Ajattelin noiden steel watchin tuhoilujen jälkeen käydä tekemässä lohikäärmeen pieksemistehtävän, no linnaan ei voi enää fast-travellaa -> feather fall potionilla hyppään sinne kalliolle jossa salareitti vankilaan -> tapa pari vartijaa -> 3 sähkönuolta jolla pitää aktivoida se vitun salaovi mikä menee umpeen lyhyen aikaikkunan sisällä -> pitäisi kuitenkin varmaan lepäilläkin välissä yms. Kauhea saatanan ähky koska tarvitsen lightining res. potioneita, niitä pitäisi metsästää joka vitun kaupasta samoin kuin dragon slayer nuolia, sitten jos menee ihan edestakaisin kikkailuksi tarvitsisin lisää featherfall potinoneita/Scrolleja kuten myös lisää sähkönuolia jotta pääsen taas salaportista. Aivan helvetin kova ähky päällä! Enkä mielellään ala käyttämään Galen arvokkaita spell slotteja pelkästään bossin luo matkustukseen.
Sitten päätin luopua tästä ja lähteä tappamaan Gortashia, keksin hauskan tavan hiipiä roguen inv.potionin ja misty stepin kera suoraan Gorthasin taakse, hauska idea eikö? Noh on se niin kauan kun mietit että sulla on loppu party siellä linnan sillalla odottamassa ja tietenkään ei ole niitä potioneita missään

Enkä haluaisi enää yhden yhtä saatanan kauppakierrosta tehdä joka kuluttaa pahimillaan liikaa aikaa elämästäni. Puhumattakaan että jaksaisi enää yhtään kikkailla ja tahkota noita vihollislaumoja läpi, kun ei yhtään vittu jaksa keskittyä enää, niin nuo level 8 ja 9 paskatkin voi tappaa helposti koko lvl 12 partyn (miten voi vittu muuten joku lvl 1 lepakkokin tehdä 8 damagea johonkin puolijumalaan joka ei muuten itse välillä edes osu vastaavaan pohjasyöjään (??)

.
Tai voisinhan mä mennä teurastamaan vihdoin sen Orinin, mutta pelkkä ajatus että joutuu tahkoamaan niitä näkymättömiä salamurhaajia vastaan on yhtä houkutteleva kun oman käden irti sahaaminen (voi helvetti olin eilen aivan loppu jo siellä pankkiholvissa kun se taistelu vaan jatkui jatkumistaan ja joka vuoro kesti vuoden verran).