Battlefield V

Jep täyttä paskaa nuo listat ja ei varmasti kerro millään lailla totuutta oikeista määristä. Joillekin ne vaan tuntuu olevan ultimaattinen totuus.
 
Nuo Cowenin ordometer tilastot/"ennustukset" vois jättää jo linkkaamatta, niistä ei mitään todellista tietoa saa irti, pelkkää spekulaatiota.
Kyllä se minusta ihan selvää on että on vähemmän ennakkotilauksia. Ihan ison yleisön reaktiosta noihin videoihinkin voi päätellä jotain siitä negatiivisesta vaikutuksesta.
Ei sillä, että itse Battle royalesta välittäisin, mutta enemmän se tuntuu rölläämiseltä, kun jokaisen heikennyksen kohdalla tulee joka kerta joku aina mainostamaan kuinka ominaisuuksien vähentäminen tarkoittaa parempaa lopputuotetta. Ja sitten kuitenkin julkaisussa se tuote on täysin keskeneräinen ja buginen kasa paskaa.

Jotenkin uskomatonta, että näiden skinipakettien julkaisu on vuodesta toiseen niin saakelin vaikeaa.
Battlefield 1943:n PC-versiokin heitettiin aikanaan roskakoriin sen takia, että saadaan "paras mahdollinen PC-versio Battlefield 3:sta" ja kuinkas kävikään.
 
Hyvä veto, ei mitään järkeä julkaista peliä Blops IIII ja RDR 2:n väliin. Ilmeisesti jotain opittu Titanfall 2:n virheistä.
 
Oho, yllättävää. Ettei osittain liittyisi RDR2 ja BO4 julkaisuihin? Näin saadaan väliä niihin ja enemmän huomiota.

E: Yllä oltiin nopeampia.
 
Harmi, mutta jos ei ole valmis niin sitä kannata rikkinäisenä julkaista. Veikkaanpa vaan, että Red dead redemtion 2 on se syy viivästykseen... Konsolit edelle mennään taas...
 
Hieno homma! Parempi kuunnella avoimen betan palautetta, ja tappaa niin monta bugia kuin ehtivät tässä ajassa.

Eikä varmastikaan ole huono siirtää kauemmaksi noiden yllä mainittujen julkaisusta...
 
Harmi, mutta jos ei ole valmis niin sitä kannata rikkinäisenä julkaista. Veikkaanpa vaan, että Red dead redemtion 2 on se syy viivästykseen... Konsolit edelle mennään taas...

Ei kai kenellekään luulisi enää tulevan yllätyksenä että niiden ehdoilla mennään mistä suurin asiakaskunta tulee?
 
Tässä on tullut nyt lähipäivinä aika paljon noita Rotterdam videoita ja ihan hyvältä näyttää. Saisivat vain hieman hidastaa noita hahmoja, liikkuminen on hieman turhan nopeaa. Juoksemisen nopeutta voisi huoletta laskea jollakin 10-20%. Tai vaihtoehtoisesti tehdä normaalista juoksemisesta hitaampaa ja nykyisestä vauhdista sprintin staminalla (ei tule tapahtumaan). Lisäksi olisi kiva, että tankkien tykkitorneissa olisi maksimiliikenopeudet. En ymmärrä miksi noiden pitää voida kääntyä 360 astetta sekunnissa. Ei tarvitsisi simuloida todellisuutta mutta jotain järkeä tuohon tykin liikkeeseen. Tekisi myös assaultin pelaamisesta taktisempaa, kun voisi koittaa hyökätä tykkiä vastapäätä olevasta suunnasta ja se ei kääntyisi valonnopeudella kohti.

Suomi-KP:ssa oli näemmä 20 kudin lipas. Toivottavasti siihen saisi jonain lisävarusteena rumpulippaan. :D

JackFragsiltä aika kattava video kaikesta uudesta:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tässä on tullut nyt lähipäivinä aika paljon noita Rotterdam videoita ja ihan hyvältä näyttää. Saisivat vain hieman hidastaa noita hahmoja, liikkuminen on hieman turhan nopeaa. Juoksemisen nopeutta voisi huoletta laskea jollakin 10-20%. Tai vaihtoehtoisesti tehdä normaalista juoksemisesta hitaampaa ja nykyisestä vauhdista sprintin staminalla (ei tule tapahtumaan). Lisäksi olisi kiva, että tankkien tykkitorneissa olisi maksimiliikenopeudet. En ymmärrä miksi noiden pitää voida kääntyä 360 astetta sekunnissa. Ei tarvitsisi simuloida todellisuutta mutta jotain järkeä tuohon tykin liikkeeseen. Tekisi myös assaultin pelaamisesta taktisempaa, kun voisi koittaa hyökätä tykkiä vastapäätä olevasta suunnasta ja se ei kääntyisi valonnopeudella kohti.

Suomi-KP:ssa oli näemmä 20 kudin lipas. Toivottavasti siihen saisi jonain lisävarusteena rumpulippaan. :D

JackFragsiltä aika kattava video kaikesta uudesta:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tuo olisi kyllä todella kämästä, jos tulee juoksuun joku stamina, kun bäfässä tunnetusti spawnit voi olla vaikka toisella puolella karttaa. Loppuisi kyllä pelaaminen aika äkkiä, jos ei voisi juosta kuin pari metriä kerrallaan.
 
Voiskohan tähän tulla semmonen moodi missä ei ole mitää punapisteitä, osapuolilla on omat aseet ja univormut on asianmukaiset... Noi punapistetähtäimet :facepalm:
Eiköhän se taas jonain epämääräisenä filtterinä tule jota kukaan ei valikoista löydä, eikä browseri edes toimi vaikka löytää :D
 
Tuo olisi kyllä todella kämästä, jos tulee juoksuun joku stamina, kun bäfässä tunnetusti spawnit voi olla vaikka toisella puolella karttaa. Loppuisi kyllä pelaaminen aika äkkiä, jos ei voisi juosta kuin pari metriä kerrallaan.

Se olisi sitä paluuta juurille, kartat olivat isoja myös BF2 aikaan ja silloinkin oli tuollainen. En tarkoittanut tuolla sitä, että sen tyypin tarvitsisi madella silloin kun ei sprintata. Normitahti liikkumisessa voisi olla luokkaa jotain hölkkävauhtia (joku 80% nykyisestä, olisi edelleen siis suht nopea) ja sitten staminalla lyhyt ~10s sprintti (tuo nykyinen BF V vauhti). Sitä sprinttiä voisi sitten käyttää taktisesti esim. katujen tai lyhyiden avonaisten alueiden ylitykseen. Toimisi vähän niinkuin BF1:ssä tuo bayonet charge mutta pelkästään vauhdin nopeuttamiseen ja ilman mitään jälkihidastumisia. Vähintään voisi tehdä niin, että sprintatessa ei sentään voisi asetta ladata vaan siksi aikaa pitäisi edes hidastaa menoa. Hieman tuo meno kaipaisi jotain hidastamista, ei muistaakseni edes BF3/BF4 ollut noin nopeatempoista.
 
Viimeksi muokattu:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


:confused::greedy::facepalm:
 
Luultavasti voi servulle asettaa custom-rulesetin halutessaan, onhan niin ennenkin ollut. Toki konsolijonnet ei sellaista ansaitse, PC on se BF:n koti 8)

Asiasta näkkileipään, ärsyttää kun ykkösessä ihan joka servulla on estetty ne standard issue riflet... Minä tykkään pelata kiväärimiehenä, rajoittaisi automaattiaseita ennemmin!
 
Mikähän järki tuossakin on, että Accessilla pääsee viikkoa ennen Deluxea vaikka Deluxen ostaneet maksavat siitä etukäteen pelaamisesta (tuleehan siinä toki jotain kosmeettistakin mutta silti)..
 
Sijoittajat eivät ainakaan ilahtuneet viivästyksestä.

CDgqL10_d.jpg
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


:confused::greedy::facepalm:

Ensiksi karsitaan julkaisuversion ominaisuuksia lennosta, sitten lykätään pelin myöhempään koska suorastaan ei uskalleta kilpailla Call of Dutyä ja Red Dead Redemption 2:sta vastaan -> ei todellakaan lupaa hyvää. Samaan aikaan ei ole minkälaista varmuutta mitä se julkaisuversio tulee oikeasti edes sisältämään.:confused:

Henkilökohtaisesti pysyin kaukana tämän ennakkotilaamisesta. Sieltä voi tulla ihan mitä vaan premium-hintaista Early Access:iä.
 
Mitä BF1 vikaa? Muuta kun tietysti priva servu perseilyt olemattomilla säädöillä. Se kun oli pitkästä aikaa BF mikä tuli ostettua viimeksi varmaan Bad Company 2 niin samaa BF toi oli kun aina ennenkin tai ainakin mitä se on ollu pitkän aikaa.
 
Kuten devi/joku pomo totesikin Twitterissä, tätä ei tehty sijoittajat mielessä tätä lykkäystä, vaan ihan peliin liittyvistä syistä.

Dev/pomothan ei ikinä valehtele tai vääristele. :kahvi:

Mitä BF1 vikaa?

  • Liian vähän sisältöä julkaisuversiossa
  • Tylsä teema / kömpelöt aseet
  • Liian nopea / adhd-mainen
  • Pirstaloitu peliyhteisö, kiitos Premium Passin
  • Liian casuaalimainen -> ainakin osa vanhoista BF-pelaajista valitsi muuta pelattavaa
 
D
  • Liian vähän sisältöä julkaisuversiossa
  • Tylsä teema / kömpelöt aseet
  • Liian nopea / adhd-mainen
  • Pirstaloitu peliyhteisö, kiitos Premium Passin
  • Liian casuaalimainen -> ainakin osa vanhoista BF-pelaajista valitsi muuta pelattavaa
Kaikki nää ongelmat on ollu kaikissa BFssä BF2 jälkeen? Uus skini liimataan vaan vanhan päälle.
 
Dev/pomothan ei ikinä valehtele tai vääristele. :kahvi:



  • Liian vähän sisältöä julkaisuversiossa
  • Tylsä teema / kömpelöt aseet
  • Liian nopea / adhd-mainen
  • Pirstaloitu peliyhteisö, kiitos Premium Passin
  • Liian casuaalimainen -> ainakin osa vanhoista BF-pelaajista valitsi muuta pelattavaa
Missä mielessä liian nopea? Tai siis mikä on nopeaa?


Yksi iso seikka mitä jäänyt kaipaamaan BF1:ssä on ollut battlelog (vaikkakin tosi vähälle jäänyt BF1 pelailu), sellaista tai sen tapaista ei varmaan ole tulossa myöskään tähän uuteen julkaisuun.
 
Äijät juoksee liian nopeasti, mutta ei kyllä pelkästään se sitä nopeutta tossa aiheuta.

Äijät pystyy herättämään henkiin ja antamaan panoksia vauhdissa. Conquest pelimuotona aiheuttaa tietyissä mapeissa kissahiirileikkiä missä vain juostaan lipuilta toiselle ja toinen joukkue kiertää toisella puolen mappia.

Isoin ongelma on juuri se, että kaikki pystyy tekemään liian nopeasti ja peli ei kannusta lipun puolustamiseen, tai rajoita snipujen määrää siellä basessa.
Esim myös operationissa pitäisi olla estettynä skippaus kuollessaan.

BF V onneksi korjaa todella monta asiaa. Ammukset/medic menee animaation kautta. Helat ei palaudu täysille, ammuksia on todella vähän, hahmoluokkien sisällä on enemmän luokkia jne.

Vielä kun saatai K/D pois tuloslistoilta ja sinne tilalle se miten hyvin pelaat luokkasi objektia. Lisäksi joku porkkana puolustaa lippuja, eikä vain juosta seuraavalle.
 
Tarkemmin asiaa tulevasta betasta, eli nyt olisi sitten mukana myös Rotterdam ja ase valikoimiin lisätty mm Suomi-konepistooli.

Kaikille avoin beta alkaa 6. ja päättyy 11. päivä, ennakkotilaajat (jos niitä on) saavat pari päivää ekstraa.

PRE-LOAD OF OPEN BETA STARTS
September 3, 1 am PT (10 am CET)

OPEN BETA EARLY ACCESS STARTS
September 4, 1 am PT (10 am CET)

OPEN BETA AVAILABLE FOR EVERYONE
September 6, 1 am PT (10 am CET)

OPEN BETA ENDS
September 11, 7 am PT (4 pm CET)
 
Uusi bf tulossa... Nojoo. Tämä on nyt nähty jo niin monta kertaa, että vähemmän kyynisenkin pitäisi uskoa.

Aluksi julkaistaan epämääräinen buginen kikkare, jossa toinen tiimi raiskaa toista tietyillä aseilla ja tietyissä map:ssä, jos edes peli pääsee siihen asti. Tähän väliin sitten kaikki ajuriongelmat jne. systeemit.

Näitä kaikkia ihanuuksia korjaillaan ja balansoidaan se 1,5 vuotta. Kun sitten lopulta pari vuotta julkaisusta peli on tarjolla muutamalla kympillä kaikkine lisäosineen, niin se alkaa olla pelattavassa kunnossa.
 
Nyt on erona se, että peli pohjautuu lähes täysin BF1:een pelimoottoria myöden.
Lisäksi nyt on jo alusta asti tehty selväksi, että sisältöä ripotellaan pikkuhiljaa seuraavat pari vuotta sen aikaisemman premiumin sijasta.

Tämä taas antaa mahdollisuuden keskittyä heti julkaisussa jo sisällön bugittomuuteen jne.
Mitä alpha pätkiä oon kattonu ni ihan hyvin jo toiminu ja tiistaina sen sit näkee itse betassa.
 
Uusi bf tulossa... Nojoo. Tämä on nyt nähty jo niin monta kertaa, että vähemmän kyynisenkin pitäisi uskoa.

Aluksi julkaistaan epämääräinen buginen kikkare, jossa toinen tiimi raiskaa toista tietyillä aseilla ja tietyissä map:ssä, jos edes peli pääsee siihen asti. Tähän väliin sitten kaikki ajuriongelmat jne. systeemit.

Näitä kaikkia ihanuuksia korjaillaan ja balansoidaan se 1,5 vuotta. Kun sitten lopulta pari vuotta julkaisusta peli on tarjolla muutamalla kympillä kaikkine lisäosineen, niin se alkaa olla pelattavassa kunnossa.

BF4 verrattuna BF1 oli kyllä ihan hyvin toimiva peli launchissa teknisesti. Muita peliin liittyviä ongelmia tässä onkin sitten käsitelty.
 
Uusi bf tulossa... Nojoo. Tämä on nyt nähty jo niin monta kertaa, että vähemmän kyynisenkin pitäisi uskoa.

Aluksi julkaistaan epämääräinen buginen kikkare, jossa toinen tiimi raiskaa toista tietyillä aseilla ja tietyissä map:ssä, jos edes peli pääsee siihen asti. Tähän väliin sitten kaikki ajuriongelmat jne. systeemit.

Näitä kaikkia ihanuuksia korjaillaan ja balansoidaan se 1,5 vuotta. Kun sitten lopulta pari vuotta julkaisusta peli on tarjolla muutamalla kympillä kaikkine lisäosineen, niin se alkaa olla pelattavassa kunnossa.
BF1 kanssa kävi kyllä päinvastoin. Pelaajakunta pirstaloitui pilalle DLC:n kanssa, ja 40 operations oli pelin parasta antia ja kiinnostus lopahti täysin kun sekin vietiin pois jossain neronleimauspäivityksessä.
 
Kiinostus tosi matalalla tätä kohtaan. Edellistä en koskaan ostanut vaikka BF3-4 osui aika hyvin. Jotenkin se eka maailmansota teemana oli paska, ja vaikka toinen on mielenkiintoisempi henkilökohtaisesti niin peli näytti erittäin dorkalta koukkuineen ja katanoineen.

Mutta ehkä tämä on sitä nykypäivän jonneviihdettä ja ittestä on vaan aika ajanut ohi. Pakko saada myydä ja ostaa hattuja ja miekkoja.
 
Kiinostus tosi matalalla tätä kohtaan. Edellistä en koskaan ostanut vaikka BF3-4 osui aika hyvin. Jotenkin se eka maailmansota teemana oli paska, ja vaikka toinen on mielenkiintoisempi henkilökohtaisesti niin peli näytti erittäin dorkalta koukkuineen ja katanoineen.

Mutta ehkä tämä on sitä nykypäivän jonneviihdettä ja ittestä on vaan aika ajanut ohi. Pakko saada myydä ja ostaa hattuja ja miekkoja.

Eipä oo koukkuja ja katanoita näkyny moninpelivideoissa alphasta, eikä Rotterdamin mapissa..

Trailerin muija oli yksinpelikampanjasta ja vastarintaliikkeen tyyppi. Kyseinen koukkukin perustuu oikeaan aikakautensa koukkuun.

Teemoista toki jokaisella mielipiteet, mutta juurikin ensimmäinen maailmansota on raakuudessaan ylsi parhaita teemoja ja BF1 onnistui kaaos fiiliksissä todella hyvin ja esim BF1 seurauksena tuli katsottua monia leffoja ja dokkareita jotka sijoittuu WW1:een ja esim gallipolin taistelut ovat olleet aivan järkyttäviä, joissa ei ole ollut mitään järkeä ja kyllä joka kerta cape hellesin rantatörmää noustessa itse mietin dokkaria ja siten miten älytöntä on ollut.
Sama fargonne forestissa.

Itse ainakin palasin fps pelien pariin ylipäätään juuri WW1 teeman vuoksi ja oli teemana loistava.

WW2 teemassa tällä kertaa on tarkoitus näyttää taisteluita mistä ei ole paljon puhuttu ja maistuu sekin oikein hyvin.
Kunhan ei ole futuristinen lasersotaa jne niin ainakin mulle uppoaa loistavasti. Varsinkin kun samalla perehtyy aikakauteen ja näkee miten käsittämättömän paljon juuri BF1:ssäkin on yksityiskohtia oikeasta elämästä tapahtumien, rakennusten jne suhteen.
 
Kömpelö kysymys, kuin en ole pitkään perehtynyt peleihin/beta pelaamiseen.
Mistä tarkka kyseisen betan voi ladata 06.09.18 ?
 
Jaa, onko ne ostettavat kustomoinnit käytössä jo alphassa?

Mä jäin ainakin siihen käsitykseen, että ne överimmät kustomoinnit on nimenomaan Tides of war pelimuodossa.
Ja ainaki mitä customointeja on nähnyt, niin ne on sellasia ettei kauempaa oikein edes näe customointia.

Esim joku maski näyttää ihan vihreältä normi maskilta, mutta lähellä näkee siinä olevan brittien loppu jne, eli hyvinkin maltillisia normi pelimuodoissa.

Tässä muuten hieno video BF1:n yksityiskohdista:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tässä muuten hieno video BF1:n yksityiskohdista:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tästä tulikin mieleen; eräs ilta kaverin kanssa pelattiin juuriki Sinai Deserttiä ja kaverin tuleva anoppi hetken aikaa seuras kaverin selän takana ja tokas: toiha on ku Siinain vuoristosta. Iha hauska kyllä että yhteneväisyyttä löytyy näinkin paljon :P

Ettei mee iha OT nii eile laitettu Origin Access tulille ja tänää ilmeisesti Pre-load saatavilla betaan, pitääpä raivata SSD:lle vielä tilaa ;)
 
Torstaina eli 6. päivä pääsee kuka vain kokeilemaan.
Pre-order/Access bonarina on sitten toi pari päivää etukenoo betaan.
 
Pre-load alkoi siis jo tänään. Sillä ei ole väliä pääsetkö pelaamaan vasta 6. päivä vai jo 4. Itekin pääsen vasta 6. päivä ,koska en oo ennakkotilannu. Originista löytyy storesta -> BFV -> "try it first"
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 730
Viestejä
5 049 660
Jäsenet
80 975
Uusin jäsen
konstadaonly

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom