Battlefield 2042 (PC, PS5 & XBOX X)

Eniten minulla syö peli-iloa tuo aseiden ja ajoneuvojen aseistuksen avaamisen bugitus: esim. Wildcat-tankilla olen saanut thermal smoken, johon vaaditaan 40 tappoa/assistia. 40 mm tykki vaatii 60 tappoa/assistia ja laskuri näyttää 17/60 :confused:
 
Eniten minulla syö peli-iloa tuo aseiden ja ajoneuvojen aseistuksen avaamisen bugitus: esim. Wildcat-tankilla olen saanut thermal smoken, johon vaaditaan 40 tappoa/assistia. 40 mm tykki vaatii 60 tappoa/assistia ja laskuri näyttää 17/60 :confused:
Laskuri näyttää ihmispelaajien tapot. Jos olet käynyt botteja tappamassa, niin ne ei näy noissa laskureissa, mutta silti ne lasketaan unlockeihin.
 
Ei aukea muutamat roinat M5A3:een. Huutaa unlocked by master 6 & 180 tappoa. Master 16 mennään enkä ole kuin kerran seikkailut bottipelissä ja silloin en kyseistä asetta käyttänyt. Urf
 
Ei aukea muutamat roinat M5A3:een. Huutaa unlocked by master 6 & 180 tappoa. Master 16 mennään enkä ole kuin kerran seikkailut bottipelissä ja silloin en kyseistä asetta käyttänyt. Urf

Vissiin joku bugi tosiaan, joka saattaa "lukita" osan noista ja muistaakseni supporttiin pitää olla yhteydessä, jos haluu auki. Ellet just nyt saanut tarvittavaa määrää tappoja ilman, että boottasit peliä, jolloin voi riittää se, että boottaa pelin. Tai jos ovat turhia unlockeja, niin antaa vaan olla lukittuna.
 
En tiiä onko aika kullannu muistot, mutta tuntuu että bf3 ja bf4 oli sen alku kaatuilujen yms paskan jälkeen paljon paremmin kehittäjän huomion kohteena yms. korjailivat käyttäjien ilmoittamia bugeja yms. Myös tiedotus toimi ja kertoivat mitä on tulossa ja milloin.

Nyt on edelleen samoja bugeja bf2042 jotka oli julkasupäivänäkin.
 
Mikä tämä portal on? Pelissäkö on mukana BC2 mappeja?

Portal on se "pelimuoto", jossa jokainen voi luoda oman serverinsä omilla säännöillään. Eli jos haluat esim. BF2042:n mutta HC-säännöillä tai vain tietyillä mapeilla, se onnistuu teoriassa Portalin kautta. Tähän on lisäksi tuotu karttoja (2kpl per peli) BF1942, BC2 ja BF3:sta, jonka lisäksi jokaisesta pelistä on tuotu ajoneuvot, hahmoluokat ja muutamia aseita. Voit siis luoda pelin, jossa on joko yhdestä valitusta pelistä tavaraa, tai esimerkiksi pelin missä toisella tiimillä on Battlefield 3:n varusteet ja ajoneuvot ja toisella tiimillä BF1942:n vastaavat.

Ongelmana on, että ilmeisesti noita servereitä ei ole edes nimeksikään, joten onnea vaan jos yrittää päästä pelaamaan. XP:n määrää on myös rajattu ja tapot eivät laske aseiden unlockeja kohti (josta varmaan johtuu servereiden puutekin).
 

Portal on se "pelimuoto", jossa jokainen voi luoda oman serverinsä omilla säännöillään. Eli jos haluat esim. BF2042:n mutta HC-säännöillä tai vain tietyillä mapeilla, se onnistuu teoriassa Portalin kautta. Tähän on lisäksi tuotu karttoja (2kpl per peli) BF1942, BC2 ja BF3:sta, jonka lisäksi jokaisesta pelistä on tuotu ajoneuvot, hahmoluokat ja muutamia aseita. Voit siis luoda pelin, jossa on joko yhdestä valitusta pelistä tavaraa, tai esimerkiksi pelin missä toisella tiimillä on Battlefield 3:n varusteet ja ajoneuvot ja toisella tiimillä BF1942:n vastaavat.

Ongelmana on, että ilmeisesti noita servereitä ei ole edes nimeksikään, joten onnea vaan jos yrittää päästä pelaamaan. XP:n määrää on myös rajattu ja tapot eivät laske aseiden unlockeja kohti (josta varmaan johtuu servereiden puutekin).
Kiitos tietopaketista :) sääli jos pitänyt tuolla tavalla pelin ainoa mielenkiintoinen osio rampauttaa, kuita BC2 mappeja olisi toivonut enemmänkin.
 
onkos jotain discord kanavaa missä pelaittais bäfää, ei niin väliä mitä noista, mutta jotain vaihtelua omiin peleihin.
 
onkos jotain discord kanavaa missä pelaittais bäfää, ei niin väliä mitä noista, mutta jotain vaihtelua omiin peleihin.
me pelaillaan muutaman kanssa bäfää suurimmaks osaks kyllä cs. mut mut liity mukaan. jupsu nimi merkillä löytää mut ja callidac pelaa ainakin.
 
En tiiä onko aika kullannu muistot, mutta tuntuu että bf3 ja bf4 oli sen alku kaatuilujen yms paskan jälkeen paljon paremmin kehittäjän huomion kohteena yms. korjailivat käyttäjien ilmoittamia bugeja yms. Myös tiedotus toimi ja kertoivat mitä on tulossa ja milloin.

Nyt on edelleen samoja bugeja bf2042 jotka oli julkasupäivänäkin.
No hei, siinä oli joulun pyhät ja uudenvuodet sekä lomat, niin ei kerennyt mitään korjailla tai luoda uutta. Maaliskuussa alkanee season 1, joten ehkä peli on siihen mennessä päässyt beta-vaiheesta eteenpäin.

Vähän harmillisesti sattui noi ajankohdat, mutta ehkä kuitenkin parempi, että saivat pelin ulos. Ainakin on ollut jotain pelattavaa.
 
No hei, siinä oli joulun pyhät ja uudenvuodet sekä lomat, niin ei kerennyt mitään korjailla tai luoda uutta. Maaliskuussa alkanee season 1, joten ehkä peli on siihen mennessä päässyt beta-vaiheesta eteenpäin.

Vähän harmillisesti sattui noi ajankohdat, mutta ehkä kuitenkin parempi, että saivat pelin ulos. Ainakin on ollut jotain pelattavaa.
oon ihan samaa mieltä!
 
Onhan tuota jo hieman yli 100h tahkottu ja mukavaa on ollut. Mutta juu, kyllähän uusi sisältö jo kelpaisi pikkuhiljaa.
 
Miinat oli aikasemmissa peleissä aika hauskoja, mutta tässä aika ongelmaisia. Tuhovoima on todella fokusoitu pienelle alueelle ja ylipäätään häviävät kun respawnaat = miksi kukaan käyttäisi aikaa näiden kanssa pelleilyyn?

No, jotain touhuamista on tullut harrastettua. Boltit alinomaan kohteena.




Nimim. boltitvittuun
 
Miinat oli aikasemmissa peleissä aika hauskoja, mutta tässä aika ongelmaisia. Tuhovoima on todella fokusoitu pienelle alueelle ja ylipäätään häviävät kun respawnaat = miksi kukaan käyttäisi aikaa näiden kanssa pelleilyyn?

No, jotain touhuamista on tullut harrastettua. Boltit alinomaan kohteena.




Nimim. boltitvittuun

oli vissiin vahvistettu että toi miinojen häviäminen kuollessaan tullaan korjaamaan, ei paljon nappaa tällä hetkellä niiden käyttö. kuten ei soflamin kun et saa assisteja.

ton bolt vaunun kun sain auki oon tykännyt sillä ajella kun helposti lähtevät seuraamaan ajoneuvot, siinähän on miinat mukana ni lukuisia tappoja saanut niin.
 
oli vissiin vahvistettu että toi miinojen häviäminen kuollessaan tullaan korjaamaan, ei paljon nappaa tällä hetkellä niiden käyttö. kuten ei soflamin kun et saa assisteja.

ton bolt vaunun kun sain auki oon tykännyt sillä ajella kun helposti lähtevät seuraamaan ajoneuvot, siinähän on miinat mukana ni lukuisia tappoja saanut niin.

Boltti on kyllä aika helvetin armoton vehje. Nopea ja ennen kaikkea kiihtyy nollavauhdista hyvin taas liikkeeseen. Miehistömiinoilla oon kattellu kaverin tekevän tuhoa kun suhauttaa pointin läpi ja ulostaa ryynit sinne kentälle. Meillä on palattu minigunin käyttöön boltissa, saa todella paljon nopeammin miehistöä kenttään kun tuo 30mm nerffattiin. Minigunilla saakin myös kaiken muun paitsi tankit ja wildcatit.
 
Omasta mielestä aika hyvässä paikassa nykyään noi Boltet.
Tuhoutuu melko helposti, eikä enää kylvä niin jäätävää tuhoa.
Itse en siis kikottimilla ajele, joten tämä ihan jalkaväen mielipiteenä. Inffi siitä taisi eniten kuitenkin ulista ennen nerffiä, ja kyllä itselläkin silloin meni hermot.

Asiasta toiseen, kuuluukohan tällä viikolla mitään pelin jatkosta? :poop:
Joku vähän uumoili etteivät sanoisi mitään ennen earnings callia, joka on kai parin viikon päästä. Aika villiä jos vasta silloin sanovat mitään.
 
On muuten ärsyttävää, kun yksin pelaat ja ajelet Boltella johonkin spottiin hetkeks ja vaihdat gunneriks tyhjentääkses lippua vihollisista, niin eiköhän joku spawnaa kuskin paikalle ja ajaa teidät suoraan kuolemaan. Keskelle lippua mistä tulee ohjusta ja c4:ää tai johonkin tankin viereen.

Tapahtuu itsellä suhteellisen usein. Toimin usein kyllä kuskinakin randomien kanssa ja annan niiden lanata jengiä. Peruuttaen hyvä kulkea vaarallisille paikoille, niin ei tuu snipusta naamaan :tup:
 
Meillä on palattu minigunin käyttöön boltissa, saa todella paljon nopeammin miehistöä kenttään kun tuo 30mm nerffattiin.

Ootte kyl sit varmaan ainoat, jotka on näin tehnyt. 30mm on edelleen aivan naurettavan op, kun ei se nerffi tehnyt juuri mitään. Ekstrana vielä se, että 30mm on edelleen buginen ja pysäyttää kaiken liikkeen. Jos 30mm osuu kerran, niin voi jo nostaa kädet pois näppikseltä, koska se on 100% varma kuolema, kun pakoon ei yksinkertaisesti pysty menemään.
 
Ihmetyttää ku dev tiimi on sulkenut täysin suunsa... Mitähä me tällä 1 year passilla saadaan
 
Ihmetyttää ku dev tiimi on sulkenut täysin suunsa... Mitähä me tällä 1 year passilla saadaan

Veikkaan että radiohiljaisuus tulee jatkumaan helmikuun tulosjulkistukseen asti, jos eivät siihen mennessä tunnusta että vituiks män niin voivat pitää yllä kuvaa että kaikki on mennyt putkeen ja sijoittajat taputtavat. Sen jälkeen saatetaan julkaista muutama minimipanoksella sutaistu paketti sisältäen esim. lisää noloja sankarihahmoja, aseita jotka ehkä toimivat ja kosmeettista sisältöä puhtaasti selustan turvaamiseksi lakimiesten ohjeistamana.
 
Pientä updatea Diceltä:



Scoreboard tulossa helmikuussa, VOIP joskus myöhemmin

FJdLzXpXsAA2zSh.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: TML
EDIT: Hidas.

Joo-o, paljon tekstiä mutta väkisin miettii onko too little too late.
 
Pahasti pelkään että nuo muutokset saavat suurta takaisinrynttäystä pelin pariin. Sentään "ovat hengissä" joka on tietysti hyvä asia.
 
Veikkaan että heittämällä eniten kaivataan tietoa ekasta seasonista.
 
Oli kyllä jälleen surullisen vähän infoa, tulee ihan bfv vibat. Veikkaan että eivät vielä tiedä mikä on todellinen suunta ja punnitsevat vaihtoehtoja.
 
Pahasti pelkään että nuo muutokset saavat suurta takaisinrynttäystä pelin pariin. Sentään "ovat hengissä" joka on tietysti hyvä asia.
Jep, eipä tossa mitään kovin innostavaa. Ite palaan varmaan tämän pelin ääreen sitten kun tulee lisää mappeja. Toivottavasti peli on saatu vähän parempaan kondikseen siinä vaiheessa noin muutenkin.
 
Eivät ainakaan kuukauden hiljaiselon (-lomat) jälkeen heittäneet pyyhettä kehään. Josko kesällä jaksaisi asentaa taas ja kokeilla onko mitään saatu aikaiseksi.
 
Oli kyllä jälleen surullisen vähän infoa, tulee ihan bfv vibat. Veikkaan että eivät vielä tiedä mikä on todellinen suunta ja punnitsevat vaihtoehtoja.

No scoreboard on jostain syystä yks suurimpia valituksen aiheita. Ei mikään ihme, että keskittyvät turhiin qol-juttuihin, kun luulevat sen parantavan peliä, koska redditissä sanotaan niin.

Oikeesti pitäis korjata suorituskyky niin nopsaan kuin mahdollista, se on 100% varmasti suurin syy pelaajien katoamiselle. Toisekseen, isoimmat ja näkyvimmät bugit korjaukseen. Kolmanneksi, hitreg, joka on vielä aika kaameessa kunnossa (joo, hitmarkereita tulee, mutta hitmarker ei tarkoita rekisteröityä osumaa). Ja viimeisenä, muttei välttisti vähäisimpänä, balanssi. Meta-aseet vs muut aseet, ero on aivan liian suuri. Sama specialisteissa. Mackay, Sundance, Irish ja Boris aivan liian hyviä, Rao aivan liian huono, muut on tosin balanssissa.

Niiden jälkeen voi sit alkaa keskittymään enemmän qol-juttuihin ja pienempiin korjauksiin ja hiljalleen lisätä mappeihin suojaa. Ja muutenkin jo noilla korjauksilla pärjää hyvin season 1 asti. Peruspeli on kuitenkin loistava näiden pääasiassa teknisten ongelmien alla.
 
No scoreboard on jostain syystä yks suurimpia valituksen aiheita. Ei mikään ihme, että keskittyvät turhiin qol-juttuihin, kun luulevat sen parantavan peliä, koska redditissä sanotaan niin.
Aika tärkeä ominaisuus custom servereillä, jotta voidaan havaita potentiaalinen koodari. Toki tässä pelissä ei custom servuja ole edes nimeksi.

"XP in Portal
Further to the changes made at the end of last year, we’ve got more changes set to go live with Update 3.2 tomorrow that will enable more servers and game types to progress on Mastery and Weekly Missions
"

Ei kuulosta lupaavalta, puhuvat vain Missioneista.. Ovat kyllä idiootteja, jos eivät täysin salli XP:n ja unlockien saamista Portalissa.

E: Katsotaan saavatko näiden päivityksen avulla Steam-pelaajamäärän takaisin yli 10 tuhannen.
1642598828164.png


EE: Paskaahan sieltä tuli. Hp/damage modifierit tarkoittavat ettei aseprogressiota tule, eli turha odottaa HC-servuja Portaliin. Siinä meni kyllä viimeinenkin syy ostaa tämä peli.

1642604683127.png
 
Viimeksi muokattu:
Ekstrana vielä se, että 30mm on edelleen buginen ja pysäyttää kaiken liikkeen.
Liekö enää näin?
Päivitys meni jakoon tuossa reilu tunti sitten.

Soldier

- Fixed an issue where soldier movement speed was impaired by nearby explosions that spawned craters


Varmaan se 30mm myös jotain pientä kraateria tekee. Ainakin tuo kuulostaa siltä, että korjaisi just ton jutun.

Inffinä ainakin kun kopterit osuu kerrankin lähelle, niin se on menetetty peli. Tuntuu siltä että ukko sais jonkun kohtauksen.
Se on sitten eri asia pitäisikö pystyä juoksemaan karkuun jos kopterin kudit osuu, mutta kuitenkin. :lol:

Update 0.3.2
Fixes, Changes, and Improvements

General
  • Fixed an issue where leaving a party during matchmaking could make the game unresponsive
  • Fixed an issue where connecting to EA servers after signing up with a new account would not work on the first attempt
  • Updated behavior of the quit button during gameplay so it now returns you to the correct screen
  • Fixed an issue where the loading music would stop playing during level load
Soldier
  • Fixed a rare occurrence where after landing with the Wingsuit, hits wouldn’t always register on some parts of Sundance’s hitbox
  • Fixed occurrences of rubberbanding when running behind friendly players
  • Fixed a rare issue that could cause you to be stuck in both an alive, and downed loop
  • Fixed a variety of issues with attaching to ladders that could cause you to get stuck in a state where you could fly away or lose control of your Specialist
  • Fixed an issue where soldier movement speed was impaired by nearby explosions that spawned craters
  • Fixed an issue where camera shake and audio for landing would unintentionally trigger when dropping from very small heights
  • Fixed an issue where weapons from a Loadout Crate would sometimes inherit ammo from the previously selected weapon
  • Fixed an issue where being spotted when firing a weapon would spot you for too long

Stability
  • Added multiple fixes to improve overall game stability
  • Fixed a rendering related crash that could occur for AMD Radeon VII users while Sundance was visible on screen

Weapons
  • Sniper and SOFLAM scope glints now show from a further distance

Vehicles
  • Fixed an issue where passenger weapons would no longer be in sync whenever the driver’s turret would rotate, causing bullets to not register when firing at enemies
  • M1A5, T28 - improved the effective range and reduced spread on Canister Weapon Pod
    • Reduced Bullet Spread from 1.6 -> 1.1
    • Increased Damage Fall Off Distance from 35 -> 40

Battlefield Hazard Zone
  • Fixed a black rectangle being present on screen during Hazard Zone end of round when hitting quit at the level progress screen

Battlefield Portal
  • The Server Info tab now persists after hitting Refresh in the Portal Server Browser
  • Fixed an issue where text would overlap when joining a Team Deathmatch game during the end of round sequence
  • Rules Editor - the “IsInventorySlotActive” value now correctly handles melee weapons
  • Certain admin commands can no longer be spammed

 
Pitää myöhemmin koittaa, mutta 30mm nimenomaan oli se ainoa, joka sen vauhdin pysäytti. Joten sen suhteen, patchin pitäisi korjata tuo asia, jos korjaus on toimiva.
Onko se sitten koptereissa myös 30mm mikä pysäyttää inffin liikkeen?
Mielestäni myös hokumin onko sitten raketteja vai mitä tekevät saman efektin.
 
Onko se sitten koptereissa myös 30mm mikä pysäyttää inffin liikkeen?
Mielestäni myös hokumin onko sitten raketteja vai mitä tekevät saman efektin.
Melkein kaikki mitkä tekee splash damagea saa ukon nykimään/pysähtymään. Kyseessä on bugi.
 
  • Tykkää
Reactions: TML

Statistiikka

Viestiketjuista
262 407
Viestejä
4 550 373
Jäsenet
74 984
Uusin jäsen
Tere

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom