Viikkotehtävistä saa välillä uusia aseita palkinnoksi, mutta suurin osa palkinnoista on pelkkiä skinejä.Onko tuosta tides of warin grindaamisesta jotaki hyötyä vai onko pelkkää kosmetiikkaa ja mainetta luvassa?
Viikkotehtävistä saa välillä uusia aseita palkinnoksi, mutta suurin osa palkinnoista on pelkkiä skinejä.Onko tuosta tides of warin grindaamisesta jotaki hyötyä vai onko pelkkää kosmetiikkaa ja mainetta luvassa?
Kokeilepa tässä Vitosessa liikkua vähän varovaisemmin. Aika helposti nimittäin lähtee spawnin jälkeen henki, jos suoraa päätä ryntäilee mähinöiden sekaan.Tänään tuli pari conquestia pelattua, mukavan tiukkoja matseja ja oma leveli nous kutoseen ja assaultin leveli vitoseen. Ehkä tässä vanhemmiten ei enää nii tosissaan näitä pelejä ota nii ei harmita vaikka kuolee 5 kertaa putkeen.
Joo olis ehkä pitäny kirjottaa "vaikka kuolis", ei ihan viittä kertaa putkeen tullu kuoltua. On vielä niin hakusessa nuo mapit nii ei välillä yhtään tiedä mistä suunnasta vihollista voi edes tulla. Parempi ehkä olettaa, että on koko ajan keskellä vihollista Tuli noissa parissa matsissa kuitenki oltua puolessa väliä score tablea ja K/D ratioki oli plussan puolellaKokeilepa tässä Vitosessa liikkua vähän varovaisemmin. Aika helposti nimittäin lähtee spawnin jälkeen henki, jos suoraa päätä ryntäilee mähinöiden sekaan.
Näistä vinkeistä saattaa olla apua yleiseen 1vs1 tilanteeseen. Eli vaikka et olisikaan paras ampuja, voit silti päihittää vihollisen muilla osa-alueilla.Itse olen tullut siihen tulokseen, että on vaan parasta tunnustaa oma paskuus. Ehkä ikä tekee tehtävänsä ja se, ettei kerkeä niin paljon pelaamaan, mutta ei vaan pärjää millään parhaiden kanssa. Näitä asioita joudun joka kerta ihmettelemään ja miettimään, miten ei itse vaan pysty:
1. Muiden rekyylin hallinta. Miten ihmeessä pystyvät ampumaan sarjoja niin, ettei näytä olevan rekyyliä lainkaan ja kudit osuu pienelle alueelle.
2. Jos tulee lähitaistelu one-to-one tilanteita, niin todella usein jään kakkoseksi, vaikka vihulla on vain pistooli ja itse vedän sarjan kiväärillä.
3. Sniperit jotka pystyvät kävellessä kohottamaan aseensa ja nopeasti ampumaan headshotin, ts. Sniperit lähitaistelussa ihmettyttää.
Ja kai niitä muitakin asioita on, missä häviää, mutta noi nyt eniten tuottaa hankaluuksia.
Käsittääkseni pelissä on pienoinen "peekers advantage". Eli se joka tulee juosten nurkan takaa pystyy näkemään nurkassa kämppivän pelaajan aikaisemmin.Ja sit ku makaat itse jossain et hieman voi päätä pilkottaa, toinen juoksee kulman takaa.
Itsellä tähtäin valmiina ja alkaa ampumaan varmaan sekunnin ennen vihua.
Siitä huolimatta ne vetää aseella kuin aseella juostessa headshotin heti.
En vain tajua..
Eka, jossa pitää pelata kolme rundia, on ainakin helppo kunhan joinaa browserista loppumaisillaan oleviin peleihin. Ainakin jossain aiemmissa suoritukseen riitti että spawnasi ja oli läsnä kun erä loppui. Eli helpoimmillaan meni ihan hetkessä.Älytön grindaus festi tulee tuosta tulevasta tides of war viikosta. Sen verran monta näyttää olevan noita breakthrought kohtia. Tämä pelimoodi kun tuntuu aina kestävän sen 30-45min ainakin.
Onko pätsi jo ladattavissa? Kuinkas iso lataus kyseessä?
PC Patch Live - 4.05 GB : BattlefieldVOnko pätsi jo ladattavissa? Kuinkas iso lataus kyseessä?
Joo siksi vähän tiedustelinkin, että millainen könttä olisi taas ladattava kun alla vaan nuhainen 10/1 tällä hetkellä. Ehkä tulevaisuudessa taloyhtiöön saadaan kuitu niin sitten kulkee kovempaaItsellekin tuli tuo 4.05 gb tuossa yhdentoista nurkilla. Ei kyllä ladannut lähellekään täysillä vaan jäi johonkin 18MB/s nurkille gigaisella kaistalla.
Minä olen myös tämän huomannut 100/10 kuidun kanssa kuten myös kaverini. En nyt muista oliko edellinen pätsi joka valui tiputtelemalla ja maksimissaankin reilua 1MBs vaikka normisti tulisi kymmenkertaista nopeutta. Steam kyllä toimii ok.Itsellä nopeutta ihan OK eli about 100M, mutta jostain syystä Origin on ihan urpo latamaan pelejä tai niiden päivityksiä.
Ainakin BFV pätsin sekä Anthem demon kohdalla latausnopeus tippuu nollaan muutaman minuutin välein ja sitten se taas nousee. Käytännössä tuo tahtoo tuplata latausajat.
Ongelmaa kyllä Googlannut, mutta yhtään järkevää juttua en ole löytänyt. Steam sen sijaan rullaa non-stop aina sen mitä kaistaa löytyy.
Tässä ei pitäisi edes olla kyse siitä, että Origin aina tekisi jotain tuossa välissä kuten että purkaisi pakettia tai asentaisi osissa. Tuossa tippuu Originin disk/network usage nollaan samalla.
Rasittavaa, mutta onneksi Originissa vain se 2-3 peliä mitä pelaa niin harvoin tarvitsee kärsiä.
Tutkin tätä tarkemmin vielä eilen. Ongelmaan itselläni auttoi Originin uudelleenasennus & cache folderin poisto. Herjasikin jo jonkun aikaa että oli jotain content pätsiä tarjolla, mutta itse update-namiska ei tehnyt mitään, vaan tuli aina uudelleen. Uhkaili myös että jotkut pelit ei välttämättä toimi poiston jälkeen, mutta itsellä ainakin automaattisesti löysi kaikki Origin-pelit. Tosin kaikki asetukset sai sitten laittaa uusiksi.Tuli tää ongelma vastaan viime perjantaina ekaa kertaa - latasi päävalikkoon ja peliin pirun hitaasti. Ja fps sahasi 0-144 välillä menussa / pelissä. Piti vielä erikseen laittaa peli Onlineen, joka sekin vei aikansa. Ongelmaa ei ollut vielä pari viikkoa takaperin. Ajattelin alkuun että liittyisi jotenkin itsellä käytössä olevaan ReShade:en, kun se latasi hitaasti, mutta samaa ongelmaa oli poistonkin jälkeen. Pitää tänään katsella, jos olisi ollut jotain väliaikaista ongelmaa EA yhteydessä.
Samanlaisesta häxistä oon nähny videota jo b1:ssä.Nyt tuli vastaan hakkeri, joka herätti omassa tiimissä kaikki kuolleet henkiin heti kun kuolit. Revive animaatio hyppäs aina jonnekkin ihan muualle, kuin sinne missä kuolit, mutta heräsit sieltä mihin kuolit. Hiukan aluks ihmetytti, et onpas joku nopee aina nostamaan ylös
Samat hackit niillä taitaa olla näissä bf1, bfv ja battlefrontit. BF1 betassa tai alphassa oli jo samantien hakkereita.Samanlaisesta häxistä oon nähny videota jo b1:ssä.
Myös pelikaverilla oli omassa tiimissä samanlainen hakkeri. Kaiken lisäksi vihollisilla oli aimbottaaja. Tiedä vaikka tekivät jotain yhteistyötä, eli aimbottaajalla olisi enemmän ammuttavaa kun porukka ei pysy kuolleena kovin kauaa.Nyt tuli vastaan hakkeri, joka herätti omassa tiimissä kaikki kuolleet henkiin heti kun kuolit. Revive animaatio hyppäs aina jonnekkin ihan muualle, kuin sinne missä kuolit, mutta heräsit sieltä mihin kuolit. Hiukan aluks ihmetytti, et onpas joku nopee aina nostamaan ylös
Jos se tankkikuski tietää edes jossain määrin mitä tekee, eli yksinkertaisesti pysyy hiukan kauempana, niin ei sille yleensä kukaan taneleista mitään voi. Vaikka tänäänkin välillä koko tiimi ampuu singoilla Churchilliä juuri stickyn ulottuman ulkopuolelta niin tankki vaan pakittaa lievästi savuttaen vittuun eikä voi kuin katsoa. Pystyy kyllä koko vuoden ottamaan vastaan niitä 15 dmg panzerfausteja varsinkin jos supportti on piilossa tankin peräreiässä.Kartan lukemisen lisäksi tankkien tuhoaminen taitaa olla jotenkin mahdoton tehtävä joillekkin.
Taas oli muutamassa kartassa tilanne, että vihollisten tankki sai ihan vapaasti pyöriä siellä ympyrää ja omat assaultit ampuu rynkyllä sitä.
Sit "taas pitää ite tehä kaikki", ni sai tuhottua niitten tankkeja.
Varsinkin jos se tankki on jossain vähän kauempana, ni pelaajat jotenkin lamaantuu siihen.
Oma ennätys yhdessä conquest pelissä on seitsemän tankkia assaultilla, kun omilla ei ne singot ja miinat oikeen osunu käteen taaskaan.
Itseasiassa tässä kun miettii b1 ja b5 pelejä, ni aloitekyky monilla pelaajilla on tasan nolla.
Mut toisaalta hyvin meni taas kun porukalla pelas. Viis (kuus?) peliä ja kaikki voitettiin.
Odotappa vaan kun perjantaina ei toimi taas mikään EA:n serveri. Todennäköisesti tulee koko viikonlopun olemaan ongelmaa kaikissa ea:n palveluissa, koska Anthem open demo.Tämä se on herkkua maksavalle aasiakkaalle...
Joo harmi kun ei itse tullut testattua ensin yhtä asetusta ja sitten toista. Mulla on sellainen kutina, että jos toi max fps arvo on yli näytön virkistystaajuuden niin sitten voi tulla tuollaista mikro nykimistä mitä itsellä esiintyi. Kannattaa testata ensin sillä. Itsellä 100Hz 34" Predator näyttö.Varsinkin kun ei edes oikeastaan selitetä mitään noista tweakeistä tai asetuksista. Sitten kun tekee osan tai kaikki noista neuvoista, ei voi tietää mikä vaikutti mihin suuntaan ja minkä verran. Core parkingin ei pitäisi enää kympissä vaikuttaa, vaikka kuulemma joillain sekin stutteria parantaa.
Se yksi asia mikä varsinkin jostain syystä korjaa monella stutteria on kyllä tuolla videolla mainittu High DPI Scaling Override -asetus. Taas user.cfg -filu, jonka tyyppi on koonnut, on aikas mielenkiintoinen kokoelma kaikkia mahdollisia ja mahdottomia asetuksia.
Kukaan ei vissiin ole vielä testaillut paljonko tuo uusi FX Amount -asetus vaikuttaa bäfässä? Eli pitäisi asettaa kuinka suureen osaan objekteista määritetään täydet efektit. Itse en ole huomannut mitään eroa suorituskyvyssä tai graafisesti, mutta suuremmissa mähinöissähän tuo varmaan alkaa vasta vaikuttamaan?
Tullut tahkottua jostain perverssistä syystä pelkästään squad conquestia pätchin jälkeen, joten suuremmista efektitilanteista ei ole vielä kokemusta.
Ei ne tuota rakentelua näytä saavan toimimaan. Onko sitä nyt kaksi vai kolme kertaa päivitetty ja edelleen veivaa lapio-vasara-lapio ja mitään ei tapahdu.
Mikäs siinä on vikana?Lyhyestä virsi kaunis.
Breakthrough: VMP.
Vaikea tuosta on yhtä asiaa osoittaa. Yleisellä tasolla tökkii lujaa vastaan. Voisi olla parempi jos pelissä kaikki karttasuunnittelusta alkaen ei kannustaisi killihuoraamaan pronecamppien. Tässä se korostuu entisestään kun hyökkääjän etenemissuunta on aina suunnilleen tiedossa. Jos ei satu olemaan medicejä syytämässä savuja niin aika turhauttavaa on hyökkääjänä. Puolustajana taas menee helpolla turhan passiiviseksi omaan makuun.Mikäs siinä on vikana?
Tämä kertoo aika hyvin kuinka huonosti tankeilla pelaaminen on suunniteltu, kun tehokkain tapa tankittaa on istua repair paikan vieressä AA-tankilla ja vielä kentässä jossa ei ole edes lentokoneitaValentine AA paras tankki pelissä. Useasti tulee pelattua 60+ tapon pelejä conquestissa joissa 0- 3 kuolemaa. Eilenkin tais tulla peli 78 - 1 Aorodomessa. C lipun vieressä kukkulan päällä on niin hyvä istua siinä repair paikan yläpuolella niin olet käytännössä voittamaton siinä.
Bf1 parasta antia oli operaatiot. Niissä ei kukaan tullut koskaan selkään, vaan oltiin kokoajan kasvotusten ja oli todella mukavaa.Ongelmana tosin tuo, että kartat eivät anna tarpeeksi flankkausmahiksia.
En nyt millään pysty samaistumaan tähän. Voisikohan olla jotain ongelmaa myös omassa päädyssä mikäli tuollaista pääsee tapahtumaan kovin usein? Eipä ainakaan itselläni juurikaan tule äijiä selkään tässä pelimuodossa. Toisaalta koitan kyllä pysyä valppaana, kuunnella ääniä ja katsella laajemmin ympäristöä enkä vain tuijottaa suoraan eteenpäin putkikatseella.Bf1 parasta antia oli operaatiot. Niissä ei kukaan tullut koskaan selkään, vaan oltiin kokoajan kasvotusten ja oli todella mukavaa.
Tässä taas Breaktrough on kasa sitä itseään juuri sen vuoksi, kun kaiken järjen mukaan sodassa oltais vastakkain ja nyt joka mapissa saattaa jopa kymmenen äijää tulla yks kaks selkään. 360 asteeseen pitäis olla silmät kokoajan, joka ei sovellu tähän pelimuotoon yhtään.
Eli tässä nimenomaan on ihan liikaa flankkauasta mikä pilaa koko pelimuodon idean.
Päinvastoin sitä pitäis rajottaa ja tuoda lisää rakennettavia ja valmiita suojia, juoksuhautoja jne.
Nämä nyt ehkä olivatkin kyseisen pelin syöpäisimpiä meatgrindereitä, samaa kastia kuin Metrot yms. Kunnon antibäfää imo, eihän noissa ole edes ajoneuvoja (eli niitä asioita mitkä tekee bäfästä bäfän). Bäfän kuuluisi olla niitä kohtuullisen avoimia kenttiä joissa yhdistyy all-out-warfare ajoneuvoineen ja kaikkineen, ei noita jalkaväen clusterfuckeja CoDimaisine chokepointteineen. Noissa mapeissa puolustajien voitto oli käytännössä taattu elleivät ole ihan totaalisen avuttomia (tai vaihtoehtoisesti jos hyökkääjissä ei ollut poikkeuksellisen hyviä pelaajia). Yleisesti ottaen ykkösen paras opsi oli Kaiserschlacht ja olen aika varma, että tämä on myös communityn ylivoimainen suosikki. (Btw, Gallipoli ei käsittääkseni ole edes mappi vaan ops joka koostui Cape Hellesistä ja Achi Babasta. Cape oli vielä kohtuu pelattava ja avoin mappi, Achi Baba taas sitä aivotonta yksinkertaistettua taktiikatonta CoDimenoa.)Joku gallipoli tai argonne forrest, en muista et sieltä puolet vastustajan joukkueesta ois mitenkään selkään tullut 4-5 suunnasta. Siinä tiesi tasan tarkkaan mistä tulee ja joitain yksittäisiä saattoi tulla tiettyjä reittejä pitkin, mut harvassa ne oli.
....
Esim just gallipoli oli ihan puhtaasti sitä naamat vastakkain menoa ja kumpi tahansa saattoi koska vain voittaa. Samalla pelaajamäärä siinä tuntui hyvältä, meininki oli todella hyvää ja homma toimi. Tässä ei.
Tällä kertaa mä liikuin ja tää oli hamada BreaktroughTämä kertoo aika hyvin kuinka huonosti tankeilla pelaaminen on suunniteltu, kun tehokkain tapa tankittaa on istua repair paikan vieressä AA-tankilla ja vielä kentässä jossa ei ole edes lentokoneita
Oma veikkaus että Dice on tehnyt tuosta tarkoituksella avoimempaa. Puolustajalla on aina etu tälläisissä game modeissa ja vitosessa tuo etu korostuu attrition systeemin takia. Puolustaja voi hakea lipuilta lisää panoksia ja helaa. Lisäksi puolustajat ovat yleisesti lähempänä toisiaan joten tiimityö muiden kanssa on helpompaa.Bf1 parasta antia oli operaatiot. Niissä ei kukaan tullut koskaan selkään, vaan oltiin kokoajan kasvotusten ja oli todella mukavaa.
Tässä taas Breaktrough on kasa sitä itseään juuri sen vuoksi, kun kaiken järjen mukaan sodassa oltais vastakkain ja nyt joka mapissa saattaa jopa kymmenen äijää tulla yks kaks selkään. 360 asteeseen pitäis olla silmät kokoajan, joka ei sovellu tähän pelimuotoon yhtään.
Eli tässä nimenomaan on ihan liikaa flankkauasta mikä pilaa koko pelimuodon idean.
Päinvastoin sitä pitäis rajottaa ja tuoda lisää rakennettavia ja valmiita suojia, juoksuhautoja jne.
Veikkaisin että Valentinella tuokin ja 99% tapoista jalkaväestä?Tällä kertaa mä liikuin ja tää oli hamada Breaktrough
Luulin itsekin, että tätä viikkoa grindataan ja menee ihan loppumetreille suoritus mutta napsahtikin menikin eilen nätisti jo läpi. Yhteensä peliaikana varmaan joku 4-5h taukoja välillä pitäen.Älytön grindaus festi tulee tuosta tulevasta tides of war viikosta. Sen verran monta näyttää olevan noita breakthrought kohtia. Tämä pelimoodi kun tuntuu aina kestävän sen 30-45min ainakin.
Itsellä juurikin päinvastoin Pelannut muita classeja ja reconin jos ottaa niin menee kuulat ihan minne sattuu. On jotenkin niin nopeeta tuo vihujen ja ukkojen liikkeen yleensä, että kerkiä ristikolla peräänHemmetti, nyt kun tuli yhtenä rypistyksenä pelattua Recon lvl5 -> lvl 20 jotta sai hianon hatun niin ei enää meinaa muut classit sujua Assaultilla on puhdasta hakemista tuo lähikähinä.
Itsellä oli kans kaik muut jo 20:ssä ja lähti samalla tavalla tuntuma kaikkiin muihin luokkiin samanlaisen rypistyksen jälkeen.Hemmetti, nyt kun tuli yhtenä rypistyksenä pelattua Recon lvl5 -> lvl 20 jotta sai hianon hatun niin ei enää meinaa muut classit sujua Assaultilla on puhdasta hakemista tuo lähikähinä.