- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 1 245
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MitesJuuri näin. Jackfrags ja muut kehuu, mitä tahansa sieltä tuleekin.
Täytyy vilkuilla jopa CoD:in suuntaan tai noita muita vähemmän puhuttuja räiskintämoninpelejä syksymmällä, kun joku uusi räiskintä maistuisi ennemmin tai myöhemmin.
EDIT. No huh, katsoin CoD:n trailerin ja onhan se turhan nopeatempoinen ja tunnelmaa ei ole, mutta suunta on heillä sinänsä oikea, koska suuntaavat pelin kohdeyleisölleen, eli teineille ja tuovat peliin uusia ominaisuuksia ilman poliittista agendaa.
Tää kyllä hyvin tiivistää miten suossa Dice on tuon trailerin kanssa. Näitä johtopäätöksiä on tällä hetkellä noin miljoona ympäri maailmaa ja kaikki yhtä väärässä, Dicen takia.
Mielestäni väärä pelisarja yrittää saada tiimipelaamista osaksi public pelaamista.
Battlefield pelejä on itsessään liian helppo pelata onnistuneesti yksin jotta tiimipelaaminen kannattaisi.
Kun vertaa Squadin ja Project Realityn kaltaisiin oikeasti tiimipelaamiseen pakottaviin ja ennen kaikkea siitä palkitseviin peleihin jää tämä aivan jalkoihin eikä tule koskaan onnistumaan samalla tasolla. Eikä sen tarvitsekaan. Koska Blonk! Rank up!
Nämä kaksi boldattua mielestäni pilasivat BF1. Vaikuttaa kyllä hyvältä tämä VADHD trailerista huolimatta näytetään menevän aivan julmetusti parempaan suuntaan. Taktisella, realistisempaa, adhd sotimista yritetään vähentää heikentämällä helaa ja revausta ja ammuksien määrällä jne.
Kaikin puolin vaikuttaa aivan käsittämättömän hyvältä!
Alla listausta mitä pelissä on. Viestin lainasin konsolifinin puolelta:
Attrition
Health no longer automatically regenerates to 100%
Health bar is in stages now (e.g. three "stages" of 33% each, this is just an example, Jack doesn't say how many stages there are)
If your health falls below one of the stages, your health will only regenerate to fill the current stage (e.g. if your health falls to 25%, it will only regenerate up to 33%, not 100% as before)
To get all your health back, you will need to find a medpack
Spotting
No more automatic spotting (I'm not 100% sure what he means by "automatic")
No more 3D spotting, i.e. no more blind shooting at 3D icons and hoping to hit someone, you will have to watch, listen and pay attention to your environment more closely
No more relying on the user interface or the HUD [to locate enemies] (brackets mine)
No more playing from the minimap (I'm assuming this means enemy players no longer show up on the minimap)
You can still call out where vehicles and enemies are but it works differently now, Jack assumes it's some kind of contextual ping system like in Incursions or Rainbow Six: Siege
Reviving
Trailerissa robokäsi sjw:n lisäksi brittikommando jolla samuraimiekka selässä...
on trailerissa .34 kohdalla...
Niin ja se proteesinainen hakkaa ihan lopussa fallschrimjägeriä piikkilankaan käärityllä krikettimailalla.Trailerissa robokäsi sjw:n lisäksi brittikommando jolla samuraimiekka selässä...
on trailerissa .34 kohdalla...
Jonnet ei muista kuinka jo medal of honori undergroundissa oli nais sotilas pääosassaNooh, älkääs ny... toi muijahan on selkeesti ranskan vasta-rinta-liikkeestä ja nehän olivat tunnetusti aivan koukuttavia
Keski-iästä huolimatta suurin osa on myös kasuaaleja konsolipelaajia jotka tarvitsevat kädestäpitelyä ja helppoja mekaniikkoja = onnistumisen tunnetta pelissä. Siksi peleissä on nykyään niin paljon kaikenlaisia kling ääniä tapoista ja visuaalisia indikaattoreita osumisesta ja rankkejä ym paskaa. Se koukuttaa pelaajan.
Jos pelaaminen ei ole helppoa ja turhauttaa, lentää ohjain hologrammisuoralippamieslapsen kädestä lattialle ja seuraavaa pelisarjan peliä ei osteta.
Pelialan ongelmana ovat siis myös pelaajat itsessään.
Intissä on nykyään naisiakin ja niin oli toisen maailmansodan aikoihinkin joten kasvattakaa munat herranen aika, tämä itku on niin huvittavaa kuin vain olla
Kuinka monta proteesikäsillä varustettua naista eturintamalla oli? Tuo itku asiasta on mielestäni ihan ymmärrettävää. Ei Battlefield ole koskaan realistinen ollutkaan, koska sen ei kuulu olla, mutta ei se meinaa sitä että tuollaista täysin epärealistista kustomisaatiota tarvitsee ihan huvikseen sinne tunkea. Ihan jo DICE:n näkökulmasta, kukaan tuskin ostaa tuon "koukkutädin" takia tätä peliä mutta monelta saattoi tämän myötä jopa kiinnostus lopahtaa, jolloin osa ei tuon takia osta peliä. Miksi DICE:n pitää ihan väkisin lietsoa tätä kritiikkiä peliä kohtaan? Eiköhän sielläkin ollut hyvin tiedossa, että samurai-SASsit ja koukkutädit etulinjalla eivät etenkään pitkänlinjan Battlefield-pelaajia tule miellyttämään. Pelaajien kustomoinnin voisi kuitenkin toteuttaa fiksummin.
Esimerkkinä vaikka nuo kasvomaalitkin, en tiedä missä määrin sellaisia käytettiin toisessa maailmansodassa mutta veikkasin, että tuollainen räikeän sininen ei ole se mitä ensimmäisenä halutaan naamaan. Joku oikeastikin nykyään käytössä oleva vihreä/ruskea antaisi saman mahdollisuuden naaman värityksen kustomointiin mutta samoin säilyttäen hieman enemmän sitä autenttisuutta. Eikös tuo olisi win-win kaikille, kun kustomoijat saavat mitä haluavat ja tietyn autenttisuuden toivojat saavat myös sitä? Miksi pitää väkisin vetää överiksi, jolloin ihan luonnollisesti jotkut eivät tykkää.
Itse trailerikaan ei varmasti helpota tilannetta. Tuo ei oikeasti monen mielestä onnistu ollenkaan vangitsemaan Battlefieldin henkeä, kuten BF1:n traileri vielä onnistui tekemään. Ihan rehellisesti sanottuna surkeimpia trailereita mitä olen Battlefieldin suhteen nähnyt. DICE on ollut yleensä todella hyvä näissä mutta tässä kyllä otettiin jo selkeästi mallia CODin trailereista. Odotukset olivat todella korkealla trailerin suhteen ja tuo ei todellakaan muistuttanut missään määrin Battlefieldiä tai toista maailmansotaa.
En muista tiedä, mutta kyllä nuo yllä mainitut kohdat nostattavat allekirjoittaneen odotukset korkealle, oli trailerista mitä mieltä tahansa.
- No Season Pass
- No more HUD/map spotting, spotting is based on movement/changes around you
- Attrition system - much less ammo on spawn, out of ammo after a few fights
- Revive system has a full-on animation, takes a few seconds to complete, no more revive trains, takes time to complete
- Gunplay completely changed
- No more visual recoil
- Each gun has a unique recoil pattern that can be learned and mastered
- Bullet penetration through thin wood, sheet metal, walls
- Fewer grenades because of less ammo
- Heavily focused on squad play, instantly placed in the squad when joining a game
- Squads accumulate points that can be spent on "squad call-ins", the only squad leader can spend them in
- Squad Call-ins are V1 or JB2 rockets as seen in the trailer, supply drops with ammo/health, a smoke barrage, heavy weapon pickups (not hero kits), squad only vehicles such as Churchill crocodile flamethrower tank or the Sturm tiger
- Large, non-fatal explosions can knock a player over
- Class archetypes highly customizable
WW2 pelejä on tehty niin iso liuta, että "persoonallinen" luukki on mielestäni ymmärrettävä valinta kehittäjiltä. Bf1oli hyvin geneerisen näköinen mutta taisi olla kutakuinkin ainoa ww1 fps ikinä. WW2 kohdalla geneerinen ulkonäkö ei erottuisi massasta riittävästi etenkin viimeisimmän codin jälkeen.tuo ei todellakaan muistuttanut missään määrin Battlefieldiä tai toista maailmansotaa.
Kuinka monta proteesikäsillä varustettua naista eturintamalla oli? Tuo itku asiasta on mielestäni ihan ymmärrettävää. Ei Battlefield ole koskaan realistinen ollutkaan, koska sen ei kuulu olla, mutta ei se meinaa sitä että tuollaista täysin epärealistista kustomisaatiota tarvitsee ihan huvikseen sinne tunkea. Ihan jo DICE:n näkökulmasta, kukaan tuskin ostaa tuon "koukkutädin" takia tätä peliä mutta monelta saattoi tämän myötä jopa kiinnostus lopahtaa, jolloin osa ei tuon takia lopulta hankikaan peliä. Miksi DICE:n pitää ihan väkisin lietsoa tätä turhaa kritiikkiä peliä kohtaan? Eiköhän sielläkin ollut hyvin tiedossa, että samurai-SASsit ja koukkutädit etulinjalla eivät etenkään pitkänlinjan Battlefield-pelaajia tule miellyttämään. Pelaajien kustomoinnin voisi kuitenkin toteuttaa fiksummin ja autenttisemmin.
Esimerkkinä vaikka nuo kasvomaalitkin, en tiedä missä määrin sellaisia käytettiin toisessa maailmansodassa mutta veikkasin, että tuollainen räikeän sininen ei ole se mitä ensimmäisenä halutaan naamaan. Joku oikeastikin nykyään käytössä oleva vihreä/ruskea antaisi saman mahdollisuuden naaman värityksen kustomointiin mutta samoin säilyttäen hieman enemmän sitä autenttisuutta. Eikös tuo olisi win-win kaikille, kun kustomoijat saavat mitä haluavat ja tietyn autenttisuuden toivojat saavat myös sitä? Miksi pitää väkisin vetää överiksi, jolloin ihan luonnollisesti jotkut eivät tykkää.
Itse trailerikaan ei varmasti helpota tilannetta. Tuo ei oikeasti monen mielestä onnistu ollenkaan vangitsemaan Battlefieldin henkeä, kuten BF1:n traileri vielä onnistui tekemään. Ihan rehellisesti sanottuna surkeimpia trailereita mitä olen Battlefieldin suhteen nähnyt. DICE on ollut yleensä todella hyvä näissä mutta tässä kyllä otettiin jo selkeästi mallia CODin trailereista. Odotukset olivat todella korkealla trailerin suhteen ja tuo ei todellakaan muistuttanut missään määrin Battlefieldiä tai toista maailmansotaa.
Eih.. helvetti..
Mitähän vitun merkitystä tollakin nyt taas on onko pelissä nainen ja nee.. tummaihoinen sotilas ? Hoh vitun hoijaa tätä nykypelisukupolvea..
Tässä classista riippumatta kuka vain voi revivee oman squadilaisen.Saas nähä reviveekö medicit tässä vitosessa enää ollenkaan, kun se tulee kestää pidempään ku ykkösessä ja siinäkään ne ei jaksa herättää.
Ihan vain tämän takia tulen tekemään characterista naisen jos pelin tulen ikinä ostamaanJos oikeasti kiristää niin paljon se, että jossain pelissä on nainen esillä, niin kannattaa trimmata sitä niskapartaa muutama senttimetri.
Ihan hyvä kikka, jos yksi roolihahmo kääntää huomion pois kaikesta muusta adhd-paskasta. Eiköhän tämäkin peli löydä oman pelaajakuntansa kuten aiemmatkin. Itselleni Battlefieldit loppui BF4:ään, mutta hyvin näyttävät menestyvän ilman panostanikin.Jos oikeasti kiristää niin paljon se, että jossain pelissä on nainen esillä, niin kannattaa trimmata sitä niskapartaa muutama senttimetri.
Ihan vain tämän takia tulen tekemään characterista naisen jos pelin tulen ikinä ostamaan
Pre-order
Ihan hyvä kikka, jos yksi roolihahmo kääntää huomion pois kaikesta muusta adhd-paskasta. Eiköhän tämäkin peli löydä oman pelaajakuntansa kuten aiemmatkin. Itselleni Battlefieldit loppui BF4:ään, mutta hyvin näyttävät menestyvän ilman panostanikin.
Lue se uudistuslistaus. Nimenomaan kaikesta adhd:sta pyritään pääsemään eroon..
Jätetäänpäs tälläiset tarpeettomat ”hassun hauskat” viestit väliin. Keskitytään Battlefieldiin eikä mamutukseen, tai muuhun offtopicciin.
Katsotaan nyt. Videoista ja trailerista tulee vaan väkisin mieleen, että mikään ei ole muuttunut. Samaa ADHD-menoa eri nimellä. Mutta kun trendi on tämä, niin turha kai tässä on valittaa. Aina voi olla pelaamatta, jos ei miellytä ja niinhän tässä varmaan käy. Harmittaa, kun nykyinen rauta vanhenee pikkuhiljaa käsiin, eikä sen potentiaalia ole päässyt oikein käyttämään missään pelissä (mitä jaksaisi pelata).Lue se uudistuslistaus. Nimenomaan kaikesta adhd:sta pyritään pääsemään eroon..
Vain jos ostat ennakkoon..Toivottavasti hahmolle saa hitler viikset
Itse teen SS Oberfeldwebel hahmon jos DICE vaan sallii natsitunnukset.Ihan vain tämän takia tulen tekemään characterista naisen jos pelin tulen ikinä ostamaan
ja näitä saa rakennettua vain tiettyihin chokepointteihin, lipuille ja taloihin. eli peli menee nopeasti siihen että matsin alkaessa jengi juoksee noille ennalta määrätyille paikoille ja rakentaa niihin ja pullonkaulat per mappi on valmiina. ton ois voinu jättää pois...
- Fortifications are things like sandbags, trenches, tank stoppers. Only supports can build offensively defence fortifications such as machine guns, field cannons and are much faster at building everything.
En usko, että tämä peli tulee itseäni kiinnostamaan, mutta niin kauan kuin BF4:n serverit pysyvät pystyssä, niin ei hätiä mitiä. BFV Näyttää ihan BF1:ltä, mutta WW2-aseilla. Jostain syystä tuo BF1 ei koskaan oikein jaksanut innostaa. Pelitunteja tullut siihen Originin mukaan 2. Onneksi on tuon Accessin kautta, niin ei harmita.
Mielestäni BF-saaga on ottanut jatkuvasti takapakkia. Vähän liian adhd-menoa. Graafisesti alkeellinen BF Play4Free oli enemmän omaan makuuni ja siinä fiilis oli paremmin kohdallaan.
Verdun oli ensin.Bf1oli hyvin geneerisen näköinen mutta taisi olla kutakuinkin ainoa ww1 fps ikinä.
niin täällä itketään SJW-aspektista, ei saatana. Onhan tuo lähtökohtaisesti huvittavaa moinen historiallinen epätarkkuus, mutta käsittääkseni peliä ei ole koskaan markkinoitu WW2-sotasimulaattorina?