- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 314
Viittiskö joku pistää vaikka screenshotin tai tekstitiivisteen tuosta koosteesta? (Aina näyttää pelkkää mustaa nuo twitterit, ja nyt ei näytä googlekaan löytävän tuolla statusnumerolla)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viittiskö joku pistää vaikka screenshotin tai tekstitiivisteen tuosta koosteesta? (Aina näyttää pelkkää mustaa nuo twitterit, ja nyt ei näytä googlekaan löytävän tuolla statusnumerolla)
October 6th for Early AccessOlikos tähän tulossa open beta ?
Nuo laitteistovaatimukset kyllä harmittaa. Voipi olla että GTX1080 ei enää riitä tälle pelille.
Päivityksissä tulee uusia specialisteja. Gold ja Ultimate Editionin omistajat saa näille specialisteille erilaisia kosmeettisia tavaroita.Osaako kukaan selittää mitä nuo 4 specislistia 1 year season passissa on?
Luin useammasta lähteestä että kaiken contentin saa omistamalla pelin. Kuitenkin Gold ja Ultimate editioneissa sanotaan että saa 4 specislistia. 1 per battle pass.
Rammari tuossa vastailikin, mutta lyhyesti: Kaiken saat myös pelaamalla auki/käyttöön. Season passilla suoraan ilman että täytyisi pelaamalla avata.Osaako kukaan selittää mitä nuo 4 specislistia 1 year season passissa on?
Luin useammasta lähteestä että kaiken contentin saa omistamalla pelin. Kuitenkin Gold ja Ultimate editioneissa sanotaan että saa 4 specislistia. 1 per battle pass.
No vielä on vähän vaikea sanoa, että onko pyörremyrsky kentän pilaaja vai ei. Ja ei se sentään joka rundi tule, se on ihan sattuman varaista milloin tulee.Tuo pyörremyrsky näyttää juuri sellaiselta kentän pilaajalta kuten odotinkin, huoh. Betasta tuskin löytyy vaihtoehtoservuja joissa tuosta 3. persoonan kamerasta ajoneuvoissa pääsee eroon, mutta toivottavasti "Battlefield Portalin" servujärjestelmä on hyvin toteutettu.
0:18 kohdalla näytti kolmenlaista kopteria löytyvän, jonkinnäköinen VTOL (pelkästään kuljetusalus?), tuollainen ketterä minikopteri sekä perus taistelukopteri joihin BF2 tyyppistä ketteryyttä tuskin tiedossa, mutta toivottavasti hyvä tuntuma jäljellä! Oliko niin että noihin pitää spawnata suoraan valikosta, eikä odottaa niiden spawnaamista kentällä (10 muun hengen kanssa)?
Rammari tuossa vastailikin, mutta lyhyesti: Kaiken saat myös pelaamalla auki/käyttöön. Season passilla suoraan ilman että täytyisi pelaamalla avata.
Vaikea uskoa kun ei tuollaista fps:ää saa bf5:ssäkään ylläpidettyä.Aivan takuulla riittää johonkin +120fps 1080p ja low asetukset.
Jos yhtään DICE:n historiaa näissä peleissä seuraa niin aivan varmasti on pyörremyrskyä ja levolutionia joka erässä pilaamassa nautintoa.No vielä on vähän vaikea sanoa, että onko pyörremyrsky kentän pilaaja vai ei. Ja ei se sentään joka rundi tule, se on ihan sattuman varaista milloin tulee.
Mutta vaikuttaa, että pitkästä aikaa tulee bäfä jota jaksaa pelata. (Bf4 oli edellinen. Bf1 ja bf5 kohdalla innostus tippui nopeasti)
Mutta eihän sulla ollut GPU pullonkaulana tuossa, kun DX11 FFR off pelaat?Vaikea uskoa kun ei tuollaista fps:ää saa bf5:ssäkään ylläpidettyä.
