Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos rangefinger on suunniteltu kohdistettavaksi yksittäisellä painikkeella eli on luotu pelitekninen mahdollisuus siihen että ase on joko 1) kohdistettuna tai 2) ei ole kohdistettuna ja tuo kikka poistaa ko. komponentin kokonaan ja pitää aseen aina kohdistettuna niin ei tietenkään ole ominaisuus.onko se suunnittelumoka vaiko ominaisuus...kas siinäpä vasta kysymys![]()
IMO mikään PC peli ei ikinä saisi maksaa yli ~50-52e hintaa joka oli vakioitu standardi ennen tätä nykyisen AAA-kusetuksen aloittamista.Vähän on alkanut taas bäfä kiima nousta kun lueskellu juttuja ja katellu videoita. Aikaisemmat osat saaneet kohtuu paljon peliaikaa ja varmaan tämäki maistus.
Se vaan mietityttää että onko tämä kuitenkaan 70€ arvoinen?
Itse olen lähes pelkästään pelannut aina konkkaa Battlefieldeissa, juurikin isot kartat on mieleen. Nuo pienet mapit joissa granaatti spämmiä ja ADHD sätkimistä niin ei oikein iske eli pitäisköhän se odotella sit vähän vielä...Jos rangefinger on suunniteltu kohdistettavaksi yksittäisellä painikkeella eli on luotu pelitekninen mahdollisuus siihen että ase on joko 1) kohdistettuna tai 2) ei ole kohdistettuna ja tuo kikka poistaa ko. komponentin kokonaan ja pitää aseen aina kohdistettuna niin ei tietenkään ole ominaisuus.
IMO mikään PC peli ei ikinä saisi maksaa yli ~50-52e hintaa joka oli vakioitu standardi ennen tätä nykyisen AAA-kusetuksen aloittamista.
Näin muuten, peli on ihan hauska, mutta ei ole rahansa arvoinen omasta mielestäni ainakaan vielä. Itselläni on nyt 20h kellossa ja jos voisin vielä tehdä Steam refundit niin tekisin. Ei sen takia etteikö peli ole ihan hauska, vaan sen takia että peliä markkinoidaan Battlefieldinä kun se ei oikeastaan sitä ole. Isot kentät, laivat yms. puuttuu kokonaan.
IMO mikään PC peli ei ikinä saisi maksaa yli ~50-52e hintaa joka oli vakioitu standardi ennen tätä nykyisen AAA-kusetuksen aloittamista.
Juurikin näin. Vaan nykyajan aseiden tekniikka on niin paljon edellä että sen verran voi hyväksyä tuota.
IMO mikään PC peli ei ikinä saisi maksaa yli ~50-52e hintaa joka oli vakioitu standardi ennen tätä nykyisen AAA-kusetuksen aloittamista.
Tämä on juuri tämä klassisin pelikorporaatioiden argumentti millä hintoja yritetään perustella. Se on kuitenkin ihan puhdasta kaasuvalotusta eikä mitenkään paikkansa pitävää tai parhaimmillaankin täysin sivuuttaa kokonaiskuvan. Pelien kehittämisen ja yleisesti ottaen ohjelmistokehittämisen työkaluja on ensinnäkin moninkertainen määrä nykypäivänä, ne tekevät out of box parilla klikkauksella sen mihin ennen vaadittiin 50 hengen tiimi ja 2 vuotta aikaa. Pelit voidaan nykyään julkaista ilman optimointeja ja vaatia kuluttajia käyttämään DLSS/FSR + Frame Generation.Inflaatio on oikea ilmiö. Ei pidä hirttäytyä tuolla tavoin hintoihin kiinni. Ei ole mitään "vakioitua standardia".
Esimerkkinä: Super Nintendon modulit maksoivat aikoinaan 1990-luvun alussa 60-80 USD. Inflaatiokorjattuna tämä on nykypäivän rahassa yli 180 USD. PC-pelit olivat tuohon aikaan 40-50 taalaa yleisesti, eli nykyrahassa noin 100-115 USD. Eli oikeasti hinnat ovat historiallisesti mallia halpaa kuin saippua, jopa 60-70 taalan/euron hintaluokassa.
Pelien inflaatiokorjatut hinnat ovat olleet laskusuunnassa vuosikausia, samaan aikaan kun budjetit ovat räjähtäneet käsiin. Ainoa merkittävä ero on että noiden kalliiden Super Nintendo-pelien valmistus maksoi julmetusti enemmän kuin mitä joku digipelin jakelu tänään, sillä voi perustella ehkä nykyrahassa 20-30 taalan preemion, mutta silti hinnat ovat valuneet suhteessa aivan puoli-ilmaiseksi vs. mitä maksettiin kun minä olin nuori...
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.