Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu pelasitko BF1 kasuaalisti soolona vai kiinnostaako tiimityöskentely. Yksin tämän pelaaminen on vaikeampaa, koska peli painottaa huomattavasti enemmän tiimipelaamista. Aseet ovat parempia tuntumaltaan ja tappavat hiukan nopeammin. BF1 oli pelinä ok, mutta tämä voittaa sen helposti.
Suosittelen kokeilemaan Origin accesin avulla, jos et ole vielä testannut. 10h testi antaa jo ihan hyvän kuvan pelistä.
Btw se on conquest
Olen samoilla linjoilla. Yleensä lipun valtauksen jälkeen puolustan sitä siihen asti että vihollisia ei enää näy. Tämän jälkeen täytän helat/ammot ja jatkan seuraavalle lipulle. Arvostan toki niitä, jotka jaksavat jäädä tekemään poteroita yms. Ei vain sovi omaan pelityyliin. Lisäksi kierrän oikeastaan aina reunalippuja ja jätän oman tiimin taistelemaan siitä solmukohdasta.
Oikeastaan ainut lippu jota jaksaa enemmän puolustaa on vihollisen basen lähimmäinen lippu. Tälläinen tyyli häiritsee yllättävän paljon vihollisen pelaamista, kun omat voivat hyökätä sen jälkeen kahdesta suunnasta. Siihen ensimmäiselle lipulle on myös hyvä tuhota kaikki vihollisen ajoneuvot.
aloitusaseissa on valmiina että uusilla pelaajilla olisi yhtä hyvät aseet/mahdollisuudet kuin enemmän pelanneilla.Mitähän varten mulla on ollu useissa aseissa jo valmiiks valitut specialization väylät?
E: Taitaa johtua default aseista jotka on jo valmiita. Ilmeisesti näiden pyssyjen tapauksessa ainoa keino olisi resettaus?
Jaahas, kaksi noista on mennyt varmaan vahingossa läpi. Tässä on kyllä niin paljon bugeja, että kaikki on mahdollistaTekeeköhän tuolla expalla edes mitään, jos on jo 50 lvl?
Oonkohan muuten ainut hölmö, joka on tähdännyt enfieldillä kiikarin "kolmion" mukaan enkä sillä kohdalla missä ne janat leikkaa.
Tää on mulla kans seuraavana listalla. Pitääkö tossa itse olla objective alueella vai pitääkö vihun olla objective alueella?On kyllä äärettömän vaikea tehtävä tuo Gewehr M95/30 Mastery V assigment. Ei vain millään saa tehtyä vaikka kuinka yrittää, paras taitaa olla 18/20. Mihin asti noita mastery assigmenteja muuten riittää, joko V on viimeinen?
Complete any
- In 1 life, headshot kill 10 enemies in objective areas
- In 1 round, headshot kill 20 enemies in objective areas
EDIT: Pitäisi näköjään avautua useammin sillä seuraavassa, pitkässä Breakthrought matsissa sain tehtyä![]()
Vihollisen täytyy olla objectiven alueella eli vaikka B:llä jossa on squad order. Oli muuten viimeinen assigment, kuudetta ei tullut eli master V on viimeinen.Tää on mulla kans seuraavana listalla. Pitääkö tossa itse olla objective alueella vai pitääkö vihun olla objective alueella?
Edellinenkin oli suhteellisen vittumainen. 10 elämässä päähän makuulla tai sitten 20 rundin aikana.
Tuesday, December 11th
- Update – Battlefield V 12-11-2018 Update – A minor update is releasing that addresses some notable issues with game crashes, unlocks, and UI (see below).
- Update Notes – Battlefield V 12-11-2018 Update – Although the update notes may change over the next 24 hours, here’s a glimpse of improvements we are rolling out tomorrow:
- Players no longer get spotted on the mini-map after killing an enemy.
- Fixed an issue where high-level Recon players lost access to the Throwing Knife.
- Adjusted the initial respawn count on specific maps in Domination mode.
- Fixed a crash that could occur when being in the Practice Range as a squad.
- Fixed a crash that could occur when viewing the Tides of War menu.
- Fixed a crash that could occur when playing the Nordlys War Story.
- Corrected the Tides of War countdown notice to show the correct number of days.
- Fixed broken audio when watching the tutorial videos.
Mulla oli samaa. Ekaksi äänet ja kuva jumiin ja sitten ilmoitus, että Battlefield lakkasi toimimasta. Otin muisteilta XMP:n pois muisteilta päältä niin loppu kaatuilu.Korjasivat yhden bugin joka kaataa pelin menussa (dogtagit DXR modessa), mutta yhä kaatuu satunnaisesti pelatessa.
Jännä juttu tämä kaatuilu, kun tätä ei tapahtunut ekassa versiossa eikä heti 5. päivän updaten jälkeen vaan alkoi vasta pari päivää sen jälkeen.
Eritavalla kaatuu täällä. Heittää vaan työpöydälle. Erilaisia muistiasetuksia kokeiltu ilman vaikutusta.Mulla oli samaa. Ekaksi äänet ja kuva jumiin ja sitten ilmoitus, että Battlefield lakkasi toimimasta. Otin muisteilta XMP:n pois muisteilta päältä niin loppu kaatuilu.
Tälläistä tänään. Vihdoinkin tuo spot-bugi (vaiko ominaisuus?) poistetaan, kun jengi sai tietää tuosta aiemmin, niin käytännössä aina kun sait tapon niin koko vihutiimi kääntyi päälle. Nyt on varmaan vähän enemmän pelivaraa esim. flankatessa.
Eritavalla kaatuu täällä. Heittää vaan työpöydälle. Erilaisia muistiasetuksia kokeiltu ilman vaikutusta.
Mulla jumittaa jos erehtyy katsomaan assignmentteja kesken matsin mut muuten ei ole ollut onkelmia. Tai siis tossa näytöllä näkyy sotiminen blurrattuna ja voi klikata kaverit -valikon auki mutta mitenkään ei voi päästä takas peliin vaan peli on käynnistettävä kokonaan uudelleen.
itellä on näyttö ja telkkari kiinni koneessa. otin telkkarin irti niin loppu noi latausruutu sekoilut.Jokaikisen matsin jälkeen, oli se sitten Conquest tai end of a Operation ni peli jää latauslooppiin. Se oikean yläkulman latausikoni (joskus niitä jää siihen kaksi viistosti allekkain) jää looppaamaan vaikka päälle 10 minuutiksi (jätin pelin päälle suihkun ajaksi).
![]()
Jep, nykyinen hyvä. Ihme homma että keskittyvät toimivien asioiden "korjaamiseen" eivätkä rikkinäisten paikkaamiseen.Ei HC:ssä sinänsä vikaa ja moni varmasti kaipaa, mutta nykyinen malli on ainakin omaan makuun. Eli en ehkä kaipaisi sitten mitään ylimääräistä HC tauhkaa jos haluan pitää TTK:n kuin se on.![]()
Tietty Reconit pudottaa ykkösellä vartalo osumasta tuon jälkeen,nytkin kun peli on välillä snipujen rinkirunkkaus peli niin tuostahan se gunplay vaan paranee.Huomenna tulossa joku "TTK improvement"
Toivottavasti eivät nyt mene liikaa sörkkimään, vaikka onhan siinä pieni mahdollisuus, että gunplay jopa paranisi.
Ai että, rakastan jo nyt ajatusta. Ihan kuin vanhoina hyvinä BF4 HC aikoina. Lee-Enfieldillä lipulta lipulle ja vähän quickscopeaTietty Reconit pudottaa ykkösellä vartalo osumasta tuon jälkeen,nytkin kun peli on välillä snipujen rinkirunkkaus peli niin tuostahan se gunplay vaan paranee.
BF4 HC toimiikin erittäin hyvin silloin kun on snipurajoitukset servuilla,BF4 Burdel HC Rush servu on varmaan servuna paras missä olen ikinä mitään BF pelannut(rush mappeihin en ota tässä kantaa,BF3 oli paremmat rush mapit) mutta tämä BF V on kyllä niin tavan snipupeli ettei mitään rajaa,tuskin edes tulee vuokraservuja missä adminit voisi asettaa rajoituksia tai tiettyjä mappeja kiertoon,nyt tässä kiertää aina vaan kaikki mapit-ne paskatkin,näillä DICEn servuilla,ei aktiivisia admineita,ei rajoituksia tai sääntöjä.Ai että, rakastan jo nyt ajatusta. Ihan kuin vanhoina hyvinä BF4 HC aikoina. Lee-Enfieldillä lipulta lipulle ja vähän quickscopea![]()
Ai että, rakastan jo nyt ajatusta. Ihan kuin vanhoina hyvinä BF4 HC aikoina. Lee-Enfieldillä lipulta lipulle ja vähän quickscopea![]()
Itse pelasin BF4 aikoina käytännössä pelkästään 64p CQ HC No Limit servulla ja en kokenut snipuja koskaan ongelmaksi. Tietysti onhan se sanomattakin selvää että sniputtaminen oli tuolloin helpompaa kun ei tarvinnut osua päähän ja se lisäsi varmasti snipujen määrää. Itse en vieläkään kykene näkemään snipuja nykyisessä pelissä ongelmana, enemmän harmaita hiuksia aiheuttaa kohtalaisen tehokkaat ja tarkat konekiväärit.BF4 HC toimiikin erittäin hyvin silloin kun on snipurajoitukset servuilla,BF4 Burdel HC Rush servu on varmaan servuna paras missä olen ikinä mitään BF pelannut(rush mappeihin en ota tässä kantaa,BF3 oli paremmat rush mapit) mutta tämä BF V on kyllä niin tavan snipupeli ettei mitään rajaa,tuskin edes tulee vuokraservuja missä adminit voisi asettaa rajoituksia tai tiettyjä mappeja kiertoon,nyt tässä kiertää aina vaan kaikki mapit-ne paskatkin,näillä DICEn servuilla,ei aktiivisia admineita,ei rajoituksia tai sääntöjä.
Aerodome kun tulee kierrossa vastaan niin meikä lähtee,ei sitä shittiä pelaa ees sikakaan kiljumatta.
Kiintoisa mielipide. Modern Warfare 2 jälkeen en ole CODin pelisarjaan koskenut ja tuskin tulen koskemaankaan.Tota varten on codi![]()
Itse en vieläkään kykene näkemään snipuja nykyisessä pelissä ongelmana, enemmän harmaita hiuksia aiheuttaa kohtalaisen tehokkaat ja tarkat konekiväärit.
Onhan se tietysti noinkin. Omalla kohdalla 1vs1 tilanteessa lopputulos on useimmiten se että jos missaan snipuna ensimmäisen shotin niin kuolen vailla mahdollisuuksia ja noin sen pitää ollakin. Useimmiten tilanteet hävitään myös silloin jos vihollinen pääsee ampumaan ensin. Allekirjoitan tuon suppressionin siltä osin, että sen pitäisi koskea jokaista classia. Tällä hetkellä automaattisesti päähän ampuvia reconjumalia on erittäin harvassa eli sinällänsä pelkästään reconin rankaiseminen olisi turhan julmaa.Oma kokemus noista konekivääreistä ja snipuista on se, että vaikka saat sen 3-4 laakin sarjan snipuun niin se vetää silti 100% tarkkuudella sen yhden pääosuman sieltä. Mielestäni jokseenkin naurettavaa, että sillä tarkkuuskiväärillä saa tähdättyä ongelmitta samalla kun saa rintaan pari konekiväärin kutia. Mielestäni hyvä, että suppressionista aiheutuva random spread on lähtenyt mutta ainakin snipuilla voisi tähtäys tärähtää hieman osumaa ottaessa. Noin muuten konekiväärit ovat kyllä tehokkaita tässä mutta en näe niitä mitenkään liian tehokkaiksi. Oikeastaan kaikki aseet ovat ihan kohtuullisessa balanssissa pl. konepistoolit, jotka kaipaisivat pientä damagen nostoa ja rekyylin pienennystä.
Varmaan aikaisemminkin linkattu tänne mutta tällaista se recon voi olla parhaimmillaan. Tuollaisia ei todellakaan tule vastaan liian usein.
Ite tykkään aika tasaisesti kaikista mapeista, mutta juuri Aerodrome on yksi parhaista mapeista kun siihen pääsee sisälle.nyt tässä kiertää aina vaan kaikki mapit-ne paskatkin,näillä DICEn servuilla,ei aktiivisia admineita,ei rajoituksia tai sääntöjä.
Aerodome kun tulee kierrossa vastaan niin meikä lähtee,ei sitä shittiä pelaa ees sikakaan kiljumatta.
Ainoa missä on vanha TTK on "Conquest Core" serverit, joten Conquest on myös ainoa pelimoodi missä voi pelata vanhalla TTK:lla.Tuleeko nuo muutokset nyt pakotettuna kaikille servuille vai jatkuuko homma samalla tavalla ja rinnalle tulee ne "core" servut jossa muutokset on ajettu sisään?
Dice halunnut tehdä pelistä aiempia hidastempoisemman ja nerffannut tästä syystä kevyet kärryt alimaan helvettiin. Niistä ei ole tässä pelissä oikeastaan muuhun kuin ihan alkupelissä lipulle ryntäämiseen. Harmillista, koska juuri nopean tempon takia nuo ovat olleet itselleni bäfässä se pelatuin ajoneuvotyyppi, kun taas tankkipelaaminen ei ole koskaan napannut.Nää ruumisarkut on loistavia, kk-ampuja miehistönkuljetus autossa kestää n.15s ennenkun tulee sniperin kuula päähän. Ja näitä snipujahan riittää, 1/3- 1/4 pelaajista.
Pikaisella vilkaisulla moni mappi vaikuttaa aika avoimelta mutta kun kiinnittää vähän huomiota omaan liikkumiseen niin esim paljon parjattu Aerodromekaan ei tunnu enää niin pahalta. Lähes jokaisesta mapista löytyy juoksuhautoja ja erinäisiä obstaakkeleita joiden suojissa liikkuminen on yllättävän turvallista. Omalla kohdalla juuri tuo on ollut yksi pelin parhaita ominaisuuksia. BF4/BF1 pystyi käytännössä juoksemaan suorinta tietä lipulta toiselle mutta tässä se ei onnistukaan kun henkiriepu on aika löyhässä. Pelolla odotan noita TTK muutoksia, voi olla että kohta se onnistuu myös tässä.Avoimet mapit, eli valtaosa kaikista mapeista toimii tässä pelissä itselleni tylsien vehiclejen takia paljon huonommin kuin eniten pelaamissani bäfissä eli BF1 ja BF2.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.