Betaa pelattuna nyt n. 1 tunti ja vähän yli. Tässä muutama huomio:
- Lentäminen littlebirdilla oli melkoista tervaa. Ei millään meinannut pysyä suorassa tai osua viholliseen. Ohjaus tuntui vähän.... tönköltä? Taisteluhekolla se lentäminen sitten toimi, oli vakaata ja hauskaa. Ja siis en ole koskaan ollut taitava lentäjä.
- Säädin kerran asetuksista zoomin / tähtäimen toimintaa siten, että napin painalluksella päälle ja pois. Ajoneuvoissa se toimi hetken aikaa, mutta sitten hajosi ja pakotti pitämään hiiren pohjassa koko ajan.
- Pätkii ja paukkuu ihan simona. Välillä tuntuu, ettei oikeen taistelutilanteisiin tahdo päästä kiinni kun on jo kuollut.
- Onkohan tää jostain syystä ottanut mulle BF nelkun asetukset käyttöön, kun jo käynnistäessä oli ylipieni resoluutio?
- Tankissa tykkiä liikuttaessa peli ei oikein pysy mukana ja jatkuvasti tulee tornin seinät vastaan. Onko muilla samaa?
- Vastustajia ei aina oikein tunnista.
- Eikä oikein karttakaan sytytä (no aika vähän vasta pelattuna).
- Ekalla kerralla hyppäsin VTOLin kyytiin ja olin sivuampujana -> mulla ei näkynyt tähtäintä.
Siinä mielessä kuitenkin vakaasti peli pysyi pystyssä ja toimi. Itellä speksit GF GTX 1060, AMD FX 8-core ja 16gb RAM. Tarttee vielä lisää pelata. En nyt ehkä ihan tämän pelisession perusteella laittaisi ostopöksyjä jalkaan, enkä oikein jos iltsikan toimittaja tätä kehuu. Kovasti kyllä tekisi mieli laittaa.
Onko sille olemassa jotain syytä miksi betaksi on valittu 2kk vanha build?
EDIT: Systemrequirements labin mukaan pelin ei pitäisi toimia mulla, koska prosessorista loppuu puhti. Peli kuitenkin käy ja kukkuu sekä sitä pystyy pelaamaan......