Itse ymmärsin, että toimisi samalla lailla kuten BF 3 & 4:ssa? Eli kun tietyt pelaajien tekemät ehdot täyttyvät, niin tuo levolution-effekti käynnistyy (esim. Shanghai BF4 kentässä: tuhoa talon pilarit, talo kaatuu). Sitten siellä on aina se pieni ryhmä epeleitä, jotka ottavat ainoaksi tehtäväkseen tuon paskamyrskyn käynnistämisen. Sattumanvarainen olisi parempi, jos se tarkoittaa että siltä voitaisiin joissakin erissä säästyä.No vielä on vähän vaikea sanoa, että onko pyörremyrsky kentän pilaaja vai ei. Ja ei se sentään joka rundi tule, se on ihan sattuman varaista milloin tulee.
Tämän näkee sitten. Toivottavasti ottavat codista mallia tässä, koska siinä mielestäni oli ihan ok. Joutuu pelaamaan, mutta ei kuitenkaan mitään useiden satojen tuntien grindausta että saa kaikki seasonin kamat auki.Kysymyshän on sitten onko se vain teoriassa mahdollista ja lukittu aivan jäätävän grindaamisen taakse.
Siegessä esim. aluksi sai ihan hyvin grindaamalla operaattorit, sitten tuli jotain muutoksia ja grindaamisen määrä nousi ihan pilviin että saa edes yhden ja joka season tuli kaksi.
Eiköhän se ole samanlainen kuin vaikkapa vitosessa oleva hiekkamyrsky Hamadassa. Tulee satunnaisesti, eikä edes joka rundissa.Itse ymmärsin, että toimisi samalla lailla kuten BF 3 & 4:ssa? Eli kun tietyt pelaajien tekemät ehdot täyttyvät, niin tuo levolution-effekti käynnistyy (esim. Shanghai BF4 kentässä: tuhoa talon pilarit, talo kaatuu). Sitten siellä on aina se pieni ryhmä epeleitä, jotka ottavat ainoaksi tehtäväkseen tuon paskamyrskyn käynnistämisen. Sattumanvarainen olisi parempi, jos se tarkoittaa että siltä voitaisiin joissakin erissä säästyä.
Muistelisin, että kehittäjä tuosta puhui haastattelussa (YouTubesta löytyi), että ihan randomisti tapahtuu, ja voi olla rundeja jolloin ei ole ollenkaan.Itse ymmärsin, että toimisi samalla lailla kuten BF 3 & 4:ssa? Eli kun tietyt pelaajien tekemät ehdot täyttyvät, niin tuo levolution-effekti käynnistyy (esim. Shanghai BF4 kentässä: tuhoa talon pilarit, talo kaatuu). Sitten siellä on aina se pieni ryhmä epeleitä, jotka ottavat ainoaksi tehtäväkseen tuon paskamyrskyn käynnistämisen. Sattumanvarainen olisi parempi, jos se tarkoittaa että siltä voitaisiin joissakin erissä säästyä.
No totta hemmetissä pelaan ilman mitään FFR:ää ja DX12:ta kun ne tuo peliin stutteria ja input lagia.Mutta eihän sulla ollut GPU pullonkaulana tuossa, kun DX11 FFR off pelaat?
Ite pelailin BFV:tä tuossa vuosi sitten 1060 6Gt:llä DX12, 1440p low, 75% resoluutiolla (eli sama pikselimäärä kuin 1080p) ja kyllä se muistaakseni aika hyvin 100fps:n yllä pysyi.
BF 2042:ssä ei taida enää olla DX11:tä.
Mun mielestä codissa nimenomaan joutuu grindaamaan niin perkeleesti.Tämän näkee sitten. Toivottavasti ottavat codista mallia tässä, koska siinä mielestäni oli ihan ok. Joutuu pelaamaan, mutta ei kuitenkaan mitään useiden satojen tuntien grindausta että saa kaikki seasonin kamat auki.
Mun mielestä codissa nimenomaan joutuu grindaamaan niin perkeleesti.
Pointti ei ollut arvostella tätä valintaa, vaan huomauttaa, että kun pelaat BFV:tä vahvassa CPU pullonkaulassa niin on vaikea arvioida sen perusteella kuinka tuo GPU tulee riittämään BF2042:ssä.No totta hemmetissä pelaan ilman mitään FFR:ää ja DX12:ta kun ne tuo peliin stutteria ja input lagia.
Game Pass PC tilauksella saa EA Play tilauksen ja sillä pääsee pelaamaan jo 6. lokakuuta myöskin. Game Pass tilaus maksaa euron uudella tilillä.Eli jos et ennakkotilaa, niin pääset betaa pelaamaan vain 8-9 lokakuuta?
Tuohan on ihan tuon uuden bäfän ominaisuus, että saa sekaisin ww2 ja nykyaikaa. Eli tuskin oli vahingossa helikopterissa ww2 sotilas.*FUN FACT*: Kesällä kun peli julkistettiin ja ensimmäiset "viralliset" kuvat julkaistiin, niin eräässä kuvassa oli 2kpl pelaajahahmoja helikopterissa, joista toinen näytti varustuksineen siltä, että se oli suoraan karannut Bäfä vitosesta ja toisesta maailmansodasta.
Siihenhän pitää upottaa juurikin jotain 100h luokkaa että saa auki kaiken? BF5:n Tides of Warissa oli vielä inhimillisellä pelimäärällä avattavissa. Ei tarvinnut kuluttaa kaikkea vapaa-aikaa grindaamiseen.Tässä on varmasti monia mieltymyksiä juu. Itse tykkään että joutuu hiukan näkemään vaivaa että saa avatuksi. Ja codissa mielestäni oli vielä ihan inhimillisellä tasolla. Kun kerran näin perheellisenäkin niitä ehti mukavasti availemaan
CPU-pullonkaulassa olettaisi CPU-käytön huitelevan lähellä 100% eikä 70% pinnassa.Pointti ei ollut arvostella tätä valintaa, vaan huomauttaa, että kun pelaat BFV:tä vahvassa CPU pullonkaulassa niin on vaikea arvioida sen perusteella kuinka tuo GPU tulee riittämään BF2042:ssä.
No vielä on vähän vaikea sanoa, että onko pyörremyrsky kentän pilaaja vai ei. Ja ei se sentään joka rundi tule, se on ihan sattuman varaista milloin tulee.
Eiköhän se ole samanlainen kuin vaikkapa vitosessa oleva hiekkamyrsky Hamadassa. Tulee satunnaisesti, eikä edes joka rundissa.
Sääilmiöt on satunnaisia, mutta sitten esim. ton Orbital kartan raketin lopputulos on ainakin osittain pelaajien vaikutettavissa.Muistelisin, että kehittäjä tuosta puhui haastattelussa (YouTubesta löytyi), että ihan randomisti tapahtuu, ja voi olla rundeja jolloin ei ole ollenkaan.
So I assume both the tornado and rocket launches (or not launches) don't happen every single match so to keep it varied?
Correct! At least the weather and storm, the automated launch is part of the map but the outcome can vary.
And hopefully with some things random and some things player-impacted you get a lot of variation which was the main goal.
It looks amazing! If you don't mind me asking about the rocket launch succeeding/failing, do you anticipate it'll be a 50/50 split? Or is it like Siege of Shanghai where, once everybody figured out how to take down the tower, it got destroyed in every game?
I don't wanna give too much away yet, but I can tell you I actively wanted to avoid the Siege of Shanghai scenario where you could trigger it right away. The rocket and its launch is automated, but maybe players and/or a storm can impact the outcome
Sehän voi ihan hyvin olla, että jo suunniteltu betan pidentämistä parilla päivällä.Eli jos et ennakkotilaa, niin pääset betaa pelaamaan vain 8-9 lokakuuta? Hieman kurjaa, mutta toisaalta ymmärrettävää.
Mikä tässä on fun fact? Pelissähän on erillinen Portal, missä voi luoda omia pelimuotoja ja sekoittaa eri Battlefield pelien karttoja, ukkoja, varusteita ja ajoneuvoja.*FUN FACT*: Kesällä kun peli julkistettiin ja ensimmäiset "viralliset" kuvat julkaistiin, niin eräässä kuvassa oli 2kpl pelaajahahmoja helikopterissa, joista toinen näytti varustuksineen siltä, että se oli suoraan karannut Bäfä vitosesta ja toisesta maailmansodasta.
Siihenhän pitää upottaa juurikin jotain 100h luokkaa että saa auki kaiken? BF5:n Tides of Warissa oli vielä inhimillisellä pelimäärällä avattavissa. Ei tarvinnut kuluttaa kaikkea vapaa-aikaa grindaamiseen.
Ei mene noin. CPU pullonkaulassa voidaan olla silloinkin, kun edes yksikään säie ei ole 100%:sesti käytössä. En ihan tiedä miksi näin on.CPU-pullonkaulassa olettaisi CPU-käytön huitelevan lähellä 100% eikä 70% pinnassa.
Siihenhän pitää upottaa juurikin jotain 100h luokkaa että saa auki kaiken? BF5:n Tides of Warissa oli vielä inhimillisellä pelimäärällä avattavissa. Ei tarvinnut kuluttaa kaikkea vapaa-aikaa grindaamiseen.
Onko tuolla 100h mitään väliä?Season kuitenkin kesti useamman kuukauden, joten ei tuo mielestäni mikään mahdoton ollut. Ymmärrän toki että toiselle se voi olla liikaa.
Jättäisivät ne kaikki romppeet avattaviksi myös seasonin jälkeen että kaikilla olisi mahdollisuus saada ne joskus auki. Vituttaa tämä kun pitäisi käyttää kaikki aika elämästä yhteen peliin että saa tavarat auki. Koko live service systeemi on pilannut pelit kun on vain rajallinen aika avata asioita vaikka pelistä on maksanut rahaa.Onko tuolla 100h mitään väliä?
Siis lähinnä siksi, että ainoa relevantti asia siellä oli ne kaksi asetta joka passissa.
Toinen niistä on aina jossain passin L30-35 hujakoilla, eli ne on vastaavalla tahdilla auki alle jollain 35h tunnin pelaamisella.
Loput sen jälkeen sitten höttöä, ja eikö se vaan ole hyvä että on jotain avattavaa vaikka pelaisi sen 100h?
Ei ne onneksi sentäs laittanut niitä kaikille aukeavia aseita sinne passin loppuun.... se olisi ollut perberistä, ja tavallaan ohjannut ostamaan tier skippei.
Eiköhän tässä BF2042 myös kaikki pelin kannalta tärkeä aukea suhteellisen helposti. Skiniä yms saa sitten grindaa pitkään, mutta ainakin on jotain mihin pyrkiä jos oikein innostuu.
Mutta kuten TML sanoi, ainakin codissa sai ne tärkeimmät (eli aseet auki) jo sillä noin 30h pelaamisella. Jos siihen ei 2-3 kuukauden aikajaksolla pysty, niin sitten saakin mielestäni jäädä ilman.Jättäisivät ne kaikki romppeet avattaviksi myös seasonin jälkeen että kaikilla olisi mahdollisuus saada ne joskus auki. Vituttaa tämä kun pitäisi käyttää kaikki aika elämästä yhteen peliin että saa tavarat auki. Koko live service systeemi on pilannut pelit kun on vain rajallinen aika avata asioita vaikka pelistä on maksanut rahaa.
Sai jos sai. 2kk se seasonin kesto tainnut tuolla codeissa olla. Vajaa 300h pelattua BF5:ssä pelin sisäisen mittarin mukaan itsellä ja Originin mukaan vähän yli 500h. Betasta asti pelannut omasta mielestäni varsin aktiivisesti.Mutta kuten TML sanoi, ainakin codissa sai ne tärkeimmät (eli aseet auki) jo sillä noin 30-40h pelaamisella. Jos siihen ei 2-3 kuukauden aikajaksolla pysty, niin sitten saakin mielestäni jäädä ilman.
Eli aika maltillisesti olet pelaillut vitosta. Itse aloitin vitosen pelaamisen ~1v3kk sitten ja pelin sisäinen mittari näyttää ~400h. PS5 kello näyttää peliajaksi ~500h.Sai jos sai. 2kk se seasonin kesto tainnut tuolla codeissa olla. Vajaa 300h pelattua BF5:ssä pelin sisäisen mittarin mukaan itsellä ja Originin mukaan vähän yli 500h. Betasta asti pelannut omasta mielestäni varsin aktiivisesti.
Mutta kuten TML sanoi, ainakin codissa sai ne tärkeimmät (eli aseet auki) jo sillä noin 30h pelaamisella. Jos siihen ei 2-3 kuukauden aikajaksolla pysty, niin sitten saakin mielestäni jäädä ilman.
Jos noin vähän tunteja tulee, niin onko sillä sitten edes enää mitään väliä vaikka ei avaisi mitään koko season passista? Pelinautintoa se ei kuitenkaan vie vaikka pari pyssyä ja kosmeettista sälää jäisi saamatta.Hyvä että on tullut pistettyä 30 tuntia viimeisen 4 Bäfän aikana per peli saati että 30 tuntia per season. Saa aika hyvin olla naimisissa yhden pelin kanssa että tuollaisia lukuja tahkoo.
Ymmärrän kyllä miksi EA haluaa että ihmiset pelaavat vain ja ainoastaan heidän peliään.
Jos 30 tuntia pelaat niin eiköhän niissä valmiiksi auki olevissa aseissakin ole ihan paljon koettavaa? Toki jos haluaisit kaikkia aseita ja gadgetteja kokeilla pikaisesti 10min ajan niin ei tämä ihan optimaalinen systeemi kyllä ole.Hyvä että on tullut pistettyä 30 tuntia viimeisen 4 Bäfän aikana per peli saati että 30 tuntia per season. Saa aika hyvin olla naimisissa yhden pelin kanssa että tuollaisia lukuja tahkoo.
Jos noin vähän tunteja tulee, niin onko sillä sitten edes enää mitään väliä vaikka ei avaisi mitään koko season passista? Pelinautintoa se ei kuitenkaan vie vaikka pari pyssyä ja kosmeettista sälää jäisi saamatta.
Pelannut tätä enemmän kuin mitään muuta bäfää tai nettiräiskintää. Omalla mittarilla todella paljon.Eli aika maltillisesti olet pelaillut vitosta. Itse aloitin vitosen pelaamisen ~1v3kk sitten ja pelin sisäinen mittari näyttää ~400h. PS5 kello näyttää peliajaksi ~500h.
Mutta jokatapauksessa, toivotaan tähän peliin kaikkia tyydyttävää järjestelmää tämän asian suhteen
Kyllä tuo nautintoa vie kun pelistä on maksanut ja rompetta haudataan jonnekin aikarajallisen grindauksen taakse. BF3 ja BF4 tyyli on oikea tapa hoitaa asia eli ne tehtävät on suoritettavissa aina ja voi omaan tahtiin niitä tehdä ja avata tavaraa. Sillain pysyy nautinto yllä eikä peli ala tuntua pakkopullalta.Jos noin vähän tunteja tulee, niin onko sillä sitten edes enää mitään väliä vaikka ei avaisi mitään koko season passista? Pelinautintoa se ei kuitenkaan vie vaikka pari pyssyä ja kosmeettista sälää jäisi saamatta.
Noi toi on ihan totta! Tästä on taidettu aiemminkin puhua.Jättäisivät ne kaikki romppeet avattaviksi myös seasonin jälkeen että kaikilla olisi mahdollisuus saada ne joskus auki. Vituttaa tämä kun pitäisi käyttää kaikki aika elämästä yhteen peliin että saa tavarat auki. Koko live service systeemi on pilannut pelit kun on vain rajallinen aika avata asioita vaikka pelistä on maksanut rahaa.
Juuh, CoD-puolellakin ne unlockattavat aseet on vaan niitä eri väreillä maalattuja yms. joilla nyt ei tee mitään, itse aseet on samoja joten jos on kaikki osat unlockannut se riittää ainakin omalla kohdalla ettei turhaan stressaa Seasonin pelaamisesta ns. väkisin,...Enpä ole kyllä loppuun asti saanut pelattua kuin kaksi seasonia viidestä, aivan sama.Jos noin vähän tunteja tulee, niin onko sillä sitten edes enää mitään väliä vaikka ei avaisi mitään koko season passista? Pelinautintoa se ei kuitenkaan vie vaikka pari pyssyä ja kosmeettista sälää jäisi saamatta.