Battlefield 2042 (PC, PS5 & XBOX X)

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 252
En kyllä ymmärrä tuota valitusta että kopterit ja muut ajoneuvot raiskaa kentällä. En ainakaan itse näe mitään ongelmaa noiden balanssissa. Juuri hyvä noin.

Inffinä tulee pelattua karkeasti ainakin 80% ajasta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 308
En kyllä ymmärrä tuota valitusta että kopterit ja muut ajoneuvot raiskaa kentällä. En ainakaan itse näe mitään ongelmaa noiden balanssissa. Juuri hyvä noin.
Voikohan se olla sitten niin että niitä on vain aika paljon siellä kentällä ja ne kestää paljon osumaa? Kopterit saa nyt jopa alas AA:lla, mutta esim nuo ilmatyynyalukset kestää turha paljon osumaa.
Mitähä nuo hävittäjät muuten tekee? Taistelee toisiaan vastaan ilmassa? En ainakaan koskaan muista kuolleeni niihin.

Varmasti osittain turhauttaa se, että välimatkat ovat isoja ja siinä ehtii monesti kuolee (tankkiin, snipaan, kopteriin, ilmatyynyalukseen) ennenku pääsee perille.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 842
Mitähä nuo hävittäjät muuten tekee? Taistelee toisiaan vastaan ilmassa? En ainakaan koskaan muista kuolleeni niihin.
Joku lensi mua päin kun tein siirtymää wingsuitilla pilvenpiirtäjän katolta kohti actionia...

Ilmatyynyalukset ja pieni kopteri saa hiukan nerffiä lähitulevaisuudessa. Smart kranaatit ja C5 tehoaa kohtuullisen hyvin, kunhan pääsee tarpeeksi lähelle.
 
Liittynyt
27.10.2017
Viestejä
101
Toivottavasti nerffaavat ton pp-29 mahdollisimman pian, on toi ihan järetön pyssy :zoom:
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 344
Toivottavasti nerffaavat ton pp-29 mahdollisimman pian, on toi ihan järetön pyssy :zoom:
Toivottavasti eivät, ainakaan vielä, koska se ei ole ensisijainen ongelma. Tämä on:


Jos joku väittää että esimerkiksi M5 toimii ihan hyvin, niin on kyllä pakko olla jossain aineissa.
Ylipäätään AR:t, ja niistä on jo kommentoitu että ne tullaan korjaamaan.

Joo, kyllähän peepeessä on säädettävää, mutta katsotaan sitä sitten kun muut aseet toimii normaalisti.
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
417
Toivottavasti nerffaavat ton pp-29 mahdollisimman pian, on toi ihan järetön pyssy :zoom:
en tie onko se ainoa pyssy missä ei ole järkeä vaan itse sanoisin, että se on ainoa pyssy joka toimii niinkuin aseet nyt yleensä peleissä toimivat. Riflethän tässä on ihan rikki, johtuen RNG hajonnasta.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
333
Omaan makuun koptereiden lentokäyttäytyminen on muuttunut liikaa aiempiin nähden. Nyt tuntuu pysyvän ilmassa paikallaan ja joka suuntaan pitää ohjata. Aiemmissa pyrkivät selkeästi maata kohti ilman ohjausta.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 252
Voikohan se olla sitten niin että niitä on vain aika paljon siellä kentällä ja ne kestää paljon osumaa? Kopterit saa nyt jopa alas AA:lla, mutta esim nuo ilmatyynyalukset kestää turha paljon osumaa.
Mitähä nuo hävittäjät muuten tekee? Taistelee toisiaan vastaan ilmassa? En ainakaan koskaan muista kuolleeni niihin.

Varmasti osittain turhauttaa se, että välimatkat ovat isoja ja siinä ehtii monesti kuolee (tankkiin, snipaan, kopteriin, ilmatyynyalukseen) ennenku pääsee perille.
Ilmatyynyalus tosiaan kestää kyllä hiukan liikaa iskua, siinä olet oikeassa. Tosin siihen lienee korjausta tulossa seuraavissa päivityksissä.
 
Liittynyt
12.11.2021
Viestejä
14
kauanko voidusta tilanneilla kesti koodin saapuminen sähköpostiin tilauksesta?
Sieltä ei tullut mitään koodia vaan "Order receipt from Voidu." niminen sähköposti ja sen linkkiä klikkaamalla pääsi lisäämään pelin originiin. Toi sähköposti tuli heti kun sen pelin osti.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Tuli testattua pikkasen koneella eri asetuksilla FPS.
Eli kyseessä 12600k@5.2ghz(2thread) /5ghz(6 thread), E-coret on vakiona 3.7ghz, RTX 3080, 3600 16-16-16-36-1t. jne.
bf2042 fps testia.jpg

Ihmettelin tossa aikasemmin ku testeissä näkyy noi 0.1% ja 1% fps:t mut pelissä ne ei rekisteröidy msi afterburnerin tai pelin omaa FPS countterii ollenkaa..
Tosiaa noita 0.1% en ainakaa ite jostain syystä huomaa mitenkää, en edes nykäsynä ruudulla, että en tiiä onko bugi vai mikä hemmetti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Tankit on käsittämättömän helppo tuhota Drone+C5 yhdistelmällä...hämmentävää miten harva käyttää tuota. Lähes ilmaisia tappoja. Esim. Puolustuksessa voi pitää capture pointin täysin vapaana tankeista
Totta. Tankki kuskin näkökulmasta sanoisin että tämä ei ole oikein reilua. Tuo drone on melkein mahdoton nähdä kuskin puikoista :D
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Totta. Tankki kuskin näkökulmasta sanoisin että tämä ei ole oikein reilua. Tuo drone on melkein mahdoton nähdä kuskin puikoista :D
Tehkää tiimityötä, yks kk-mies päivystää taivasta, tai sit jalkaväki suojaa ulkoa tai mitä näitä argumentteja nyt on tankkimiehillä aina kun jalkaväkipelaajat valittaa, että tankkeja ei pysty tuhoamaan yksin? :D
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 408
En kyllä ymmärrä tuota valitusta että kopterit ja muut ajoneuvot raiskaa kentällä. En ainakaan itse näe mitään ongelmaa noiden balanssissa. Juuri hyvä noin.

Inffinä tulee pelattua karkeasti ainakin 80% ajasta.
Näissä valituksissa tuntuu yleensä unohtuvan se, että mitä peliä ollaan pelaamassa. Tietenkin kopujen ja tankkien kuuluu voittaa inffi 1vs1.

Omasta mielestä inffi täysin op vs. koput, sillä jokainen "classi" voi ottaa AA-missilen ja Angel voi vielä täyttää nuo ohjukset ennen kuin ne kerkeää loppumaan. Käytännössä kaksi sotilasta saa kopun alas yksillä ohjuksilla, jos kopu käyttää flaret liian aikaisin ja jää liian lähelle ampujia.
 

luujauho

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
150
Tankit itsessään eivät ole mielestäni op, vaan Hovercraft ja M5C Bolte ovat. Niissä on liikaa nopeutta ja kestävyyttä samassa paketissa tulivoimaan suhteutettuna. Littlebird osaavissa käsissä on kyllä kova, mutta nekin tippuu AA:lla silloin tällöin. Pari kertaa olen kyllä nähnyt, kun rynnäkkökopteri leijuu 500 metrissä AA:n ulottumattomissa ja gunneri ampuu putki punaisena inffiä maan rakoon BF3-tyyliin. Tämä viimeisin ei ole hyvä juttu.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Aina löytää pelaajat jostaa jotaa valittamista, on tossa muutama valittamisen aihe mut ei nyt mitää kummempaa..

1. Sottaset grafiikat 1440p ultrallakin
2. Eri grafiikka asetuksilla on hyvin vähä tekemistä fps kanssa tai siltä miltä peli näyttää.
3. Huonohkosti optimoitu(ois todella ikävää jos olis huonompi kone).
4. Aseiden "rekyyli",bloom, bullet spread,randomness, millä tota nyt sit kutsuukaa.. eli suurimmalla osalla aseista kudit menee minne sattuu ja käyttäjällä on hyvin vähä tekemistä asian kanssa kun ei oo rekyyliä mitä hallita.
5. Liian vähä alussa aseita.

Muita ei tässä nyt oikeen o tullu vastaa 6h jälkee.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 134
Noniin! Pitkästä aikaa bäfäkonkari jälleen kuvioissa mukana ja mitä nyt sellaiset 6h tuota tuli viikonloppua pelattua, niin ei tuosta nyt kovin hyvä maku jäänyt suuhun. Alla nyt lyhyesti mietteitä.

Aivan uskomaton määrä bugeja ja ongelma, joita en rupea tässä sen enempää latomaan. Niitä tulee aivan jatkuvasti vastaan ja vie peli-iloa pois. Suoraan sanoen turhauttaa ja ärsyttää.
Kartat ovat aivan liian isoja tai pikemminkin välimatkat jonkun pellon poikki ovat turhan isoja. Snipat, kopterit ja tankit vetää sellaista raiskausseremoniaa inffiin ettei kuunaan nähty.
Rush pelimoodin ja joidenkin valloitettavien lippujen kohdalla EA on ilmeisesti ajatellutkin sen niin ettei niitä voi valloittaa. Hyvä esimerkki se avaruusrakettikartta, jossa pitäisi päästä sinne katolle lipulle B2 (ulkomuisti saattaa pettää).
Aseita on todella vähän näin alkuun, hahmot näyttävät typeriltä ja ääninäyttely menussa laittoi pikemminkin naurattaa. Assault riflen rekyyli on tasoa RNG, koska EA:n balansointi aseissa on sitä luokkaa.
Peli pyörii low krafiikoilla 30-90 FPS väliltä vaikka koneessa on Ryzen 7 5800 ja RTX 3070M. Kyllä läppäri kyseessä, mutta BF V pyöri Ultralla siedettävän hyvällä FPS.
Erien alussa nämä "miniscenet" ovat niin C-luokkaista, että olisivat senkin ajan käyttäneet vaikka bugien korjaukseen. Jokaisen pelin jälkeen joutuu serveriä vaihtaa ja ei tästä ole DirectX erroreiltakaan vältytty.

BF1942, BF2, BF3, BF4, BF1, BF V. Kaikkia näitä olen menneisyydessä pelannut. Mutta tuntuu siltä, että tämä peli on surkein esitys tähän mennessä.

Pitäskö tätä nyt myös kehuakin? :D Gunplay ja TTK ovat miellyttävällä tasolla ja vihollisia ei näe kovin helposti. Ideana 64v64 on hyvä, mutta taitaa rauta -ja serverikapasiteetti laittaa kampoihin. Yllättävää kuitenkin on se, että kaikkien ongelmien ohella takaraivossa on toistaiseksi motivaatioa kuitenkin vielä pelata tuota peliä. En kuitenkaan aio kuluttaa tätä läheskään sillä tahdilla kuin edellisiä teoksia. Ehkä tätä jaksaakin pelata sitten pidemmällä aikavälillä enemmän.

Ja lopuksi. Suurin osa ellei nuo kaikki ongelmat tule korjautumaan aikanaan, mutta eihän peliä näin voi julkaista..
Muuten en ota kantaa kun peli tunteja varmaan vasta alle kaksi. Mutta ihmeen huonosti sulla toimii, kokeilin puolison Legion 5 Prolla jossa sama prossu ja gpu, vakio muistit, ei taida alle 70 tippua, ultra (ilman rt), dlss ultra quality päällä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 903
Yksi mitä itse itse ihmetellyt tuon inffin AA-missilen kanssa, että jos targettaa jotain kohdetta ja se ampuu flaret ennen kuin ammut ohjuksen, niin et itse pysty ottamaan uutta lukkoa pitkään aikaan. Hävittäjien kanssa uuden lukon ottamisessa menee kauemmin kuin, mitä hävittäjällä flaren cooldown. Mitä en ymmärrä tästä 2042:n aa-ohjuksen käytöstä? Flare sekoittaa sen eikä voi laukaista vai mitä vittua, joku bugi?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
599
Tuli testattua pikkasen koneella eri asetuksilla FPS.
Eli kyseessä 12600k@5.2ghz(2thread) /5ghz(6 thread), E-coret on vakiona 3.7ghz, RTX 3080, 3600 16-16-16-36-1t. jne.


Ihmettelin tossa aikasemmin ku testeissä näkyy noi 0.1% ja 1% fps:t mut pelissä ne ei rekisteröidy msi afterburnerin tai pelin omaa FPS countterii ollenkaa..
Tosiaa noita 0.1% en ainakaa ite jostain syystä huomaa mitenkää, en edes nykäsynä ruudulla, että en tiiä onko bugi vai mikä hemmetti.
Miten tuollainen benchmark ajetaan? Juuri eilen mietin, että miten saisi testattua eri asetusten vaikutuksia fps:ään
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Miten tuollainen benchmark ajetaan? Juuri eilen mietin, että miten saisi testattua eri asetusten vaikutuksia fps:ään
MSi afterburnerissa on sisäänrakennettuna se kun laittaa vaa päälle sen ym.
Jos on tarpeeks hyvä näytönohjain ni hyvin vähä vaikuttaa FPS asetuksissa yhtää mihinkää.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Tosiaa noita 0.1% en ainakaa ite jostain syystä huomaa mitenkää
Mä kyllä huomaan. Tähtäämisestä tulee sitä hankalampaa, mitä enemmän porukkaa on ympärillä. Itse fps-countteri ei taida paljoa ~85fps alapuolelle mennä, mutta tuntuu tosiaan kuin pelaisi jollain 60fps tai jopa alemmilla lukemilla. Toivottavasti tähän tulee jo jonkinnäköistä korjausta pian, koska alkaa ärsyttää se, että vaikka kaiken muun paskan kestäisi, niin silti itse pääasia, eli tähtääminen, on pielessä.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Mä kyllä huomaan. Tähtäämisestä tulee sitä hankalampaa, mitä enemmän porukkaa on ympärillä. Itse fps-countteri ei taida paljoa ~85fps alapuolelle mennä, mutta tuntuu tosiaan kuin pelaisi jollain 60fps tai jopa alemmilla lukemilla. Toivottavasti tähän tulee jo jonkinnäköistä korjausta pian, koska alkaa ärsyttää se, että vaikka kaiken muun paskan kestäisi, niin silti itse pääasia, eli tähtääminen, on pielessä.
Jep sitä tarkotinki, peli ku peli ni huomaan noi, mut nyt ei stna ruutu ees pätkäse, eikä mitää, et en tiiä tuleeko noi 0.1% sitte jossaa valikossa tai kuolemaruudussa ym...
Yleensä FPS pelejä en voi ees pelaa alle 100fps, ni toi että oma pyörii suurimman osan ajasta tossa 100fps+ pintaa ni on kyl aika oikein... tää on tää nykyaika ku tottun pelaa 165hz sulavaa kuvaa, ni ei enää taivu oikeen pienemmille ku 100fps/100hz
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Yksi mitä itse itse ihmetellyt tuon inffin AA-missilen kanssa, että jos targettaa jotain kohdetta ja se ampuu flaret ennen kuin ammut ohjuksen, niin et itse pysty ottamaan uutta lukkoa pitkään aikaan. Hävittäjien kanssa uuden lukon ottamisessa menee kauemmin kuin, mitä hävittäjällä flaren cooldown. Mitä en ymmärrä tästä 2042:n aa-ohjuksen käytöstä? Flare sekoittaa sen eikä voi laukaista vai mitä vittua, joku bugi?
Kyllä, kopteri on pienen hetken flaren jälkeen immuuni uudelle lukittamiselle, tämä siksi että kopterilla on pieni mahis päästä edes turvaan kunnes flaret on taas käytössä.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 408
Olisiko ongelma siinä, että flarejen animaatio kestää liian vähä aikaa. Voisivat tuplata tuon niin näkee mikä ongelma.

Semmoinen bugi ainakin itsellä, että flarejen jälkeen lukittuu instant eli ei tule sitä "latausta" vaan suora lukitus. Käytännössä siis kannattaa hakata sitä nappia jo ennakkoon, ettei kopu kerkeä karkuun.

Joskus kopu vaatii 3 osumaa, vaikka yleensä vain 2. Onko tuolle saatavissa joku pikakorjaus vai miten?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 903
Hävittäjien kohdallahan tuo on aika ongelmallinen kun sen inffin AA on erittäin lyhyt kantama ja hävittäjälentäjä jos lentää "oikeaoppisesti", niin sitä on mahdotonta ampua ellei ole ripoitellen tyyppejä tähtäilemässä pitkin karttaa. Jos siinä tosiaan on immunity, niin sen kesto on aivan liian pitkä.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Hävittäjien kohdallahan tuo on aika ongelmallinen kun sen inffin AA on erittäin lyhyt kantama ja hävittäjälentäjä jos lentää "oikeaoppisesti", niin sitä on mahdotonta ampua ellei ole ripoitellen tyyppejä tähtäilemässä pitkin karttaa. Jos siinä tosiaan on immunity, niin sen kesto on aivan liian pitkä.
Tämä on totta, hävittäjää on todella vaikea ampua inffinä alas. Tosin Inffinä pelatessa hävittäjä harvemmin tulee ja tappaa. Hävittäjä lähinnä on ylhäällä ja pitää helikopterit kurissa ja sitä vastaan pelaa lähinnä toinen hävittäjä.
 
Liittynyt
27.10.2017
Viestejä
101
Toivottavasti eivät, ainakaan vielä, koska se ei ole ensisijainen ongelma. Tämä on:


Jos joku väittää että esimerkiksi M5 toimii ihan hyvin, niin on kyllä pakko olla jossain aineissa.
Ylipäätään AR:t, ja niistä on jo kommentoitu että ne tullaan korjaamaan.

Joo, kyllähän peepeessä on säädettävää, mutta katsotaan sitä sitten kun muut aseet toimii normaalisti.
Joo totta tuokin, mutta tuolla pystyy ampumaan erittäin pitkille matkoilla ja tekee todella paljon damagea. Esim snipujen/dmr kans duelit voittaa yleensä aina jos ei nyt ihan älyttömän kaukana ole. Myös rekyyliä ei ole lähes lainkaan. Tuon ehkä joten kuten ymmärtää kun kyseessä SMG, mutta kun damage on mitä on niin.. :tdown: Ja Liippaassa vielä se 50 kutia.

Toki tuolla aseella tulee se tunne, että panokset osuu minne tähtääkin ja näinhän se pitääkin olla, mutta silti vaatiin säätöä niinkuin tuossa mainitsitkin.

Ymmärtäisin jos rynkyissä damage olisi tuolla tasolla. Niissä sitten luonnollisesti on enemmän rekyyliä.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 308
Muuten en ota kantaa kun peli tunteja varmaan vasta alle kaksi. Mutta ihmeen huonosti sulla toimii, kokeilin puolison Legion 5 Prolla jossa sama prossu ja gpu, vakio muistit, ei taida alle 70 tippua, ultra (ilman rt), dlss ultra quality päällä.
Mielenkiintoista. Miksiköhän mulla on sitten noin huono fps? Vai pyöriikö tuo peli paremmin ultralla?
Mä mietinkin että ei peli voi olla noin surkeasti optimoitu että Ryxen 7 5800 ja 3070M peli toimii low kraffoilla jossai konttidueleissa 30-40 FPS. Joku nyt kusee. Pelikokemus on ollut aika surkeaa.
Kuitenkin seurasin HWMonitorista, että prossu sekä näyttis kukkuu likimain täysillä. Tai no ei ihan täysillä mutta yli 80-100% käyttöaste. Lämmöt pääasiassa 65-75 väliltä.
 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 344
Miksiköhän mulla on sitten noin huono fps?
Peli pyörii satunnaisilla pelaajilla spekseistä riippumatta huonosti.
En tuhlaisi asian selvittämiseen sen kummemmin aikaa, ellei peli ole pelikelvoton.

Oletettavasti näissä keisseissä vaaditaan ihan pelinkehittäjien puolelta korjausta.

Itsellä on ihan vastaava tilanne. Mun kaverilla on lähes identtiset speksit näyttöä myöten, ja meillä pyörii peli aivan eri tavalla.
Mulla on lähes ihan sama pelaanko low vai ultra, tai onko dlss vai ei niin en silti pääse mielestäni sopiviin lukemiin.

Kaikki muut pelit toimivat kuten voisi olettaa, mulla ei pyöri mitään ylimääräisiä overlay tms softia, ja tällä hetkellä mulla ei ole edes mitään kelloja päällä. Toisin sanoen, mitään järkevää syytä ei ole.
 

mol

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
106
No nyt se kötöstys lakkasi kokonaan käynnistymästä. En muutamaan päivään ollut pelannut ja aukesi vain mustaa ruutua. Tein Originista sen "korjaa"-toiminnon mutta eipä se siitä kummentunut. No, ehkä se pitää sitten kokonaan ladata ja asentaa uudestaan. Palaan asiaan ehkä 1-2 kk päästä, josko sitten toimisi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Tehkää tiimityötä, yks kk-mies päivystää taivasta, tai sit jalkaväki suojaa ulkoa tai mitä näitä argumentteja nyt on tankkimiehillä aina kun jalkaväkipelaajat valittaa, että tankkeja ei pysty tuhoamaan yksin? :D
Tuo drone on vaan niin pieni ja nopea liikkeinen. Tankin kk on myös heikompi mitä esim bf4:ssä, joten gunneria tarvitsee aivan muihin asioihin mitä taivaan tähystämiseen. Ehkä tuon oppii huomaamaan tai sitten ei, mutta muutamat kerrat mitä droneen on kuollut ovat tuntuneet aika vittumaisilta.

Tankit itsessään eivät ole mielestäni op, vaan Hovercraft ja M5C Bolte ovat. Niissä on liikaa nopeutta ja kestävyyttä samassa paketissa tulivoimaan suhteutettuna. Littlebird osaavissa käsissä on kyllä kova, mutta nekin tippuu AA:lla silloin tällöin. Pari kertaa olen kyllä nähnyt, kun rynnäkkökopteri leijuu 500 metrissä AA:n ulottumattomissa ja gunneri ampuu putki punaisena inffiä maan rakoon BF3-tyyliin. Tämä viimeisin ei ole hyvä juttu.
Ei se kopteri pääse alemmas jos siellä on 10 tyyppiä odottamassa aa missilen kanssa. 500m korkeudesta ampuminen ei ole mitenkään kovin tehokasta. Edes spotti merkit ei näy hyvin niin ylös. Taktiikka menee niin että jos pilotilla on flaret niin silloin tullaan alemmas. Flaren käytön jälkeen noustaan ylös lataamaan jne. En pidä itsekkään tuosta tyylistä mutta niin se tällä hetkellä menee.

Olisiko ongelma siinä, että flarejen animaatio kestää liian vähä aikaa. Voisivat tuplata tuon niin näkee mikä ongelma.

Semmoinen bugi ainakin itsellä, että flarejen jälkeen lukittuu instant eli ei tule sitä "latausta" vaan suora lukitus. Käytännössä siis kannattaa hakata sitä nappia jo ennakkoon, ettei kopu kerkeä karkuun.

Joskus kopu vaatii 3 osumaa, vaikka yleensä vain 2. Onko tuolle saatavissa joku pikakorjaus vai miten?
Koptereissa on pika korjaus, mutta en usko että se vaikuttaa tuohon. Olen nimittäin huomannut saman ongelman pilottina ja aina saa arpoa että kuolenko 2 osumaan vai en. Samalla tavalla tankki ei aina tiputa kopteria yhdellä osumalla. Bugeja vissii...
 

Bladekill

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 708
Mitä grafiikan suttuisuuteen tulee niin itse ainakin huomasin että RTX+DLSS quality teki kaikesta ihan puuroa ja valot/varjotkin menevät vituilleen. Suosittelen ottamaan molemmat kokonaan pois päältä.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Tuo drone on vaan niin pieni ja nopea liikkeinen. Tankin kk on myös heikompi mitä esim bf4:ssä, joten gunneria tarvitsee aivan muihin asioihin mitä taivaan tähystämiseen. Ehkä tuon oppii huomaamaan tai sitten ei, mutta muutamat kerrat mitä droneen on kuollut ovat tuntuneet aika vittumaisilta.
Njuu. Ehkä tuohon tulee joku ECM systeemi tmv. millä dronet saa ammuttua alas. Tai ehkä nerffaavat C5 damagen tankkiin (mikä olisi tyhmä systeemi).

Saa nähdä. En kyllä itsekään usko, että tankkien annetaan kuolla noihin niin helposti jos/kun sitä alkaa useampi käyttää.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Mitä grafiikan suttuisuuteen tulee niin itse ainakin huomasin että RTX+DLSS quality teki kaikesta ihan puuroa ja valot/varjotkin menevät vituilleen. Suosittelen ottamaan molemmat kokonaan pois päältä.
Joo pelkkä DLSS tekee kaikesta puuroa.. se o puuroa ilman noitaki jopa 1440p ultralla, pitäs vissii alkaa taas pelleilee Nvidian sharpenilla et sais selvemmäks ruudun, mut se taas vie fps aika paljo.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
225
No nyt se kötöstys lakkasi kokonaan käynnistymästä. En muutamaan päivään ollut pelannut ja aukesi vain mustaa ruutua. Tein Originista sen "korjaa"-toiminnon mutta eipä se siitä kummentunut. No, ehkä se pitää sitten kokonaan ladata ja asentaa uudestaan. Palaan asiaan ehkä 1-2 kk päästä, josko sitten toimisi.
Mulla sama vika ja repair ei auttanut.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 134
No nyt se kötöstys lakkasi kokonaan käynnistymästä. En muutamaan päivään ollut pelannut ja aukesi vain mustaa ruutua. Tein Originista sen "korjaa"-toiminnon mutta eipä se siitä kummentunut. No, ehkä se pitää sitten kokonaan ladata ja asentaa uudestaan. Palaan asiaan ehkä 1-2 kk päästä, josko sitten toimisi.
Kopioit tiedostot työpöydälle kansioon, poista originista peli, laita lataamaan ja pauseta 3% kohdalla, siirrä tiedostot kansioon ja jatka latausta. Peli lukee tiedostot ja menee 100% hetken kuluttua.
 
  • Tykkää
Reactions: mol

mol

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
106
Kopioit tiedostot työpöydälle kansioon, poista originista peli, laita lataamaan ja pauseta 3% kohdalla, siirrä tiedostot kansioon ja jatka latausta. Peli lukee tiedostot ja menee 100% hetken kuluttua.
Kiitos ohjeesta, harmi vaan että ehdin jo poistamaan...
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 344
Tuo drone on vaan niin pieni ja nopea liikkeinen. Tankin kk on myös heikompi mitä esim bf4:ssä, joten gunneria tarvitsee aivan muihin asioihin mitä taivaan tähystämiseen. Ehkä tuon oppii huomaamaan tai sitten ei, mutta muutamat kerrat mitä droneen on kuollut ovat tuntuneet aika vittumaisilta.
Ehkä tuo muuttuu:

Q: What are your thoughts on C5 being attached to casper’s drone? Given it is a fun little thing, I personally find it quite annoying it certain situations. Most notably in breakthrough as an armoured vehicle. Have you considered making C5 not stick to the drones?

A: This is being discussed with the team. Agree that this is causing frustrating right now and there isn't really a good counter-play to this.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Toivottavasti ratkaisu ei ole vaan se, ettei C5 enää tartu droneen. Mieluummin tosiaan sit tuovat peliin vaikka jonkun ECM aseen tai -operaattorin. Kerrankin tankkimiehistökin joutuisi jotain counterplayta harrastaan, ettei vaan voi pelailla omaa juttua ja muut joutuu muokkaan sitten layouttejaan etteivät jää tankkien raiskaamaksi.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Eli spread tulee pysymään pelissä vieläkin. Miksi kaikessa muussa yritetään mennä eteenpäin, mutta spread on aina pysyvä juttu pelistä toiseen, vaikka kukaan siitä ei tykkää?
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 102
Tulipahan otettua kokeiluun EA Playn kautta.

Omalla koneella pyörii hyvin. Intelin i7-11700F, 16GB DDR4 3200Mhz CL15 ja kellotettu RTX 3060 Ti käytössä. 1440p-resoluutiolla, DLSS Qualityllä ja kaikki High:lla pyörii noin 100-120FPS. Ei mitään stutterointia ja prossun käyttöasteet yllättävän matalat, eli pääasiassa alle 50%. Odotin paljon raskaampaa peliä prossulle ja BFV:ssä käyttöasteet ovat paljon korkeammat. Näyttis hakkaa jatkuvasti 99% ja peli näyttää hyvältä.

Bugeja kyllä riittää. Jos poistun pelistä kesken matchin, on suuri riski jäädä mustaan ruutuun jumiin. Nyt taas yritin liittyä peliin, mutta kartta näytti oudolta, kaikki tekstit ja valikot katosivat ja äänet bugasivat. Itselle ei oikein isot kartat maistu, kun pelaan mieluummin ilman ajoneuvoja ja kunnon rähinässä. Ei viitsi vaeltaa koko ison kartan poikki vain tullakseen tapetuksi. Toki breakthroughissa oli jo enemmän mättöä. Muuten pelattavuus tuntui olevan kohdallaan.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 901
Tankit on käsittämättömän helppo tuhota Drone+C5 yhdistelmällä...hämmentävää miten harva käyttää tuota. Lähes ilmaisia tappoja. Esim. Puolustuksessa voi pitää capture pointin täysin vapaana tankeista
Testasin tänään ja tällainenkin tumpelo onnistui tuhoamaan paikallaan kuolemaa kylvävän hovercraftin: kaksi C5-räjähdettä dronen kylkeen, drone vihollisajoneuvon kattoon kiinni, poistu drone-näkymästä, sählää paniikissa vääriä nappeja sillä aikaa kun hovercraftin minigun-mies ampuu dronen ja räjäyttää koko aluksen palasiksi - pisteet kotiin :rofl:
 

spr

Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
167
Ei mitään stutterointia ja prossun käyttöasteet yllättävän matalat, eli pääasiassa alle 50%.
Johtuu siitä, että tämä käyttää lähinnä 1-2 corea. Voit kokeilla ostaa tuohon vaikka 3090:n etkä saa ruutuja paljoa sen enempää tuolla prossulla.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 102
Johtuu siitä, että tämä käyttää lähinnä 1-2 corea. Voit kokeilla ostaa tuohon vaikka 3090:n etkä saa ruutuja paljoa sen enempää tuolla prossulla.
Kokeilin ja vasta DLSS Performancella tuli prossun rajat vastaan. Tehtävienhallinnan mukaan 2-säie hakkasi 100%, muilla oli noin 50% käyttöasteet paitsi 16. säie idlasi. Ja silloin FPS oli jo 150FPS lukemissa, eli kyllä tällä prossulla aika hyvin saa näytön 165Hz virkistystaajuuden käytettyä. Suorastaan yllättävän hyvin pyörii 128 pelaajan servuilla siihen verrattuna, mitä benchmarkit näyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 664
Viestejä
4 275 069
Jäsenet
71 518
Uusin jäsen
Jefe

Hinta.fi

Ylös Bottom