frame rendering asetuksen säätäminen on/off.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 615
Viestejä
4 186 096
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom