Baldur's Gate 3

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 3664
  • Aloitettu Aloitettu
Jaa eli kohtapuoliin varmaan saadaan taas jotain "uliuliuli ei tuo oo mikään BG3 vaan Divinity uliuliuli" kommentteja.
Ajattelit varmuuden vuoksi provosoida että voi sitten hyvällä omalla tunnolla valittaa? Tämmöiset viestit on huonompia kuin turhia.
 
Olihan nuo gameplay videotkin nähtävillä yli viikko sitten jo youtubessa. Ihmettelin ettei kukaan ollut täällä kommentoinut... olin kuvitellu et ois menny tunteisiin osalla.

Edit. Kävinpä vilkaisemassa videoita miltä Divinity 2 näyttää kun en ole itse koskaan pelannut. Oli hämmentävän samanlainen peli. Eroa vain tarina ja muut Forgotten Realms maailman jutut.
 
Viimeksi muokattu:
Uusi BG 3 gameplay teaser trailer:


Julkasu myös lähestyy. Joidenkin huhujen mukaan jopa parin kuukauden sisään, mutta viimeistään tämän vuoden puolella.
 
Eiköhän täm nyt kuitenkin hankintaan mene. Vieläkin oon sitä mieltä, että mieluummin ei vuoropohjaisena, mutta kai se on pakko antaa mahdollisuus. Sitten on kuitenkin muutama reaaliaikainen peli vielä pelaamatta.
Mikäli tähän sitten tykästyy, niin voi varmaan laittaa nuo Larianin muutkin pelit johonkin jonoon.
 
Eiköhän täm nyt kuitenkin hankintaan mene. Vieläkin oon sitä mieltä, että mieluummin ei vuoropohjaisena, mutta kai se on pakko antaa mahdollisuus. Sitten on kuitenkin muutama reaaliaikainen peli vielä pelaamatta.
Mikäli tähän sitten tykästyy, niin voi varmaan laittaa nuo Larianin muutkin pelit johonkin jonoon.

Juku mikä roolipeli vuosi loppuvuodeksi tulee kun BG 3 julkastaan ja CD ProjectRed Cyberpunk 2077 tulee, sekä Vampire: The Masquerade Bloodlines 2. Kunhan eivät vaan julkase näitä kaikki samaan aikaan.

Elder Scroll kutonen ei kuitenkaan ehdi tänä vuonna vielä.
 
Elder Scroll kutonen ei kuitenkaan ehdi tänä vuonna vielä.
Tossahan oli uutinen että ei kannata odotella vielä pitkiin aikoihin


Pete Hines onkin varoittanut The Elder Scrolls VI -lisätietojen perään kyselleille faneille, että tarkempia tietoja odotetusta roolipelistä ei kannata odottaa vielä vuosiin.
 
BG3 menee kyllä ostoon täydellä hinnalla kannatuksen vuoksi, mutta sen pelaaminen taitaa jäädä tulevaisuuteen. Ensimmäinen divinity tuli pelattua julkaisun yhteydessä ja se harmitti loppujen lopuksi. DOS2:en ostin julkaisussa mutta pelasin vasta kun enhanced editionin julkaisun jälkeen. Tuo oli imho. voittava veto. Liian pitkä peli, että jaksaisi pelata monta kertaa ja enhanced edition oli viilatumpi kuin perusversio. Uskoisin, että bg3:en kohdalla käy samoin. Ainakin patchia patchin perään tulee tovinaikaa ja ehkä se enhanced edition putkahtaa pihalle vuoden päästä julkaisusta.

Riittää tosiaan cyberpunk ja vampire ensihätään. Ne on jo ennakkotilattu steam:sta. Tarvii siinä julkaisun aikana miettiä, että pelaako ne heti alta pois vai jääkö niidenkin kanssa odottelemaan patcheja. Mikään harmita enempää kuin, jos pelaaminen hyytyy bugeihin.
 
Viimeksi muokattu:
BG3 menee kyllä ostoon täydellä hinnalla kannatuksen vuoksi, mutta sen pelaaminen taitaa jäädä tulevaisuuteen. Ensimmäinen divinity tuli pelattua julkaisun yhteydessä ja se harmitti loppujen lopuksi. DOS2:en ostin julkaisussa mutta pelasin vasta kun enhanced editionin julkaisun jälkeen. Tuo oli imho. voittava veto. Liian pitkä peli, että jaksaisi pelata monta kertaa ja enhanced edition oli viilatumpi kuin perusversio. Uskoisin, että bg3:en kohdalla käy samoin. Ainakin patchia patchin perään tulee tovinaikaa ja ehkä se enhanced edition putkahtaa pihalle vuoden päästä julkaisusta.

