Battlefield 2042 (PC, PS5 & XBOX X)

Liittynyt
13.01.2021
Viestejä
200
Sama on ollut kaikkien vault-aseiden kanssa, niissä on tietyt vakiokamat heti auki ja lisää ei ole tulossa. Ainakaan toistaiseksi.
Olis kyllä ihan kiva, jos niihinkin saisi joskus liitettyä vaikka modernimman tähtäimen.
No jokseenkin omituinen ratkaisu. Olin täällä jo aivan valmiina aloittamaan putken, jolla saa AEK:lla kaikki avattua. Jospa sitten myöhemmin saataisiin jotain avattavaa niihin aseisiin, kuten juuri modernimpaa tähtäintä ja muuta hilavitkutinta.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
No jokseenkin omituinen ratkaisu. Olin täällä jo aivan valmiina aloittamaan putken, jolla saa AEK:lla kaikki avattua. Jospa sitten myöhemmin saataisiin jotain avattavaa niihin aseisiin, kuten juuri modernimpaa tähtäintä ja muuta hilavitkutinta.
Huhun tosiaan luin jostain että noita on harkittu mutta ei ole ihan työlistan kärkipäässä.
 
Liittynyt
12.03.2023
Viestejä
9
Mulla kaatuilee peli ihan jatkuvasti. Jäätyy ja heittää Windowsiin. Välillä tulee dx-virhettä, että ei löydy näytönohjainta. Tämä toistuu, vaikka olen tehnyt about kaikki temput, mitä Google on antanut. Onko muilla ongelmia pelin kanssa?
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Mulla kaatuilee peli ihan jatkuvasti. Jäätyy ja heittää Windowsiin. Välillä tulee dx-virhettä, että ei löydy näytönohjainta. Tämä toistuu, vaikka olen tehnyt about kaikki temput, mitä Google on antanut. Onko muilla ongelmia pelin kanssa?
Ota koneen kellotukset pois ja testaa uudestaa, itellä teki samaa ku tuli muistivirheitä liian tiukkojen muisti asetusten takia sekä yhteensopimattoman muistikitin kanssa, päivitä näyttiksen ajurit.. jne.
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
314
Itsellä todella ärsyttävää stutterointia alkanut tulemaan jonkun päivityksen jälkeen. Ei mitään mikronykimistä vaan sellasia kunnon stoppeja. Välillä ihan pelikelvoton ku tähtäin hyppää minne sattuu tai kopteri nykäsee seinään. Kaikkee yrittäny netistä löydetyillä ohjeilla, mut ei ole auttanu.

Pitäskö toi i9-9900k päivitellä jo sit uudempaan...
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Itsellä todella ärsyttävää stutterointia alkanut tulemaan jonkun päivityksen jälkeen. Ei mitään mikronykimistä vaan sellasia kunnon stoppeja. Välillä ihan pelikelvoton ku tähtäin hyppää minne sattuu tai kopteri nykäsee seinään. Kaikkee yrittäny netistä löydetyillä ohjeilla, mut ei ole auttanu.

Pitäskö toi i9-9900k päivitellä jo sit uudempaan...
Joo ei se oikeen enää jaksa näiden uudempien pelien kanssa.. mut ei o kyl kaverilla stutteri ongelmia silti 9900k / rtx 3080 kanssa vaik prossu jarruttaa menoa.

Jos peli normi kovolla jollaa esim. ni luulis et aiheuttaa samaa.. nykyajan pelit melkeen kaikki vaatii kyl jo SSD:n.
 
Viimeksi muokattu:

KJN

Liittynyt
30.08.2020
Viestejä
24
Millainen tämä peli nykyisin on? Muistan kun julkaisun aikoihin tätä haukuttiin monesta suunnasta, mutta mikä tilanne on nykyisin? BF5:sta olen viimeksi pelaillut ja siitä pidin kovasti. PC -versio kyseessä.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Millainen tämä peli nykyisin on? Muistan kun julkaisun aikoihin tätä haukuttiin monesta suunnasta, mutta mikä tilanne on nykyisin? BF5:sta olen viimeksi pelaillut ja siitä pidin kovasti. PC -versio kyseessä.
Kokeilemalla se selviää et mitä ite tykkää, ite oon tykänny launchista alkaen joten... :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: KJN
Liittynyt
13.12.2020
Viestejä
138
Millainen tämä peli nykyisin on? Muistan kun julkaisun aikoihin tätä haukuttiin monesta suunnasta, mutta mikä tilanne on nykyisin? BF5:sta olen viimeksi pelaillut ja siitä pidin kovasti. PC -versio kyseessä.
Todella hyvin maistuu. Kaikkia bäföjä olen pelannut, Hardlinea lukuunottamatta. Ympäristöjen tuhoutumattomuus vähän häiritsee. Tuntuu ihan kuin olisivat pikku hiljaa tuosta luopumassa.
 
  • Tykkää
Reactions: KJN
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Muistan kun julkaisun aikoihin tätä haukuttiin monesta suunnasta, mutta mikä tilanne on nykyisin?
Julkaisussa oli vikana se, että peli ei pyörinyt millään koneella hyvin ja aseet oli täyttä kuraa (pp29 meta ei ollut siksi, että kyseessä olisi ollut aivan uskomaton ase, vaan se oli ainoa ase, joka ampui jotenkuten suoraan).

Nyt, aseet on hitusen parempia ja pyörii ainakin hyvällä koneella erittäin hyvin, mutta on se peli edelleen aika raakile. Yksi huonoimmista nettikoodeista mitä peleissä on ollut ja sitä ei olla parannettu eikä varmaan tulla parantamaankaan. Eihän frostbitessä sitä kovin mainioksi saa, mut jos ees johonkin edellisten osien tasolle, niin joskus vois tuntua siltä, että pelaa räiskintää.

Ja toki classien tuonti peliin tuhosi sen vähäisenkin, vahingossa tapahtuneen, tiimipelaamisen. Nyt ollaan takaisin siinä pisteessä, että ajoneuvot hallitsee mappeja. Ja lisäksi, räjähdespämmi on kyllä aivan uskomatonta. Jos breakthrough kiinnostaa, niin varaudu siihen, että räjähteitä lentää joka suunnasta ja jatkuvasti.
 
  • Tykkää
Reactions: KJN
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
1 017
Yksi huonoimmista nettikoodeista mitä peleissä on ollut ja sitä ei olla parannettu eikä varmaan tulla parantamaankaan. Eihän frostbitessä sitä kovin mainioksi saa, mut jos ees johonkin edellisten osien tasolle, niin joskus vois tuntua siltä, että pelaa räiskintää.
Perustuuko tämä johonkin? En oo huomannut mitään ongelmaa 50h aikana, toki voi olla minusta kiinni, mutta vähän kaipaisi perustelua tuo väite.

Muista fps peleistä vertailuna on mulla CS:GO ja PUBG.
 
Liittynyt
12.03.2023
Viestejä
9
Eikö näissä enää ole ns. hardcore-modea. Latasin tämän pari viikkoa sitten ja aiemmin pelasin pitkään V sekä 3:sta. Molemmissa pidin ainoastaan ns. hardcoresta, eli kartat ja muut avustimet pois. Aika tympeää, kun aseet ovat lähinnä sellaisia nallipyssyjä ja joutuu lataamaan sen 20 kutia, että saa jonkun hengiltä.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Perustuuko tämä johonkin? En oo huomannut mitään ongelmaa 50h aikana, toki voi olla minusta kiinni, mutta vähän kaipaisi perustelua tuo väite.
Kuoleminen suojan takana, kuoleminen "yhteen osumaan" aseista jotka ei tapa yhdellä osumalla, häviät voitetun taistelun koska vihun ruudulla ootkin jo kuollut jne.

Kaikki tällaiset on siis olleet mukana jokaisessa frostbite-battlefieldissa, mutta selkeästi lievempänä/ei yhtä yleisenä.
 
Liittynyt
13.01.2021
Viestejä
200
Kuoleminen suojan takana, kuoleminen "yhteen osumaan" aseista jotka ei tapa yhdellä osumalla, häviät voitetun taistelun koska vihun ruudulla ootkin jo kuollut jne.

Kaikki tällaiset on siis olleet mukana jokaisessa frostbite-battlefieldissa, mutta selkeästi lievempänä/ei yhtä yleisenä.
Nää kaikki yllämainitut näkyvät äärimmäisen voimakkaasti BF4:ssa, jossa näihin omituisuuksiin törmää usein. Nelosessa myös luodit tuntuvat menevän todella paljon "läpi", eli hitmarkeria ei tule vaikka aivan varmasti ammuit keskelle vihollista. 2042:ssa nämä ominaisuudet tai omituisuudet näkyvät vähän vähemmän. Tämä siis omakohtainen kokemus.
 
Liittynyt
02.05.2020
Viestejä
418
Eikö näissä enää ole ns. hardcore-modea. Latasin tämän pari viikkoa sitten ja aiemmin pelasin pitkään V sekä 3:sta. Molemmissa pidin ainoastaan ns. hardcoresta, eli kartat ja muut avustimet pois. Aika tympeää, kun aseet ovat lähinnä sellaisia nallipyssyjä ja joutuu lataamaan sen 20 kutia, että saa jonkun hengiltä.
Portalissa on HC. Itse en pelaa muualla kuin siellä HC rush. :notworthy:
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Julkaisussa oli vikana se, että peli ei pyörinyt millään koneella hyvin ja aseet oli täyttä kuraa (pp29 meta ei ollut siksi, että kyseessä olisi ollut aivan uskomaton ase, vaan se oli ainoa ase, joka ampui jotenkuten suoraan).

Nyt, aseet on hitusen parempia ja pyörii ainakin hyvällä koneella erittäin hyvin, mutta on se peli edelleen aika raakile. Yksi huonoimmista nettikoodeista mitä peleissä on ollut ja sitä ei olla parannettu eikä varmaan tulla parantamaankaan. Eihän frostbitessä sitä kovin mainioksi saa, mut jos ees johonkin edellisten osien tasolle, niin joskus vois tuntua siltä, että pelaa räiskintää.

Ja toki classien tuonti peliin tuhosi sen vähäisenkin, vahingossa tapahtuneen, tiimipelaamisen. Nyt ollaan takaisin siinä pisteessä, että ajoneuvot hallitsee mappeja. Ja lisäksi, räjähdespämmi on kyllä aivan uskomatonta. Jos breakthrough kiinnostaa, niin varaudu siihen, että räjähteitä lentää joka suunnasta ja jatkuvasti.
En mää kyl tommosia muista launchista... pyöriny alusta asti ihan hyvin jos on vaa ollu ajantasasalla oleva kone,.. itellä pyöri kuukaus launchin jälkee kun alotin ni aivan mainiosti 120-200fps 128 pelaajan modissa, 1440p ja alle 120fps ei lasken missää tilanteessa. (12600k@5ghz / 16gb 4133 cl16 / rtx3080)
Neki kellä oli ongelmia FPS suhteen tossa 128plr modessa, pysty pelaamaa ihan hyvin 64plr modea ilman fps ongelmia.



Siinä sitä peliä launchin jälkeisestä muutamasta kuukaudesta 128plr modessa, noi nyt o ollu ennenki tänne joskus postattuna.

pp29 koskenkaa alussa ku oli niin huono, snipulla ja m5a3 mentii kauan aikaa.
Netcodessa ei ainakaa omalla kohalla oo ollu mitää pahaa sanottavaa edes alussa.. yks parhaimista ja antoisimmista peleistä sniputtelun suhtee.

Ne "nurkan taakse kuolemat" on myös osittain killcamista johtuvaa, se killcam näyttää väärin niinku aina peleissä et niihin ei o luottamista.. ne näyttää aina et toinen tappaa sut 2m seinän takaa.
bf3 oli low tickrate ja se keinotekonen latency minkä ne tunki kaikille ni sentakia siellä kuoltii nurkan taakse, bf4 alussa oli samat ongelmat mut korjas ne lopussa ku nosti tickratea 60 ja pienemmissä matseissa jopa sinne 90.
Täs bf2042 on vissii 48 tickrate ainaki noissa 128 plr modessa.
Samaten noi "yhtee osumaa kuolemiset" ni joo jos toinen ampuu sua 2 kutia heduu putkee ni hyvin monella aseella se on kutakuinki instant kuolema, eikä niihin kerkee reagoimaa ite mitenkää(ainaki omalla osalla on näin ja killfeed kertoo et oon kuollu headshottii sillon ku tulee noita instant kuolemia, samaten ite tapan yhtä nopeesti välillä.)

Lentävät hallitsee tällä hetkellä, mut se on kyl ihan puhtaasti sen takia ku pelaajat on tullu jostaa cod/cs maailmasta, eikä ymmärrä et niitäki voi tuhota / vaihtaa classia ja vehkeitä sen mukaa mitä tarttee, jos sama tankki istuu matsin alusta loppuu esim. samassa kohtaa mäen päällä farmaamassa ni sillon on kyl tiimissä jotaa vikaa tai samat lentävät farmaa eikä kukaa edes yritä tehä niille mitä.
Huomannu et porukka vaa juoksee hemmetin kovaa sinne päin missä on eniten porukkaa välittämättä mistää muusta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
En mää kyl tommosia muista launchista
Mulla oli 5600x + 2060 super, pelailin 1080p kaikki low/off ja fps:t oli ~40-80 ja 128p vs 64p ei asiaa paljon muuttanut. Muistaakseni ~20% parannus fps:ään. Jossain vaiheessa suorituskykyä sitten vihdoin parannettiin ja tais fps:t nousta sinne 100-150 tienoille. Nykyään 13700k + 4080 ja fps:t jossain 250-300 tienoilla 1440p, joten ollaan sieltä sentään eteenpäin tultu, vaikka onhan tää edelleen uskomattoman cpu-raskas, kun prossukäyttö on 50-80% ja keskimäärin syö tyyliin 170W+ ja käy myös yli 200W, vaikka peleissä yleensä huomattavasti pienemmät lukemat.

Ja jos sun mielestä pp29 oli huono ja m5a3 oli hyvä, niin et sä sitten kyllä julkaisussa pelannut. Tais ainakin parisen viikkoa mennä, että muutkin aseet oli jotenkin kelvollisia.

Ja vaikka pelissä joskus niitä kahteen hedariin kuolemisia tuleekin, niin suurin osa insta-kuolemista on ihan vain nettikoodin takia. Ja se reagoinnin puute ei aina tarkoita sitä, että kuolet välittömästi, kun näät vihun. Sitä on myös se viimeinen tilanne, jonka mainitsin ja esimerkkinä siitä vaikka näin: kuulet/näät, että vihu ampuu sua kohti. Yksikään kuti ei osu ja on hyvin aikaa ampua takas. Mutta, sillä, että ammut takaisin, ei oo mitään väliä, koska "vihun ruudulla" oot jo kuollut ja oot jo hävinnyt sen taistelun ennenkuin tiedät sitä ja yhtäkkiä sieltä tuleekin se insta-kuolema.

Kyllä niistä seinän/suojan/minkä vaan taakse kuolemisista tietää välittömästi, mitkä on oikeasti tapahtunut ja mitkä on nettikoodin takia. Ja ei tässä mitään killcamia ole, peli ainoastaan näyttää vihun olinpaikan reaaliajassa.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Mulla oli 5600x + 2060 super, pelailin 1080p kaikki low/off ja fps:t oli ~40-80 ja 128p vs 64p ei asiaa paljon muuttanut. Muistaakseni ~20% parannus fps:ään. Jossain vaiheessa suorituskykyä sitten vihdoin parannettiin ja tais fps:t nousta sinne 100-150 tienoille. Nykyään 13700k + 4080 ja fps:t jossain 250-300 tienoilla 1440p, joten ollaan sieltä sentään eteenpäin tultu, vaikka onhan tää edelleen uskomattoman cpu-raskas, kun prossukäyttö on 50-80% ja keskimäärin syö tyyliin 170W+ ja käy myös yli 200W, vaikka peleissä yleensä huomattavasti pienemmät lukemat.

Ja jos sun mielestä pp29 oli huono ja m5a3 oli hyvä, niin et sä sitten kyllä julkaisussa pelannut. Tais ainakin parisen viikkoa mennä, että muutkin aseet oli jotenkin kelvollisia.

Ja vaikka pelissä joskus niitä kahteen hedariin kuolemisia tuleekin, niin suurin osa insta-kuolemista on ihan vain nettikoodin takia. Ja se reagoinnin puute ei aina tarkoita sitä, että kuolet välittömästi, kun näät vihun. Sitä on myös se viimeinen tilanne, jonka mainitsin ja esimerkkinä siitä vaikka näin: kuulet/näät, että vihu ampuu sua kohti. Yksikään kuti ei osu ja on hyvin aikaa ampua takas. Mutta, sillä, että ammut takaisin, ei oo mitään väliä, koska "vihun ruudulla" oot jo kuollut ja oot jo hävinnyt sen taistelun ennenkuin tiedät sitä ja yhtäkkiä sieltä tuleekin se insta-kuolema.

Kyllä niistä seinän/suojan/minkä vaan taakse kuolemisista tietää välittömästi, mitkä on oikeasti tapahtunut ja mitkä on nettikoodin takia. Ja ei tässä mitään killcamia ole, peli ainoastaan näyttää vihun olinpaikan reaaliajassa.
Varmaan on toi sun näyttis jarruttanu sun menoa, ku kaverit sai n. 1.5v sitte 5600x:llä kumminki aika tasasen 90fps 5600x/3080@1440p, aika samat FPS:t oli 5800x/3080 kanssa.(mut ei riitä 90fps mun tutuille et siintä valittivat kyllä).
Nykyää sit saa jo ihan OK fps, et ton 90-100fps saa jo 5600x/980ti:llä @1080p/low
Oma 7600x/rtx3070 @1440p mopokone tällä hetkellä saa sen tasasen 120fps mihin oon cäpänny sen ku ei riittän tasasee 144fps.

Aika harvoin noita käy itelle, nurkan takaa kuolemia ym.. instant kuolemat on aina ollu suoraa hedu tappoja mihin kuolen, ettei kerkee reagoimaa.. mut en tiiä onko tolla sitte tekemistä et pingit on ainaki itellä ihan OK yleensä servuilla, mulla o se asetus päällä et tulee netgraphit esii ku on ongelmia ja latencyt nousee.
pelaajien latency limitillähän noista sun mainitsemista ongelmista pääsis eroo(niinku bf3 ja 4 aikana), kuulostaa enemmän toisen pelaajan korkeelta latencyltä/paskalta netiltä tommoset ongelmat(toki voishan ne laittaa servun puolelta et ignoraa kaiken mikä tulee 200ms pelaajilta jne)

Joo en pelan ekoista viikoista ku osasin ounastella paskamyrskyä/toimimattomuutta bf3 ja bf4 launchin jäliltä , tais kuukaus mennä et viittiin ostaa ton, mut mitä tohon pp29 tulee, se o mun mielestä ollu kokoajan huono, edelleenki .. m5a3 oli pitää ainoo käytettävä ase tossa pelissä snipujen lisäks tai no Vector oli ihan jees kans jos puski kunnolla.
Killcamilla tarkotin just et näyttää mistä on ampunu ja yleensä se on just sieltä 2-3m seinän takaa sillä hetkellä verrattuna sun ruumiisee...

Eihän tää mikää CS ole, mut ei tää missää nimessä o mitenkää huono ollu omalle kohalle noiden hitboxien,netkoodin ja hitregin osalta.. vaikka osalla on ollu ongelmaa niiden kanssa jostaa syystä.

Tässäki oli alussa FPS ongelman(tehottoman koneen) ratkasu se et pelaa sitä 64 pelaajan modea, sillä sai just sen 20-30% lisää FPS ja ne fps dropit hävis myös mikäli niitä oli.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
1 017
Kuoleminen suojan takana, kuoleminen "yhteen osumaan" aseista jotka ei tapa yhdellä osumalla, häviät voitetun taistelun koska vihun ruudulla ootkin jo kuollut jne.

Kaikki tällaiset on siis olleet mukana jokaisessa frostbite-battlefieldissa, mutta selkeästi lievempänä/ei yhtä yleisenä.
Ok, ei oo itellä ollu ongelmaa kuvaillulla tavalla. Ehkä hyvä tuuri sitten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 151
Kuoleminen suojan takana, kuoleminen "yhteen osumaan" aseista jotka ei tapa yhdellä osumalla, häviät voitetun taistelun koska vihun ruudulla ootkin jo kuollut jne.

Kaikki tällaiset on siis olleet mukana jokaisessa frostbite-battlefieldissa, mutta selkeästi lievempänä/ei yhtä yleisenä.
En tälläisiä ole juurikaan 2042:ssä huomannut. MW2 taas on pelkkää tuota. Vaikka DICE onkin saanut lokaa niskaan ihan aiheesta niin kaikesta huolimatta tämä on paljon toimivampi tuotos kuin IW:n töräys. Harvemmin tätä pelatessa alkaa otsaan kasvaan elintä.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 539
Aiemmalla kysyjälle vastauksena, että mielestäni on hyvä peli nyt. Lähes joka ilta tulee matsi tai pari otettua ja suoritettua noi kausien viikkotehtävät.

Mutta itsellenikin näyttä palanneen tuo muutama kuukausi sitten ollut kaatumisongelma. Tai ainakin itse kaatumistapahtuma on täysin identtinen sen aiemman jo korjatun bugin kanssa. Näyttiksenä vanha 5700 XT, ei mitää vaikutusta onko alvivoltit, kellotukset päällä tai vakiona.
 
Liittynyt
02.05.2020
Viestejä
418
Pitääkö tuonne rekata että saa ladattua?
Kyl sinne pitää tehdä tili jotta pääset latailee noita paneeleja mitä langasta löytyy. Jos haluat että paneeli näyttää myös fps lukeman niin lataa kylkeen RTSS Rivatuner. Olisin jakanu paneelin postaukseeni, mutta ei tänne pysty.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
846
Kyl sinne pitää tehdä tili jotta pääset latailee noita paneeleja mitä langasta löytyy. Jos haluat että paneeli näyttää myös fps lukeman niin lataa kylkeen RTSS Rivatuner. Olisin jakanu paneelin postaukseeni, mutta ei tänne pysty.
Joo sainkin tuon jo ladattua. Onko tuosta mahdollista saada 1440 korkeaa että mahtuis normi näytölle?
Hyvää työtä kyllä :thumbsup:
 
Liittynyt
16.11.2018
Viestejä
299
Tämän pelin pariin olisi ajatus hypätä taas pitkästä aikaa.
Onko tätä nykyä jotain asetuksia mitkä olis välttämätön muuttaa tai säätä?
Jotain tuubi videoita kattelin ni HC pelaajat näyttäs menevän LOW grafiikka asetuksilla oli alla kone kun kone.
Mulla on 13600k, rtx4080 ja 1440p/144Hz näyttö. Jos rajoitan fps:n nvidian control panelista vaikka 141 niin pysynee high asetuksilla tuolla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 151
Ite en jaksa stressata tommosilla. Väkertelen suurin piirtein sellaiset että pysyy yli 100fps ja oon tyytyväinen. Mulla toi 8700K rajottaa menoa joten jollain high:lla taitaa pääasiassa olla.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
Näköetäisyys maksimiin ja muita sen verran alas että pyörii tarpeeksi hyvin.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
Jotain tuubi videoita kattelin ni HC pelaajat näyttäs menevän LOW grafiikka asetuksilla oli alla kone kun kone.
BF4:än kanssa jouduin ihan raudan puolesta aloittamaan kaikki low paitsi mesh ja view distance, kun rauta päivittyi en kuitenkaan muuttanut asetuksia koskaan ylemmäs kun olin tottunut pelaamaan about kaikki low.
2042 toisinpäin, alusta asti herkkuja sen verran mihin rauta kykenee (11700k&3080).
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Itsellä 13700k + 4080, 1440p suurin osa low/off ja fps:t pyörii siellä 250+ tienoilla, riippuen mapista ja kuinka paljon ympärillä tapahtuu. Ja siis ultra vai high, en muista mikä oli korkein, on tekstuureihin liittyvät jutut ja sitten medium lighting, koska pelissä vissiin jotain tekstuuribugia lighting lowlla.

Ja eipä niillä asetuksilla tunnu olevan mitään väliä. Ihan sama onko kaikki low/off tai korkeimmat asetukset, silti mapeissa on aina paljon paikkoja, joista vihuja et vaan tuu näkemään. Ainoa asetus jolla on jotain väliä, onkin sitten näytössä. Eli mikälie shadow boost ja mitä muuta nimiä sille onkaan, kannattaa laittaa kyllä jonkin verran päälle, kun pimeitä paikkoja riittää.
 
Liittynyt
16.11.2018
Viestejä
299
Itsellä 13700k + 4080, 1440p suurin osa low/off ja fps:t pyörii siellä 250+ tienoilla, riippuen mapista ja kuinka paljon ympärillä tapahtuu. Ja siis ultra vai high, en muista mikä oli korkein, on tekstuureihin liittyvät jutut ja sitten medium lighting, koska pelissä vissiin jotain tekstuuribugia lighting lowlla.

Ja eipä niillä asetuksilla tunnu olevan mitään väliä. Ihan sama onko kaikki low/off tai korkeimmat asetukset, silti mapeissa on aina paljon paikkoja, joista vihuja et vaan tuu näkemään. Ainoa asetus jolla on jotain väliä, onkin sitten näytössä. Eli mikälie shadow boost ja mitä muuta nimiä sille onkaan, kannattaa laittaa kyllä jonkin verran päälle, kun pimeitä paikkoja riittää.
Itse en kyllä tee mitään noin korkeilla fps lukemilla kun näyttö vaan 144Hz ja turha minusta paahtaa täysillä kun tehonkulutus ja lämmöt vaan kasvaa.
Onko niistä korkeammista fps:sistä sitten joku hyöty input lagiin ja viiveisiin? Lienee ainakin itselle se ja sama kun surkea pelaaja joka tapauksessa. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 151
Perun aiemmat puheeni. Tuo tänään alkanut event on vähintään yhtä kamalaa pasketta kuin Rush. Ja RM68 on näköjään edelleen nerffaamatta kun sillä tuntuu saavan vaikka miltä etäisyydeltä one hit killejä.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
RM68 on näköjään edelleen nerffaamatta kun sillä tuntuu saavan vaikka miltä etäisyydeltä one hit killejä.
Ei o kyl näkyny oneshot killejä, rm68 vaatii 3 hedua putkee muistaaksee et tappaa ukon kellä täydet helat..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Onko niistä korkeammista fps:sistä sitten joku hyöty input lagiin ja viiveisiin?
Juu, toki mitä isommille lukemille mennään, sitä vähemmän siitä on lisähyötyä input lagiin. Mutta, oma näyttö on 280hz, joten sinne asti saa myös paremman motion clarityn.

Se, että onko niistä nyt niin hyötyä tällaisessa pelissä on sitten jokaisen oma asia. Itse tykkään pelata enemmän "kilpailullisemmalla" mielellä (en kuitenkaan mitään Mackay + paras ase settiä vedä), joten siksi kaikki turhat gsyncit sun muut on pois päältä ja haluan vain korkeat fps-lukemat.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Huhhuh, tällanen eventti kyllä näyttää, kuinka kuollut tää peli oikeasti on. Joko pelaat surkeaa eventtiä tai sitten ootat aina niin kauan matsia, että ehdit jo kyllästyä.
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
314
Huhhuh, tällanen eventti kyllä näyttää, kuinka kuollut tää peli oikeasti on. Joko pelaat surkeaa eventtiä tai sitten ootat aina niin kauan matsia, että ehdit jo kyllästyä.
Ai ton eventin takia servuja ei löydy? Ihmettelinkin et mitä yhtäkkiä on tapahtunut ku kestää niin helvetin kauan ja bottejakin näkyny pitkästä aikaa :D
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 186
Itse joka ilta pelannut PS5:llä crossplay päällä ja servuille joinaaminen kestää 15 sekuntia? En ole huomannut mitään eroa liittymisajoissa. Pelaan pelkästään isoa konkkaa.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
222
Tänään event, fnb infantry konkkaa ja normi breakthrough ei kyllä mihinkään tarvinnut puolta minuuttia kauempaa odottaa. Mutta itse tuosta uudesta modesta pitää sanoa, että maistuu itselle varmaan parhaiten näistä vähemmän pelaajamäärä modeista mitä dice on viimeisen 10 vuoden aikana esitellyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 151
Pikkumoodeista itselle maistunut parhaiten aikanaan BF3 Close Quarters lisärin sisältö. Tässä Shutdownissa tulee kokoajan aivan järkyttävän epätasaiset tiimit joten toinen tiimi dominoi ylivoimaisesti.
asdasdasda.jpg
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 186
Tän pelin mapit vaan ei millään tasolla sovellu tuollaisiin pienemmän pelaajamäärän moodeihin. Ei vaan toimi ei.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
222
Tän pelin mapit vaan ei millään tasolla sovellu tuollaisiin pienemmän pelaajamäärän moodeihin. Ei vaan toimi ei.
Starnded on pelkkää pään seinään hakkaamista tuon moden kanssa, mutta muissa sai kyllä kovia pelailuita aikaiseksi, kun toisen squadin mahdollista kiertää tuon emp:n kanssa vihun selustaan samalla kun nämä hakkaavat päitään yhteen heti ensimmäisellä sitellä. Tässä kyllä toki tuo oma squadi vaikuttaa entistä enemmän pelikokemukseen.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 539
Kauhee vinkuminen taas. Mielestäni toi uus tämän viikon (?) pelimuoto on tosi hyvä. En tosin tiedä jaksaisko tota pidempään hinkata, mutta toimii nyt.
 
Liittynyt
13.01.2021
Viestejä
200
Keskiviikosta saakka pelannut 2-3 rundia per ilta tätä uutta pelimuotoa. Ideana tosi hauska, mutta toisinaan tän pelaaminen on yhtä paskaa. Erät ovat mun mielestä vähän liian lyhyitä ja ainakin ne erät, mitä mä pelasin, niin olivat usein hyvin epätasaisia. Mitä enemmän pelasin, sitä enemmän alkoi nyppimään ja päädyin pelaamaan loppujen lopuksi ihan muita pelimuotoja. Paras oli kun Manifestissa puolustajat keksivät kiivetä A-siten katolle ja sieltä sitten nohevasti baserapea hyökkääjille. Ai että kun tuntui kivalta spawnata ja saada sekunnin päästä kuula kalloon. Toista edellä mainittu pari kertaa ja totea, että nyt on hauskuus alle minimirajan ja poistu. Uusi yritys ja onneksi eri kenttä sentään, ettei pistänyt samaan peliin kuin mistä hetki sitten lähdin. En myöskään ymmärrä tätä pelin logiikkaa, että kun se etsii pelin, niin se ettii sit sellaisen pelin joka on loppumaisillaan kun pääset peliin. Kiva juttu, vähän lisää odottelua.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 539
Keskiviikosta saakka pelannut 2-3 rundia per ilta tätä uutta pelimuotoa. Ideana tosi hauska, mutta toisinaan tän pelaaminen on yhtä paskaa. Erät ovat mun mielestä vähän liian lyhyitä ja ainakin ne erät, mitä mä pelasin, niin olivat usein hyvin epätasaisia. Mitä enemmän pelasin, sitä enemmän alkoi nyppimään ja päädyin pelaamaan loppujen lopuksi ihan muita pelimuotoja. Paras oli kun Manifestissa puolustajat keksivät kiivetä A-siten katolle ja sieltä sitten nohevasti baserapea hyökkääjille. Ai että kun tuntui kivalta spawnata ja saada sekunnin päästä kuula kalloon. Toista edellä mainittu pari kertaa ja totea, että nyt on hauskuus alle minimirajan ja poistu. Uusi yritys ja onneksi eri kenttä sentään, ettei pistänyt samaan peliin kuin mistä hetki sitten lähdin. En myöskään ymmärrä tätä pelin logiikkaa, että kun se etsii pelin, niin se ettii sit sellaisen pelin joka on loppumaisillaan kun pääset peliin. Kiva juttu, vähän lisää odottelua.
Pitäskö vaan opetella pelaamaan tai sitten vaan kylmästi uninstall?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 735
Viestejä
4 202 132
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
AkameRimuru

Hinta.fi

Ylös Bottom