Battlefield 1

Behemotheja on ainakin pirun vaikea käyttää, kun junalla ja laivalla on tosiaan todella vaikea tähdätä ja ilmalaivastakin on melko vaikea erottaa omat ja viholliset. Ei sinänsä niinkään itseäni haittaa mutta tuntuvat hieman turhilta ja tyhmiltä kapistuksilta HC:lla jotka lähinnä tuurilla pistävät omaa ja vihulaista kumoon. Lisäksi tuntuvat HC:ssa jopa yllättävän heikoilta, kun perusinffiaseet ovat tuplatehoiset.

M:stä tulevan täysmapin saisi kyllä lisätä ja mielellään kyllä killfeedinkin omista tapoista. Miksei voi näyttää kenet tappoi kun kuitenkin se tappoääni paljastaa, että onnistuit nappaamaan vihollisen. Ennemmin ottaisin killfeedin pienellä viiveellä kuin tuon heti tulevan tappoäänen, joka helpottaa esim. reconeilla tapon varmistamista. Lisäksi ilman killfeediä on aika tuskallista tietää tappoiko oman, kunnes tulee vastaan se jantteri joka vetää itkupotkuraivarin kun omat tappaa 24/7.
 
Kyllähän tuo HC maistuu, mutta kyllä sen ison mapin voisi lisätä M kirjaimen taakse. Minimappia ei tietenkään. Nyt menee osa gadgeteista esim flaret ihan hukkaan, naatinheittimet ja isot tykit on oikeasti pirun hankalia kun pitää lippujen mukaan arvioida matka. Ompa ainaki hardcorea :tup:
Jaa että karttaakaan ei saa enää näkyviin? Onpa typerää. Miten tuollaista voi edes pelata :D
 
Juu yllättävän vähän loppujen lopuksi omasta mielestäni Behemothit kääntäneet peliä, ihan perusversiossakin...tai liian usein se ohjaaja ei oikein hallitse hommaa ja valtaa lippuja.
Välillä kummastelen Behemothin ilmestymislogiikkaa, eilenkin vastapuoli sai sen 900-800 tilanteessa, joka mielestäni ei ole kovin iso ero. Sain aluksi sen kuvan että se
ilmestyy isoissa tasoeroissa. Tai ehkä tuossa 900-800 tilanteessa "automatiikka" päättää toisinaan vielä mahdollisuuden kääntää sitten tosiaan peli.

Tuntuu vain turhalta tuossa vaiheessa.
 
Löytyy vielä EA Accessin kokeilujaksoa jäljellä, mutta Battlefield 1 kaatuu työpöydälle latausruudusta. Vielä pari viikkoa sitten toimi hyvin. Muilla vikaa?

Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

En tiedä liittyykö sinuun mutta itselläni vanhempi Rivatunerin versio afterburnerin kanssa kaataa pelin, kun sen koittaa käynnistää DX12- tilassa. DX11 tila toimii.
Sain juuri äskettäin vinkkiä että uusin Rivatuner toimii DX12 kanssa, ja korjaa tuon.
 
En tiedä liittyykö sinuun mutta itselläni vanhempi Rivatunerin versio afterburnerin kanssa kaataa pelin, kun sen koittaa käynnistää DX12- tilassa. DX11 tila toimii.
Sain juuri äskettäin vinkkiä että uusin Rivatuner toimii DX12 kanssa, ja korjaa tuon.
Oon ymmärtänyt että tuo Access ongelma on ihan oma juttunsa tällä hetkellä.

Joo uusin Rivatuner tukee BF1 DX12: http://www.guru3d.com/files-details/rtss-rivatuner-statistics-server-download.html

Added compatibility profile for Battlefield 1 Fall Update to address application hang/crash on startup issues in DX12 mode with On-Screen Display enabled​
 
Pelihän on ihan hyvässä kunnossa verrattuna nelosen ja kolmosen alkuvaiheille, mutta servujen puolesta epäonnistuivat kyllä pahasti.
 
Viimeksi muokattu:
Porukka tuntuu hyvin usein oneshottaavan meikäläistä MG15:lla. Onko se oikeasti niin hyvä vai onko huijareita liikkeellä? :D
 
Porukka tuntuu hyvin usein oneshottaavan meikäläistä MG15:lla. Onko se oikeasti niin hyvä vai onko huijareita liikkeellä? :D

Ei se mikään sniperi ole. yleensä sua vaan ampuu 10 tyyppiä yhtä aikaa joten voi vaikuttaa että kuolee heti .
 
Porukka tuntuu hyvin usein oneshottaavan meikäläistä MG15:lla. Onko se oikeasti niin hyvä vai onko huijareita liikkeellä? :D

Eipä tuo nyt niin hyvä mielestäni ole. Välillä kummastuttaa kuinka tuolla suppressive versiolla bipodinkin kanssa potkii silloin tällöin kuin mikäkin ja äijän kumoon saaminen vaatii oikeasti sen ~6 osumaa mikä on hiemankaan pidemmällä etäisyydellä tuon kanssa yllättävän haastavaa. Kuten monilla muillakin LMG:llä. Edelleen olisin sitä mieltä, että nuo kaipaisivat pientä damagebuffia kun parhaimmillaankin tekevät lähellä 23 damagea ja etäältä osa noista jopa vain 15. Esim. tuo Lewis gun vaatii etäältä 4 osumaa päähän tappaakseen ja 7 vartaloon.

Hieman kyllä kaipaisin muutenkin korkeampaa damagemallia koko softcoreen, mielestäni BC2 Vietnam oli oikein hyvä osumamalliltaan. Siinähän aseet taisivat tehdä aika poikkeuksellisen paljon damagea. Toki osa ei sitten pitänyt. HC:n 200% on ehkä hieman jo liikaa, pakko sanoa että näin jälkikäteen se DICE:n HC:lle suunnittelema 140% kuulostaisi oikein houkuttelevalta (vaikka sellaisenaan tekisi reconeista juuri 1 osuman tappajia vaikka osa muista aseista vaatisi vielä 4 osumaa mikä ei olisi taas hyvä).
 
Viimeksi muokattu:

Tästä oli jossain vielä äänellinen versio joka paransi entisestään. Olisko ollut joku Pirates of the Caribbean tms. tunnari. :D
E: Olisko ollut

Välillä tulee kyllä hauskoja hetkiä tässä vastaan, joko omassa pelissä tai muiden videoissa. Etenkin noiden ajoneuvojen kera. Harvemmin tulee vastaavia muissa peleissä joka tuo sen omanlaisensa suolan tähän sarjaan.
 
Eihän tässä mitään, mutta peli kaatuilee kokoajan satunnaisesti, enkä enää keksi mikä voisi auttaa siihen... Peli siis kaatuilee kun pelaa n. 15-30 min. Kun kaatuminen ilmaantuu, niin pelin kuva jäätyy n. 2s ajaksi (äänet jatkavat toimintaa normaalisti) ja sitten tulee se perinteinen "application has stopped working", johon voi painaa vain close. Näytönohjaimen kellot on kokeiltu ottaa myös pois eikä mitään rivatunereita ole taustallakaan päällä. Windows on päivittynyt anniversaryyn tuossa viikko takaperin eikä ole muualla mitään ongelmaa epävakauksien kanssa ikinä, niin että mitä helvettiä? NDDU:lla on myös puhtaat ajurit vedetty eikä sekään ole auttanut yhtään mitään. :(


Event Viewer nyt aina vaan pukkaa tämmöistä:

Faulting application name: bf1.exe, version: 1.0.10.265, time stamp: 0x58221fee
Faulting module name: bf1.exe, version: 1.0.10.265, time stamp: 0x58221fee
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x0000000003fbac53
Faulting process id: 0x1d6c
Faulting application start time: 0x01d24705c12bb3b5
Faulting application path: D:\Games\Origin\Battlefield 1\bf1.exe
Faulting module path: D:\Games\Origin\Battlefield 1\bf1.exe
Report Id: 79a3861e-64bc-417a-910b-34d9badaec8a
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:
 
Itsellä peli on tällä hetkellä pelikelvoton. sli:tä käytettäessä osa tekstuureista välkkyy häiritsevän paljon. Tietty yhdellä ohjaimella voisi pelata, mutta sekään ei innosta kun asetuksia joutuisi karsimaan roimasti. Ilmeisesti ongelma on Nvidian ajureissa ja puutteellisessa sli tuessa.
 
Tää peli kiepsahti aika äkkiä kyllä Mortarcombatista Sniperfieldiksi. Joku optiikka limit vois olla jopa sniper limittiä parempi tuossa HC:ssä?
 
Toisaalta kyllä myös rautatähtäimellä naputtelee aika kaukaa jengiä etenkin jos pitempään sitä tuntumaa hakee tietylle aseelle.
 
Snipereitä on aivan liikaa tietyissä kartoissa, se tunne kun olet intensiivisessä taistelussa ja menet kiven taakse hengähtämään että saat vähän helaa takas niin viisi sniperiä rupee ampumaan sua jostain kukkulan päältä.
 
Tuli hommatua tämä. Ikinä en ole ennen pelannut mitään pum pum peliä, simulaattoreita kyllä vuosia ja vuosia. Onko tässä joku harjoituskenttä? Tuntuu tuo elinikä ja osumatarkkuus olevan vähän huonoa.
 
Tuli hommatua tämä. Ikinä en ole ennen pelannut mitään pum pum peliä, simulaattoreita kyllä vuosia ja vuosia. Onko tässä joku harjoituskenttä? Tuntuu tuo elinikä ja osumatarkkuus olevan vähän huonoa.

Pelaa yksinpeli eka? :)
 
Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected.

Kiva peli varmasti, jos pääsis pelaamaan.
 
CMqCyAi.gif



:kahvi:
 
Itsellä peli on tällä hetkellä pelikelvoton. sli:tä käytettäessä osa tekstuureista välkkyy häiritsevän paljon. Tietty yhdellä ohjaimella voisi pelata, mutta sekään ei innosta kun asetuksia joutuisi karsimaan roimasti. Ilmeisesti ongelma on Nvidian ajureissa ja puutteellisessa sli tuessa.

Ei ole ajuri ongelma. Viimeisin patchi tuhosi multiGPU tuen. Koskee myös Crossfireä.

https://forums.battlefield.com/en-u...-flickering-blinking-updates-in-op-slimatters

Kun disabloin SLI:n niin tämä peli jostain syystä käyttää secondary korttia pelin pyörittämiseen toisin kuin mikään muu peli. Varmaan kusivat device callit näytönohjaimelle viimeisessä patchissä. Korjaus on kuulemma tiggrin mukaan olemassa mutta tulee vasta seuraavassa patchissä joulukuussa.
 
Ei ole ajuri ongelma. Viimeisin patchi tuhosi multiGPU tuen. Koskee myös Crossfireä.

https://forums.battlefield.com/en-u...-flickering-blinking-updates-in-op-slimatters

Kun disabloin SLI:n niin tämä peli jostain syystä käyttää secondary korttia pelin pyörittämiseen toisin kuin mikään muu peli. Varmaan kusivat device callit näytönohjaimelle viimeisessä patchissä. Korjaus on kuulemma tiggrin mukaan olemassa mutta tulee vasta seuraavassa patchissä joulukuussa.
On ne EA:n ja Dicen pojat aika velikultia. Ehtiiköhän siihen mennessä jo 70% julkaisuvaiheen pc-pelaajamääristä kaikota muihin peleihin? Nyt vasta reilut 60% on näin tehnyt.
 
Onkohan näkö lähdössä vai mikä vaivaa. Tuntuu että paikallaan seisovaa vihollista ei huomaa ollenkaan, näkee vaan damage indicatorista että kutia tulee kohti mutta ei mitään hajua mistä. Kuoleman jälkeen kun se vihulainen ympyröidään punaisella niin huomaa että sehän seisoi 5 metrin päässä suoraan edessä...
 
Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected, Server Disconnected.

Kiva peli varmasti, jos pääsis pelaamaan.

Siis miten tätä pelii pääsee pelaamaan? 49 kertaa 50 tulee toi. Kuitenkin sitten kun kerran vahingossa pääsee servulle pystyy jatkamaan sitä peliä aina seuraavaan mappiin. Sit jos kerran menee main menuun ja koittaa uudestaan jotain toista pelimuotoa, ni sit eipä enää pääsekkään.

Sillon myös pääsee pelaamaan jos on tiimissä kaverin kanssa ja sit joinaa sen peliin missä se on jo. Yksin ei pääse millään.

Oon kokeillu myös disabloida palomuurin ja silti tulee sama.

edit: joo'o. Lähemmäs sataan peliin koittanu yhdistää ja yhen pelin pelasin.
 
Viimeksi muokattu:
Onkohan näkö lähdössä vai mikä vaivaa. Tuntuu että paikallaan seisovaa vihollista ei huomaa ollenkaan, näkee vaan damage indicatorista että kutia tulee kohti mutta ei mitään hajua mistä. Kuoleman jälkeen kun se vihulainen ympyröidään punaisella niin huomaa että sehän seisoi 5 metrin päässä suoraan edessä...

Mulla värisokeus, niin joka toinen kuolema menee noin vaikka kaveri antaa selvän suunnan missä vihu on.
 
Tulipas testattua prosessorin käyttöastetta 64 serverillä, 6700K @ 4.8GHz kovassa käytössä.

bf1_64_cpu.png
 
Viimeksi muokattu:
Mulla värisokeus, niin joka toinen kuolema menee noin vaikka kaveri antaa selvän suunnan missä vihu on.
Jotenkin vaan outoa kun ei ole muissa peleissä ollut vastaavaa ongelmaa: esim BF4:ssä huomaan vihut kyllä ihan normaalisti. Kaippa noi uniformut sitten sulautuu niin hyvin taustaan. Koitin pelata ilman TAA:takin kun tuntui että siinä olisi vähän tuommoista blur efektiä, mutta ei se kyllä auttanut asiaa yhtään.
 
Onkohan näkö lähdössä vai mikä vaivaa. Tuntuu että paikallaan seisovaa vihollista ei huomaa ollenkaan, näkee vaan damage indicatorista että kutia tulee kohti mutta ei mitään hajua mistä. Kuoleman jälkeen kun se vihulainen ympyröidään punaisella niin huomaa että sehän seisoi 5 metrin päässä suoraan edessä...

Jotenkin vaan outoa kun ei ole muissa peleissä ollut vastaavaa ongelmaa: esim BF4:ssä huomaan vihut kyllä ihan normaalisti. Kaippa noi uniformut sitten sulautuu niin hyvin taustaan. Koitin pelata ilman TAA:takin kun tuntui että siinä olisi vähän tuommoista blur efektiä, mutta ei se kyllä auttanut asiaa yhtään.

Tulin nyt siihen tulokseen että täytyy tosiaan olla joku uniformun väri ja tausta yhdistelmä mikä tuon itselläni tekee. Aikaisemmin olen aina Suez mapissa päätynyt Ottomaanien puolelle, nyt pelasin ekaa kertaa vastustajan puolella eikä ollu mitään ongelmaa havaita niitä Ottomaanien vaaleita uniformuja...
 
Uusimmat ajurit löytyy. Näyttäisi olevan juuri EA Access kokeilijoilla samoja ongelmia. Perus EA:ta. Vaikuttaa siltä, että en tule ostamaan, ihan EA:n vammatusten takia.
http://answers.ea.com/t5/Technical-...op-in-multiplayer-loading-screen/td-p/5698479

E: Peli asennettu uudelleen -> ei toimi
Testattu toisella koneella -> ei toimi
Uninstall battlefield 1 ja origin + EA boikottiin -> toimii

Itsellä sama ongelma. Access kokeilussa. Kun rupeaa kentää lataamaan nii peli sammuu. Tähän ei varmaan ratkaisua löydy?
 
Tuli lopulta tilattua uudet muistit 3770K:n kaveriksi, ei nimittäin jotkut aataminaikaiset 40e maksaneet 1333 muistit @ 1600 löysillä cas 10 latensseilla enää taida olla se paras vaihtoehto nykypäivän peleissä kuten BF1. Muistan kun BF4:ssä saatiin jo eroa 2400 muisteilla kovasti vs 1600 muisteihin minimum fps:än puolelta, ja ero saattoi olla jopa 10-15. Nyt tuli otettua 16gb kitti gskilliä 2133@ cas9, satasen se nyt kustansi mutta aivan sama näin jouluksi, eipähän tarvitse heti miettiä mihinkään 6xxx sarjaan päivittämistä. Jospa se hiukan parantaisi fpsää, kun prossun ollessa 4,5GHz on aika pitkälti täysi rasitus kokoajan. :)

Onko muilla ollut muuten ongelmaa nvidian korteilla juurikin DX11 tilassa? DX12 ei kaadu koskaan, mutta 11 on kaatuillut viimeistään 30min-1,5h pelailun sisällä.
 
Tuo ea accesin kokeilu ollut nyt pari viikkoa rikki, singleplayer toimii mutta multiplayer serverille joinatessa heittää työpöydälle. Odotellaan korjausta.
 
Tuli lopulta tilattua uudet muistit 3770K:n kaveriksi, ei nimittäin jotkut aataminaikaiset 40e maksaneet 1333 muistit @ 1600 löysillä cas 10 latensseilla enää taida olla se paras vaihtoehto nykypäivän peleissä kuten BF1. Muistan kun BF4:ssä saatiin jo eroa 2400 muisteilla kovasti vs 1600 muisteihin minimum fps:än puolelta, ja ero saattoi olla jopa 10-15. Nyt tuli otettua 16gb kitti gskilliä 2133@ cas9, satasen se nyt kustansi mutta aivan sama näin jouluksi, eipähän tarvitse heti miettiä mihinkään 6xxx sarjaan päivittämistä. Jospa se hiukan parantaisi fpsää, kun prossun ollessa 4,5GHz on aika pitkälti täysi rasitus kokoajan. :)

Onko muilla ollut muuten ongelmaa nvidian korteilla juurikin DX11 tilassa? DX12 ei kaadu koskaan, mutta 11 on kaatuillut viimeistään 30min-1,5h pelailun sisällä.

Laitappa tänne sitten viestiä kunhan olet testaillut nuita uusia muisteja bäfän kanssa. Nouseeko fps ja muuttuuko pelaaminen muutenkin sujuvammaksi !?
 
Ostettu peli toimii normaalisti. Ongelmat ainoastaan ea accesin kymmenen tunnin kokeilussa.
 
Onko noissa operationssin lopussa tulevissa attack / defence rating luvuissa joku logiikka miten ne lasketaan? Nyt ne tuntuu menevän ihan miten sattuu. Tai sit en vaan ymmärrä mitä ne yrittää kertoa.
 
  • Tykkää
Reactions: UGo
Onko noissa operationssin lopussa tulevissa attack / defence rating luvuissa joku logiikka miten ne lasketaan? Nyt ne tuntuu menevän ihan miten sattuu. Tai sit en vaan ymmärrä mitä ne yrittää kertoa.

Luulisi, että ne perustuu noihin yksittäisten sektoreiden attack/defence ribboneihin (sitä onnistunutta hyökkäystä tai menetettyä sektoriahan seuraa ne 1-3/3 ribbonia suorituksen mukaan) ja sitten sillä voittaako/häviääkö kokonaisuuden on varmaankin joku vaikutuksensa. Välillä pakko myöntää, että itsekin kujalla noista lukujen laskuista eivätkä oikein käy järkeen. En myöskään ymmärrä sitä, miksi CQ:ssa voittaja saa aina 1.25x kertoimen jos vihollisella ei ole Behemothia ja 1.5x kertoimen jos vihut edes saavat sen Behemothin vaikkapa vain viimeisen 50ticketin ajaksi. Sillä kun ei ole merkitystä tuhotaanko se Behemoth vai ei...
 
Behemot ei saavu ennen kun on saavutettu tietty ero tickettien määrässä.
Juuri nyt en muista paljonko oli.
Eli 1,5 kun on voitettu reilulla kaulalla tai kiritty ohi kovalla suorituksella.
 
Onhan tämä valitettava pettymys ollut siihen nähden, että kuitenkin piti lähemmäksi 60€ köyhtyä, mutta minkäs teet pelattava on silti kun on mennyt ostamaankin.

Tuo Model-10 joutaisi kyllä hevonhuithelposti heinäpellolle tästä pelistä. Ihan uskomatonta miten voi haulikko olla niin ultimaattisen tarkka ja tehokas.
 
Onhan tämä valitettava pettymys ollut siihen nähden, että kuitenkin piti lähemmäksi 60€ köyhtyä, mutta minkäs teet pelattava on silti kun on mennyt ostamaankin.

Tuo Model-10 joutaisi kyllä hevonhuithelposti heinäpellolle tästä pelistä. Ihan uskomatonta miten voi haulikko olla niin ultimaattisen tarkka ja tehokas.
Jos peli on ostettu Originista, niin siitä vain palautusta kyselemään chatin kautta. EA tiedostaa miten keskeneräistä paskaa ovat julkaisseet ja ainakin alkuun noita refundeja sai ihan helpolla. Taitaa kieliä vähän siitä ettei peliä aiota ihan heti laittaakaan kuntoon.
 
Onhan tämä valitettava pettymys ollut siihen nähden, että kuitenkin piti lähemmäksi 60€ köyhtyä, mutta minkäs teet pelattava on silti kun on mennyt ostamaankin.

Tuo Model-10 joutaisi kyllä hevonhuithelposti heinäpellolle tästä pelistä. Ihan uskomatonta miten voi haulikko olla niin ultimaattisen tarkka ja tehokas.

Mikäs estää sua sillä pelaamasta? Kyllä se on mullakin tuossa avattuna mutta en mä sitä käytä vaikka kaikki haukkuu niin hyväksi, smg paljon parempi toki vaatii tarkkuutta.

Eniten mua vituttaa tässä pelissä sniperit, eilen oli taas oikein loisto esimerkki, vastustajalla 15 sniperiä tiimissä, meidän squad oli alusta loppuun asti 1-5 sijoituksilla, viisi omaa tiimiläistä ei edes pelannut peliä vaan olivat nolla pisteillä ja hävittiin 1000-300.:cigar: Ai niin, hetken oli pari lippua hallinassa, mutta loppussa ei yhtään.

Kun joskus porukka ei ymmärrä sitä että vaikka sä tapat sata ukkoa niin voittoa ei tule siltikään, vaan lippuja valtaamalla ainakin conquest ja operations muodossa se voitto tulee.

40€ maksoin ja nyt pelimittarissa 50h ja kyllä mä tykkään vaikka olen tälläinen ei FPS pelien ystävä niin pari tuntia illassa jaksaa helposti.
 
Onko tässä NVIDIA:n uusissa ajureissa joitan häikkää Battlefieldin osalta? Taloon tuli GTX 1070 joka korvasi GTX 960:n. Samat asetukset, mutta FPS on 10-15 huonompi tismalleen samoilla asetuksilla. Ennen jaksoi pyörittää FullHD 60fps medium asetuksilla, mutta nyt fps pyörii siellä 40-50 tietämillä. Käytössä uusimmat ajurit ja kokeiltu DX11/DX12.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 201
Viestejä
4 489 439
Jäsenet
74 169
Uusin jäsen
tater

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom