Battlefield 6

Pieni mutta ärsyttävä muutos tässä pelissä tehty engineerin miinoihin. Ennen ne pystyi heittämään maahan vieri viereen, enää ei vaan monen metrin väli täytyy jättää seuraavaan. Ennen kun tankki vetäsi miinakasaan niin se oli menoa. Nyt ajaa ensimmäiseen, niin tietää heti että toiseen ei aja jos vähänkin järkeä päässä. Mielestäni täysin turhaa ja teennäistä miinojen tehojen laskemista tuollainen.
Miina+slam samaan kasaan, toimii:cool:

Weekly challenget on kyllä ärsyttävät. Tuuppasi battle royal, shotgun ja sidearm tehtäviä. Nyt rerollauksien jälkeen on eri br- tehtävä ja 2kpl samoja shotgun tehtäviä... Tuntuu et väkisin yrittää tyrkyttää nyt tota battle royalea. Ei kiinnosta itteä se yhtää...
 
En oikein ymmärtänyt videon pointtia. Jos aseen rekyyli vie vasemmalle, niin eikö se ole ihan loogista, että asetta on myös kevyempi viedä itse vasemmalle? Eli se määrä mitä sun pitää kompensoida hiirellä oikealle täytyy tietysti lisätä siihen inputtiin kun seuraat kohdetta hiirellä. Miten tämä eroaa muista peleistä?

Omasta mielestä rekyyli tuntuu hyvältä. Bloomi pitäisi poistaa kokonaan.
Ei rekyylin pitäisi vaikuttaa sun senssiin. Ei toimi näin vissiin missään muussa pelissä.
 
Ei rekyylin pitäisi vaikuttaa sun senssiin. Ei toimi näin vissiin missään muussa pelissä.

Ei kait se senssiin vaikuta... Jos ase potkii oikealle, niin tottakai sen liikuttaminen vastakkaiseen suuntaan on hitaampaa/vaivalloisempaa... Ja samaan suuntaan ei tarvi niin paljoa liikuttaa, kun se liikkuu jo itsestäänkin sinne päin... Eikös tää ole ihan luonnollista... :hmm:
 
Mistähän johtuu jatkuva nykiminen Redsecissä? Multiplayer pyörii allekirjoituksen koneella Overkill-asetuksilla ja FSR4 päällä täydellisen sulavasti. Nytkin taas Gauntletissa tuli niin paljon micro stutteria, että tähtääminen on vaikeaa. Pahimpien nykimisten kohdalla pelin oma laskuri näytti CPU:lle 140 FPS ja GPU:lle 170 FPS. Pientä CPU-pullonkaulaa siis, mutta ei 5.4Ghz kellotetun i5-13600KF:n pitäisi niin hyytyä, ettei osu mihinkään. Muutenkaan nuo pelimuodot eivät ole ikinä kovin sulavia.

Edit: Redditissä selitettiin kaikkea Redsecin kovemmasta CPU-kuormituksesta nykivään hiiren liikkeeseen. Jälkimmäinen selittäisi jatkuvan pienen nykimisen, jota ei näe pelin FPS-laskureissa.
 
Viimeksi muokattu:
Tiedän että uin vahvasti vastavirtaan tässä asiassa kuin mitä suurin osa täällä tuntuu olevan.. Mutta jos nyt ihan rehellisesti sanon niin en minä ainakaa halua että joitakin asioita saat kuukausikaupalla hinkata perse ruvella jotta saat jotain arcadesimräiskinnässä aseita tai välineitä auki vain sen takia kun "pitää olla jotain saavutettavaa". Itselle ainaki pelaamisen ilo ja saavutettavat asiat tulee jostain muusta kuin siitä että saa jonkun tehtävän tehtyä ja serpentiinit räiskyy näytöllä ja sitten voi alkaa työstää seuraavaa taas pitkän tovin. Ei ole kuulunut ennenkään koko pelisarjaan sellainen että asioiden avaamisessa menee älyttömän pitkän aikaa, se että mikä lukema mihinkin olisi ollut parempi kuin mihin muuttivat nii en osaa sanoa sen kummemmin.
Saisi olla perinteiseen malliin että leveleiden mukaan aukeaisi kamat. Täysin turhia ja ärsyttäviä tuollaiset väkinäiset assigmentit.

Itse en yhtäkään yrittämällä yritä tehdä. Ne kyllä aukeaa varmasti ajan myötä kun taas satoja ja satoja tunteja mittariin kertyy.
Jos challenge on tehty hyvin niin se tukee sitä classia millä pelaa ja tulee siinä samalla kun pätkyttää parempia osia aseeseen. Otetaan nyt vaikka tuo reconi mikä itsellä eniten tässä nyt alko ärsyttään. Ensimmäisenä piti pätkyttää dmr:llä 100 headshottia eli periaatteessa pakotettiin pelaamaan aseella mikä ei varsinaisesti ole edes sniperi(huom varsinaisesti) ja jolla ei oikein voi haastaa snipereita kun pitää saada kaks osumaa että saa tapon ja kun alat haastamaan muita aseluokkia niin aika kylmää kyytiä. No Tuo 150 headshottia yli 200m päähän tuli huomattavasti nopeammin täyteen kuin 300 tappoa(itsellä oli joku 110 vs. 150 tilanne ennen muutosta ja meni pari päivää) ja SV-98 pääsin johonki 21 levelillä tuon 110headshotin aikana eli ei ollu edes molemmat 8x scopetkaan auki puhumattakaan 10x(ja kyllä naputtelin samalla tahdilla vehkeiden maalausta yms tiimiä tukevaa ja tappoja per peli tuli reilu 10 eli ei pelkkää munat turpeessa headshotteja hakien). Toki halusin kohtuullistamista noihin tehtäviin ja osan olisi voinu vaihtaa toiseksi sekä tukemaan paremmin luokkaa mut nyt tehtiin asiat liian hepoksi kun suurinosa muuttui periaatteessa että saat tehtyä yhden pelin aikana sen

