Olen nyt tätä pelannut sen verran että voin antaa review... En ole pelannut ihan läpi vielä mutta olen kokeillut sitä sun tätä.
HUOM Tämä on ALPHA kokemus... Gaming laptop kaatuilee niin paljon pelin kanssa että annetaan olla varsinkin jos on maximi grafiikat FULL HD.
Tällä koneella olen pelannut FULL HD (näyttöni native resolution on max FULL HD)
kaikki grafiikat maksimi ja peli on riitävän vakaa esim kerran jouduin latamaan kun hahmo juttui kiinni maastoon.
CPU: AMD Ryzen 5 2600X Processor in TURBO mode 4.2 Ghz
Socket-AM4, 6-Cores, 12-Threads
Motherboard: MSI X470 GAMING PLUS, Socket-AM4 Motherboard, ATX, X470, DDR4, 3xPCIe-x16,
CFX, 2x M.2, USB 3.1, Mystic Light RGB
GPU: Nvidia 1700 Titanium 8GB DDR5
RAM: 16 GB to be more exact:
G.Skill Ripjaws V DDR4 16GB KIT 3200Mhz
2x8GB, PC25600/3200Mhz, 16GVBK, CL 16
Power: Seasonic Focus+ 650W 80+ GOLD PSU ATX 12V, 80 Plus Gold, Modular
SSD: Samsung 860 EVO 500 GB, 2,5
HDD:Separately have none SSD hardrives one of them new:
Seagate Barracuda 2TB 3.5'' HDD
Vielä se Domain minkä haluan luoda ei ole lisätty niin tein Wood Elf Cleric Light Domain:
Kokemus desktopissa:
+ Riittävän vakaa maksimi grafiikat FULL HD.
+ Riittävän hyvät grafiiikat.
+ Dungeons Dragons 5 vaati hieman sopeutumista ja en pidä että Cleric on nerfed to KINGDOM Come verrattuna esim. DD 3.5 mutta kai toimii jos osaa pelata.
+ Musiikki ja äänet hyvät.
+ Olen horror fani tämä kuva otettu minun laptopin kanssa ennen kun luovutin että peli kaatuilee sillä (valo johtuu että heitin Light spellin kun on pimeä paika en ole innostunut kantamaan soihtua)
+ Challenging! Vaikka vaikeustaso on nyt Normal ja sitä ei voi vaihtaa
niin mietin toki että ehkä yksi vaikeustaso yli Normal saisi minulle jo sen extreeme challenging tunnelman...
+ Peli tukee cooperative multiplayer ja yksinpeliä ja molemmat toimii.
Neutral: Pelissä ei ole PvP.
Neutral: Kuten sanoin Cleric on nerfed niin jos ei ole LIFE domain niin healing on hieman tehotonta... tämä korjantuu syömällä ruokaa pelissä. Voi jopa kesken taistelua syödä leipä mikä ei ole realistista mutta olkoon näin. Toki jos on riittävän high level healing spell niin jos puhutaan fast healing se voittaa ruoka syömisen. Tämän lisäksi voi hankkia healing potions.
Neutraali. Camera mode se vaatii hieman learning curve ja tottumista. On vaihtoehtona myös ottaa O tactical mode erikseen taisteluissa ja joskus otan niin tilapäisesti mutta näyttää paremalta ilman sitä.
Neutraali: Turn based combat, mutta sopii minulle.
Neutraali. Ympäristöä voi käyttää hyödyksi taisteluissa.
Neutraali: Pelistä puuttuu vielä joitakin classes ja esim Cleric Domainit Players Handbook pitäisi vielä lisätä.
Negaativiset asiat:
- Joskus immersio peliin voisi olla parempi. Menet rannalle niin törmäät esim näkymättömään muurin et voi edes varpaalla mennä merelle. Puhumattakaan ei ole sää tai vuorokausi tehosteita.
- GOG.com ja Larian studios yhteistyö on parantamisen varaa. Juuri nyt kaikki GOG.com pelaajat pelaa hieman vanhalla versiolla pelistä ei kaikista uusin versio.
Tämä kai korjantuu jossain vaiheessa.
- Gog Galaxy en ole innostunut siitä. Se käynnistyy automattisesti jos käynnistää pelin.
Haa my dream woman tehty pelin grafiikan kanssa:
Kasvot my dream woman pelin grafiikka (selitys Wood Elf half elf hänellä on make ja tatuointia:
Arvosanan mitä annan tähän mennessä? Noh 8/10, mutta parantamisen varaa on vielä ja tämä on niin aikainen vaihe ALPHA Early Access.
Koetin väittää spoilereita ja jos näytän yhden screenshotin Horror paikasta olkoon näin en kerro missä se Horror paikka on tai mitä mahdollisia vaaroja. En ole kokeillut multiplayer. Veljeni sanoi että on halukas pelamaan minun kanssa, mutta ei halua ostaa sitä 60 eurolla.
Jotkut pelaajat ovat valittaneet lian challenging (vaikeustasoa ei voi vaihtaa ALPHA se on Normal).... minä olen pelannut Pen and Paper Dungeons Dragons ja ei ole minusta way to challenging. Sanoin jopa että kiinnostaa pelata yksi vaikeustaso yli Normal sitten kun se julkaistaan.