Battlefield V

Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 039
Upealta näyttää uusi destruction!

Hiekkasäkkien ym. rakentelu kyllä vaikuttaa vähän turhan hidastempoiselta omaan makuun.

Kaikenkaikkiaan aika hemmetin hyvältä kyllä näyttää :tup:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
886
Et vittu oo tosissas ton battle royalen kanssa. Onko se joka helvetin peliin tungettava.

 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 407
Noh, ei sitä mahdollista BR:a tarvitse onneksi pelata, kuten ei PUBG:a tai Fortniteakaan. Koko BR genre kun ei itseä kiinnosta yhtään.

EA:n esitys oli taas melko floppi, julkaisu trailerina nyt esitetty olisi toki ollut parempi. Ei jengiä mitkään trailerit kiinnosta, gameplayta sen olla pitää. EA käyttää puolet ajastaan näyttämällä, kun hemmot pelaa FIFAa, sitä sontaa tulee tuolta edelleen :bored:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Eipä taida hirveesti tota rekyyliä näkyä muissakaan trailereissa. Ainakaan BF3:n trailerissa kun äijä ampu M4A1 vai oliko se M16 kanssa.
Toki olihan se rekyyli aika olematon molemmissa mutta kuitenkin.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Juu, kyllähän tämä ihan BF1:lta vaikuttaa. Valitettavasti.
Noh, pitää beta toki testaa vielä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 130
Varmaan kaikille tullut jo selväksi, mistä on kyse. Laitetaan silti vielä puolen tunnin pelivideo

 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Pelimekaniikkoja tulee siis joitakin lisää, mutta sotilaat myös liikkuvat aika rivakasti. Hankala sanoa miten kaikki toimii käytännössä, että onko noita rakennettavia asioita hauska rakentaa ja miten tiimipeli toimii netissä. Selvästi tiimipeli kyllä korostuu entistä enemmän, mutta saako sen toimimaan yleisissä peleissä kunnolla on mysteeri. Joissakin räiskinnöissä tämä toteutuu ja toisissa ei.

Paljolti siis nojataan siihen ettei kaikki nappaa eturintaman sotilasta ja juokse automaattiaseen kanssa paukutellen joka suuntaan. Jos haluaa edes pienintäkään toivoa tiimityölle niin julkisilla servereillä on oltava tiukat rajat hahmoluokkien määrille per tiimi.

Noista pelivideoista huomasi jo että joka ikinen nappaa hahmokseen naisen, mikä kyllä todella rikkoo autenttisuuden, minkä en aiemmin ajatellut olevan ongelma, mutta se selvästikin on. Toivottavasti vielä poistettaisiin mahdollisuus naishahmolle kokonaan moninpelistä, kun kerran muutoin kaikki näytti aika uskottavalta.

Beetaa testaamalla kaikki selviää. Jos ei tule avointa beetaa tai muuta mahdollisuutta testata niin ei uskalla ostaakaan. Selvästi on otettu inspiraatiota Fortnitestä, mikä ei itsessään haittaa mitään, mutta samalla pitää kyllä hienosti sulauttaa nuo rakennettavat asiat perinteisiin pelimuotoihin, kun ne selvästi on aivan ensimmäisenä haluttu tuoda Battle Royale -muotoon, missä tiimissä voi rakennella yhdessä oman bunkkerin ja siellä sitten piileskellä.

Mahdollisuus siis on tehdä tästä uusi mielenkiintoinen Battlefield, mutta tyhmiäkin ratkaisuja saattaa olla ja onkin seassa.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
63
Aikas vaikea tehdä vielä mitään päätöstä tuleeko tuota hankittua vai ei, taidan vielä odotella enempi videoita ja tietoa.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
140


Näyttää kyllä omaan silmään hyvältä. Mitään pahempaa valittamista keksi kuin, että toi aputähtäin pois / hc serverit tilalle...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 070
Jos pitää valittaa niin itsellä otti silmään:
-IT tykki tappaa jalkaväkeä huonommin kuin konepistooli
-Rekyyli puuttuu
-Sniperit on point ja klik, ei mitään huojuntaa
-Sniperit näytti taas noilta BF1 keksinnöiltä jotka tekee vähemmän dmg lähelle ja enemmän kauas.
-Panzerfausti näytti ehkä vähän turhan helpolta ja nopealta käyttää
-Liittoutuneet koostu lähinnä naisista?
-Rakentaminen vain ennalta määrättyihin pisteisiin voi olla vähän turhaa
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Isot peukut sille, että ei yritetä keksiä pyörää uudestaan vaan mennään hyväksi havaitulla ja hauskalla BF1 meiningillä pienin viilauksin :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 468
Ihmeen lyhyitä pätkiä tullut JackFragsiltä, Westieltä jne. Ei noista paljoa kerennyt nähdä. Tuo Suolakalan linkkaama Lanai Garan pätkä taitaa olla ainoa pidempi video mutta tuntuu, että ei osaa kyllä pelata ollenkaan peliä...

Rakentamisen olemassa olosta ylipäätään en osaa sanoa mielipidettä mutta rajoitetumpaa tuo on kuin ajattelin. Hyvä ettei siis ihan mitään Fortnite menoa mutta luulin, että noita voisi vähän vapaammin rakentaa. Hyvältä tuo peli kokonaisuudessaan vaikuttaa ja ilmeisesti kuitenkin vähän taktisempaan suuntaan ollaan menossa. Edelleen kyllä näiden perusteella toivoisin sitä kustomoinnin poistamisen mahdollisuutta omaan peliin. Välillä aika hölmön oloisia pelihahmoja kentillä..
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 039
Isot peukut sille, että ei yritetä keksiä pyörää uudestaan vaan mennään hyväksi havaitulla ja hauskalla BF1 meiningillä pienin viilauksin :tup:
Samaa mieltä. Tykkäsin myös BF1:stä, joten ei haittaa jos tämä on selvä jatko-osa.

Spottaussysteemiä tosiaan himmattu mikä on erittäin tervetullut uudistus, BF1:ssä sai aika helposti tappoja pelkkiä spotmarkereita ampumalla, vaikkei itse tyypistä nähnyt pikseliäkään:

 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
Ja noi kartat näytti oudon pieniltä. Medal Of BattleDuty.

Siis kun katsoo noita karttoja, niin nehän on ihan putkia ja spawnit parin sadan metrin päässä toisistaan. Juu ei ole mun peli.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 713
Miksi muuttaa liikaa hyväksi havittua BF1:stä, eli hyvältä näyttää. Tiimipeliinkin tullut mukavia viilauksia lisää, tosin saa nähdä kuinka paljon jengi lopulta innostuu rakentelemaan suojia ynm.
BR-modea ei ole pakko pelata, joten siihen ei kannata takertua. Ei codeissakaan Zombiemodelle tarvinnut antaa silmäystäkään.

Mappien koot on varmasti laidasta laitaan eli sitäkään ei kannata vielä parin pelivideon pohjalta murehtia. Bf1:sen tyyliin varmasti isoa ja pientä sekaan mahtuu, riippuen myös pelimuodoistakin.
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 116
Taitaa ollakki noi kaik videot siitä uudesta grand operations pelimuodosta.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Jos pitää valittaa niin itsellä otti silmään:
-Rekyyli puuttuu
-Liittoutuneet koostu lähinnä naisista?
-Rakentaminen vain ennalta määrättyihin pisteisiin voi olla vähän turhaa
- Rekyyli ei puutu, visuaalinen rekyyli kyllä. Tämä ilmoitettiin jo julkistuksen yhteydessä. Joka aseessa erilainen rekyyli mikä täytyy opetella.
- Ei ihme, että messuilla käy näin asian suhteen mistä on ollut kauhea kohu..jokainen haluaa sen nähdä. En minä ainakaan naisena aio sotia, enkä usko että kovin valtavirraksi pääsee moninpeleissä ainakaan ekojen viikkojen jälkeen kun se ei ole enää ”hauska läppä”.
- Rakentamispaikkoja on aivan julmetun paljon videoiden perusteella, niitä on varmasti satoja ympäri karttaa, joten ainakaan videoiden perusteella mulla ei jäänyt rakentamisesta kuin huojentunut mielikuva. Toteutettu hyvän näköisesti, mutta ei vedetty överiksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 070
- Rekyyli ei puutu, visuaalinen rekyyli kyllä. Tämä ilmoitettiin jo julkistuksen yhteydessä. Joka aseessa erilainen rekyyli mikä täytyy opetella.
- Ei ihme, että messuilla käy näin asian suhteen mistä on ollut kauhea kohu..jokainen haluaa sen nähdä. En minä ainakaan naisena aio sotia, enkä usko että kovin valtavirraksi pääsee moninpeleissä ainakaan ekojen viikkojen jälkeen kun se ei ole enää ”hauska läppä”.
- Rakentamispaikkoja on aivan julmetun paljon videoiden perusteella, niitä on varmasti satoja ympäri karttaa, joten ainakaan videoiden perusteella mulla ei jäänyt rakentamisesta kuin huojentunut mielikuva. Toteutettu hyvän näköisesti, mutta ei vedetty överiksi.
Tarkoittaako tuo visuaalinen rekyyli siis sitä että kudit ei lennä sinne minne ase osoittaa vaan ase on paikallaan ja osumat tulee ikään kuin rekyyli olisi vaikuttanut ammuntaan?
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Tarkoittaako tuo visuaalinen rekyyli siis sitä että kudit ei lennä sinne minne ase osoittaa vaan ase on paikallaan ja osumat tulee ikään kuin rekyyli olisi vaikuttanut ammuntaan?
Minä ymmärsin sen niin, että kudit menee kyllä rekyylin mukaan kuten kuuluu, mutta et voi enää aseesta päätellä mitään, vaan se täytyy oikeasti opetella se rekyyli.
 
Liittynyt
03.05.2017
Viestejä
136
Minä ymmärsin sen niin, että kudit menee kyllä rekyylin mukaan kuten kuuluu, mutta et voi enää aseesta päätellä mitään, vaan se täytyy oikeasti opetella se rekyyli.
Tuo visuaalinen rekyylihän juuri tarkoitti sitä, ettei aseesta voinut päätellä mitään. Ase vaan heilui jonkun animaation mukaan ja vaikka rautatähtäin BF1:ssä osoitti kohdilleen niin kudit päätyi jonnekin aivan muualle.

BF5:ssä tuota asetta sitten heiluttaa oikeasti rekyyli(e: tai siis ilmeisesti dicen ennaltamäärittelemä rekyylipattern) ja kudit päätyvät juuri sinne minne piippu osoittaa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Tuo visuaalinen rekyylihän juuri tarkoitti sitä, ettei aseesta voinut päätellä mitään. Ase vaan heilui jonkun animaation mukaan ja vaikka rautatähtäin BF1:ssä osoitti kohdilleen niin kudit päätyi jonnekin aivan muualle.
Enkö juuri noin sanonutkin? Kyllä bf1:ssä aseella oli selkeästi rekyylianimaatio kuitenkin, nyt sitä ei ole. Ase pysyy suhteellisen vakaana kokoajan ja täytyy tietää jokaisen aseen rekyyli erikseen. Ja BF1:ssä pystyi ruudulla näkyvästä ristitähtäimestä myös päättelemään rekyylin.
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 897
Tässä on hyvä video joka selittää mitä tuo visual recoil on esimerkkien avulla

 
Liittynyt
01.05.2017
Viestejä
37
Noista pelivideoista huomasi jo että joka ikinen nappaa hahmokseen naisen, mikä kyllä todella rikkoo autenttisuuden, minkä en aiemmin ajatellut olevan ongelma, mutta se selvästikin on. Toivottavasti vielä poistettaisiin mahdollisuus naishahmolle kokonaan moninpelistä, kun kerran muutoin kaikki näytti aika uskottavalta.
Tästä olen kyllä täsmälleen samaa mieltä, taatusti jonnet valitsee kaikki naisen ja se kirkuminen ja voihkiminen on jotain helvetillistä pelissä sitten ja rikkoo kyllä immersion mukavasti. Sinänsä ne naiset ei häiritse kuten ei BF 1:ssä häirinnyt ne venäläiset sniperit vaikka ne välillä pornoleffalta kuulostikin.
Täytyisi jotenkin saada sidottua tuo sukupuolen valinta oikeaan sukupuoleen niin asia vois olla ok, tuskin naispelaajia niin paljon on että ne häiritsisi.
 

Terevis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
333
Eka asia trailerissa ak-47. Ei vittu hyvää päivää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 469
Eikös se ollut niin että modernin rynnärin perusta jo ainakin prototyypille asti saatu II-sodan aikoina. Eli jos bäfä taas lähtee siitä että laitetaan "teoriassa mahdollisia" aseita tms.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 468
Eikös se ollut niin että modernin rynnärin perusta jo ainakin prototyypille asti saatu II-sodan aikoina. Eli jos bäfä taas lähtee siitä että laitetaan "teoriassa mahdollisia" aseita tms.
Siis AK47:n "perusta" on saksalainen StG44 (/MKb42) ja ei tuo StG enää mikään protoase ollut. Ihan käytettiin sodan lopussa rintamalla ja valmistettiin muistaakseni yli puoli miljoonaa kappaletta. Tuo se trailerissaki ja monissa pelivideoissa esiintyy. Kyseinen ase kyllä käytännössä esiintyy jonain varianttinaan kaikissa WW2-peleissä. Esim. RO2:ssa on MKb ja CoD2:ssa tuo on nimellä MP44. Eikös tuo itseasiassa ollut ihan mukana myös BF 1942?
 
Viimeksi muokattu:

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Eka asia trailerissa ak-47. Ei vittu hyvää päivää.

Jos tätä meinaat niin se on juurikin StG44, joka oli jaossa oleva ase saksalaisilla vuodesta 43 alkaen. Ei mikään uusi juttu WW2 peleissäkään...

upload_2018-6-11_8-58-48.png

Teknisetihän sillä ei AK:n kanssa ole juuri tekemistä mutta inspiraationa ilmeisesti on toiminut kuitenkin (sarjatuli, pitkä lipas, lyhempi kiväärin patruuna).
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 319
Tuo frostbite engine näyttää kyllä erittäin hyvältä. Harmi ettei moninpelit hirveästi innosta varsinkaan räiskinnät mitä on jo markknoilla miljoona. Saisivat jonkun hienon yksinpelin tehtyä. Star Wars Kotor 3 olisi kyllä unelma tuhoutuvalla ympäristöllä.
 

Terevis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
333
Jos tätä meinaat niin se on juurikin StG44, joka oli jaossa oleva ase saksalaisilla vuodesta 43 alkaen. Ei mikään uusi juttu WW2 peleissäkään...


Teknisetihän sillä ei AK:n kanssa ole juuri tekemistä mutta inspiraationa ilmeisesti on toiminut kuitenkin (sarjatuli, pitkä lipas, lyhempi kiväärin patruuna).
Joo katoin nopeasti vaan että ak. Eipä sillä että olis yllättänyt.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 196
Toivottavasti korjaavat pelimoottoriin ongelmat koskien Ryzen prossuja. Tällä hetkellä kolmonen ja nelonen on pelikelvottomia jos kellotukset prossulla päällä. Äänet pätkii ja lagaa helvetisti.

Paljon juttua asiasta EA:n foorumeillakin, mutta mitään korjauksia asian suhteen ei ole tehty..
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 702
Tässä ois ihan mielenkiintoista keskustelua Cookies ja YGrizzly_ Battlefield V pelistä videomateriaalien kera. Välillä pysäytetään gameplay kuvaa ja keskustellaan mitä oikeastaan näkyy ruudulla ja mitä kaikkea onkaan uutta tai muuttunutta jne. Hyvää analyysiä mielestäni. Kestää sitten sen 1 tunti 36 minuuttia.

 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
747
Tekihän ne hyvää pisnestä koko toisen maailmansodan ajan... :cigar2:

Mutta ei pidä unohtaa niitä pohjoismaisia vapaaehtoisia, ruotsalaisia ja muita, jotka auttoivat meittiä Talvisodassa. Eikä pelkästään takalinjoilla auttamassa, vaan myös etulinjassa ja yläilmassa. Tiettävästi jokunen kaatuikin taisteluissa? Vaikka oli ehkä vähäinen vaikutus ja täysin oma valinta, niin silti rispektiä heille.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 471
Viestejä
4 216 705
Jäsenet
71 060
Uusin jäsen
Olkiluodon pääinsinööri

Hinta.fi

Ylös Bottom