Tohon 1000 damageen riittää yksi Conquest matsi Panzerstorm -kartalla? Ainakin itse käytin täyteen upgreidattua Staghoundia, muutamassa minuutissa 1000p damagea, se on aivan lyömätön vehje kun jengi tihrustaa siellä pelkkiä Tigereita ja voit ajella nopeasti vaikka minne flankkiin sillä. Mutta muuten se "alatie" on aikamoisat tuskaa, 300 pistettä (?) reinforce -laitteella - arvaa onko NE täynnäJa sitten sen jälkeen objectin cappaus tankissa tai muussa vehkeessä sisällä istuen - joopajoo.
Kannattaa oikeasti aloittaa se ylempi polku, se squadmaten tankeron korjaaminen on ainoa haasteellinen missio mutta siihenkin auttaa Panzerstorm -kartan huoraaminen![]()
Pelasin 12-20.30 välisen ajan lähes tauotta. Pääsin tankin rattiin max viisi kertaa. Vaikka näpyttelin karttanäkymässä kokoajan, jotta saisin heti tankin kun vapautuu, aina joku muka vei sen ennen mua.
Jokainen käyttää vieläpä yhden hengen tankkeja, joten ei pääse edes kyytiin.
Ja vasta nyt illalla löytyi squadi jossa pääsin korjailemaan squadin tankkia. Aivan käsittämättömän vaikeaa ja aina muut squadit täynnä. Toki heti kun sen sain tehtyä, niin alko löytyy squadilaisilta tankkeja.
Siinä muiden ohessa olen saanut jalkaväkenä tuossa päivän aikana noin 700 damagea tankkeihin, mutta vaikeaa on ollut kun singot tekee sen 6-30 damagea ja sit kuoleekin jo..
On eka ToW mikä on meinannut jäädä kesken kun on ollut ihan pakkopullaa.
Vielä se 25 tappoa tankissa hyökätessä lipulle. Sen aion tehdä kyllä Breaktrough:ssa tai Frontlinesissa eikä itse tehtävä ole ollenkaan ongelma, jos sais seb pirun tankin.
300megainen kuitu kuitenkin, niin ei luulis netin nopeudestakaan olevan kiinni, etten ikinä sitä saa..