Ja kuten aiemmin sanottiin niin oltaisiin nyt avattu sitten kaikki kun mentiin tuollaiseen ääripäähän tässä.
Täytyy muistaa, että noiden challengejen ei ole tarkoitus estää ketään saamasta mitään. Kyllä tiedän montakin sen tasoista pelaajaa jolle 5 headshottia voi tarkoittaa parin kuukauden grindausta. Kiva jos Forumilla on kovempia tykittäjiä, mutta kyllä tuo peli on tehty niille huonommillekin pelaajille.
Hieman hymyilin kyllä tähän :) Jos menee pari kuukautta 5 headshotissa niin et ole joko pelannu edes koko peliä tai et ole pelannu reconilla muuta kuin codimeiningillä koska käytännössä nuo tulee siinä pelin lomassa ihan normaalilla tahdilla tai sitten ei niitä tappojakaan tule kun vastapuoli korjaa potin koska jos joudut käyttämään kahta laukausta niin yleensä vastapuoli räpsii takas ja se väistely on paljon vaikeampaa kuin headshottien rätkytys sekä 8x scopella kuin 10x se osumatarkkuus paranee huomattavasti kauemmaksi(6x ei rehellisesti tarvi edes haaveilla +500m tapoista kuin tuurilla)
No just tämä, rankin takana itsekin pitäisin.

Challengejen huonoin puoli tässä pelissä missä pitäisi pelata objective on se, että niiden takia jengi neppailee ihan muuta.
Etenkin kun osa oli oikeasti pitkän työn takana.
Hyvä vaan että tehtiin niistä selvästi helpompia. Edelleen joudut kuitenkin testaa niitä eri asioita mitä ne vaatii, mikä ehkä osittain pointti.

Jos jotain niin ehkä se voisi olla joko tai, rankilla viimeistään tai challengen kautta jos haluat keskittyä tietyn asian avaamiseen.
Voisit sitten valita pelaatko peliä miten.

Tässä vielä infoa muutoksista.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/battlefieldcomm/status/1986065315906695229

Kuten ensimmäisessä lainauksessa sanoin niin se auttaisi että challengeista tehtäisiin tiimipelaamista sekä classia tukevia
Mielestäni kaikenmaailman haasteiden, unlockien ja muiden 'numbers go brrrr' juttujen tuominen peliin on sitä välittömän palkitsemisen kulttuuria, joka nimenomaan on tuotu suuren yleisön viihdyttämiseksi. Olen pelannut pelisarjaa parikymmentä vuotta enkä ainakaan tunnista itseäni siitä "oikeasta BF-yleisöstä" joka kaipaa mitään haasteita pelisarjaan. Minua ei haittaisi ollenkaan, jos vaikka palattaisiin BF2 tyyliin, kun ei ollut tähtäimiä tai muuta avattavaa ja hahmoluokilla oli tasan yksi uusi ase avattavana (okei, lisäreistä tuli aikanaan pari lisää).

Ja hei kamoon, sataviisikymmentä headshottia yli 150 metrin päästä jonkun paskan kiväärin avaamisesta? Esimerkiksi Battefield 3:ssa haasteet olivat paljon helpompia ja oikeastaan vain mukava lisä, eivätkä vaatineet mitään munat hikisenä kuukausikaupalla grindaamista. Puhuttiin siis luokkaa 10 taposta tai 150 kumulatiivisestä metristä headshottien etäisyydestä. Ja peli oli silti yksi sarjan parhaimpia.

Kertoo vaan pelin huonosta laadusta, jos sitä ei jaksa pelata pelkästä ilosta ilman, että tekee tietoisesti työtä jotain "palkintoa" kohti.


E: Ei minulla oikeastaan mitään ole vaikeita tai haastavia haasteita vastaan. Mutta miksei riitä, että niistä saa palkinnoksi vaikka hienon dogtagin tai jonkun muun mitalin, kuten ennenkin? Miksi joku ase pitää lukita sellaisen taakse? (EE: Esimerkki hyvin toteutetusta palkitsevasta haasteesta oli Halo (3) Vidmaster Challenge, jonka kautta sai Recon armorin ja haasteet vaativat kahden eri pelin pelaamista, mutta eivät silti vaatineet mitään turhaa grindaamista.)
Bf2 kohdalla riitti että tehtiin hyvä peli ilman sen suurempaa että jengi pelasi kun nykyään pitää olla pelissä jo oikeastikki sisältöä matkassa :) Ja moni noista haasteista ei edes ollu mitään ihmeellisiä vaan osa ja niiden vaatimus aika kohtuuton(esim yhdessä pelissä medicillä 75 herättämistä vaikka toki tiedän että ei sekään mahdottomuus ollu tai 30 headshottia yhdessä pelissä)

Jos et halua jotain paskaa kivääriä niin eihän tuo sit sua haittaa millään tavalla
 

Statistiikka

Viestiketjuista
291 206
Viestejä
4 980 403
Jäsenet
80 032
Uusin jäsen
arasagi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom