Battlefield 1

Omasta mielestä sopivia nuo tankit.

Light Tank voisi ehkä tuhoutua nopeammin, mutta joku Heavy Tank ja Landship pitääkin olla kestäviä. Olisi hienoa jos joku yksi rambo voi helposti tuhota tankin missä on 5 jannua sisällä.

Jos assaultteja on edes kaksi, niin melko nopeaa nuo lähtee.
Nyt kun asiaa taas mietin, niin ei kyllä missään nimessä pitäisi noita tankkien kestävyyttä heikentää. Light Tank, ehkä...
Omasta mielestä tankkien keskinäinen balance on pilattu tuolla 30hp:n insta repair kyvyllä, joka löytyy heavy assault, light howitzer ja tank hunter landshipistä.
 
AA nyt ihan turha kun tehoa pudotettu :facepalm:

Mutta peli pyörii nyt huomattavasti sulavammin.
 
Tämän päiväisen päivityksen jälkeen peli kaatuu ilman virheilmoitusta kenttää ladattaessa? Onko kukaan muu kärsinyt ongelmasta?
 
Taitaa koskea tiettyjä kokoonpanoja jollain tasolla, tosin eikö se aika usein noin ole.
Itsellä nuo ja ei mitään ongelmia, plus BF1 vaikuttaa hieman sulavammalta.

Toki jo se että jollain saattaa homma mennä solmuun, niin kantsii tietty odotella korjattuja ajureita.

Ihan "kivoja" ongelmia kyllä jos sattuu kohdalle. :D
 
Pari roundia kävin vetämässä Operationia ja kyllä maistui hyvältä. Pari kertaa sai hakata hyökkääjänä päätä seinään kun vastustaja puolusti hyvin, mutta lopulta päästiin läpi. Jotenkin tuntuu toimivan paljon paremmin kuin rush sillä kentät eivät ole niin pahoja pullonkauloja. Ok, Amiensin alku on kohtalaisen vaikea, mutta siitäkin selvittiin. Jos ette ole kokeillut niin kokeilkaa, 20vs20 toimii yllättävän hyvin :)

EDIT: Äsken tuli ennätyspisteet roundilla, 23.8k. Olin squad leaderina ja juostiin Amiensin conquestissa lippuja. Itselle taisi tulla 20 capturea, mutta K/D suhde oli mahtava 12-23 :btooth:
 
Viimeksi muokattu:
En ole ajureita päivittänyt, mutta ilmeisesti päivityksessä mennyt joku pieleen dice:lla. Ei vaan tule mitään error reporttia.
 
DX12 tuntuu ainakin kippaavan pelin heti main menuun. Ei pääse edes optionsiin asti ottamaan pois vaan pitää puukottaa konffeista takas DX11. DX11 toimii moitteetta.
 
Tämän päiväisen päivityksen jälkeen peli kaatuu ilman virheilmoitusta kenttää ladattaessa? Onko kukaan muu kärsinyt ongelmasta?

Origin Access trial menossa? Muillakin sama ongelma tuon kanssa, ei taida oll muuta korjausta tuohon kuin ostaa peli.
 
Pitääkö porukka päällä tuota universal aimia? Itsestä jotenkin tuntuu, että paremmin osuu ilman kun pitää zoomed senssit siellä jossain 75%.
 
Omalla kokoonpanolla (2600k @ 4.4GHz, rx480, 16G DDR3-2133MHz) ei tunnu olevan mitään muutosta pyörimisen suhteen patchin jälkeen. FPS pyörii enimmäkseen 80-100 välillä. Afterburner ei voi olla enää taustalla päällä tai muutoin tulee "Battlefield 1 has stopped working" jo heti alkuvalikossa, muutosta cpu-käyttöasteeseen ei tullut siten testattua. Täälläkin on ollut jonkin verran juttua CPU-käyttöasteesta joten laitetaan screenshot siitä ennen patchia. Asetukset DX12, fullHD ja ultra.
bf1_cpu_usage_2016_11_05_2.jpg
 
Voiko muuten Afterburnerilla tallentaa gpu ja cpu load historian, ilman että on overlay päällä?
 
Mistä tätä pystyi säätämään? Ei tuntunut löytyvän.
Taitaa olla Controls > Advanced.
Siellä on omat senssit jokaiselle zoomin tasolle.

Ihan hyvä video aiheesta:



Ainoa mitä mietin on tuo "Soldier zoomed sensitivity" joka on heti siinä Controls.
Onko se sitten zoomed yleisesti. Eli sitten kaikki zoomit on sen, ja sitten advanced kautta voi tehdä erikseen per zoom? Onko edes sama asia?
Eli jos pistää tuon soldier zoomed sens 75%, niin sen jälkeen 100% advanced on kaikki 75% ?
Eli jos pitää soldier zoomed sens 100%, niin sen jälkeen voi asettaa advanced kautta erikseen vaikka 75 > 65 > 50, jne.
 
Voiko muuten Afterburnerilla tallentaa gpu ja cpu load historian, ilman että on overlay päällä?
Voi, ainakin noita käppyröitä mikä näkyy spoilerissa olevassa screenshotissa, ja muistaakseni asetuksissa oli että voi tallentaa tekstitiedostoonkin.

Pitääkin illalla kokeilla että kaatuuko bäfä itse Afterburnerin takia vai pelkän overlayn.
 
Oho, tulisiko sieltä jopa se 32p / 48p CQ mahdolliseksi, tai esim. 32p Rush.


 
DX12 tuntuu ainakin kippaavan pelin heti main menuun. Ei pääse edes optionsiin asti ottamaan pois vaan pitää puukottaa konffeista takas DX11. DX11 toimii moitteetta.

Omalla kokoonpanolla (2600k @ 4.4GHz, rx480, 16G DDR3-2133MHz) ei tunnu olevan mitään muutosta pyörimisen suhteen patchin jälkeen. FPS pyörii enimmäkseen 80-100 välillä. Afterburner ei voi olla enää taustalla päällä tai muutoin tulee "Battlefield 1 has stopped working" jo heti alkuvalikossa, muutosta cpu-käyttöasteeseen ei tullut siten testattua. Täälläkin on ollut jonkin verran juttua CPU-käyttöasteesta joten laitetaan screenshot siitä ennen patchia. Asetukset DX12, fullHD ja ultra.
bf1_cpu_usage_2016_11_05_2.jpg

DX12 ja BF1 ei toimi tällä hetkellä Msi afterburnerin kanssa, eli ongelma on Guru3d:n päässä. MSI AfterBurner 4.3.0 pitäisi tosin tukea DX12:sta, ainakin heidän
kuvauksensa mukaan. Täällä ja Ea.n foorumilla silti tuo DX12m Bf1 ja afterburner ei toimi yhdessä.

http://www.guru3d.com/files-details/msi-afterburner-beta-download.html

Dx11:sta voi pakottaa profiilifilusta takaisin näin, jollei pääse menuvalikkoon saakka:
Go to PROFSAVE_profile and change DX12 enabled "1" --->"0"
 
Viimeksi muokattu:
On mikäli muut battlefieldit on napannut

BF3 tuli silloin joskus kauan sitten pelattua melkoisen runsaasti, BF4 ei ihan samalla tavalla sytyttänyt, vaikkei sekään nyt mikään huono peli ollut. Kaipas sitä sitten pitäisi BF1 jossain vaiheessa pistää ostoon.
 
BF3 tuli silloin joskus kauan sitten pelattua melkoisen runsaasti, BF4 ei ihan samalla tavalla sytyttänyt, vaikkei sekään nyt mikään huono peli ollut. Kaipas sitä sitten pitäisi BF1 jossain vaiheessa pistää ostoon.
Itse vielä odottavalla kannalla. Peli kuitenkin niin keskeneräinen ettei tuosta viitsi täyttä hintaa maksaa. Ensi julkaisussa tilanne saattaa olla vielä pahempi jos EA arvelee asiakkaiden tottuvan tuohon keskeneräisyyteen :D
 
Itse vielä odottavalla kannalla. Peli kuitenkin niin keskeneräinen ettei tuosta viitsi täyttä hintaa maksaa. Ensi julkaisussa tilanne saattaa olla vielä pahempi jos EA arvelee asiakkaiden tottuvan tuohon keskeneräisyyteen :D

Äskettäinen DICEn päivitys oli sen verran pitkä lista, kuin nälkavuosi että kyllä siellä töitä tehdään pelin eteen.
Ja EA:n foorumilla Dicen väki kyselee palautetta milloin mistäkin asiasta.

Toki oisi mukavampaa jos nämä AAA- julkaisut oisi parsittu kasaan jo ennen myyntiä, mutta joulupukkiakaan ei ole olemassa ;)
 
Äskettäinen DICEn päivitys oli sen verran pitkä lista, kuin nälkavuosi että kyllä siellä töitä tehdään pelin eteen.
Ja EA:n foorumilla Dicen väki kyselee palautetta milloin mistäkin asiasta.

Toki oisi mukavampaa jos nämä AAA- julkaisut oisi parsittu kasaan jo ennen myyntiä, mutta joulupukkiakaan ei ole olemassa ;)
Pitkä muttei mitään oikein kuntoon ole kerralla laitettu, vaikka näin jälkikäteen yritelläänkin lisäillä. Serverivuokraus on ihan juostenkustu, kun mitään ei voi muokata ja HC:kin on jotain ihan muuta kuin pelisarjassa on totuttu, eikä muutos todellakaan ole hyvään suuntaan kun nykyisellään joudut pelkäämään omia TK:n takia enemmän kuin vihuja :D

Palautteen kysely ei kauheesti auta kun esim. tuota servunvuokrausta koskevassa kysymysketjussa on puolen sataa sivua kysymyksiä, joista yhteenkään ei taida olla vastattu suoraan ja yksiselitteisesti niin että vastauksesta ei heräisi ainakin kahta lisäkysymystä. Blokkasivat foorumilta jo pois ne, jotka eivät peliä jo ole ostaneet sen takia, että odottavat että klaaneille/communityille tulee kunnon työkalut servujen ylläpitoon.
 
Pitkä muttei mitään oikein kuntoon ole kerralla laitettu, vaikka näin jälkikäteen yritelläänkin lisäillä. Serverivuokraus on ihan juostenkustu, kun mitään ei voi muokata ja HC:kin on jotain ihan muuta kuin pelisarjassa on totuttu, eikä muutos todellakaan ole hyvään suuntaan kun nykyisellään joudut pelkäämään omia TK:n takia enemmän kuin vihuja :D

Palautteen kysely ei kauheesti auta kun esim. tuota servunvuokrausta koskevassa kysymysketjussa on puolen sataa sivua kysymyksiä, joista yhteenkään ei taida olla vastattu suoraan ja yksiselitteisesti niin että vastauksesta ei heräisi ainakin kahta lisäkysymystä. Blokkasivat foorumilta jo pois ne, jotka eivät peliä jo ole ostaneet sen takia, että odottavat että klaaneille/communityille tulee kunnon työkalut servujen ylläpitoon.

Sanoin jo muron puolella aiemmin ettei tämä peli taivu kovinkaan hyvin HC-meininkiin. Rankasti pitää kaikenlaista muutella, joten ei yllätys ettei mikään menestys startissa.
No jospa se siitä kun työkalut saa käyttöön. Toisaalta pelin tempolle, mikä on melkoinen "normi"versiossa tekisi hyvääkin että pitää hieman miettiä mihin niitä kranuja viskoo
ja tykistöjä keskittää. Joten ymmärrän Hc:n viehätyksen. Itse olen jo nyt tyytyväinen.
 
En ole onneksi toistaiseksi ostanut peliä vaan 5 päivää vajaa kuukausi ostin sen demokusetuksen 4€:lla. En ole vielä kymmentä minuttiakaan pelannut. No nyt ajattelin niin tää paska alkoi lataamaan päivitystä peliin jonka kesto on reipas tunti :facepalm:

edit. Heh, tunti menikin noin 3 min. Nyt pelataan..
 
Sanoin jo muron puolella aiemmin ettei tämä peli taivu kovinkaan hyvin HC-meininkiin. Rankasti pitää kaikenlaista muutella, joten ei yllätys ettei mikään menestys startissa.
No jospa se siitä kun työkalut saa käyttöön. Toisaalta pelin tempolle, mikä on melkoinen "normi"versiossa tekisi hyvääkin että pitää hieman miettiä mihin niitä kranuja viskoo
ja tykistöjä keskittää. Joten ymmärrän Hc:n viehätyksen. Itse olen jo nyt tyytyväinen.
Nimen omaan kunnon admin-työkalujen puutteen takia tuo HC on aika pelikelvoton ykkösessä ja olisi ilman niitä myös nelosessa, kun Dice ei ole viittä minuuttia pidemmälle jaksanut ajatella tekemisiään balanssin suhteen. Tuo bullet damagen nosto oli järkevä muutos, mutta sitten eivät osanneet laittaa hudia toimimaan HC:ssä ja pelaaja-tagitkin piti jostain järjettömästä syystä piilottaa. HC:n kopiointi yksi yhteen kaikissa muissa BF:issä olleesta hardcoresta olisi toiminut paremmin ja tuo helpompi kuolevuus olisi voitu vanhalla tai nykyisellä tyylillä.

Friendly firen parhaita puolia on tuo järjettömän räjähdespämmin väheneminen, kun joka paikkaan ei voi mennä karmit kaulassa ja pommit paukkuen YOLO:a huutaen.

En ole onneksi toistaiseksi ostanut peliä vaan 5 päivää vajaa kuukausi ostin sen demokusetuksen 4€:lla. En ole vielä kymmentä minuttiakaan pelannut. No nyt ajattelin niin tää paska alkoi lataamaan päivitystä peliin jonka kesto on reipas tunti :facepalm:
Ilmeisesti tuo patch on rikkonut pelin ainakin jollain niillä jotka ovat ostaneet pelkän trialin. Trialin kun käyttää loppuun single playerissä ja ostaa varsinaisen pelin niin pitäisi toimia. Kyllähän sen ymmärtää, että peli vaatii melkein 20 sivullista korjauksia heti julkaisun jälkeen :D
 
Viimeksi muokattu:
Taitaa pohjimmaisena syynä rikkinäisenä julkaisuun olla EA painostus.
Vaikea kuvitella että itse DICE haluaisi puskea pihalle keskeneräisenä.
Niin aikasin vaan lyödään julkaisijan toimesta release date, niin minkäs tekevät.

Miten muuten @MrKeikari BF4:ssä HC on rikki admin työkalujen takia?
BF1 admin työkaluja ei käytännössä ole, jos verrataan BF4. Käsittääkseni BF3 ja BF4 on kummassakin samaan tapaan RCON yhteydet, eli onko mitään eroa? Huomiona toki että olen ylläpitänyt servereitä vain nelosessa, en kolmosessa. Eli ehkä ne karsi asetuksia myös nelosessa vs 3.
 
Taitaa pohjimmaisena syynä rikkinäisenä julkaisuun olla EA painostus.
Vaikea kuvitella että itse DICE haluaisi puskea pihalle keskeneräisenä.
Niin aikasin vaan lyödään julkaisijan toimesta release date, niin minkäs tekevät.

Miten muuten @MrKeikari BF4:ssä HC on rikki admin työkalujen takia?
BF1 admin työkaluja ei käytännössä ole, jos verrataan BF4. Käsittääkseni BF3 ja BF4 on kummassakin samaan tapaan RCON yhteydet, eli onko mitään eroa? Huomiona toki että olen ylläpitänyt servereitä vain nelosessa, en kolmosessa. Eli ehkä ne karsi asetuksia myös nelosessa vs 3.
Oli se sitten kenen tahansa päätös puskea peli nykykunnossaan ulos, on ainakin omalla kohdalla johtanut siihen, ettei koko peli enää kiinnosta ennen kuin oikeasti alkavat korjaamaan noita juttuja. Ja myöskin PR-puoli on epäonnistunut pahasti, kun noita vanhoista peleistä tuttuja ominaisuuksia pitää lypsää feedbackin kautta, kysymyksiin ei vastata ja millekään ei anneta kunnon deadlineja, vaan kaikki jätetään roikkumaan "coming soon" -malliin.

Selitin tuon admin-työkaluasian huonosti, muokattu nyt kuntoon. Nelosessa siis nimenomaan tuolla muokattavuudella pystyttiin paikkaamaan niitä mokia mitä deveillä oli päässyt syntymään mielenkiinnon puutteen takia. Ykkösessä tuo paikkailu ei nyt ole mahdollista.
 
Noniin, DICEN:n HC servut on ulkona ja mitä vittua, kysyn vaan? Pelasin BF4 HC:ta sen 600h vuokratuilla servulla ja tämä tuntuu ihan erilaiselta. Onko kaikki alla olevat olleet myös BF4 Dicen offical HC servuilla? Vai oliko tuo minun pelaama servu vain muokattu niin radikaalisti?

Tällä hetkellä siis:

- Tiimiläisten päällä ei näy ikonia ennen tähtäämistä. Näkyikö BF4 Dicen HC servulla?
- Kun tapat jonkun, et saa "You killed enemy" ilmoitusta keskelle ruutua? Entä tämä, oliko tämä BF4?
- Ei killing logia oikeassa yläkulmassa
 
Selitin tuon admin-työkaluasian huonosti, muokattu nyt kuntoon. Nelosessa siis nimenomaan tuolla muokattavuudella pystyttiin paikkaamaan niitä mokia mitä deveillä oli päässyt syntymään mielenkiinnon puutteen takia. Ykkösessä tuo paikkailu ei nyt ole mahdollista.
Siis joo tosiaan, BF1 serverit ovat ainakin toistaiseksi vielä täysi vitsi vs. BF4.
Ovat tosin tekemässä lisää työkaluja. Niissä toki tulee kestämään, ja ei ne koskaan tule tarjoamaan sitä hallittavuutta mitä RCON+BF4.
 
Noniin, DICEN:n HC servut on ulkona ja mitä vittua, kysyn vaan? Pelasin BF4 HC:ta sen 600h vuokratuilla servulla ja tämä tuntuu ihan erilaiselta. Onko kaikki alla olevat olleet myös BF4 Dicen offical HC servuilla? Vai oliko tuo minun pelaama servu vain muokattu niin radikaalisti?

Tällä hetkellä siis:

- Tiimiläisten päällä ei näy ikonia ennen tähtäämistä. Näkyikö BF4 Dicen HC servulla?
- Kun tapat jonkun, et saa "You killed enemy" ilmoitusta keskelle ruutua? Entä tämä, oliko tämä BF4?
- Ei killing logia oikeassa yläkulmassa
Nuo kaikki olivat kunnossa nelosessa eli näkyivät juuri niin kuin pitääkin olla. Nelosessa HUD piti erikseen konsolikomennolla kytkeä pois, mutta nyt ovat sotkeneet jotain (suuri osa hudista hitmarkerien kanssa samalla tasolla?), niin että HC:ssa hudi on käytännössä kokonaan poissa.
 
Noniin, DICEN:n HC servut on ulkona ja mitä vittua, kysyn vaan? Pelasin BF4 HC:ta sen 600h vuokratuilla servulla ja tämä tuntuu ihan erilaiselta. Onko kaikki alla olevat olleet myös BF4 Dicen offical HC servuilla? Vai oliko tuo minun pelaama servu vain muokattu niin radikaalisti?

Tällä hetkellä siis:

- Tiimiläisten päällä ei näy ikonia ennen tähtäämistä. Näkyikö BF4 Dicen HC servulla?
- Kun tapat jonkun, et saa "You killed enemy" ilmoitusta keskelle ruutua? Entä tämä, oliko tämä BF4?
- Ei killing logia oikeassa yläkulmassa

Hardcore ("DICEn official") on tällä kerralla entistä "hardcorempi" ja aiempaa "teatraalisempi". Ennenhän tosiaan taisi olla kaikki mitä sanoit, ikonit näkyivät, kaikki pistesaavutukset (tapot, parantamiset, ammon jakamiset jne) näytettiin ruudulla normaaliin tapaan ja kill log löytyi. Olisi kiva nähdä kenet tappoi ja koska saa pisteitä objectiveista, parantamisesta, henkiin herättämisestä ja panosten jakamisesta mutta muuten itse ainakin pidin tuosta HC:sta. Damage tosin välillä hieman korkean tuntuinen, ymmärrän miksi DICE harkitsi yhdessä vaiheessa sitä 140% damagea 200% sijaan. Melkein toivon että olisivat päätyneet siihen.

Mutta jos et pidä tuosta nykyisestä HC:sta niin löytyyhän tuolta custom servujakin joissa voi olla esim. pelkkä damagen korotus 200% jne.
 
Hardcore ("DICEn official") on tällä kerralla entistä "hardcorempi" ja aiempaa "teatraalisempi". Ennenhän tosiaan taisi olla kaikki mitä sanoit, ikonit näkyivät, kaikki pistesaavutukset (tapot, parantamiset, ammon jakamiset jne) näytettiin ruudulla normaaliin tapaan ja kill log löytyi. Olisi kiva nähdä kenet tappoi ja koska saa pisteitä objectiveista, parantamisesta, henkiin herättämisestä ja panosten jakamisesta mutta muuten itse ainakin pidin tuosta HC:sta. Damage tosin välillä hieman korkean tuntuinen, ymmärrän miksi DICE harkitsi yhdessä vaiheessa sitä 140% damagea 200% sijaan. Melkein toivon että olisivat päätyneet siihen.

Mutta jos et pidä tuosta nykyisestä HC:sta niin löytyyhän tuolta custom servujakin joissa voi olla esim. pelkkä damagen korotus 200% jne.
Noniin, näin ajattelinkin. Uskomatonta, miten yksi pelimuoto voidaan pilata näin pahasti. Olisi ajettu identtinen BF4 pelimuoto tähän niin ainakin itse olisin tyytyväinen. No, onhan tämä nyt ainakin hardcore isolla H:lla, ellei jopa super hardcore. Noh, pelataan sitten softcorea ja ammutaan päähän porukkaa savujen läpi, silllä custom servuja 200% dmg:llä ei juurikaan löydy :tup:

Oikeastaan en kaipaa mitään muuta kuin 200% dmg (tai vähemmän HP:ta), 3D spotting off, minimap off, health regen off ja friendly fire on.
 
Itse vielä odottavalla kannalla. Peli kuitenkin niin keskeneräinen ettei tuosta viitsi täyttä hintaa maksaa. Ensi julkaisussa tilanne saattaa olla vielä pahempi jos EA arvelee asiakkaiden tottuvan tuohon keskeneräisyyteen :D

Sama homma myös itsellä, jotakin 800h tuli lasiin BF4:stä ja kovasti tekisi mieli pelata tätäkin.. vaan eipä oikein innosta pistää aikaa ja rahaa ennenkuin saavat kötöstyksensä oikeasti myyntikuntoon. Nelosen kanssa sen virheen tein... never again.
 
Joo vähän rasittaa tuo ikonien puuttuminen omien päältä. Varsinkin ku uniformut vaihtuu mapista toiseen ja tuntuvat kaikki olevan vähemmän ja enemmän harmaita, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Hirveesti saa todistaa kuolemia omien puolelta.

Fragi logi olis kans plussaa.

Kyllähän mä ymmärrän noi tietyssä mielessä, mut sit vois olla erikseen HC+ moodi.
 
Jos tänään saisi pelattua. Vielä 9h jäljellä ja 4 päivää aikaa. Ei varmaan kauheasti kannata tuhrata aikaa yksinpeliin? En ole vielä mp:tä joutanut kokeilemaan.
 
Jos tänään saisi pelattua. Vielä 9h jäljellä ja 4 päivää aikaa. Ei varmaan kauheasti kannata tuhrata aikaa yksinpeliin? En ole vielä mp:tä joutanut kokeilemaan.
itse ainakin kampanjan ekoista tehtävistä tykkäsin. Alku Varsinki oli upea. Ei ole tullu jatkettua kylläkään ku aina tulee vain otettua pari mp-matsia ku kerkeää
 
Hardcore ("DICEn official") on tällä kerralla entistä "hardcorempi" ja aiempaa "teatraalisempi". Ennenhän tosiaan taisi olla kaikki mitä sanoit, ikonit näkyivät, kaikki pistesaavutukset (tapot, parantamiset, ammon jakamiset jne) näytettiin ruudulla normaaliin tapaan ja kill log löytyi. Olisi kiva nähdä kenet tappoi ja koska saa pisteitä objectiveista, parantamisesta, henkiin herättämisestä ja panosten jakamisesta mutta muuten itse ainakin pidin tuosta HC:sta. Damage tosin välillä hieman korkean tuntuinen, ymmärrän miksi DICE harkitsi yhdessä vaiheessa sitä 140% damagea 200% sijaan. Melkein toivon että olisivat päätyneet siihen.
Dice tietää ettei oikeassakaan sodassa näe kill logia, ikoneita ja pisteitä lippuja kaapatessa :bored:

Huvittaa kyllä nuo vaihtoehdot bullet damagen suhteen. Olisiko Dicellä ajateltu että tuo 140% bullet damage vastaa sitä tilannetta kun nelosen HC:ssa helaa on ollut 60 pistettä sadan sijaan... Onhan siinäkin 40% ero :facepalm: En ole kuullut kenenkään hardcorettajan toivovan että tappamista olisi pitänyt vielä nelosesta helpottaa. Pelkän bullet damagen nosto sinällään olisi ollut tervetullut muutos Hardcoreen, mutta noista vaihtoehdoista voisi ottaa keskiarvon (170%) niin oltaisiin lähempänä sitä time-to-killiä (~167%) mitä nelosen HC:ssä oli. Noissa molemmissa Dicen vaihtoehdoissa tarvitaan yksi standardiosuma vähemmän tai enemmän.
 
Operationi Kaiserschlacht meni äsken heittämällä läpi. Tokan mapin vipalla sectorilla tuli vasta eka häviö ja seuraavalla yrityksellä seki heittämällä, kun saatiin juna. Ekaa kertaa myös näin, että puollustava tiimiki voi saada sen junan. Yllättävä paljo vaikuttaa kai tuo tikettien nosto 150 -> 200 ja sectorin valtaus taitaa antaa enemmä takaisin.... saa nähä mihin suuntaan seuraavaksi fixataan. HC operationit ottaisisin mielellään, mutta ainakin nykyisiä HC sääntöjä saisi vielä rukata ja kiikaritähtäimelliset aseet pois....
 
Onko muilla tullut ongelmaa että "BF1 lakkasi toimimasta" heti kun lataa menun. Tuli tän viimeisen päivityksen jälkeen
Laitoin DX12 pois niin ei ole tullut. Uusin AMD ajuri myös laitettu.
 
Onko muilla tullut ongelmaa että "BF1 lakkasi toimimasta" heti kun lataa menun. Tuli tän viimeisen päivityksen jälkeen
Laitoin DX12 pois niin ei ole tullut. Uusin AMD ajuri myös laitettu.
On, jos Afterburner on käynnissä taustalla. Ilman sitä toimii myös dx12.
 
Kumpaa tässä sitten pitäisi uskoa?




BF1 ultralla noin tunti ja ainakin DX12 vs DX11 prossun käyttöaste ei hakkaa tapissa.

Joka tapauksessa kaukana ollaan BF4 suorituskyvyssä.
 
Hetki tuli tuota HC:tä kokeiltua tuossa Fortress kentässä. Pelkästään jalkaväkenä yhden erän pelasin ja tällä kokemuksella voisi sanoa että on huomattavasti tavallista moodia parempi, rauhoittaa menoa aika paljon. Harmittavasti enää en osaa supportilla enää pelata kun noissa aseissa tuo käsittämätön suunnittelu että ekat kudit menee mihin sattuu eikä damage silti samalla tasolla kuin muissa aseissa. Ennen kun tuo pelkästää valojuovia ampuva vehje rupeaa osumaan niin ollaan kuoltuna oltu jo pitkään, jos ei sitten pääse tuelta ampumaan paikaltaan. Medikkinä edelleen melko turhauttavaa, melkein ehdin yhden reviven tekemään ennen kuin skippasi. Snipereita aika paljon mutta sama juttu oli jo bf3/4 hc jos ei ollut rajotettu.

Ihan hyvin ainakin tuossa kentässä erottu ruskea ja vaaleapukuiset toisistaan. Tosin ruskea asu sulautuu maastoon paljon paremmin. Hyvää oli myös ettei ainakaan damage pisteitä näytetä, supportillahan voi haravoida alueita tehokkaasti viskelemällä loputtomasti kranuja ja katsomalla ottaako joku jossain vahinkoa.
 
Löytyy vielä EA Accessin kokeilujaksoa jäljellä, mutta Battlefield 1 kaatuu työpöydälle latausruudusta. Vielä pari viikkoa sitten toimi hyvin. Muilla vikaa?

Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
 
Löytyy vielä EA Accessin kokeilujaksoa jäljellä, mutta Battlefield 1 kaatuu työpöydälle latausruudusta. Vielä pari viikkoa sitten toimi hyvin. Muilla vikaa?

Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

Näytönohjaimen ajurit päivitetty ?

Lopetus ei toimi vaan jää jumiin lataamaan. Pitää aina sammuttaa hallintapaneelin kautta jotta lakkaa.
 
Näytönohjaimen ajurit päivitetty ?

Lopetus ei toimi vaan jää jumiin lataamaan. Pitää aina sammuttaa hallintapaneelin kautta jotta lakkaa.
Uusimmat ajurit löytyy. Näyttäisi olevan juuri EA Access kokeilijoilla samoja ongelmia. Perus EA:ta. Vaikuttaa siltä, että en tule ostamaan, ihan EA:n vammatusten takia.
http://answers.ea.com/t5/Technical-...op-in-multiplayer-loading-screen/td-p/5698479

E: Peli asennettu uudelleen -> ei toimi
Testattu toisella koneella -> ei toimi
Uninstall battlefield 1 ja origin + EA boikottiin -> toimii
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän tuo HC maistuu, mutta kyllä sen ison mapin voisi lisätä M kirjaimen taakse. Minimappia ei tietenkään. Nyt menee osa gadgeteista esim flaret ihan hukkaan, naatinheittimet ja isot tykit on oikeasti pirun hankalia kun pitää lippujen mukaan arvioida matka. Ompa ainaki hardcorea :tup:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 176
Viestejä
4 488 685
Jäsenet
74 164
Uusin jäsen
wesseli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom