Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä vain mietin että miksi eivät tehneet uusia servuja jossa on tuo "fiksi", olisivat pitäneet sen vanhan vakiona. Monella kuitenkin kehittyi jo lihasmuistia sen verran.
Olisivat antaneet sille nimeksi Easy Mode tai jotain.
Sitä vain mietin että miksi eivät tehneet uusia servuja jossa on tuo "fiksi", olisivat pitäneet sen vanhan vakiona. Monella kuitenkin kehittyi jo lihasmuistia sen verran.
Olisivat antaneet sille nimeksi Easy Mode tai jotain.
Mitä muita hyviä moninpeli-Fps pelejä on saatavilla?
On tuo äänimaailma tässäkin bäfässä mielestäni aika lähelle 5/5 matskua. Sandstormista ei tosin kokemusta, ehkäpä se pistää asteikot uusiksi.Sandstorm vie Battlefieldia ihan miten tahtoo jopa äänisuunnittelun osalta, mikä oli sentään ennen Battlefieldien parhaita puolia.
Itsellä yleensä tapana pelata agressiivisesti ja ennemminkin vallata lippuja kuin puolustaa niitä (Aina vallatessa tulee tyhjennettyä lippu, ettei yhtään vihollista ole hengissä). Oman kokemuksen mukaan snipun luoti löytää juuri silloin, kun jää kykkimään johonkin "suojattomaan" paikkaan liian pitkäksi aikaa. Niin kuin mielestäni pitäisikin(siis luodin löytyä kallosta). Top gunnerin paikka ajoneuvoissa on kyllä turha, kuolee heti.Yritin taas pelailla mutta ei tullut mitään.
10 kerran kun kuolin peräkkäin sniperin headshottiin niin ajattelin että eiköhän tämä ole tässä.
Tosiaan kuolema korjaa oli suojassa, juoksuhaudassa yms. Haluaisin nähdä ne jotka väittää ettei kuole juuri koskaan snipun luotiin, ne on ilmeisesti niitä jotka juurikin kämppivät siellä taka-alalla.
Nykyisellään tuon pelaaminen ei ole hauskaa, ne tosin jotka paukuttelevat niitä 40/5 k/d voivat olla eri mieltä....
Nythän tämä on monesti sitä että jos nostat pääsi ylös sieltä montusta niin samantien kajahtaa pääosuma.
Paras oli eilen kun spawnasin ( vahingossa, ruumisarkkuun ei todellakaan kannata spawnata) miehistönkuljetusautoon niin täsmälleen samalla hetkellä tuli kuula kalloon. Siis täsmälleen samalla hetkellä. Menee tosiaan hieman maku.
Yritin taas pelailla mutta ei tullut mitään.
10 kerran kun kuolin peräkkäin sniperin headshottiin niin ajattelin että eiköhän tämä ole tässä.
Tosiaan kuolema korjaa oli suojassa, juoksuhaudassa yms. Haluaisin nähdä ne jotka väittää ettei kuole juuri koskaan snipun luotiin, ne on ilmeisesti niitä jotka juurikin kämppivät siellä taka-alalla.
Nykyisellään tuon pelaaminen ei ole hauskaa, ne tosin jotka paukuttelevat niitä 40/5 k/d voivat olla eri mieltä....
Nythän tämä on monesti sitä että jos nostat pääsi ylös sieltä montusta niin samantien kajahtaa pääosuma.
Paras oli eilen kun spawnasin ( vahingossa, ruumisarkkuun ei todellakaan kannata spawnata) miehistönkuljetusautoon niin täsmälleen samalla hetkellä tuli kuula kalloon. Siis täsmälleen samalla hetkellä. Menee tosiaan hieman maku.
Täysin samat tuntemukset täällä. Olen vieläpä ihan tarkoituksella kokeillut sitä vitun idioottimaista pelityyliä jossa valitaan sniperin sijaan jokin Gewehr 43 semiauto tai pelin tarkin LMG ja siihen 3x skope ja ollaan olevinaan hyviäkin pelaajia kun ei kuolla juuri yhtään ja saadaan jäätävä määrä tappoja. Ei varmaan kun "ei juoksennella aukeilla", eli maataan tietyissä hyväksi havaituissa paikoissa tupla-täppäämässä jengiä päähän. Mitään muita meriittejä ei sitten juuri kerrykään, kuten esimerkiksi kaatuneen tiimikaverin nostamisia, kavereiden supplyämistä (ammukset, medic pouchit) käsikranaatti/meleetappoja saatika objektin valtaamista. Olisi aika mielenkiintoista nähdä näitä(kin) statistiikkoja niiden K/D -ration mukaan "hyvien" pelaajien osalta jotka eivät "...juokse aukeilla ammuttavina".
Tai ehkä en vain ole tarpeeksi HC pelaaja kun ei vain ole aikaa hakata jotain pumpumpeliä 3-5h päivässä miettien eri aseiden "varustekombojen" statistiikkoja matkalle X karttaan Y
Omasta mielestä TTK päivitys ei pilannut peliä toiset.
Onnex on Core serverit.
Tosi fiksu veto devaajilta puolittaa pelaajakunta. Onnistuivat tässä jopa ilman Premium Passeja tjsp.
BloodySlayer11 Panda 10 tuntia sitten
Its fun how they managed to piss off casual players, competitive players, vehicle players, hardcore milsim fantasy kids, skilled pubstar players, montage kids at the same time! You name it! XD
Eiköhän tämä ole EA:n rahamiesten paniikkiratkaisuja. Varmaan haluavat että nuorempi fortnite/cod väki innostuisi pelistä helpommin jolloin kaverit houkutellaan kans ja sitten ostellaan tilpehööriä äitin Visalla. Nyt kun peli eroaa liikaa noiden nuorempien suosiossa olevien pelien mekaniikoista, niin ei vaan jaksa opetella.
Veikkaan että iso osa Dicen deveistä pitää tätä muutosta ihan yhtä älyttömänä kuin pelisarjan fanitkin.
Uusin COD tekee tässä fiksusti, eri patchit konsolit vs PC. Ihan siis täysin erilaisia balanssimuutoksia jne.Mistä vetoa että nimenomaan konsolilla on eniten ongelmia tuon paremman TTK:n kanssa?
Ihan kardinaalivirhe (ja tyypillisen ruotsalainen sellainen) lähteä tekemään muutoksia peliin loputtoman dialogin ja diskuteeraamisen pohjalta. Tämä amerikkalainen malli, jossa devaajien pitää koko ajan kuunnella "communitya" on aivan skeidaa. Itse arvostan kehittäjiä, jotka osaavat tehdä päätöksen itsenäisesti ja pysyä siinä. Millään muullakaan palvelualalla "kaikkea kaikille" malli ei toimi. Mutta tätä on nykyaika, moninpelit on lähtökohtaisesti ikuisessa betassa ja namiskoita väännellään viikoittain ääriasennosta toiseen.
Tarkoittaisiko tämä communityn kuunteleminen tilastojen katsomista? Myyntien perusteella jotain pitäisi tehdä, mutta jotenkin mennyt johtoportaalta ohi ne oikeat keinot. Tämähän on aivan loistava peli, mutta se tieto ei ole välittynyt ostajakunnalle. Valitetaan paljon pienistä asioista ja lytätään peli sen takia. Pientä viilausta sieltä täältä, mutta ei mitään näin radikaalia kuten tämä TTK.
Voisin väittää, että suurin osa pelaajista, jotka sanovat, ettei peliä pysty pelaamaan, pelaavat sitä silti. BF4 jälkeen BF1 lytättiin täysin. BF1 jälkeen BFV lytättiin täysin. Silti jotkut puhuvat, että nyt BFV on päässyt lähemmäksi BF4 pelimekaniikkaa.
Nyt Dicen pitäisi tehdä se päätös, että antavat pelaajille työkalut tehdän omanlaisia servuja ja päättelevät sen mukaan, millaisen pelin pelaajat haluavat.
Itse lähdin tähän BF1 jälkeen ja ei kyllä ole valittamista. Hyvin maistuu. En tajua mikä hiton itku tässä nyt on.
En oo kyllä huomannut itse mitään erikoista, mikä pelaamisen iloa vähentäisi. Pelaan kyllä 90% ajasta joko assaultia (Gewehr 43) tai reconia (Gewehr M95/30 tai ZH-29) eli pitkälti kiväärimiehen roolissa.
BF 4 pelasin paljon, mutta BF 1 ostin ja ehkä 4h pelannu. Tätä uusinta pitäs melkein päästä jossain kokeilee ennen kuin ostaa. PClle siis
BF 4 pelasin paljon, mutta BF 1 ostin ja ehkä 4h pelannu. Tätä uusinta pitäs melkein päästä jossain kokeilee ennen kuin ostaa. PClle siis
"They could have simply removed the 10m 4HK from the game, and increased recoil on semi-autos. Done, fixed."
Tämä ois voinu olla ihan hyvä ratkaisu. Fiksua muutenkin buffata medicin aseita ja sit tiputtaa tuo assaultin 4HK tuonne kymmeneen metriin.
Hyvä juttu. Mietin vain, että riittääkö kaikkiin pelimuotoihin pelaajia kun pelimuotoja on sitten periaatteessa tuplat.Battlefield V Letter to the Community - New “Core” Playlists Coming : BattlefieldV
Hi Battlefield Community,
On behalf of the Battlefield team, I’d like to apologize for the silence over the past couple of days on the TTK topic. We’ve seen it’s been a big talking point and causing a divide in the community, which was never our intention. We have been listening closely to what you’ve all been saying.
Changes to the game carrying this kind of weight needs clearer, earlier communication before getting rolled out. We will improve how we roll out updates in the future and respond more quickly when you have questions or concerns.
So, why change TTK now? The intent came from us observing that new players are having a very hard time with the game compared to our core players, and we wanted to see if we could improve this over the holidays so more players can have a great time.
As many of our veteran players know, Battlefield games constantly evolve and change over time in our collaboration with the community. Battlefield V is no exception. We heard your feedback that many of you prefer the old TTK values, with one playlist featuring only Conquest using the “Core” settings clearly not being enough. To fix that, we will be adding a “Core” version of all playlists in the game next week, giving you a clearer choice between new and old settings. We’ll update you early next week on when the new playlist will be added.
We want to hear from you about the changes we’re making. We’d also like to thank all of you for the constructive discussions and feedback we’re seeing. Thank you.
~ The Battlefield Team
E: Eli ensi viikolla jokainen game mode löytyy molemmilla TTK arvoilla servu listalta. Muistakaa pelata Core servuilla
Eiköhän tuostakin saada jotenkin väännettyä se, että vanha TTK poistuu kokonaan koska suurin osa pelaa "softcore" servuilla. Väitän että valtaosa pelaajia on casuaaleja jotka eivät tiedä mitä TTK/TTD tarkoittaa kun eivät seuraa mitä pelin ympärillä tapahtuu.Dice tosiaan meinaa seurata tätä kuuluisaa statistiikkaa ja vuoden vaihteen jälkeen päätetään miten edetään TTK asiassa.