Vastasit jo itse kysymykseesi. Future frame rendering = OFF ruudunpäivitys jää huonoksi, koska GPU:n käyttöaste droppaa, mutta input lag on pieni. Laita se ON, jos haluat lisää fps:sää. Täältä voi lueskella kilometrin pituisen, mutta hyvän selostuksen siitä, mitä tuo asetus oikeastaan tarkoittaa:
Future Frame Rendering - an explanation : BattlefieldV
Lyhyesti:
- future frame rendering = OFF, on sama asia, kuin pre-rendered frames 1 ajureista. Matalin input lag, matalin fps.
- future frame rendering = ON, on sama asia kuin pre-rendered frames 3 ajureista. Korkein input lag, korkein fps. (tai no oikeastaan myös asetus 4 on olemassa ajureissa)
Näille on olemassa myös välimuoto (pre rendered frames 2), jonka saa päälle myös konsolikomennolla "RenderDevice.RenderAheadLimit 2". Tätä voi kokeilla, jos hiiri tuntuu liian tahmealta future frame rendering =ON, mutta fps on liian matala future frame rendering =OFF.