Battlefield 6

Onko jossain mitään varmaa päivää annettu milloin tuo ilmainen BR tulee pelattavaksi? Omat Googlen hakutulokset anto tuloksina myöhemmin tässä kuussa tai alkuvuodesta -26 🤷‍♂️
Ei ole varmaa päivämäärää annettu. Mutulla heitän että spekulaatiot siitä että tulisi tokan seasonin aikaan joskus alkuvuodesta on realistisempia kuin että tulisi tässä kuussa.

Jos tässä kuussa olisi tulossa niin jotain teaseriä/hypetystä olisi jo nähty.
 
Huhut on että 28 päivä tätä kuuta shadow droppais standalone BR pelimuoto. Vähän kuten EA teki apex legendsin kanssa.
 
Millaiset asetukset teillä on tankille? Tuntuu ettei ohjausta saa millään asetuksilla miellyttäväksi, kolmannesta persoonasta torni pyörii liian nopeasti ja ensimmäisestä persoonasta taas liian hitaasti. Ärsyttää kun pitää hiiren herkkyyttä säädellä kokoajan, kun vaihtaa ajamisesta tähtäämiseen ja toisinpäin.
On muuten harvnaisen ärsyttävä "ominaisuus" ettei ole omia herkkyysasetuksia 3rd personille sekä 1st personille tuossa tankissa kerran eri nopeudella toimivat.
 
On muuten harvnaisen ärsyttävä "ominaisuus" ettei ole omia herkkyysasetuksia 3rd personille sekä 1st personille tuossa tankissa kerran eri nopeudella toimivat.
Mitä helvettiä, luulin että betassa tuo oli vain bugi, joka tottakai korjattaisiin julkaisuun. Mutta onkin ihan aiottu "ominaisuus"?
 
Pistin refundia. Tänään julkaistiin toinen peli joka kiinnostaa enkä jaksaa alkaa selvittämään noita kaatumisia tämän enempää. Ehkä tämän saa pienellä alella jo jouluna ja pahimmat tekniset ongelmat on korjattu.
 
On muuten harvnaisen ärsyttävä "ominaisuus" ettei ole omia herkkyysasetuksia 3rd personille sekä 1st personille tuossa tankissa kerran eri nopeudella toimivat.
Joo jos niitä ei kerran pysty erikseen säätämään, niin ehdottomasti ne pitäisi olla sitten synkassa. Tosta on valitettu useammalla foorumilla. Toivottavasti muuttavat tuon pian.
 
Eikö sinulla siis toimi multiplayerikään?

Se kyllä toimii. En siinä havainnut kaatumisia, tai mitään isompaa ongelmaa. Vaikutti ihan pätevältä mitä nyt pari tuntia kerkesin hieroa.

Kyllähän tämä on vielä pystyssä loppu vuodestakin ja nykyään tulee niin saakelisti hyviä pelejä että ei aika riitä kerralla kaikkeen. Palataan tämän pariin sitten kun koko peli josta on maksanut toimii.
 
Voihan nenä mitä kusipaskaa tuo tickettien vähentämispäätös on.
Veikkaan että joku iso ja mahtava codistreameri oli lähettänyt itkuista palautetta että miten hän ja kaikki hänen tärkeät ystävänsä eivät pysty keskittymään 1000 ticketin ajan peliin?

Nuo conquest-matsit kesti muutenkin ihan saatanan lyhyen aikaa.
 
Itse toivon että tähän tulisi karttapaketteja kuten aiempiin peleihin, joissa olisi sitten isompia tankki/laiva/lentokarttoja vahvemmin.
Jep. Ne oli mappien kulta-aikaa kun lentotukialuksen kannelle spawnattiin ja lennettiin joko hävittäjällä tai kopterilla mantereelle jota vastustaja puolusti. Tai hätätilanteessa maihinnousu/kumiveneellä. Olen kyllä nauttinut tästä BF6 näin yleisesti nettipelinä, mutta tämä ei ole Battlefield vaan enemminkin CoD:n ja Battlefieldin välimuoto.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

joo o.... miksiköhän betan jälkee tätä ei o muutettu

Ai se on ollut sieltä asti...luulin itse että tuo vasta huomattiin. :facepalm:
Käsittämätöntä ettei ole tehty mitään.
Suurin ongelma on paskat kartat. Kaikki tuntuu olevan sitä samaa rikkipierufiltterin läpi vedettyä kaupunkia, joko aavikolla tai ilman. Kyllä on ikävä BF4:n karttakattausta, toivottavasti tilanne paranee pian. Paracel Stormia ja Zavodia odotellessa.
Tuo ja sitten tuo aivan käsittämätön kirkkausbugi. Itselläni meinaa palaa silmät välillä päästä ja joutuu monesti tunkemaan pään ikkunasta ulos (mikä on helvetinmoinen riski) että saa mitään selvää mitä kentällä tapahtuu.
 
Toimiiko muilla normaalisti tuo lentokoneiden/helikopterien näppäimien bindaus? Taistelukopteri toimii normaalisti, mutta kuljetuskopteri reagoi vain wasd-painalluksiin...
Lentokone taas nostaa spacesta keulan ylös ja ampuu vaikka pitäisi vain ampua...jne

Ja ei ole duplikaatti näppäimiä, ainakaan omissa kategorioissaan.
Ei toimi vieläkään...ja nyt lakkasi helikopteri reagoimasta hiirenkin liikkeisiin :D
Sen verran testasin että Helicopter Assistin ottaminen poispäältä sekoittaa näppäimet vielä pahemmin.
 
Tulis nyt edes wake island niin sais vähän isomman skaalan sotaa eikä näitä mikki hiiri karttoja.

Tai edes caspian tower. Nämä nykyiset kartat on kamalaa paskaa, firestormia myöten. En ymmärrä miksi tollanen jämäkartta piti laittaa ekaksi mukaan.
 
Tulis nyt edes wake island niin sais vähän isomman skaalan sotaa eikä näitä mikki hiiri karttoja.

Tai edes caspian tower. Nämä nykyiset kartat on kamalaa paskaa, firestormia myöten. En ymmärrä miksi tollanen jämäkartta piti laittaa ekaksi mukaan.
Itse tykkäsin pelata Breakthrough muodossa niitä BF V tyynenmerensodan karttoja kuten juuri tuo Wake Island, Solomon Islands jne. Nykyiset BF 6 kartat ärsyttävän pieniä mutta muuten peli toimii erittäin hyvin ja tuntuu hyvältä pelata, lähinnä vain ärsyttää kun joka puolelta ammutaan noissa pienissä kentissä..
 
Itse tykkäsin pelata Breakthrough muodossa niitä BF V tyynenmerensodan karttoja kuten juuri tuo Wake Island, Solomon Islands jne. Nykyiset BF 6 kartat ärsyttävän pieniä mutta muuten peli toimii erittäin hyvin ja tuntuu hyvältä pelata, lähinnä vain ärsyttää kun joka puolelta ammutaan noissa pienissä kentissä..
Jep, taidan jatkaa vaan BFV/1 pelaamista, ehkä tähän on vuoden päästä lisätty kunnon karttoja. Ei ainakaan oo rahasta kiinni, kun myynnit paremmat kuin koskaaan ilmeisesti.
 
On kyllä kullia kun laskivat noita tikettimääriä. Jos peli ei ole äärimmäisen tiukka, niin matsi kerkiää loppumaan ennenkö se edes kunnolla alkaa.. Se on parasta kun hikisenä painanut pitkää päivää ja sitten katsoo ympärilleen kun mappi on vaan täynnä tuhoa ja räjähtäneitä vempeleitä/seiniä/maassa reikiä.
 
Kyllä suli matsiajoista keskimäärin 5 minuuttia pois kun tiketit laskettiin. Suurin osa edes pääse 20 minuuttiin enään eikä ole edes turpasauna peli. Voisi Dicen pojat ja tytöt ymmärtää että näin alussa ei varmaan kannata lähteä muuttamaan kun suurin osa ihmisistä keskittyy näihin challengeihin sen sijaan että pelaisi normaalisti.

Nyt kun Rank 72 saavutettu niin alkaa nuo kartat tuntumaan aina vaan enemmän sontasilta. Ei edes sniperit enään ota autoja päästäkseen leiripaikkaansa vaan suosiolla juoksevat kun matka on niin lyhyt. Saati tule sellasta fiilistä että haluaisi pelata jotain karttaa erityisesti.
 
Kukaan keksinyt keinoa löytää muita hc moodeja kun mitä tuossa etusivulla tarjolla? Hc nä kyllä kova peli.
 
Aika verkkaisesti aukeaa noita uusia aseita. Oon nyt leveillä 15 tms ja ihan pari kolme astetta vasta tullu... Vai enkö ole vaan huomannut.
 
Aika hitaasti tulee tosiaan unlockit, mutta ehkä se pitää mielenkiinnon peliin yllä. Se risoo että monet hyödylliset gadgetit on hankalien vaatimusten takana.
 
Aika verkkaisesti aukeaa noita uusia aseita. Oon nyt leveillä 15 tms ja ihan pari kolme astetta vasta tullu... Vai enkö ole vaan huomannut.
Battlefield 6 Assignments

Rank 23 voit alkaa tekemään ase assigmentteja. Niistä kannattaa katsoa etukäteeen mitä aseita käyttämällä assigmentit etenevät ja keskittyä käyttämään juuri niitä.

Sain itse tuon Point Blank 2 tehtyä tänään ihan huomaamatta. En näet uskonut saavani tuota 5 tappoa lataamatta kovinkaan helpolla ja sitten se tuli jossain tiukassa paikassa yrittämättä :P Haulikko slugeilla toimi kohtalaisen hyvin lähellä ja keskipitkällä matkalla. Isommissa kartoissa aika jees, vähän kuin olis DMR:llä ammuskellut. Ihan lähellä taas tuli yllättävän usein ammuttua ohi :D
 
Portalista löytyy täyden xp servuja esim 200% ticketit
Battlefield 6 Screenshot 2025.10.17 - 03.17.42.93.png


muok.
yritin tossa firestorm servussa saada engin haastetta tehtyä, mutta ei hyväksy tuota laserlukittua dmg millään
ilmeisesti itsellä joku bugi kun portal servussa joka tarkoittettu juurikin tuo haasteen tekemiseen ei pystynyt tuota haastetta tekemään.
Piti pari kertaa joinata uudestaan että peli rekisteröi dmg.
Battlefield 6 Screenshot 2025.10.17 - 04.41.07.13.png
 
Viimeksi muokattu:
portalin hausta tags valikon takaa löytyy hardcore filtteri
Itse kirjoitin vapaasanahakuun "hardcore", mutta tuli välillä ihan mitä sattuu feikki hardcore servereitä. Pitääpä kokeilla tuota.
Se on parasta kun hikisenä painanut pitkää päivää ja sitten katsoo ympärilleen kun mappi on vaan täynnä tuhoa ja räjähtäneitä vempeleitä/seiniä/maassa reikiä.
Nykyiset BF 6 kartat ärsyttävän pieniä mutta muuten peli toimii erittäin hyvin ja tuntuu hyvältä pelata, lähinnä vain ärsyttää kun joka puolelta ammutaan noissa pienissä kentissä..
Tuohon ei ole muuta ratkaisua kuin isommat mapit, mutta kannattaa kokeilla noita hardcore modeja koska se tekee tuollaisesta juoksuhaulikko bunnyhopping pelleilystä ja loputtomasta räjähdespammaamisesta vaikeampaa ja siten hiukan harvinaisempaa. Tulitaistelun alkaessa yleensä se jota ammutaan ensin kuolee eikä se joka suorittaa paremmat tanssikoreografiat.

Kaiken valittamisen ohella pakko myös nostaa hattua DICE:lle siitä että pistävät näitä cheattaaja-kusipäitä permabannien taakse. Kernel-level anti-cheat systeemi näyttää tekevän tehtävänsä:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/Pirat_Nation/status/1978038320006308245
Jotenkin tyrmäävää ajatella että näille cheattereille on omat discordit ja asiakaspalvelut "jotka selvittävät tilannetta". Itse kun ei ole tiktok-aivomätäsukupolvea niin ei ehkä asiaa ymmärrä, mutta ainakin vielä +10v sitten cheattereihin suhtauduttiin peliskenessä kuten normimaailmassa pedofiileihin.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän tää peli maistuu ja oikeinkin hyvälle...n.20tuntia peliaikaa takana ja nyt vasta alka saamaan porukkaa kumoon kun on saanut
aseisiin lisäkilkkeitä että osuukin johonkin. Kartat on kyllä todella hyviä omasta mielestä. Ei liian suuria jossa joutuu vetää älytöntä munaravia paikasta minuuttitolkulla kunnes
kuolo korjaa sniperin kutiin kuten pelisarjan aiemmissa osissa. Lähinnä Breaktrough muotoa tullut tahkottua kun siinä on omaan makuun juuri sopivaa räiskettä kun taas konquest pelimuoto jäänyt
vähemmälle pelialueen kasvaessa liian suureksi osassa mapeista. Tämä siis oma mielipide ja varmasti täällä moni on eri mieltä noista kartoista.

Ainoa mikä omaa peli-iloa on tässä vähentänyt on pelin ajoittainen kaatuminen RX 9060 XT näytönohjaimella vaikka on uusimmat ajurit, mutta täytynee täsä viikonlopun aikana vetää kaikki ajurit uusiksi jos se helpotaisi tilannetta.
 
Aseiden aukasu on kyllä tuskaa, nyt 43h pelattu ja rank 36 vasta.. aseissa taitaa kovin olla 15 vasta. Hitaasti noi kyllä tuossa aukiaa mutta kyllä tuota nautti. Eilen pääsi oman kaveriporukan kanssa pelaan niin olihan taas parempi kokemus kuin yksin ramboilu :D
 
Grafiikka-asetuksista, tämähän pyörii oikein nätisti ainakin DLSS Quality päällä. Nyt kaikki asetukset tapissaan 4K resoilla, DLSS Qualityllä mutta laskin terävyyttä olisko ollut 20 paikkeille. Tekee sen ettei kuvassa ole "kohinaa" vaan näyttää terävältä ja selkeältä DLSS kanssa. Näillä osilla fps rajattu 140 (koska LG C4 OLED pelinäyttönä), mutta näyttää että näytönohjain piirtäisi 160 - 170 fps. Pitää hyvin tuon 140 fps enkä ole huomannut että dippailisi mitä nyt vilkuilee lukemaa.

Mutta tämä ei ehkä tunnu ihan niin sulavalta kuin esimerkiksi CoD tuntuu kun fps on kiinteä 140. Ehkä jotain minimaalista micro stutteria olemassa?

Vois koittaa piruuttaan laskea vaikka medium asetuksia ja tunnustella vaikuttaako :hmm:

...oispa vielä Naval Strike kartat tai sen tyylisiä niin kyl kelpais.
 
Kyllähän tää peli maistuu ja oikeinkin hyvälle...n.20tuntia peliaikaa takana ja nyt vasta alka saamaan porukkaa kumoon kun on saanut
aseisiin lisäkilkkeitä että osuukin johonkin. Kartat on kyllä todella hyviä omasta mielestä. Ei liian suuria jossa joutuu vetää älytöntä munaravia paikasta minuuttitolkulla kunnes
kuolo korjaa sniperin kutiin kuten pelisarjan aiemmissa osissa. Lähinnä Breaktrough muotoa tullut tahkottua kun siinä on omaan makuun juuri sopivaa räiskettä kun taas konquest pelimuoto jäänyt
vähemmälle pelialueen kasvaessa liian suureksi osassa mapeista. Tämä siis oma mielipide ja varmasti täällä moni on eri mieltä noista kartoista.


Noissa perinteisissä isoissa kartoissa ei ole tarkoitus juosta lipulta toisella, ellei ole sitten kyse keskikartan lähellä toisiaan olevista lipuista. Syrjäisemmille kauempana oleville lipuille on tarkoitus siirtyä ajoneuvoilla. Toki välillä joutuu tilanteeseen, että ei ole muuta vaihtoehtoa kun juosta, niin onhan se vähän tylsää, varsinkin jos se päättyy sitten sniperin kutiin, pitkän ravin päätteeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Muutama päivä sitten sain ainakin nuo haistavittu-assignmentit tehtyä bottiservulla. Siltikin sai jotain pari tuntia avata tuota 300 suppression-tehtävää LMG:llä, vaikka räiskii lipulle jossa on koko vihollistiimi breakthroughissa. Nyt sentään pystyy keskittymään pelaamiseen ja loput unlockit tulevat ajan kanssa luonnollisesti levuttaessa.
 
On välillä vähän raskas pelata jos vihupuolella on pari taitavaa lentäjää. Ei noita vastaan oikein pysty tekemään mitään. Ei tuo ensimmäinen ilmatorjunta ohjus ainakaan osu melkein ikinä vaikka odottaisi, että lentäjä käyttää flaret. Ja muutenkin tuntuu, että noissa härveleissä on loputtomat flaret. Asiaa ei tietysti auta ettei kukaan muu koita niitä ampua alas tai ettei ole supportia jakamassa lisää ohjuksia. Melkein parempi yleensä kun antaa niiden vain pörrätä. Osaava helikopterikuski vain pistää koko lipulla olevan tiimin matalaksi niin on vähän meh.
 
On välillä vähän raskas pelata jos vihupuolella on pari taitavaa lentäjää. Ei noita vastaan oikein pysty tekemään mitään. Ei tuo ensimmäinen ilmatorjunta ohjus ainakaan osu melkein ikinä vaikka odottaisi, että lentäjä käyttää flaret. Ja muutenkin tuntuu, että noissa härveleissä on loputtomat flaret. Asiaa ei tietysti auta ettei kukaan muu koita niitä ampua alas tai ettei ole supportia jakamassa lisää ohjuksia. Melkein parempi yleensä kun antaa niiden vain pörrätä. Osaava helikopterikuski vain pistää koko lipulla olevan tiimin matalaksi niin on vähän meh.

Ei muuta ku tankittaa kaverin kanssa, niin kaikki lento vehkeet tippuu yhdellä osumalla.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/Ta0b0Jf8Swc?si=TcUINykvLTUaPHzG
 
Itse kyllä tykänny ihan pirusti tästä ja jopa ihan positiivinen julkaisuun jo että suunnilleen toimiva peli alusta lähtien. Vaikuttais jopa että huijareille koitetaan tehdä vakavasti asioita että ei tuu ihan satanolla pataan kokoajan
 
Gunplayssä bugi/ominaisuus että kun heti juoksusta tähtäät ja lähdet ampumaan niin bloom aivan mieletön.

Jossain 3min kohdalla demotaan tätä ongelmaa:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=v_vDTa1_0cs

Äkkii vois kuvitella olevan tarkoituksellista kun poistivat sen bunny hoppailunkin kun eivät halua tästä toista codia.
 
Pieniä muutoksia luvassa

• Match XP increasing 10%
• Daily bonus XP increasing by 40%
• Weapon attachments unlock nearly 2× faster
• Career rank requirements for key assignments lowered (now 10, 15, 20)
• Adjustments coming to reduce XP farm servers
• Devs targeting rollout within a week potentially sooner

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/BattlPULSE/status/1979116752127824171

lähde edelliselle
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/BattlefieldComm/status/1979107918185157116


ja sitten uusia hyviä uutisia heti perään
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/BattlefieldComm/status/1979118925699747944
 
Viimeksi muokattu:
Pieniä muutoksia luvassa

• Match XP increasing 10%
• Daily bonus XP increasing by 40%
Ihan saman kait tälle sinänsä, MUTTA korjaisivat nyt HDR/valo-bugin, range-finder suunnittelumokan, tekisivät UI:sta käytettävän yms. eivätkä mikromanageroisi jotain XP:tä. Sille on ihan vitun sama loppupeleissä onko se Match XP 10% enemmän, vähemmän vai saman verran.
• Weapon attachments unlock nearly 2× faster
• Career rank requirements for key assignments lowered (now 10, 15, 20)
Miksi? Kädenojennuksia kärsimättömille?
• Adjustments coming to reduce XP farm servers
Vaikea ymmärtää ettei tätä hoksattu jo ennen julkaisua.
 
Onneksi, huomasi kyllä aivan heti peleissä kuinka toi matala ticket ei vaan toimi.
nyt tulee tyhmä kysymys, mutta miksi ei nuo matalat ticketit toimi?
Samanlaillahan ne vähenee kuin aiemminkin ainoo ero että matsit ei kestä nyt niin pitkälti että kerkiää tylsistymään :hmm:
 
Ihan saman kait tälle sinänsä, MUTTA korjaisivat nyt HDR/valo-bugin, range-finder suunnittelumokan, tekisivät UI:sta käytettävän yms. eivätkä mikromanageroisi jotain XP:tä. Sille on ihan vitun sama loppupeleissä onko se Match XP 10% enemmän, vähemmän vai saman verran.

Miksi? Kädenojennuksia kärsimättömille?

Vaikea ymmärtää ettei tätä hoksattu jo ennen julkaisua.
Mikä tuossa range finderissa on vikana? hyvinhän tuo tuntuu toimivan :hmm:
 
nyt tulee tyhmä kysymys, mutta miksi ei nuo matalat ticketit toimi?
Samanlaillahan ne vähenee kuin aiemminkin ainoo ero että matsit ei kestä nyt niin pitkälti että kerkiää tylsistymään :hmm:
Matsin suunta on herkästi yhteen suuntaan kun on liian vähän tikettejä.
On aika yleistä että yksi puoli rupeaa matsia kääntää vasta myöhemmin.
Conquest on parhaimmillaan silloin, kun saa hyvällä pelillä käännettyä.
Matalilla tiketeillä loppuu aika kesken.

Ei se 1000 tikettiäkään kauan kestä, jos nyt Battlefieldiä ajatellaan.
Hassua vaan lähteä pelisarjan THE pelimuotoa muokkaamaan luonteeltaan noin erilaiseksi.
Tekisivät vaikka siitä uudesta escalation sitten se lyhyempi pelimuoto.

Toki Portalissa voi tehdä vaikka 2000 tiketin pelejä, mutta rehellisyyden nimissä kun ei ole kunnon servuja mitkä massat löytää niin pidetään se quick play Conquest uskollisena pelisarjalle.
 
Buuhuu, omasta mielestä toi progress on ollut ihan hyvä.. nyt sitten itkupelleille se nerffataan ku ei saa osia auki tarpeeksi nopeeta tai ku kaveri on jo 70 rank niin pitää saada kiinni ettei olla erillaisia... voi ***** sanon minä.

Omasta mielestä ois saanu olla vielä hitaampaa, mitä järkee 3kk olla max ränk lelut auki ku sitten ei oo mitään mitä odottaa ja saavuttaa peliltä. Tätä kuitenkin pelataan seuraavat 2-3v ennen uutta ja seasoneita ja karttoja ym tulossa sen aikaa.
 
Viimeksi muokattu:
onko se suunnittelumoka vaiko ominaisuus...kas siinäpä vasta kysymys :hmm:
No vähintäänkin älyttömyys. Oli se sitten tarkoituksella tai ei. Vaikkei saisi samaan näppäimeen niin silti mielestäni älytön, että yhdellä napilla saa käytännössä bullet dropin pois.
 
Ei kai näissä Battlefieldeissä se asioiden avaaminen ole ollut koskaan mikään "pitkän ajan hidas suoritus" vaan se kimpassa pelaaminen kavereiden kanssa ja ne avautuvat jutut on vaan "palkintoja" tiettyyn pisteeseen asti. Tai näin ainakin itse kokenut tämän pelisarjan pelit aina.
 
Viikossa tullut 63h peliaikaa ja alkaa kyllä toi ADHD meno kyllästyttämään.
Ihmekään että sodissa pervitiiniä käytetään. Vaihtoehto että on valmiiksi ADHD diagnoosi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
290 055
Viestejä
4 965 496
Jäsenet
79 741
Uusin jäsen
J1N

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom