Battlefield 2042 (PC, PS5 & XBOX X)

Joo niin on ollut mutta aiemmin sinne Lockeriin tai Metroon ei ole tungettu ellei ole itse valinnut servua jossa se pyörii :) Hetkinen, eikö siellä ole nyt season 6 myötä valittavissa 64p konkkaa? Ainoa järkevä pelimuoto koko pelissä. 128p on liian iso eikä pyöri kunnolla enää tällaisella 6v vanhalla raudalla.
Joo vakio 64p konkka putosi tuon uudelle kartalle tehdyn pelimuodon ja 128p konkan tilalta pois. Varmaan tulee jo ensi tai sitten seuraavalla viikolla takaisin. Itse en voi sietää tuota 128 konkkaa vaikka kone sen hoiteleekin. Ei vain toimi mielestäni tässä pelissä.
 
128p conquest ja tää uus redacted, niissä on jotain samaa:
1697012685828.png
 
Uudessa mapissa tuo kuva pitää täysin paikkansa. 128 konkassa sen sijaan ei ainakaan omasta mielestä. Mapit sen verran isoja että hyvin porukka jakautuu ympäriinsä.
 
Haha mikä kenttä tää uus, eihän tässä ole mitään järkeä. Parempi tiimi vaan jyrää toisen spawniin ja sieltä on ihan mahdotonta comebackata kun ei oo mitään reittejä. Sit vaan tulee räjähteitä koko ajan choke pointteihin, gg seuraava erä :)

Nooh, jos joku tykkää, mikäs siinä.
 
Haha mikä kenttä tää uus, eihän tässä ole mitään järkeä. Parempi tiimi vaan jyrää toisen spawniin ja sieltä on ihan mahdotonta comebackata kun ei oo mitään reittejä. Sit vaan tulee räjähteitä koko ajan choke pointteihin, gg seuraava erä :)

Nooh, jos joku tykkää, mikäs siinä.
Jep. Nyt mentiin kyllä metsään ja pahasti tämän kanssa. Sääli kyllä koska odotin tätä paljon :cautious:
 
Ekat 2,5 tuntia uutta mappia takana. Kiva mappi, tykkään kyllä kun oon muutenkin lockerin ja metron suuri ystävä. Mikä nyt jäi mieleen oli se, että fridaynightbattlefield breakthrough -pelimuodossa hyökkääjien on melko vaikeaa voittaa peliä. No, pelasin toki kaksi peliä kyseistä pelimuotoa, mutta molemmissa se hyökkäys nyt vaan pysähtyi ja jämähti sellaiseksi asemasodaksi, mitä se nyt aina tuuppaa olemaan lockerissa ja metrossa. Sillä erotuksella, että nyt ei yksinkertaisesti kukaan päässyt läpi. Pitäisi varmaan olla joukkueellinen Dozereita kilpien kera, jotta olisi mahdollisuus voittaa. Olisi tosi kiva juttu, jos tekijät jättäisivät aina oman pelilistan sille seasonin uudelle kentälle, eivätkä alkuhuuman jälkeen pudota sitä karttakiertoon.

Mutta jotain lienee tapahtunut, kun peli ei suostunut käynnistymään steamissa vaan jäi validoimaan sitä. Ilmeisesti kyseessä on aika tuore ongelma kun googlen mukaan ekat valitukset tulleet muutaman päivän sisällä. Ratkaisu oli aika helppo, kun EA-appista piti painaa App recoverya, sit lähti toimii. Tän jälkeen tosin MSI afterburner ei enää suostunut toimimaan Battlefieldissa. Sitten jos pelissä erän päätteeksi katsoit miten battle pass eteni, niin poistuit siitä sitten alkuvalikkoon tai jäit odottamaan seuraavaa kenttää, niin näyttö meni mustaksi. Musiikki kyllä kuului. Sama juttu jos erän jälkeen poistut suoraan alkuvalikoihin ja valitset uuden pelin -> sama vika. Näyttö mustaksi. Onneks tosin pelin käynnistäminen uudelleen antaa mahdollisuuden taas pelata.
 
Ekat 2,5 tuntia uutta mappia takana. Kiva mappi, tykkään kyllä kun oon muutenkin lockerin ja metron suuri ystävä. Mikä nyt jäi mieleen oli se, että fridaynightbattlefield breakthrough -pelimuodossa hyökkääjien on melko vaikeaa voittaa peliä. No, pelasin toki kaksi peliä kyseistä pelimuotoa, mutta molemmissa se hyökkäys nyt vaan pysähtyi ja jämähti sellaiseksi asemasodaksi, mitä se nyt aina tuuppaa olemaan lockerissa ja metrossa. Sillä erotuksella, että nyt ei yksinkertaisesti kukaan päässyt läpi. Pitäisi varmaan olla joukkueellinen Dozereita kilpien kera, jotta olisi mahdollisuus voittaa.
En ole tuota Breakthrought:ta pelannut mutta ainakin Conquestissa tullut nyt parin illan jälkeen huomattua että se asemasota kohdistuu usein pariin oviaukkoon ja 1-2 jää täysin huomiotta mistä pääsee livahtaman ihan perimmäiselle lipulle asti.
 
Mitenhän tässä on tuo anti-cheatin laita? BF5:ssä alkaa menemään jo naurettavaksi EA:n ignoroinnin takia, käytännössä mahdotonta löytää peliä ilman huijareita, jotka ilmeisesti pääsevät jo pelaajien IP-osoitteisiinkin käsiksi.

 
  • Tykkää
Reactions: mol
Ekat 2,5 tuntia uutta mappia takana. Kiva mappi, tykkään kyllä kun oon muutenkin lockerin ja metron suuri ystävä. Mikä nyt jäi mieleen oli se, että fridaynightbattlefield breakthrough -pelimuodossa hyökkääjien on melko vaikeaa voittaa peliä. No, pelasin toki kaksi peliä kyseistä pelimuotoa, mutta molemmissa se hyökkäys nyt vaan pysähtyi ja jämähti sellaiseksi asemasodaksi, mitä se nyt aina tuuppaa olemaan lockerissa ja metrossa. Sillä erotuksella, että nyt ei yksinkertaisesti kukaan päässyt läpi. Pitäisi varmaan olla joukkueellinen Dozereita kilpien kera, jotta olisi mahdollisuus voittaa. Olisi tosi kiva juttu, jos tekijät jättäisivät aina oman pelilistan sille seasonin uudelle kentälle, eivätkä alkuhuuman jälkeen pudota sitä karttakiertoon.

Mutta jotain lienee tapahtunut, kun peli ei suostunut käynnistymään steamissa vaan jäi validoimaan sitä. Ilmeisesti kyseessä on aika tuore ongelma kun googlen mukaan ekat valitukset tulleet muutaman päivän sisällä. Ratkaisu oli aika helppo, kun EA-appista piti painaa App recoverya, sit lähti toimii. Tän jälkeen tosin MSI afterburner ei enää suostunut toimimaan Battlefieldissa. Sitten jos pelissä erän päätteeksi katsoit miten battle pass eteni, niin poistuit siitä sitten alkuvalikkoon tai jäit odottamaan seuraavaa kenttää, niin näyttö meni mustaksi. Musiikki kyllä kuului. Sama juttu jos erän jälkeen poistut suoraan alkuvalikoihin ja valitset uuden pelin -> sama vika. Näyttö mustaksi. Onneks tosin pelin käynnistäminen uudelleen antaa mahdollisuuden taas pelata.
RTSS ja Steam overlayt luultavimmin blokkautuu tuon uuden anti-cheatin takia. Mustaruutua itsellä myös heittää nyt tiheään päivityksen jälkeen.
 
Nyt tämän season 6 päivityksen myötä ilmestyi uusi "ominaisuus". Tasaisesti silloin tällöin peli jämähtää n. 0,2-0,5 sekunnin ajaksi tulee ihan täysi freeze, ja satunnaisesti sen jälkeen vielä siihen perään muutaman sekunnin kestävä hiiren sekoilu, että senssi karkeasti noin suurinpiirtein puoliintuu.

Kuollut tuollaisen takia jo kymmeniä kertoja ja alkaa vähän jo kasetti venymään tuon kanssa. Onko muilla vastaavaa? Grafiikka-asetuksia muuttamalla ei apua ja eri ajuriversioitakin koittanut mutta ei muutosta. Prossuna 13600kf ja näyttis 7900xt.
 
Nyt tämän season 6 päivityksen myötä ilmestyi uusi "ominaisuus". Tasaisesti silloin tällöin peli jämähtää n. 0,2-0,5 sekunnin ajaksi tulee ihan täysi freeze, ja satunnaisesti sen jälkeen vielä siihen perään muutaman sekunnin kestävä hiiren sekoilu, että senssi karkeasti noin suurinpiirtein puoliintuu.

Kuollut tuollaisen takia jo kymmeniä kertoja ja alkaa vähän jo kasetti venymään tuon kanssa. Onko muilla vastaavaa? Grafiikka-asetuksia muuttamalla ei apua ja eri ajuriversioitakin koittanut mutta ei muutosta. Prossuna 13600kf ja näyttis 7900xt.
Tavallaan vastaavaa täälläkin. Tosin itsellä tuota on ollut jo pidempään. Ensimmäisen kerran erässä kun thermalilla alkaa tähtäillä niin tulee tuollainen lyhyt jäätyminen tai nykäisy.
 
Täällä kanssa ilmenee tuota että hiiren senssi tuntuu välillä yhtäkkiä puolittuvan. Thermalin käyttö on takunnut jo pari seasonia.
 
Steamin ilmainen kokeilu vahvisti ettei vieläkään tarvi ostaa tätä. Pelin käynnistäminen aiheuttaa pari riviä koodia EA launcheriin. Serverit vissiin kovilla nyt tän ilmaisen viikonlopun takia.
 
Steamin ilmainen kokeilu vahvisti ettei vieläkään tarvi ostaa tätä. Pelin käynnistäminen aiheuttaa pari riviä koodia EA launcheriin. Serverit vissiin kovilla nyt tän ilmaisen viikonlopun takia.
Joo on kyllä käsittämätöntä paskaa. Pian kaksi vuotta vanha peli ja tällaisia vaivoja edelleen. Jos vielä jaksat kuitenkin yrittää niin tuohon auttaa kun laittaa höyryn offline-tilaan.
 
Käsittämätöntä että PC puolella servuhommat tökkii. Konsolipuolella ei mitään ongelmia :hmm:
 
Miten tökkii? eikait mulla äsken mitään ongelmaa ollut, just ostin pelin ja 2 conquestii vetäsin.
 
Ei ole todellista, että perus 128p conquestia - käsittääkseni pelimuodoista tavallisin - haettaessa joutuu täysin tyhjään lobbyyn odottelemaan että saadaan 32 pelaajaa kasaan :D Portalissakin vain kaksi serveriä alle 100ms pingillä, joissa on pelaajia ja näistäkin toinen oli XP farmausta. Luulisi että noita olisi varsinkin ilmaisviikonlopun aikana enemmän? Portalin "Community Experience" pelimuodossa ainakin pikaisen testin perusteella kaikki pelaajat botteja (noin vartin pelasin eikä tilanne muuttunut). Ehkä kävi vain huono säkä serverin suhteen. Tosin oli noita botteja enemmän tai vähemmän muissakin matseissa. Miten tämä on edes mahdollista, kun peliä pelaa tällä hetkellä 90 000 pelaajaa.

Tuota Redactedia, 32vs32 Breakthroughta ja Portalin "Battlefield World Touria" tuli lopulta pelattua ja lopputuloksena ei peli ole mielestäni edes tuon kymmenen euron arvoinen. Ainakin tämän kokemuksen perusteella kaikki alkuperäiset ongelmat ovat yhä pelissä; liian tyhjät kartat, matsien löytäminen pelkän matchmakingin avulla (pl. Portal), HC-pelimuodon puuttuminen (mitä tarvetta medicille, kun täydet HP:t sai 5 sekunnin odottelun jälkeen?)...

E: Ehkä suurin ärsyke tosiaan on tuo kyvyttömyys vaikuttaa siihen mitä pelaa; Ei mitään takeita, että siinä pelilistassa jota haluat pelata, olisi yhtään pelaajaa bottien lisäksi. Etkä voi tätä selvittää muulla tapaa, kuin kokeilemalla ja päätymällä tyhjään lobbyyn tai bottien täyttämälle servulle. Et edes voi välttää inhokkikarttaasi tai pyrkiä pelaamaan suosikkikarttaasi, jos esimerkiksi aika on kortilla ja ehdit ottaa vain pikaisen pelisession. Ja käsittääkseni noita Portalin pelilistojakin vaihdetaan säännöllisesti, eli ei edes takeita että tykkäämäsi pelilista on seuraavalla viikolla pelattavissa.
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole todellista, että perus 128p conquestia - käsittääkseni pelimuodoista tavallisin - haettaessa joutuu täysin tyhjään lobbyyn odottelemaan että saadaan 32 pelaajaa kasaan :D Portalissakin vain kaksi serveriä alle 100ms pingillä, joissa on pelaajia ja näistäkin toinen oli XP farmausta. Luulisi että noita olisi varsinkin ilmaisviikonlopun aikana enemmän? Portalin "Community Experience" pelimuodossa ainakin pikaisen testin perusteella kaikki pelaajat botteja (noin vartin pelasin eikä tilanne muuttunut). Ehkä kävi vain huono säkä serverin suhteen. Tosin oli noita botteja enemmän tai vähemmän muissakin matseissa. Miten tämä on edes mahdollista, kun peliä pelaa tällä hetkellä 90 000 pelaajaa.

Käsittämätöntä kyllä että ilmaisviikonloppuna joutuu botteja kuhisevaan servuun kun silloin niitä pelaajia varsinkin pitäisi olla. Jotkut selittää sen sillä että uudet pelaajat saa helpommin tappoja -> pysyy pelissä todennäköisemmin pitempään. Ei kyllä palvele pidemmällä aikatähtäimellä ketään. Surkeaa myös se että vihdoin kun saa hyvän squadin jonka kanssa olisi voinut jatkaa seuraavaan peliin niin sehän ei onnistu kun pelihaku lähtee uusiksi eikä jatku samalla servulla. Deveiltä tuskin on odotettavissa mitään asian suhteen niin juosten kustu koko systeemi. Gameplay itsessään oli viihdyttävää ja olisin voinut sen 10e maksaa mutta ei kiinnosta bottipelit jatkossa.
 
  • Tykkää
Reactions: mol
Mä en oo kyllä vielä botteja täynnä oleviin servuihin tässä vuoden pelaamisen aikana törmännyt. Aina on ollu täys ihmisiä. Ettei teillä olisi jotain vikaa verkossa tai muussa? Itsellä ei Black Ops Cold War meinaa löytää peliä jos on Malwarebytes auki taustalla.
 
Mä en oo kyllä vielä botteja täynnä oleviin servuihin tässä vuoden pelaamisen aikana törmännyt. Aina on ollu täys ihmisiä. Ettei teillä olisi jotain vikaa verkossa tai muussa? Itsellä ei Black Ops Cold War meinaa löytää peliä jos on Malwarebytes auki taustalla.
Kun sanoin "täynnä botteja" en tarkoittanut 100-prosenttisesti täynnä. Mutta 128 pelaajasta vain kymmenkunta oli ihmispelaajia kun hain Community Experience pelilistaa, molemmilla yrityksillä. Näköjään vain tuon pelilistan "ominaisuus", ilmeisesti se ei vain kiinnosta pelaajia.

Ja miksei 32vs32 Conquest ole vieläkään vakituisena pelissä? Ainoa tapa päästä pelaamaan tuota on pelata joko pelkkää Redactedia tai toivoa, että tuo Portalin (ilmeisesti vain tilapäinen?) Battlefield World Tour vie Conquest-serverille.

Ei jatkoon. Mielenkiinnolla seuraan Steam Chartsia ensi viikon, niin näkee lisääkö ilmaisviikonloppu & alennusmyynti pelaajalukua pysyvästi.
 
Kun sanoin "täynnä botteja" en tarkoittanut 100-prosenttisesti täynnä. Mutta 128 pelaajasta vain kymmenkunta oli ihmispelaajia kun hain Community Experience pelilistaa, molemmilla yrityksillä. Näköjään vain tuon pelilistan "ominaisuus", ilmeisesti se ei vain kiinnosta pelaajia.

Ja miksei 32vs32 Conquest ole vieläkään vakituisena pelissä? Ainoa tapa päästä pelaamaan tuota on pelata joko pelkkää Redactedia tai toivoa, että tuo Portalin (ilmeisesti vain tilapäinen?) Battlefield World Tour vie Conquest-serverille.

Ei jatkoon. Mielenkiinnolla seuraan Steam Chartsia ensi viikon, niin näkee lisääkö ilmaisviikonloppu & alennusmyynti pelaajalukua pysyvästi.
Niin, en ole törmännyt botteihin tässä pelissä. En tosin tuota 128 pelaajan roskaa myöskään pelaa. Järjettömät juoksumatkat missä tulee vain helikopterien ja röllien raiskaamaksi.
 
Kyllä nyt tämän ilmaisviikonloppuajan on 128 pelaajan conquestissa sekä breakthroughssa (64p) tullut tilanteita paljon vastaan että melkein puolet kummastakin tiimistä on ollut botteja.
Paska tilanne koska ainoana 64 pelaajan conquest kenttänä on tämä uusi redactec tjsp. Vanhana bf4 hinaajana aina välillä on tykännyt hakattua myös molempia locker ja metro, kun sille päälle sattuu mutta valitettavasti on todettava että jotain on nyt ea/dice/whatever onnistunut missaamaan tai munaamaan kun ei tuo uusi kenttä vaan ole niin hyvä mitä nuo aiemmat "meatgrinderit".
 
Kyllä nyt tämän ilmaisviikonloppuajan on 128 pelaajan conquestissa sekä breakthroughssa (64p) tullut tilanteita paljon vastaan että melkein puolet kummastakin tiimistä on ollut botteja.
Paska tilanne koska ainoana 64 pelaajan conquest kenttänä on tämä uusi redactec tjsp. Vanhana bf4 hinaajana aina välillä on tykännyt hakattua myös molempia locker ja metro, kun sille päälle sattuu mutta valitettavasti on todettava että jotain on nyt ea/dice/whatever onnistunut missaamaan tai munaamaan kun ei tuo uusi kenttä vaan ole niin hyvä mitä nuo aiemmat "meatgrinderit".
Tää nyt on oikeesti lähinnä tämmöstä unettoman miljoona kertaa kuultua huumorijuttua, mut en ymmärtänyt tästä kuin 62,7%. Hehehe
 
Haha mikä kenttä tää uus, eihän tässä ole mitään järkeä. Parempi tiimi vaan jyrää toisen spawniin ja sieltä on ihan mahdotonta comebackata kun ei oo mitään reittejä. Sit vaan tulee räjähteitä koko ajan choke pointteihin, gg seuraava erä :)

Nooh, jos joku tykkää, mikäs siinä.

Tänää 5 rundia tätä uutta kenttää ja jokainen rundi päättyi juuri tähän tilanteeseen. Vastustaja jyrää aivan täysin toisen joukkueen ja peli on ohi ihan muutamassa minuutissa. Jotenkin nää perjantait herättelee ne aivan kovimmat sankarit jostain koloistaan esiin ja meno on sen mukaista :D Mitä nyt viikolla pelannut, niin aika tasaväkisiä vääntöjä olleet ja ihan viime hetkellä on peli kääntynyt ihan kumpaan tahansa suuntaan.
 
Tänää 5 rundia tätä uutta kenttää ja jokainen rundi päättyi juuri tähän tilanteeseen. Vastustaja jyrää aivan täysin toisen joukkueen ja peli on ohi ihan muutamassa minuutissa. Jotenkin nää perjantait herättelee ne aivan kovimmat sankarit jostain koloistaan esiin ja meno on sen mukaista :D Mitä nyt viikolla pelannut, niin aika tasaväkisiä vääntöjä olleet ja ihan viime hetkellä on peli kääntynyt ihan kumpaan tahansa suuntaan.

Sama meno. Ja tuurillakaan noista viidestä et joudu/pääse siihen tiimiin joka voittaa edes kerran.
 
Eipä tossa uudessa kartassa mitään vikaa ole, aika vähän jengi on oppinut käyttämään noita kiertoreittejä niin aina pääsee helposti selkään pyörähtämään.
Kuinkas moni muuten täällä on tykästynyt 128 konkkaan? Itsellä kyllä noi 64 hommat alkanu aika tylsäksi käymään kun uusiin määriin tottui.
 
Redactedin voisi omasta puolesta uudelleen nimetä Retarded. Surkein kartta BF:n historiassa. Itse en tuota 128 pelaajaa jaksa. Todella tylsää se juoksemisen määrä.
 
Eipä tossa uudessa kartassa mitään vikaa ole, aika vähän jengi on oppinut käyttämään noita kiertoreittejä niin aina pääsee helposti selkään pyörähtämään.
Kuinkas moni muuten täällä on tykästynyt 128 konkkaan? Itsellä kyllä noi 64 hommat alkanu aika tylsäksi käymään kun uusiin määriin tottui.
Itse ehdottomasti 128 konkan kannattaja, ja nyt se taas on poistettu pelilistalta. Nuo 64 pelaajan versiot mapeissa ei oikein maistu.
 
Itse ehdottomasti 128 konkan kannattaja, ja nyt se taas on poistettu pelilistalta. Nuo 64 pelaajan versiot mapeissa ei oikein maistu.
Eikö tuon 128p konkan pitänyt olla pelissä vakiona?

Ihan järjetöntä tämän pelin meinkinki, että pelilistoja poistetaan ja vaihdellaan tuon tuosta.
 
  • Tykkää
Reactions: mol
Eikö tuon 128p konkan pitänyt olla pelissä vakiona?

Ihan järjetöntä tämän pelin meinkinki, että pelilistoja poistetaan ja vaihdellaan tuon tuosta.
Ennen aikalailla olikin, mutta nykyään paljon enemmän ollut 64 pelaajan moodeja. Saisi olla molemmat tarjolla, varsinkin nyt kun pelaajiakin on taas huomattavasti enemmän.
 
Eikö tuon 128p konkan pitänyt olla pelissä vakiona?

Ihan järjetöntä tämän pelin meinkinki, että pelilistoja poistetaan ja vaihdellaan tuon tuosta.

Kyllähän sen piti olla, mutta muistaakseni julkaisun jälkeen siitä valitettiin niin paljon, että päättivät enemmän tai vähemmän palata 64p konkkaan. Taisi olla monen asian summa: isot kentät, joissa liikaa tilaa, liian vähän pelaajia jne.

Mun muistaakseni joskus pelilistat vaihtuivat viikon välein. Tämä on mun mielestä aika paska päätös, sillä yleensä siellä on esim. Portalin puolella joku hyvä pelimuoto (esim. Domination) ja seuraavalla viikolla joku infantry conquest kävelysimulaattori kentillä. Kenellekään ei tullut siis mieleen optimoida niitä laajoja kenttiä infantry Only -pelimuodon vaatimuksiin.
 
Koskahan DICE keskittyisi korjaamaan pelin sen sijaan että puskisi ulos typeriä eventtejä. Edelleen useasti erän jälkeen peli jumittuu mustaan ruutuun ja aseet on edelleen aivan järjettömän epätasapainossa. Rynkyt on ylivoimaiset lyömisetäisyydeltä jonnekin 100m asti.
 
Koskahan DICE keskittyisi korjaamaan pelin sen sijaan että puskisi ulos typeriä eventtejä. Edelleen useasti erän jälkeen peli jumittuu mustaan ruutuun ja aseet on edelleen aivan järjettömän epätasapainossa. Rynkyt on ylivoimaiset lyömisetäisyydeltä jonnekin 100m asti.

Liittyen tuohon mustaan jumittumiseen rundin lopussa. On ollutkin tässä jo jonkun aikaa tarkoitus kysellä että onko muilla vastaavia ongelmia mitä itsellä. Kaikki toimi moitteetta ennen, ja myös vähän aikaa season 6 tulon jälkeen. Sitten yhtäkkiä alkoi koko konee boottaamaan rundin päätteeksi. Se meni onneksi parissa illassa ohi mutta yhä tulee koneen bootti kun laittaa päävalikosta quit. Koitin myös päävalikossa alt+f4 ja peli sammui pariksi sekunniksi työpöydälle mutta sitten tuli se joku windowsin something went wrong ruutu ja paska käynnistyi uudelleen.

Yrittänyt touhuta biossissa nostaen prossun voltteja, alikellottaen muisteja ja muuta ties mitä mutta ongelma pysyy. Päivitin myös näyttiksen ajurit mutta ei hyötyä. Seuraavaksi ajattelin yrittää useamman version verran taaksepäin näyttiksen ajureita.

kokoonpano 13600kf ja 7900xt.

Eipä tuo sinällään pelaamista haittaa kun aina tulee pelattua tunti tai useampi kerralla ja kun homman tiedostaa etukäteen ja nykypäivänä bootti kestää sen muutaman sekunnin niin no problem mutta ihmetyttää vaan.

edit: ja onko mcs880 nerffattu nyt yhtäkkiä jollain tavalla kesken kaiken?
 
Viimeksi muokattu:
MCS880 sai nerfausta buffia viime pätsissä ja on nyt melkoisesti parempi vanhaan nähden.
 
Viimeksi muokattu:
Ettei nyt vain nerf ja buff menisi sekaisin? Buff = parannus, nerf = heikennys.
Season 6 alussa MCS-880 sai ison secret buffin.
 
Koskahan DICE keskittyisi korjaamaan pelin sen sijaan että puskisi ulos typeriä eventtejä. Edelleen useasti erän jälkeen peli jumittuu mustaan ruutuun ja aseet on edelleen aivan järjettömän epätasapainossa. Rynkyt on ylivoimaiset lyömisetäisyydeltä jonnekin 100m asti.
Onko eroja sitten alustojen suhteen? Mulla ei jumittele eikä kaatuile. Oikeastaan pelannut aina ok, kunhan saanut pelin tulille. Aikaisemmin peliä sai usein käynnistää pariin kertaan, mutta season 6 päivityksen jälkeen siitäkin aika jättänyt. Mulla pellin alla 5900X ja 3080Ti. Alustan jokaista osaa ruuvattu suuntaan jos toiseen. Pelannut harvase ilta tunnin tai pari.
 
Onko eroja sitten alustojen suhteen? Mulla ei jumittele eikä kaatuile. Oikeastaan pelannut aina ok, kunhan saanut pelin tulille. Aikaisemmin peliä sai usein käynnistää pariin kertaan, mutta season 6 päivityksen jälkeen siitäkin aika jättänyt. Mulla pellin alla 5900X ja 3080Ti. Alustan jokaista osaa ruuvattu suuntaan jos toiseen. Pelannut harvase ilta tunnin tai pari.
Season 6 myötä tuo musta ruutu alkoi olemaan lähes joka matsin jälkeen. Ennen oli paljon harvemmin. Season 6 myötä ilmenee myös sitä että satunnaisesti hiiren liike tahmaa eli tuntuu niinkuin senssi puolittuisi sekunniksi.
 
Itselläni on myös nyt ensimmäistä kertaa tällä 6 seasonilla tuota ongelmaa, että rundin jälkeen näyttö jää mustaksi mikäli en sulje koko peliä. Onko tähän jo olemassa jotain korjausta vai odotellaanko että dicen pellet saa jotain aikaiseksi? Mielestäni erittäin vi**umainen ongelma. Aikaisemmin oli sellaista että peli ei aina lähtenyt päälle vaan sitäkin piti jumpata.
 
Itselläni on myös nyt ensimmäistä kertaa tällä 6 seasonilla tuota ongelmaa, että rundin jälkeen näyttö jää mustaksi mikäli en sulje koko peliä. Onko tähän jo olemassa jotain korjausta vai odotellaanko että dicen pellet saa jotain aikaiseksi? Mielestäni erittäin vi**umainen ongelma. Aikaisemmin oli sellaista että peli ei aina lähtenyt päälle vaan sitäkin piti jumpata.
Nyt kun sanoit niin ennen tätä Season 6:tta peli piti aina kahdesti käynnistää. Ensimminen yritys päätyi aina siihen että peli vain välähti ruudulla ja sammui ilman virheilmoituksia. Ihme amatöörifirma DICE kyllä. Harmi ettei Battlefieldille ole oikeaa kilpailijaa. Tätä pelattava kun ei parempaakaan ole.
 
Jossain väläyteltiin (pun intended) että toi jotenkin liittyis siihen anticheattiin.

Joskus ei peli käynnisty ekalla. Pari, kolme kerta viikossa jää rundin jälkeen mustaan ruutuun. Useimmin silloin jos yritän tehdä jotain.
 
MCS880 sai nerfausta buffia viime pätsissä ja on nyt melkoisesti parempi vanhaan nähden.

Joo tuosta season 6 alun buffista olin tietoinen ja nyt pelannutkin aika paljon tuolla pyssyllä kun on ihan hyvä ja hauska vehje erityisesti redactedissa. Eilen kuitenkin kun pelasin muutamia rundeja niin vehje tuntui normaalia huonommalta ja useasti vaati yhden laukauksen enemmän tappaa joku kuin mihin on samoilta matkoilta ja tilanteissa muuten tottunut. Tästä heräsi epäilys että onko se nyt saanut yhtäkkiä jonkun secret nerffin tässä. Tosin voi ihan hyvin selittyä kyllä muillakin syillä.
 
Joo tuosta season 6 alun buffista olin tietoinen ja nyt pelannutkin aika paljon tuolla pyssyllä kun on ihan hyvä ja hauska vehje erityisesti redactedissa. Eilen kuitenkin kun pelasin muutamia rundeja niin vehje tuntui normaalia huonommalta ja useasti vaati yhden laukauksen enemmän tappaa joku kuin mihin on samoilta matkoilta ja tilanteissa muuten tottunut. Tästä heräsi epäilys että onko se nyt saanut yhtäkkiä jonkun secret nerffin tässä. Tosin voi ihan hyvin selittyä kyllä muillakin syillä.
Okei. Itse en ole muutamaan päivään pelaillut. Täytyy tänään kokeilla. Voihan se toki olla että säädetty sen kummemmin ilmoittamatta ja katsotaan miten reagoidaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 287
Viestejä
4 551 147
Jäsenet
74 952
Uusin jäsen
Filppu32

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom