Laquel
This is where I get off.
Harmi vaan ettei tänä vuonna ole tulossa kuin tämä ja WW3 mitä viitsii edes harkita.
Insurgency: sandstorm tulee myös
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harmi vaan ettei tänä vuonna ole tulossa kuin tämä ja WW3 mitä viitsii edes harkita.
Vain pc:llä tämä closed alpha.Pc:lläkö beta? Itse olen ennakkotilannut ps4:lle, mutta ei kutsuja ole näkynyt.
Pc:lläkö beta? Itse olen ennakkotilannut ps4:lle, mutta ei kutsuja ole näkynyt.
Tänne tuli kutsu myös. Palkitaanko tässä BF1 ennakkotilaajia tai Deluxe tilaajia (vai mikä se kallein vaihtoehto oli BF1:ssä) eli uskollisimpia asiakkaita. Vai pelaajia jotka ovat pelannee paljon BF1:sta eli ne jotka pysyvät ehkä antamaan hyviä parannusehdotuksia?? Täytän nämä kaikki ehdot. ;-)En ainakaan itse ole ennakkotilaillut. Ja ei kyllä mitään hajua millä logiikalla nuo on arvottu. BF1 Incursioniinkin tuli aikanaan noita koodeja.
Toisaalta voisi kuvitella että ne ketkä osti BF1, mutta eivät sitä kovin pelanneet olisivat myös hyvä kohderyhmä paljon pelanneiden kylkeen.Tänne tuli kutsu myös. Palkitaanko tässä BF1 ennakkotilaajia tai Deluxe tilaajia (vai mikä se kallein vaihtoehto oli BF1:ssä) eli uskollisimpia asiakkaita. Vai pelaajia jotka ovat pelannee paljon BF1:sta eli ne jotka pysyvät ehkä antamaan hyviä parannusehdotuksia?? Täytän nämä kaikki ehdot. ;-)
En tiiä kun ei ole tullut koodia, mutta bäfä 1 incursion alphassa koodit oli lukittu sähköpostiin / orgin tiliin. Ainakin siinä mailissa luki silloin niin. Estää aika hyvin niitten myymisen ja tietysti lahjoittamisen...Jos jostain syystä joku ei aio/ehdi käyttää koodiaan niin otan kiitollisena vastaan YV-laatikkoon ja striimaisin Twitchiin
Itse en ollut noita klikkaillut päälle ja koodi tosiaan silti tuli. Origin tililläni vain BF1 ja BF3 perusversiot, että mistään valaan palkitsemisestakaan ei ole kyse. Melko aktiivisesti olen pelannut tuota BF1:stä tässä viimeaikoina, että ehkäpä havittelevat aktiivisia pelaajia.En tiedä onko täällä sanottu tämä jo mutta pistän kuitenkin. Kannattaa EA account sivulta laittaa omista asetuksista suostumus tohon "Game Tester Program" halutulle pelisarjalle, siten voi saada näitä invite only- koodeja, oletettavasti helpommin. Ite laitoin tuolta BF sarjaan check merkin n. 3 viikkoa sitten ja eilen tulikin closed-alpha koodi.
En oo aiemmin saanu mihinkään closed alphaan kutsua, vaikka pelkästään BF sarjaa pelannutkin 2012 vuodesta lähtien. Ehkäpä tuo vaikutti
Kyllä kai se järkevin olisi aktiivisia pelaajia kutsua.
Muutama huomio parin tunnin kokeilun jälkeen:
- Aseiden tuntuma huomattavasti parempi kuin BF1:ssä. Hutilaukaukset ovat hutilaukauksia koska ammuit ohi. Eikä siksi, että peli arpoi osuitko vai et, huolimatta siitä oliko tähtäin kohdillaan.
- Tankeilla kauemmas osuminen vaatii taas hieman enemmän osaamista. Aikamoisia kaaria ampui ainakin kokeilemani Valentine. Ihan vanha kunnon BF1942 tuli tästä mieleen.
- Ei tätä pelatessa tunne oikeastaan ollenkaan pelaavansa ww2 peliä. Pelaajahahmoja ei tunnista minkään armeijan sotilaiksi. Vain ajoneuvoista näkee heti mikä aikakausi on kyseessä.
- Yleisfiilis pelattavuudessa tuntuu olevan jotain Bad Company 2:n ja BF4:n väliltä. Tämä mielestäni erittäin lupaava asia tässä vaiheessa.
Aika keskeneräinenhän tuo vielä on ja testiin valittu kartta ei kyllä ainakaan omaan makuun ole ollenkaan. Saisi olla myös 32 pelaajan servereitä niin osaisi paremmin muodostaa mielipiteen mapistakin. Alkaa tuo 64:n pelaajan kaaos väistämättä vituttamaan pidemmän päälle.
Panzerfaust ampuu aika nopeasti, tuon latausnopeutta voisi jopa laskea.
OT, panzerfaust on kertasinko, eli tuo ukko nappaa ilmeisesti aina uuden käyttöön Mutta ihan totta että se on aika nopee. Toisaalta ei tee ihan hirveesti lämää tankkiin. Taino tekee sen verran että pari anti tank ukkoa aika nopeesti tuhoaa tankin. Ite pari tankkia sain tunamiitilla + singolla.
Tahmaako teillä tää peli vaikka fps olisi yli 100 luokkaa? Kokeillu kaikenlaista mutta peli tuntuu tosi ihmeelliseltä, ihan kun vsync olis päällä kokoajan
Juu jotain outoa tässä kyllä on. Selvästi heikompi fps on kuin BF1:ssä, mutta silloinkin kun fps on yli 80 ei kuva ole kovinkaan sulavan tuntuinen.Tahmaako teillä tää peli vaikka fps olisi yli 100 luokkaa? Kokeillu kaikenlaista mutta peli tuntuu tosi ihmeelliseltä, ihan kun vsync olis päällä kokoajan
Juu jotain outoa tässä kyllä on. Selvästi heikompi fps on kuin BF1:ssä, mutta silloinkin kun fps on yli 80 ei kuva ole kovinkaan sulavan tuntuinen.
Lähtee lisää avaimia jakoon tänään.