Riittää tosiaan cyberpunk ja vampire ensihätään. Ne on jo ennakkotilattu steam:sta. Tarvii siinä julkaisun aikana miettiä, että pelaako ne heti alta pois vai jääkö niidenkin kanssa odottelemaan patcheja. Mikään harmita enempää kuin, jos pelaaminen hyytyy bugeihin.

Itsekin ostan kaikki kolme täyshintasina peleinä ihan kannatuksen vuoksi, jokainen peli kun kutkuttelee vanhan autisti papan mieltä sen verran vaikka näin aikuisena voi mennä jonkin aikaa ennenkuin ehtii pelaamaan kunnolla. Varsinkin jos noi pelit julkastaan suht samaan aikaan. Kun on muutakin elämää työt, vaimo, lapset niin aika on usein kortilla. Olen odottanut uutta kunnollista vamppyyri roolipeliä vuosikymmeniä varsinkin tuosta Masquarade maailmasta. Sama pätee BG 3:n. Itseäni kutkuttaa sekin, että larian osaa tehdä laadukkaita co-op roolipelejä tulee vanhat kunnon neverwinter night ajat mieleen. Juku jos Larian tekisi seuraavaksi uuden Neverwinter Nights pelin.

Ei enää millään pysty tekemään sellaisia pelaus sessioita mitä nuorena, että veti jonkun 100+ tuntia sisältöä sisältävän pelin läpi alle viikossa. Nykyään pystyy pelailemaan ehkä 10h viikossa joskus enemmän joskus vähemmän riippuen viikosta. Kun saa lapset häädettyä kodista ehkä sitten pystyy taas pelaamaan enemmän. :cautious::vihellys:
 
DOS2:en ostin julkaisussa mutta pelasin vasta kun enhanced editionin julkaisun jälkeen. Tuo oli imho. voittava veto. Liian pitkä peli, että jaksaisi pelata monta kertaa ja enhanced edition oli viilatumpi kuin perusversio.

Joo, viimeinen akti oli aika tavalla erilainen julkaisuversiossa vs. EE:ssä ja nimenomaan parempaan päin muuttui. Toivottavasti ovat ottaneet opiksi siitä liiallisesta rönsyilystä koska ei millään jaksaisi Baldur's Gaten kanssa odotella kuukausikaupalla korjauksia.
 
Joo, viimeinen akti oli aika tavalla erilainen julkaisuversiossa vs. EE:ssä ja nimenomaan parempaan päin muuttui. Toivottavasti ovat ottaneet opiksi siitä liiallisesta rönsyilystä koska ei millään jaksaisi Baldur's Gaten kanssa odotella kuukausikaupalla korjauksia.

Toisaalta Larian Studios sentään aina korjaa pelinsä eikä tee julkase ja unohda kuten jotkun muut pelistudiot tekevät.
 
Joo, viimeinen akti oli aika tavalla erilainen julkaisuversiossa vs. EE:ssä ja nimenomaan parempaan päin muuttui. Toivottavasti ovat ottaneet opiksi siitä liiallisesta rönsyilystä koska ei millään jaksaisi Baldur's Gaten kanssa odotella kuukausikaupalla korjauksia.
Off-topicina täytyy kysyä, että mille alustalle suosittelisit Enhanced Editioneita ja miksi? Periaatteessa kaikki mahdolliset pelialustat löytyy, paitsi ei Äpölin laitteita ja kiinnostaisi palata takaisin Miekkarannikolle vuosien tauon jälkeen.
 
Off-topicina täytyy kysyä, että mille alustalle suosittelisit Enhanced Editioneita ja miksi? Periaatteessa kaikki mahdolliset pelialustat löytyy, paitsi ei Äpölin laitteita ja kiinnostaisi palata takaisin Miekkarannikolle vuosien tauon jälkeen.

Tietysti PC:lle, jos ei mitään muuta syytä keksi niin modit ja pelin siinä suhteessa saama pitkäikäisyys (esim. Baldur's Gate on vielä 20v jälkeen pelattavissa modien ansiosta oikein hyvin).


Baldur's Gate:
 
Tietysti PC:lle, jos ei mitään muuta syytä keksi niin modit ja pelin siinä suhteessa saama pitkäikäisyys (esim. Baldur's Gate on vielä 20v jälkeen pelattavissa modien ansiosta oikein hyvin).


Baldur's Gate:

No PC olisi tietysti tuttu ja turvallinen, mutta mietin myös Switchiä handheld-moodissa ja sohvaa/sänkyä pelipaikkana. Puhelimen taidan unohtaa suosiolla, samoin PS4- ja Xbox-versiot.
 
Tabilla joskus yövuorojen ratoksi pelailin bg2:ee ja ihan toimiva se oli kontrollien jne puolesta. Toki ei niin hyvä kuin hiiri mutta ei se vituttamaan päässyt toisin kuin monella muulla pelillä.
 
Off-topicina täytyy kysyä, että mille alustalle suosittelisit Enhanced Editioneita ja miksi? Periaatteessa kaikki mahdolliset pelialustat löytyy, paitsi ei Äpölin laitteita ja kiinnostaisi palata takaisin Miekkarannikolle vuosien tauon jälkeen.

Itse olen pelannut vain PC-versiota. Kaveri mainitsi EE:n olleen erittäin pelattava tabletilla, niin ei se ainakaan kovin huono kokemus voi silläkään olla.
 
Viimeksi muokattu:
OT:

BG:EE tuli joskus vuosia sitten ostettua ipadille jostain puoli-ilmais alesta ja threadin innoittamana latasin sen uudelleen - toimii 10.5” ipädillä ja mainiosti.

Istuin tuossa yksi päivä ipadin kanssa puistossa kalja kourassa auringon paistaessa ja ipadilla bandit campia tyhjentäen. Samaan fiilikseen ei pääse kyllä pc:llä kovin helposti.

Vaikka peliä tuli joskus 20v sitten vähän koitettua, en koskaan jaksanut nashkel minejä pidemmälle. Nyt maistuu ihan kivasti.

Ainoat pienet valittamisen aiheet liittyvät healien castimisen targetoimiseen. Jostain syystä oikean laidan character-kuvilla targetointi toimii vain ⅓ tjsp todennäköisyydellä. Jos klikkaa targettia ”maastossa”, niin toimii täysin.

Suosittelen.
 
Mites menny jengiltä ohi early access julkaisuajankohta?



Elokuussa.
 
Ei tällästä peliä voi pelata EA:na, kyllä se pitää täysverinen kokemus olla, sen verran malttaa kuitenkin vielä 20 vuoden jälkeen.
 
Itse kun olen pelannut DOS2 kolme tai neljä kertaa jo läpi niin ehkä tämäkin mennee ea:ssa kerran. Tai kaksi. Sit julkaisussa ja vielä se enhanced edition.
 
Itse kun olen pelannut DOS2 kolme tai neljä kertaa jo läpi niin ehkä tämäkin mennee ea:ssa kerran. Tai kaksi. Sit julkaisussa ja vielä se enhanced edition.

Niin kun tossa on vielä se co-op niin jos löytää hauskaa peliseuraa niin kyllähän sen jaksaa uudestaankin tahkoa co-oppina jos on ekaa kertaa vetänyt single playerina.

EDIT: Neverwinter nights 2 ropeakin tuli tahkottua aikoinaan hulluna co oppina vaikka sen oli jo pelannu läpi yksinpelinä sen kerran läpi. Tietty moditkin auttoi.
 
Viimeksi muokattu:
Ei jumalauta. Miks joka actionistä pitää tulla aivan älyttömät efektit. :wtf:

Muuten kyl ihan hyvältä näyttää.
 
Hyviä parannuksia tehty videon perusteella.

Tälläinen uutinen tuli vastaan.


Mutta onkohan tuo joku parodia sivu. Teksti ainakin näytti siltä. Jos on totta, toivottavasti ei ainakaan vaikuta Baldur's Gate 3:een.
 
Hyviä parannuksia tehty videon perusteella.

Tälläinen uutinen tuli vastaan.


Mutta onkohan tuo joku parodia sivu. Teksti ainakin näytti siltä. Jos on totta, toivottavasti ei ainakaan vaikuta Baldur's Gate 3:een.

 
Noh, ehkä se kaikkein kuuluisin mustahaltia on kuitenkin vähän liiankin hyvis. Kirjat lukeneena loppua kohden kaikki muut hahmot ovat mielenkiintoisempia, kun Drizzt on 100% hyvis ilman mitään särmää. Samassa kirjasarjassa on myös örkkien ja kääpiöiden löyhä liitto yhdessä vaiheessa, eivätkä kaikki örkit siinä ole mitään ultimaattisia pahiksia. Oikeastaan useampi kääpiö on kirjoissa enemmän verenhimoinen niitä örkkejä kohtaan.
Tämäkin kirjasarja on alkanut joskus kasarilla, että kyllä niitä moniulotteisia hahmoja siellä on ollut kauankin. Toisaalta roolipelien ideahan juuri on, että saa pelata vähän miten lystää.
Enemmän tässä itseä huvittaa jonkun Sanna Ukkolan ja kumppanien peppukipeys asiasta twitterissä.

E: Itse pelistä sen verran, että mitenköhän tässä tuo early access toimii? Saattaa olla että ostan pois, mutta en viitsi kyllä aloittaa pelaamista, jos vaikka tarina ei ole valmis ja päivityksien jälkeen saa aina aloittaa alusta.
 
E: Itse pelistä sen verran, että mitenköhän tässä tuo early access toimii? Saattaa olla että ostan pois, mutta en viitsi kyllä aloittaa pelaamista, jos vaikka tarina ei ole valmis ja päivityksien jälkeen saa aina aloittaa alusta.

Oletan että tarina on kyllä valmis mutta bugeja varmaan voi olla jonkin verran. Divinity Original Sin 2 pelattuna julkaisussa, ei oikeastaan bugitkaan pelota.. :D
 
Kyllä näyttää hidastemposelta työläältä toi liikkuminen pelissä, koska kokoajan toi Larian pomo liikkuu vuoropohjaisesti pelissä.
 
Toivottavasti pysyvästi, tai ainakin kunnes alkaa RtWP:stä kuulumaan jotain.
 
No onhan tässä about 20v jo odotettu jatko-osaa, että eiköhän sitä vielä vähän aikaa kestä :)
 
Kait tätä on kokeiltava jo EAssa, milloin sitten tuleekaan. Aloitin juuri Planescape Tormentin ipadilla, kun piti keksiä mökillä jotain pelattavaa. Ei se D&D nälkää helpottanut, vaan pikemminkin ruokki sitä.

Itse en niin välitä onko vuoropohjainen vai rtwp, mutta mietin miten d&d säännöt taipuu vuoropohjaisuuteen? Tosin en edes tiedä minkälaiset ne nykyään ovat, tunnen vain ad&d 2nd editionin säännöt ysäriltä.
 
Kait tätä on kokeiltava jo EAssa, milloin sitten tuleekaan. Aloitin juuri Planescape Tormentin ipadilla, kun piti keksiä mökillä jotain pelattavaa. Ei se D&D nälkää helpottanut, vaan pikemminkin ruokki sitä.

Itse en niin välitä onko vuoropohjainen vai rtwp, mutta mietin miten d&d säännöt taipuu vuoropohjaisuuteen? Tosin en edes tiedä minkälaiset ne nykyään ovat, tunnen vain ad&d 2nd editionin säännöt ysäriltä.

D&D on käytännössä AD&D 2:nd editionin uudempi uudistettu versio, ensin 3, 3,5 (Pathfinder taitaa olla 3.7 tjsp), 4 ja nyt 5 versio.

Nuo kaikki ovat kierrospohjaisia eli heitetään aloite ja omat miinukset/bonukset siihen (eli missä järjestyksessä päästään toimimaan) sitten toimitaan yksi kerrallaan.

Toki se riippuu hieman miten homma toteutetaan eli se voi olla aivan järkyttävän hidasta (jos moottori toimii kierrospohjaisesti ja näytetään vaikka juoksevia vihollisia joista osa taistelee ja itse katselet linnan muurilta ja joudut painamaan seuraavaa kierrosta XXX kertaa kun "eeppinen taistelu" riehuu alhaalla) tai todella hyvin toimivaa (saat itse määritellä toimiiko kaikki automaattisesti vai pysähtyykö peli kun asia X tapahtuu tai painat nappia Y, esim. : kohtaat viholliset, jonkun toiminnon aika tulee, kierros vaihtuu, huomaat ansan jne jne)
 
Itse en niin välitä onko vuoropohjainen vai rtwp, mutta mietin miten d&d säännöt taipuu vuoropohjaisuuteen? Tosin en edes tiedä minkälaiset ne nykyään ovat, tunnen vain ad&d 2nd editionin säännöt ysäriltä.

No jos koko D&D:n idea on vuoropohjaisuus, niin en näe miten se ei toimisi. Mutta taistelusysteemi tässä tulee olemaan lähes identtinen Divinity Original Sin 2:n kanssa, toki muutoksiakin löytyy, mutta pääpiirteittäin. Jos peli ei ole tuttu, niin Youtubesta voi havainnoida miltä se taistelu tulee näyttämään.

Itse omistan kaikki BG:t fyysisinä kopioina ja pidän niistä suuresti, mutta silti Divinityn taistelu on paljon mielekkäämpi systeemi itselle kuin vanhojen Baldur's Gatejen. Rtwp varmaan otettiin silloin, että jotkut superkasuaalit voi päristellä pelin läpi reaaliaikaisena easyllä tms.
 
Oikeastaan ainoa juttu miksi vähän vielä epäilen tuota vuoropohjaisuutta, on se että miten se toimii isommissa tappeluissa. Baldur's Gateissa ja varsinkin IWD-peleissä on monessa kohtaa aika isoja myllyjä, joissa on monta vihollista samanaikaisesti. Toivottavasti tuosta ei tule ainakaan turhan hidastempoista. Eiköhän tästä silti ihan toimiva peli ole tulossa.
 
Oikeastaan ainoa juttu miksi vähän vielä epäilen tuota vuoropohjaisuutta, on se että miten se toimii isommissa tappeluissa. Baldur's Gateissa ja varsinkin IWD-peleissä on monessa kohtaa aika isoja myllyjä, joissa on monta vihollista samanaikaisesti. Toivottavasti tuosta ei tule ainakaan turhan hidastempoista. Eiköhän tästä silti ihan toimiva peli ole tulossa.

Varmaan ihan niinkuin moderneissa Divinity-peleissä. Eli hyvin.

En tykkää reaaliaikavirityksistä, kun taistelut on kauheaa koheltamista joissa hahmotkin buildaa lähinnä niin, että ne pärjäävät mahdollisimman hyvin autopilotilla.
 
Varmaan ihan niinkuin moderneissa Divinity-peleissä. Eli hyvin.

En tykkää reaaliaikavirityksistä, kun taistelut on kauheaa koheltamista joissa hahmotkin buildaa lähinnä niin, että ne pärjäävät mahdollisimman hyvin autopilotilla.
Mulla on edelleen nuo Divinityt pelaamata, mutta videoiden perusteella toimii ihan jees. Jostain syystä ite pelasin aina BG1 ja BG2 niin, että itse säädin kaikki kesken tappelun joka kerta. Onhan ne välillä vähän kaaosta, mutta toisaalta musta se on ihan ok.

Se tarina tässä kuitenkin on pääosassa mullekin. Arvostaisin myös aika plajon jos eim. Baldur's Gaten kartta ja ulkoasu jollain tavalla jäljittelis alkuperäisen pelin rakennetta. Jotain pidempää eläviä hahmoja vois myös näkyä vaikka ihan baareissa istumassa.
 
Varmaan ihan niinkuin moderneissa Divinity-peleissä. Eli hyvin.

En tykkää reaaliaikavirityksistä, kun taistelut on kauheaa koheltamista joissa hahmotkin buildaa lähinnä niin, että ne pärjäävät mahdollisimman hyvin autopilotilla.

Tämä on varmaan pelaajasta kiinni, mutta minun on hankala päästä kiinni nimenomaan tuohon reaaliaikaiseen. Kohellus on kyllä omiaan kuvaamaan sitä menoa, joten erityisen mielissäni olin, kun kuulin, että vuoropohjaisena mennään. Mukava rauhassa miettiä.
 
Ite en kyl ihan hirveesti ole noista infinity-enginen taisteluista tykännyt. Ehkä vasta oikeastaan IWD2 oli semmonen jossa se oli mielekästä. Aika usein se oli semmosta "alkubuffit" taistelu päälle, pause kun jotain merkittävää tapahtuu, muuten "räiskien". Vaikka tuo DoS:sta tuttu mekaniikka ei muistuttaisi BG:tä niin on se ollut mielekkäämpää kuin mitä se oli vaikka BG2:ssa.
 
Wanhat bg:t tuli pelattua autopauseilla aina, ei siitä muuten vittujakaan tullut varsinkin kun tykkäsin pelata maagipainoitteisella partyllä.

Divinity 2 on nyt peluussa ja ainoa mitä tohon tappelusysteemiin kaipais ois joku "vihujen vuorojen nopeutus nappi" kun välillä on taisteluja joissa on n+1 pikkuötöä joiden räpistelyä ei jaksaisi odottaa. Varsinkin jos on tullut se yksi ainoa oikeasti vaarallinen vihu imutettua kauemmas ryhmällä nussittavaksi..
 
Wanhat bg:t tuli pelattua autopauseilla aina, ei siitä muuten vittujakaan tullut varsinkin kun tykkäsin pelata maagipainoitteisella partyllä.

Divinity 2 on nyt peluussa ja ainoa mitä tohon tappelusysteemiin kaipais ois joku "vihujen vuorojen nopeutus nappi" kun välillä on taisteluja joissa on n+1 pikkuötöä joiden räpistelyä ei jaksaisi odottaa. Varsinkin jos on tullut se yksi ainoa oikeasti vaarallinen vihu imutettua kauemmas ryhmällä nussittavaksi..
Tää on kyl kieltämättä totta. Varsinkin BG:ssä ku hahmot kasvo tasoja nii osa taisteluista muuttu ihan kymmenen sekunnin pyrähdykseksi. Divinityssä taas kaikki enemmän ötöjä sisältävät taistelut on ihan hirveen pitkiä vaikka sinällään yksittäisen ötön kaatoon menee vähän aikaa.
 
Tää on kyl kieltämättä totta. Varsinkin BG:ssä ku hahmot kasvo tasoja nii osa taisteluista muuttu ihan kymmenen sekunnin pyrähdykseksi. Divinityssä taas kaikki enemmän ötöjä sisältävät taistelut on ihan hirveen pitkiä vaikka sinällään yksittäisen ötön kaatoon menee vähän aikaa.
Tätä varten on vaikeustasot, kannattaa kokeilla ainakin kerran sitä LoB:a.
 
Tätä varten on vaikeustasot, kannattaa kokeilla ainakin kerran sitä LoB:a.
Eiku nimenomaan ei kiinnosta jonain puolijumalana käyttää kymmeniä minuutteja johonki perushämähäkkien häätämiseen. Ne pitääkin mennä vähän "death spell/horrid wilting" ja matka jatkuu. Samassa ajassa Divinity on liikuttanut kaikki omille paikoilleen ja ensimmäinen vihu on käyttänyt ensimmäisen action pointtinsa.
 
Eiku nimenomaan ei kiinnosta jonain puolijumalana käyttää kymmeniä minuutteja johonki perushämähäkkien häätämiseen. Ne pitääkin mennä vähän "death spell/horrid wilting" ja matka jatkuu. Samassa ajassa Divinity on liikuttanut kaikki omille paikoilleen ja ensimmäinen vihu on käyttänyt ensimmäisen action pointtinsa.
Sitten on myös ne vaikeustasomodit, esimerkiksi SCS ja Ascension, mitkä tekevät vihuista parempia ja mielenkiintoisempia muilla keinoin.
 
Tää on kyl kieltämättä totta. Varsinkin BG:ssä ku hahmot kasvo tasoja nii osa taisteluista muuttu ihan kymmenen sekunnin pyrähdykseksi. Divinityssä taas kaikki enemmän ötöjä sisältävät taistelut on ihan hirveen pitkiä vaikka sinällään yksittäisen ötön kaatoon menee vähän aikaa.

Jep, ja aikaa kuluu myös omalta puolelta ainaisiin buffimisiin - etenkin, jos pelaa summonerilla. Tuohon kaipasin Divinityssä jotain pikanappia, mikä summonoi ja buffaa sen mosan itsestään. Tosin taitaa olla aika yleinen valituksen kohde ollut, eli oletettavasti tuohon tullaan puuttumaan tässä uudessa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 259
Viestejä
4 486 945
Jäsenet
74 127
Uusin jäsen
rkj

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom