Battlefield V

Toinen mitä pitäisi muuttaa on se, että antaisivat mahdollisuuden vaihtaa squad deployn siihen karttaan. Minä ainakin katson aina kartalta kannattaako oman tiimin luo spawnata, koska usein he ovat kusessa jossain johon minäkin kuolisin n. sekunti spawnin jälkeen. Typeryyttä yrittää pakottaa spawnia squadin luo.
Tätä olen toivonut myös. Defaulttina tuo on hyvä että randomit tajuaa kulkea hiukan paremmin mukana. Asetuksissa pitäisi tosiaan olla mahdollisuus vaihtaa se perus karttanäkymä heti kuoleman jälkeen. Omasta mielestä paljon hyödyllisempi nähdä kokonaistilanne lipuista ja squadin jäsenistä. Esimerkiksi jos omaa lippua valtaa vain yksi vihollinen niin voi spawnata sinne apuun.
 
No ei nyt mielestäni fiasko kuitenkaan, vaikka toki enemmän odotan edelleen. Tämä on muuten jännä, miten 15h yksinpelikampanja on ihan ok ja siitä voi maksaa täyden hinnan, mutta samanhintaisen moninpelin pitää viihdyttää se 1000h, tai peli on ”fiasko”.

E: ja syyllistyn siis itse ihan samaan ajattelutapaan.
Mielestäni aika helposti perusteltu, eikä nyt tarvetta läpikäydä sitä aihetta tässä ketjussa (1000h toki raflaava), pelasin BF4 jotakuinkin 300h ja viihdyin. 15h alkaa olemaan melko vähän myös singleplayerista nykypäivänä, ottaen kaiken lisäsisällön huomioon.
DICE voisi seuraavaksi poistaa vaikka Combined Armsin, ja tuoda sitten Frontlinesin sekä Dominationin takaisin.... :D
 
Viimeksi muokattu:
Mulla vasta 580h. tätä. mutta vain fiilis mielessä pelailtu, Ennen ku piti muka pelata tosissan tuli noin 15.000-30.000h. bf2...tai jotain sinnepäin.
 
Mites muills boys AT-riflen kanssa menee? Mulla meni hyvin siihen asti kunnes päivitin arpc tms. ammot aseelle. Ei tee enää damagea tankeille:shifty::confused:
 
Niin onko sitä kukkaan kokkeilut nykyään lentää joikkarilla ja jos niin millä? ja miten toimii?
 
Onkos kukaan vielä onnistunut etenemään ekaa sektoria pidemmälle mercuryn breakthrough-modessa? Tuntuu olevan "vähän" epäbalanssissa.
 
Pitkään aikaa en ole videota laittanut, joten laitetaan kaksin kappalein. Ensimmäisessä kohtuu vanhoja klippejä, mitä kertynyt useamman kuukauden aikana. Toisessa videossa henkiläkohtainen tappoennätys Firestormin puolelta.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Mites muills boys AT-riflen kanssa menee? Mulla meni hyvin siihen asti kunnes päivitin arpc tms. ammot aseelle. Ei tee enää damagea tankeille:shifty::confused:
En tuu varmaan koskaan käyttämään koko asetta. Bipod aseet on omasta mielestä aivan kauheita. Määrällisesti noita Boysseja on ollut aivan liikaa joka matsissa. Toivottavasti pelaajat alkaisivat kyllästymään tuohon.
Onkos kukaan vielä onnistunut etenemään ekaa sektoria pidemmälle mercuryn breakthrough-modessa? Tuntuu olevan "vähän" epäbalanssissa.
2 matsia takana. Hyökkäys ja puolustus voitettiin molemmat. Vaikutti tosiaan siltä että ensimmäinen sektori on kaikista vaikein hyökätä. Ihan hyvä kartta, mutta Conquest liian ahdas.
 
En tuu varmaan koskaan käyttämään koko asetta. Bipod aseet on omasta mielestä aivan kauheita. Määrällisesti noita Boysseja on ollut aivan liikaa joka matsissa. Toivottavasti pelaajat alkaisivat kyllästymään tuohon.

Yritin edellisen ToWin assignmenttia tehdä tuolla Boysillä ja onhan se kauhea käyttää.

Toki <100m torso-osumista tulee 1 hit kill mutta mitään muuta hyvää siitä rojusta en pysty löytämään. Mutta ei sillä osu mihinkään ilman bipodia, ja bipodimekaniikat on niin turhauttavan huonot että ei siitä mitään kiksejä saa. Lisäksi tuo pötköttely ei vaan tunnu mielekkäältä pelaamiselta ja tämä pakottaa siihen.

Muuten uskoisin että kaikkoaa alku-innostuksen jälkeen mutta jos LMG/MMG makailijoiden määrä jotakin kertoo niin pelissä on valtavasti pelaajia joiden mielestä tuo pötköttely on hauskaa....
 
Pitkään aikaa en ole videota laittanut, joten laitetaan kaksin kappalein. Ensimmäisessä kohtuu vanhoja klippejä, mitä kertynyt useamman kuukauden aikana. Toisessa videossa henkiläkohtainen tappoennätys Firestormin puolelta.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

En tuu varmaan koskaan käyttämään koko asetta. Bipod aseet on omasta mielestä aivan kauheita. Määrällisesti noita Boysseja on ollut aivan liikaa joka matsissa. Toivottavasti pelaajat alkaisivat kyllästymään tuohon.

2 matsia takana. Hyökkäys ja puolustus voitettiin molemmat. Vaikutti tosiaan siltä että ensimmäinen sektori on kaikista vaikein hyökätä. Ihan hyvä kartta, mutta Conquest liian ahdas.


Sulla on tollanen agressiivinen pelityyli, minkä takia käytät juuri automaatti kivääreitä? Eikö sarjatuli aseet olisi soveltuvampia esim rynnäkkökiväärit , stg44-sturmgeweher?
 
Pelaako Moksu PC:llä vai konsolilla? Vaikkei kaikkien tietenkään tarvitse pelata aggressiivisella pelityylillä, niin kyllähän Bäfä tarjoaa parhaat taistelut juuri silloin kun molemmilta tiimeiltä löytyy vähintään muutama aktiivinen squad, jotka käyvät taistelua lippupisteillä.

Breakthrough-pelimuodossa on nykyään esimerkiksi Arraksessa kirkko, joka vetää väkeä jostain kumman syystä puoleensa. Kun A-lippua pitäisi puolustaa kylässä, porukka jää reconeiden kanssa mieluummin kirkon muureille. Kun seuraavaa sektoria lähdetään puolustamaan, jäädään yhä samalle kirkolle, vaikka hyökkääjäporukka menee ohi kirkon suoraan A-lipulle. Sektori menetetään ja katsaus karttaan missä apuvoimat lipuilta; no kirkolla tietenkin. Yhä enemmän porukka pelailee mieluummin vain "omassa kuplassaan". Mielestäni tämä ilmiö lisääntynyt selvästi sitten pelin alkutaipaleen.
 
Millasilla asetuksilla rtx2080ti omistavat pelaavat. Itsellä 4k 60hz gsync ruutu ja tuntuu pyörivän 4k dx12 rtx kaikki täysillä yli 60fps ja dllsn kanssa joku 70-80fps mutta taas tuntuu paljon sulavammalta dx11 85-105fps.
 
Tunnistinkin murolaisen killfeedissä kun pistää porukkaa sileeksi, itse olin tuossa viimosessa squadissa minkä pistitte matalaks :) Nättiä pelaamista!
Kiitoksia. Huomaa kuinka pienet piirit firestorim puolella on. Monesti on tullut vastaan muita suomalaisia, jotka ovat maininneet että ollaan pelattu samassa matsissa.

Sulla on tollanen agressiivinen pelityyli, minkä takia käytät juuri automaatti kivääreitä? Eikö sarjatuli aseet olisi soveltuvampia esim rynnäkkökiväärit , stg44-sturmgeweher?
Mielummin annan tasoitusta lähitaistelussa, kunhan pärjään jokaisella etäisyydellä. Gewehr 1-5 sopii juuri tähän luokkaan.

Pelaako Moksu PC:llä vai konsolilla? Vaikkei kaikkien tietenkään tarvitse pelata aggressiivisella pelityylillä, niin kyllähän Bäfä tarjoaa parhaat taistelut juuri silloin kun molemmilta tiimeiltä löytyy vähintään muutama aktiivinen squad, jotka käyvät taistelua lippupisteillä
PC:llä pelaan. Pelitapa on tosiaan erittäin agressiivinen, jonka takia nuo bipod aseet eivät sovi omaan käteen.
 
Viimeksi muokattu:
Millasilla asetuksilla rtx2080ti omistavat pelaavat. Itsellä 4k 60hz gsync ruutu ja tuntuu pyörivän 4k dx12 rtx kaikki täysillä yli 60fps ja dllsn kanssa joku 70-80fps mutta taas tuntuu paljon sulavammalta dx11 85-105fps.

Itse pelaan 1080 @ 120hz, mutta resolution scale 200%. Saa terävöitettyä pakotettua antialiasointia pois. Tuntuu melkein huijaukselta, kun näkee kauas niin terävästi. :)
 
Toi max rankin nousu on hyvä.

Se uus karttakin on imo hyvä. Ehkä enemmän covereita vois olla kun menee alueelta alueelle, mut jos omat osais käyttää savuja enemmän (ja oikein), ni sekään ei olis ongelma.
 
Toi max rankin nousu on hyvä.

Se uus karttakin on imo hyvä. Ehkä enemmän covereita vois olla kun menee alueelta alueelle, mut jos omat osais käyttää savuja enemmän (ja oikein), ni sekään ei olis ongelma.

Näiden suhteen ehtii aina sekunin murto-osaksi innostua, että oishan tuo helppo rushia kun porukka juoksis savujen läpi...vaan sitten serverillä paljastuu se karu totuus kun savujen käyttö on monille niin tuntematon käsite...
 
Näiden suhteen ehtii aina sekunin murto-osaksi innostua, että oishan tuo helppo rushia kun porukka juoksis savujen läpi...vaan sitten serverillä paljastuu se karu totuus kun savujen käyttö on monille niin tuntematon käsite...

Niin ja siis vaikka koko oma squad vetäis jokainen viiden savun kera koko sektorin peittoon, niin yksikään oman puolen tyyppi ei liikahda mihinkään.
Mutta kun savut haihtuu ja oma squadi hakee niitä lisää, muut menee kuolemaan.

Siinä joutuu katsomaan koska idiootit juoksee ja yrittää pelastella niitä sit savujen turvin, mutta ei niillä saa voimaa, verrattuna siihen et oikeasti jengi hyökkäisi.

Lopulta tuo turhauttaa ja on itsekin basessa snipuna ja ampuu sillon tällöin kännykän tiirailun ohessa.
 
Ei kai näillä uusilla kartoilla ja ominaisuuksilla oo mitään virkaa kun 95% peleistä on perseraiskauksia.
 
Millasilla asetuksilla rtx2080ti omistavat pelaavat. Itsellä 4k 60hz gsync ruutu ja tuntuu pyörivän 4k dx12 rtx kaikki täysillä yli 60fps ja dllsn kanssa joku 70-80fps mutta taas tuntuu paljon sulavammalta dx11 85-105fps.

RTX2080 täällä vaan ei ti eikä edes kellitetty, OC malli toki on. Ultralla pyörii jossain 100-120 fps paikkeilla 1440p, dxr ei pystynyt pitämään päällä kun aiheutti niin kaameita hetkellisiä jäätymisiä. Käytännössä siis n. sekunnin mittaisia fps droppeja jonnekkin 10-30fps tienoille. Vaikka tuo muuten pyöri ihan nätisti rtx lowlla jossain 90-110fps paikkeilla. DX12 tuntuu täällä sulavammalta, viime aikoina tullut pelattua enemmän ultra/high asetuksilla kun tuntui sen verran smoothimmalta vaikka fps ei huono ollut kaikki ultrallakaan.
 
Millaisia kokemuksia porukoilla on HDR:llä pelaamisesta Bäfässä? Minulla on HDR:n laittaminen puolittaa FPS:n ja kuva ehkä haaleahko (näyttö on LG 27UK850-W). En tiedä toimiiko HDR vai ei. Googletus ei ole vielä ratkaissut ongelmaa, jos tämä nyt on virhe.

En osannut odottaa, että HDR puolittaisi FPS:n. Luulin, että näin ei kävisi kun konsolit pystyvät HDR:ään ja niillä FPS ei puolitu.
 
Millaisia kokemuksia porukoilla on HDR:llä pelaamisesta Bäfässä? Minulla on HDR:n laittaminen puolittaa FPS:n ja kuva ehkä haaleahko (näyttö on LG 27UK850-W). En tiedä toimiiko HDR vai ei. Googletus ei ole vielä ratkaissut ongelmaa, jos tämä nyt on virhe.

En osannut odottaa, että HDR puolittaisi FPS:n. Luulin, että näin ei kävisi kun konsolit pystyvät HDR:ään ja niillä FPS ei puolitu.
Itsellä ei kyllä juurikaan vaikuta HDR fps lukemiin, olen kyllä kokeillut vain 4K telkassa mutta about samoja lukuja tulee se päällä tai pois. Omassa Samsung Q9FN telkassa kyllä huomaa eron silmin onko päällä vai ei.
 
On muuten kovia aseita zh-29 ja Selbstlader 1906. Monen kuukauden tauon jälkeen ajattelin jatkaa noiden aseiden assingmenttejä eteenpäin. Yllättäen tulikin vedettyä melkeinpä pari parasta matsia vähään aikaan. Suosittelen kokeilemaan, nimittäin harva noita käyttää. Omasta mielestä noilla saa huomattavasti helpommin tulosta mitä pulttilukoilla.

E: Noilla voi tosiaan ampua 2 laukasta niin nopeasti ettei vihollinen kerkeä monesti edes reagoimaan ensimmäisen osuman jälkeen. Lisäksi päähän tähtääminen on turhaa, joka johtaa parempaan osumistarkkuuteen ja lyhyempään tähtäysaikaan.

Millos se omien servujen teko tuli tähän?
Kesän jälkeen. Joka voi periaatteessa tarkoittaa vaikka joulukuuta :D

E: Laitetaas vielä discord invite, jos jotain kiinnostaa peliseura: https://discord.gg/vUKjams
 
Viimeksi muokattu:
Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen miten (suhteessa) paljon "high ping" jengiä nykyään EU-servereillä on? Ja kuinka ne on sattumalta helvetin usein jossain TOP 1/3 :ssa tiimiä eli 10 parhaimman joukossa? Tosiaan onko ihan vain sattumaa vai yksi uusi "Low graphs" -tyyppinen legit abusing shitti vaiko ihan vain meikäläisen mielikuvitusta? BF1:ssä, jota huorasin satoja tunteja, ei juuri ikinä matseissa ollut mitään high ping -pelaaja saatika että mitkään 150-200+ pingin tyypit olleet TOP10:ssä (64 pelaajan kentät), saatika TOP5 / 3. Tässä pelissä alvariinsa.
 
Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen miten (suhteessa) paljon "high ping" jengiä nykyään EU-servereillä on? Ja kuinka ne on sattumalta helvetin usein jossain TOP 1/3 :ssa tiimiä eli 10 parhaimman joukossa? Tosiaan onko ihan vain sattumaa vai yksi uusi "Low graphs" -tyyppinen legit abusing shitti vaiko ihan vain meikäläisen mielikuvitusta? BF1:ssä, jota huorasin satoja tunteja, ei juuri ikinä matseissa ollut mitään high ping -pelaaja saatika että mitkään 150-200+ pingin tyypit olleet TOP10:ssä (64 pelaajan kentät), saatika TOP5 / 3. Tässä pelissä alvariinsa.

Oon huomannu ja sit niihin ei osu kunnolla, ku ne elää omassa ajassa. Mut enempi vituttaa makaavat lmg/mmg apinat.
 
Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen miten (suhteessa) paljon "high ping" jengiä nykyään EU-servereillä on? Ja kuinka ne on sattumalta helvetin usein jossain TOP 1/3 :ssa tiimiä eli 10 parhaimman joukossa? Tosiaan onko ihan vain sattumaa vai yksi uusi "Low graphs" -tyyppinen legit abusing shitti vaiko ihan vain meikäläisen mielikuvitusta? BF1:ssä, jota huorasin satoja tunteja, ei juuri ikinä matseissa ollut mitään high ping -pelaaja saatika että mitkään 150-200+ pingin tyypit olleet TOP10:ssä (64 pelaajan kentät), saatika TOP5 / 3. Tässä pelissä alvariinsa.
En ole ikinä seurannu top5 pelaajien pingejä, mutta BF4:sen pelaaminen 4G liittymällä oli ainakin tuskaa, kun ping nousi yli 100.

BFV pitäisi olla myös käytössä osumien ennakointi korkean pingin pelaajille. Eli jos ping on yli ~150, pitää ottaa enemmän ennakkoa ammuttaessa. Tämä löytyy myös BF1:stä.
En myöskään usko että BFV asiat olisivat jotenkain huonommin mitä BF1. Nimittäin BF1 matchmaking heitti minut monesti amerikan servuille ja pahimmillaan brasilian servuille. BFV ei ole tehnyt vastaavaa kertaakaan.

BFV on kyllä hiukan huonompi netcode ja nopeampi TTK verrattuna BF1. Ehkä tällä on jotain vaikutusta? Mutta en puhuisi mistään ping abusesta, koska olisi tuollainen tullut jo ilmi.
 
Tarkotus alkaa olee kuralla jos tulitukea antaa 40% ja snipereitä 30%. Ja loput yrittää vallata lippuja.

Tän takia en ymmärrä miksi snipu luokkaa ei rajoiteta ja tiettyjä supportin ja assaultin aseita. X määrä per puoli. Ne vois eri mappien mukaan vähän sit vaihdella.
 
Tän takia en ymmärrä miksi snipu luokkaa ei rajoiteta ja tiettyjä supportin ja assaultin aseita. X määrä per puoli. Ne vois eri mappien mukaan vähän sit vaihdella.

Varmasti kun tulee RSP, ni tulee no sniper servereitä ainakin. Ja toivottavasti myös rajotuksia supportille. Monesta mapista tulee silloin paljon pelattavampi.
 
Varmasti kun tulee RSP, ni tulee no sniper servereitä ainakin. Ja toivottavasti myös rajotuksia supportille. Monesta mapista tulee silloin paljon pelattavampi.

Ei mun mielestä niitä kokonaan tarttis poistaa, mutta ois rajoitettu edes 8kpl per puoli. Sekin ois liikaa vielä, mutta nykyisen 80% sijasta kohtuullinen.
 
Tarkotus alkaa olee kuralla jos tulitukea antaa 40% ja snipereitä 30%. Ja loput yrittää vallata lippuja.
Mitä itse pelannut, niin lmg tyypit heiluu lipuilla ja melkein joka toinen on snipu. Tuohon kun lisätään päälle mapit joissa pääsee aina vihu kiertämään selustaan, niin kaikkien aikojen huonoin Battlefield on tosiasia.
 
Onkohan tämä muuttunut raskaammaksi päivityksien myötä vai onko se vain tuo uusi kartta mikä on tuhnupöntölleni liian raskas?
FPS capattu 72:een 75 hertsin 1440p näytöllä ja ainakin aikaisemmin jaksoi pyöriä ilman droppeja melko korkeilla grafiikka-asetuksilla tällä 2060-tuhnulla.
Muutaman rundin testasin tuota uutta karttaa ja vähän väliä fps jossain 60:ssä. Ei auta kuin laskea grafiikka-asetuksia, jos tuota jaksaa enempää pelailla.
 
Kesäkuun lopulla Al Sundan, joka taitaa pohjautua yksinpelin kenttään aika pitkästi. Heinäkuun lopulla Marita ja lokakuussa uusittu metro. Käsittääkseni nämä kaikki ovat täysikokoisia conquest/breakthrough karttoja.
Elokuussa tulee 5vs5 kartat.

ug7owgbzej231.jpg


Trailerin viimisestä pätkästä on veikkailtu Iwo Jima kenttää :think:
 
Viimeksi muokattu:
Tässä pelissä on erittäin oiva keksintö kuin supply box. Sieltä saa ammot ja helat helposti ja nopeesti pienellä vaivalla. Hyökätessä voi käyttää savuja ja näköjään kun hyökkää, niin esim ammo boxit on siellä puolustajien puolella breakthrough moodissa viimisessä osiossa siinä uudessa kartassa.

Kun ollaan saatu kaikki muut vallattua, niin siellä on se viiminen A enää mikä pitää vallata.

Sit ne omat kerryttää niitä pisteitä... en tiiä mihin... kun ei ne niitä osaa käyttääkkään ja kukaan ei saa savuja ja panoksia, kun ei ne älykääpiöt osaa pudottaa niitä supply boxeja. Siellä ne ilman savuja juoksee siihen A:lle kuolemaan. Monta kertaa putkeen.

Eikä ne ees tajua vaikka niille sanoo siitä. Yhen yhtä boxia en nähny taivaalta tipahtavan. Sinne vaan ne juoksee ku idiootit kuolemaan ilman mitään suojaa.

Onneks tuli server disconnected (TAAS), ni ei tarvinnu pelaa sitäkään loppuun asti.

edit: toi savu on tässä ainakin ihan mahtava. Harmi vaan, että kun heittää niitä savuja vihollisten eteen ettei ne nää hyökkäjiä, ni omat odottaa(?!) että se savu loppuu ja sit vasta lähtee. Siinä taas punnitaan pelaajien kyky hahmotaa peliä.

edit2: ja sit on hauska kattoo kun pudottaa itse sellasen supply boxin johonkin strategisesti hyvään paikkaan ja omat juoksee siihen herhiläisten tavoin ottaa panoksia ja helaa. Taitaa olla, että suurin osa ei ees tiedä mistä ja miks ne tulee.

edit3: paljon toi AP miinojen damage nykyään on, kun ei kaks miinaa riitä tappaa vihollista? Miks ne on enää ees tossa pelissä. Laittiaisivat edes sitten vaikka jonkun torven sen tilalle, että kuulis kun vihollinen menee siellä. Ja siinäkään ääni ei saa olla liian kova, ettei se tee damagea.

edit4: no ei tässä näköjään ole enää edes täysiä servereitä ni mitä turhaa edes pelaa.
 
Viimeksi muokattu:
Frontlines ainakin tunti sitten oli taas listoilla :) Mutta breakthroughta tullut pelattua sen poissaollessa

Wat :o
Ei päivällä ollu.
Onko uuden tides of warin vuoksi vai kokonaan?

Edit: No joo. Ensinnäkin vain Mercury mappiin tuo pelimuoto tuli takaisin. Sen lisäksi vain servuilla missä kiertää frontlines, _TDM_ ja Domination.
TDM on karseinta kuraa ikinä, eikä sovi bäfään yhtään. Joten frontlinesin ystäville tää on ihan hanurista.

Edit: jälleen uusi mappi todistaa sen, että Frontlines on pelimuoto jossa jokainen mappi toimii, toisin kuin muissa muodoissa. Aivan käsittämätön veto poistaa valikoimista tuo pelimuoto.
 
Viimeksi muokattu:
Wat :eek:
Ei päivällä ollu.
Onko uuden tides of warin vuoksi vai kokonaan?

Edit: No joo. Ensinnäkin vain Mercury mappiin tuo pelimuoto tuli takaisin. Sen lisäksi vain servuilla missä kiertää frontlines, _TDM_ ja Domination.
TDM on karseinta kuraa ikinä, eikä sovi bäfään yhtään. Joten frontlinesin ystäville tää on ihan hanurista.

Edit: jälleen uusi mappi todistaa sen, että Frontlines on pelimuoto jossa jokainen mappi toimii, toisin kuin muissa muodoissa. Aivan käsittämätön veto poistaa valikoimista tuo pelimuoto.
Joo mercuryssä tuli pelattua. Laitoin servuhakuun pelkän Mercuryn ja ilokseni huomasin frontlinesin listassa :)

Pidän kyllä tuosta kartasta. Vaikka välillä breakthroughta hyökkääjänä pelatessa turhauttaakin omassa basessa bypodin kanssa makaavat boys-jonnet.
 
vähän on ikävä kunnon lentokenttiä jotta vosi vähän leppuuttaa ranteita. Ja ei vieläkään kunnon valikoita koneille ja tankeille jospa ne tulis vaikka 2v päästä ;) Ei voi ku ihmetellä miten ne on voinut unohtua.
 
Pelasin/pelaan vaihteeksi ps4 bfv. Jostaki syystä tuo musiikki joka kuuluu aina erän loppussa soi vaihteeksi koko erän ajan, alusta alkaen. Bugi? Onko muilla samaa?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 897
Viestejä
5 055 381
Jäsenet
80 999
Uusin jäsen
samuellsson

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom