Sanoitko nyt tosissasi, että ratkaisu spawniraiskaukseen on "opetella pelaamaan"?Pitäskö vaan opetella pelaamaan tai sitten vaan kylmästi uninstall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoitko nyt tosissasi, että ratkaisu spawniraiskaukseen on "opetella pelaamaan"?Pitäskö vaan opetella pelaamaan tai sitten vaan kylmästi uninstall?
Sanoitko nyt tosissasi, että ratkaisu spawniraiskaukseen on "opetella pelaamaan"?
Pitäskö vaan opetella pelaamaan tai sitten vaan kylmästi uninstall?
Kyllä. Työpöydän pikakuvakkeesta harvoin starttaa. Yleensä käynnistettävä EA appin kautta.
Jo aikanaan kaveri ei löytänyt millään servuja Battlefield 3:ssa kun mulla löyty pitkä lista. Eli tuskin on mistään SBMM:stä kyse.Ei o ollu kyl mitää ongelmia löytää matseja missää välissä(paitsi tuo seuraavaksi mainitsemani), saman tien löytää 128plr Conq matsejaki.. toi taitaa riippua vähä pelaajasta kans, huomattii et yks kaveri kuka oli valittan samaa ettei löydä matseja ku joinas pelaamaa ni meilläki oli hetken aikaa ongelmia löytää matseja, samantien.
sen jälkee ku kyseinen henkilö taas hävis groupista ni ei mitää ongelmia.
Joten näinköhän sielläki on bäfässä joku MM et yrittää ettiä oman tasosia vastaa koska groupin keskiarvo KD nousee niin paljo.. (tää on siis ihan mutu keskustelua, mut en nyt muutakaa keksi).
Sama ongelma myös BF4:ssä, kun servuja etsi Battlelogin avulla. Joskus näytti ettei löytyisi yhtään servua, mutta onneksi suosikeista löysi aina vakkariservut. En myöskään usko, että ovat laittaneet mitään SBMM:ää tähän.Jo aikanaan kaveri ei löytänyt millään servuja Battlefield 3:ssa kun mulla löyty pitkä lista. Eli tuskin on mistään SBMM:stä kyse.
Ei sitä ikinä tiedä, sattuis aika hyvin ku korkee KD:sta porukkaa.. outoa kumminki et vaikutti matsien löytyminen kumminki ku yks joinaa grouppii, ei ollu edes matsin etsijä/party leaderi.Jo aikanaan kaveri ei löytänyt millään servuja Battlefield 3:ssa kun mulla löyty pitkä lista. Eli tuskin on mistään SBMM:stä kyse.
Joo battlelog nyt kusi aika ajoin aina.Sama ongelma myös BF4:ssä, kun servuja etsi Battlelogin avulla. Joskus näytti ettei löytyisi yhtään servua, mutta onneksi suosikeista löysi aina vakkariservut. En myöskään usko, että ovat laittaneet mitään SBMM:ää tähän.
Itellä alkanu matsien haku kestää pidempää ja pidempää ja en todellakaan ole mikään kova. Prime time pe-iltana ja joku 3 minaa et löytyy conq matsia
Illalla pelasin muutaman erän ja kylläpä kesti löytää konkka pelit. Puhutaan minuuteista ja kun en jaksanut odottaa, hain ristiin 64/128 pelaajan servuja. Yhtä surkeasti löytyi pelejä. Onko nämä viimeaikaiset päivitykset vaikuttaneet asiaan? Ennen skulasi oikein mallikkaasti.
On se aika pitkään. Välillä ei ole, välillä on. Sama itsellä että noita BC2 ja BF3 karttoja pelaa mielummin joten jos ei ole mitään eventtiä menossa niin Exodus Conquestia pelaan myös.Onko tuo Exodus Conquest ollut pitään listoilla? Siirryin vasta nyt pelaamaan tuota ja nuo BF3 mapit on huomattavasti laadukkaampia kuin 2042. On siis aina suuri pettymys, kun peli lähtee lataamaan jotain Kaleidoscooppia...
Eroaa miten vanhasta? Ei tuossa ole koskaan voinut mihkään liikkua kun joka paikka täynnä röllejä.Edellee kyl aivan täyttä sontaa toi uus discarded.. minnee et voi enää liikkua jalkaväkenä ku porukka vaa istuu joka vitun mestassa ku on niin paljo cämppi mestoja, samaten toi visuaalinen paska mitä ei saa enää pois on aivan liikaa, spawni paikat on ihan paskaa myös tossa mapissa.
Omasta mielestä normaali sinko on paljon parempi kuin tuo Lisin.onko muita jotka nauttii mahottomasti lisin raketeilla jalkaväen snaippailusta, jotenki tyydyttävää hommaa
Mielestäni 2042 on tuo nettikoodi mennyt paljon eteenpäin aiemmasta, paitsi nyt tän viimeisen pätsin jälkeen. Pe/la peleissä tuli hieman liian usein kuoltua nurkan taakse sekä kaksi M5 kutia vain katosi (dusted). Samoin ne pari pakollista kaatumista per sessio riivaa vieläkin. Muilla samaa?En tiedä liittyykö nettikoodi -aiheeseen, mutta jos surkeaa nettikoodia tai hitregiä haluatte nähdä, niin suosittelen pelaamaan Battlefield 4:ää. Tämän viikon aikana tuli muutamat pelit pelattua ja oli oikein antoisaa pelata, kun puolet luodeista menee läpi ja hitmarkeria ei tule. Räikein esimerkki oli kun mulla oli suora tulilinja pelaajaan ja ensimmäiset luodit tosiaan osuivat viholliseen ja sitten hitreg lakkasi toimimasta ja vihollinen pääsi nurkan taakse. Voi toki olla serveri kohtaistakin, mutta kyseinen serveri missä pelasin, on yleensä sellainen missä hitreg toimii. 2042:ssa tuo hitreg tuntuu toimivan paremmin ja näin räikeitä tapauksia, kuin yllämainittu, ei pääse tapahtumaan.
Ja sitten 2042:aan liittyen, niin pienen tauon jälkeen on tullut muutamat pelit pelattua. Ainakin itellä on pelinmuodostus tapahtunut melko nopeasti, onko muissa tapauksissa sitten EA:n päässä ollut vika. Perjantaina tosin mulla heitti friday night battlefieldissa näytön mustaksi ja mitään ei tapahtunut, mutta kun muita pelimuotoja sitten yritti päästä pelaamaan, niin kyllähän se toimi. RM68 on kyllä aseena sellainen, että sillä on ihan kiva pelailla kun tulosta tulee. Saa nähdä milloin heikentävät sitä ja mikä ase sen jälkeen taas toimii. Ainakin AK-24 pääsee lähelle RM68:ia.
Ei kyllä kaatuile mulla, oon kai jotain 50h pelannut ja ei oo kai kaatunut kertaakaan. Tai ehkä kerran, ei voi muistaa.Mielestäni 2042 on tuo nettikoodi mennyt paljon eteenpäin aiemmasta, paitsi nyt tän viimeisen pätsin jälkeen. Pe/la peleissä tuli hieman liian usein kuoltua nurkan taakse sekä kaksi M5 kutia vain katosi (dusted). Samoin ne pari pakollista kaatumista per sessio riivaa vieläkin. Muilla samaa?
Matchmaking oli myöskin nopea , joten siitä ei moitteita.
Ok, mulla on siis vanha 5700 xt ohjaimena ja mielestäni siihen kaatuu, oli säädöt mitä tahansa. Uusimmat ajurit ja uusin Windows 10 (2022H2).Ei kyllä kaatuile mulla, oon kai jotain 50h pelannut ja ei oo kai kaatunut kertaakaan. Tai ehkä kerran, ei voi muistaa.
Nettikoodin kanssa ei myöskään ongelmaa.
Täällä on nvidiaa, 3070 suurimman osan aikaa, mutta nyt 4080.Ok, mulla on siis vanha 5700 xt ohjaimena ja mielestäni siihen kaatuu, oli säädöt mitä tahansa. Uusimmat ajurit ja uusin Windows 10 (2022H2).
Siis Gun Masterista valitat? Pelimuoto joka on ollu Battlefieldeissä BF3:sta lähtien ja mm. CS:ssä varmaan 20 vuotta (gun game). Silikaattimineraaleista tuskin olisi apua muutenkaan.Mikäs huumorijuttu tää nyt on missä on 16vs16 ja tulee jotkut random aseet. Ei muita apuja kuten granaatteja yms.
Mikähän apina on keksinyt ton recoiless singon
Ensinnäkään recoilesilla sä et tuhoa tankkia, toisekseen granaatilla sä et tuhoa hummeria, kolmannekseen tankin turretilla ei tarvita 456 kutia että viholliselta lähtee 10% pois
Missä mielikuvitus maailmassa tän pelintekijät elää?
Siis Gun Masterista valitat? Pelimuoto joka on ollu Battlefieldeissä BF3:sta lähtien ja mm. CS:ssä varmaan 20 vuotta (gun game). Silikaattimineraaleista tuskin olisi apua muutenkaan.
Toisekseen: odotatko tämän olevan joku ARMA tason simulaattori?
Mikäs huumorijuttu tää nyt on missä on 16vs16 ja tulee jotkut random aseet. Ei muita apuja kuten granaatteja yms.
Mikähän apina on keksinyt ton recoiless singon
Ensinnäkään recoilesilla sä et tuhoa tankkia, toisekseen granaatilla sä et tuhoa hummeria, kolmannekseen tankin turretilla ei tarvita 456 kutia että viholliselta lähtee 10% pois
Missä mielikuvitus maailmassa tän pelintekijät elää?
Et ole siis koskaan aiemmin nähnyt mitään Battlefieldiä tai kuullut mitään Battlefieldeistä?Ajattelin että tässä olisi järjen kanssa edes hitusen tekemistä, mutta olin väärässä.
Räkänokkien peli
Et ole siis koskaan aiemmin nähnyt mitään Battlefieldiä tai kuullut mitään Battlefieldeistä?
Lähempänä tämä on esim. BF4:ää kuin BF1942.No ei tällä pelillä oikeestaan ole mitään yhteistä oikeiden battlefieldien kanssa.
Ainakin BF Bad Company 2 oli kovaa kamaa. Mutta en itse osaa arvottaa noita sen kummemmin. Osa vaan ei maistu.Mitähän ne "oikeat" Battlefieldit mahtaa olla mistä tässä triidissä aina saa lukea? koska kuten LaDeX yllä totesi, on tämä nykykuosissaan lähellä sitä mitä vaikkapa kolmonen ja nelonen tarjosi. Joten niistä ei ainakaan voida puhua.
Itse taas en sitä rankkaa yhtä lailla "oikeaksi Battlefieldiksi" koska siitä jätettiin pois mm. lentokoneet sekä prone ja peli oli rakennettu lähinnä Rushin ympärille. Conquest oli vain niihin kapeisiin putkikarttoihin ympätty liput jälkiajatuksena. Onneksi 2042:n Valparaisoa on levennetty. Paljon parempi nyt karttana.Ainakin BF Bad Company 2 oli kovaa kamaa. Mutta en itse osaa arvottaa noita sen kummemmin. Osa vaan ei maistu.