20:00 ois tänään redditissä ama
Jaa eli kohtapuoliin varmaan saadaan taas jotain "uliuliuli ei tuo oo mikään BG3 vaan Divinity uliuliuli" kommentteja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
20:00 ois tänään redditissä ama
Ajattelit varmuuden vuoksi provosoida että voi sitten hyvällä omalla tunnolla valittaa? Tämmöiset viestit on huonompia kuin turhia.Jaa eli kohtapuoliin varmaan saadaan taas jotain "uliuliuli ei tuo oo mikään BG3 vaan Divinity uliuliuli" kommentteja.
Eiköhän täm nyt kuitenkin hankintaan mene. Vieläkin oon sitä mieltä, että mieluummin ei vuoropohjaisena, mutta kai se on pakko antaa mahdollisuus. Sitten on kuitenkin muutama reaaliaikainen peli vielä pelaamatta.
Mikäli tähän sitten tykästyy, niin voi varmaan laittaa nuo Larianin muutkin pelit johonkin jonoon.
Tossahan oli uutinen että ei kannata odotella vielä pitkiin aikoihinElder Scroll kutonen ei kuitenkaan ehdi tänä vuonna vielä.
BG3 menee kyllä ostoon täydellä hinnalla kannatuksen vuoksi, mutta sen pelaaminen taitaa jäädä tulevaisuuteen. Ensimmäinen divinity tuli pelattua julkaisun yhteydessä ja se harmitti loppujen lopuksi. DOS2:en ostin julkaisussa mutta pelasin vasta kun enhanced editionin julkaisun jälkeen. Tuo oli imho. voittava veto. Liian pitkä peli, että jaksaisi pelata monta kertaa ja enhanced edition oli viilatumpi kuin perusversio. Uskoisin, että bg3:en kohdalla käy samoin. Ainakin patchia patchin perään tulee tovinaikaa ja ehkä se enhanced edition putkahtaa pihalle vuoden päästä julkaisusta.
Riittää tosiaan cyberpunk ja vampire ensihätään. Ne on jo ennakkotilattu steam:sta. Tarvii siinä julkaisun aikana miettiä, että pelaako ne heti alta pois vai jääkö niidenkin kanssa odottelemaan patcheja. Mikään harmita enempää kuin, jos pelaaminen hyytyy bugeihin.
DOS2:en ostin julkaisussa mutta pelasin vasta kun enhanced editionin julkaisun jälkeen. Tuo oli imho. voittava veto. Liian pitkä peli, että jaksaisi pelata monta kertaa ja enhanced edition oli viilatumpi kuin perusversio.
Joo, viimeinen akti oli aika tavalla erilainen julkaisuversiossa vs. EE:ssä ja nimenomaan parempaan päin muuttui. Toivottavasti ovat ottaneet opiksi siitä liiallisesta rönsyilystä koska ei millään jaksaisi Baldur's Gaten kanssa odotella kuukausikaupalla korjauksia.
Off-topicina täytyy kysyä, että mille alustalle suosittelisit Enhanced Editioneita ja miksi? Periaatteessa kaikki mahdolliset pelialustat löytyy, paitsi ei Äpölin laitteita ja kiinnostaisi palata takaisin Miekkarannikolle vuosien tauon jälkeen.Joo, viimeinen akti oli aika tavalla erilainen julkaisuversiossa vs. EE:ssä ja nimenomaan parempaan päin muuttui. Toivottavasti ovat ottaneet opiksi siitä liiallisesta rönsyilystä koska ei millään jaksaisi Baldur's Gaten kanssa odotella kuukausikaupalla korjauksia.
Off-topicina täytyy kysyä, että mille alustalle suosittelisit Enhanced Editioneita ja miksi? Periaatteessa kaikki mahdolliset pelialustat löytyy, paitsi ei Äpölin laitteita ja kiinnostaisi palata takaisin Miekkarannikolle vuosien tauon jälkeen.
Tietysti PC:lle, jos ei mitään muuta syytä keksi niin modit ja pelin siinä suhteessa saama pitkäikäisyys (esim. Baldur's Gate on vielä 20v jälkeen pelattavissa modien ansiosta oikein hyvin).
Mods :: Divinity: Original Sin 2
Browse 362 mods for Divinity: Original Sin 2 at Nexus Modswww.nexusmods.com
Baldur's Gate:
Off-topicina täytyy kysyä, että mille alustalle suosittelisit Enhanced Editioneita ja miksi? Periaatteessa kaikki mahdolliset pelialustat löytyy, paitsi ei Äpölin laitteita ja kiinnostaisi palata takaisin Miekkarannikolle vuosien tauon jälkeen.
Veit jalat suustani. Tosin peli voi olla EAssa yli vuoden ja odottavan aika on pitkä...Ei tällästä peliä voi pelata EA:na, kyllä se pitää täysverinen kokemus olla, sen verran malttaa kuitenkin vielä 20 vuoden jälkeen.
Itse kun olen pelannut DOS2 kolme tai neljä kertaa jo läpi niin ehkä tämäkin mennee ea:ssa kerran. Tai kaksi. Sit julkaisussa ja vielä se enhanced edition.
Larian julkaisi puolentoista tunnin verran gameplay videota BG 3:sta.
Hyviä parannuksia tehty videon perusteella.
Tälläinen uutinen tuli vastaan.
Commitment to Diversity | Dungeons & Dragons
D&D continues to be made as diverse as possible with the reminder that only a diverse group of adventurers can overcome obstacles.dnd.wizards.com
Mutta onkohan tuo joku parodia sivu. Teksti ainakin näytti siltä. Jos on totta, toivottavasti ei ainakaan vaikuta Baldur's Gate 3:een.
E: Itse pelistä sen verran, että mitenköhän tässä tuo early access toimii? Saattaa olla että ostan pois, mutta en viitsi kyllä aloittaa pelaamista, jos vaikka tarina ei ole valmis ja päivityksien jälkeen saa aina aloittaa alusta.
Kait tätä on kokeiltava jo EAssa, milloin sitten tuleekaan. Aloitin juuri Planescape Tormentin ipadilla, kun piti keksiä mökillä jotain pelattavaa. Ei se D&D nälkää helpottanut, vaan pikemminkin ruokki sitä.
Itse en niin välitä onko vuoropohjainen vai rtwp, mutta mietin miten d&d säännöt taipuu vuoropohjaisuuteen? Tosin en edes tiedä minkälaiset ne nykyään ovat, tunnen vain ad&d 2nd editionin säännöt ysäriltä.
Itse en niin välitä onko vuoropohjainen vai rtwp, mutta mietin miten d&d säännöt taipuu vuoropohjaisuuteen? Tosin en edes tiedä minkälaiset ne nykyään ovat, tunnen vain ad&d 2nd editionin säännöt ysäriltä.
Oikeastaan ainoa juttu miksi vähän vielä epäilen tuota vuoropohjaisuutta, on se että miten se toimii isommissa tappeluissa. Baldur's Gateissa ja varsinkin IWD-peleissä on monessa kohtaa aika isoja myllyjä, joissa on monta vihollista samanaikaisesti. Toivottavasti tuosta ei tule ainakaan turhan hidastempoista. Eiköhän tästä silti ihan toimiva peli ole tulossa.
Mulla on edelleen nuo Divinityt pelaamata, mutta videoiden perusteella toimii ihan jees. Jostain syystä ite pelasin aina BG1 ja BG2 niin, että itse säädin kaikki kesken tappelun joka kerta. Onhan ne välillä vähän kaaosta, mutta toisaalta musta se on ihan ok.Varmaan ihan niinkuin moderneissa Divinity-peleissä. Eli hyvin.
En tykkää reaaliaikavirityksistä, kun taistelut on kauheaa koheltamista joissa hahmotkin buildaa lähinnä niin, että ne pärjäävät mahdollisimman hyvin autopilotilla.
Varmaan ihan niinkuin moderneissa Divinity-peleissä. Eli hyvin.
En tykkää reaaliaikavirityksistä, kun taistelut on kauheaa koheltamista joissa hahmotkin buildaa lähinnä niin, että ne pärjäävät mahdollisimman hyvin autopilotilla.
Tää on kyl kieltämättä totta. Varsinkin BG:ssä ku hahmot kasvo tasoja nii osa taisteluista muuttu ihan kymmenen sekunnin pyrähdykseksi. Divinityssä taas kaikki enemmän ötöjä sisältävät taistelut on ihan hirveen pitkiä vaikka sinällään yksittäisen ötön kaatoon menee vähän aikaa.Wanhat bg:t tuli pelattua autopauseilla aina, ei siitä muuten vittujakaan tullut varsinkin kun tykkäsin pelata maagipainoitteisella partyllä.
Divinity 2 on nyt peluussa ja ainoa mitä tohon tappelusysteemiin kaipais ois joku "vihujen vuorojen nopeutus nappi" kun välillä on taisteluja joissa on n+1 pikkuötöä joiden räpistelyä ei jaksaisi odottaa. Varsinkin jos on tullut se yksi ainoa oikeasti vaarallinen vihu imutettua kauemmas ryhmällä nussittavaksi..
Tätä varten on vaikeustasot, kannattaa kokeilla ainakin kerran sitä LoB:a.Tää on kyl kieltämättä totta. Varsinkin BG:ssä ku hahmot kasvo tasoja nii osa taisteluista muuttu ihan kymmenen sekunnin pyrähdykseksi. Divinityssä taas kaikki enemmän ötöjä sisältävät taistelut on ihan hirveen pitkiä vaikka sinällään yksittäisen ötön kaatoon menee vähän aikaa.
Eiku nimenomaan ei kiinnosta jonain puolijumalana käyttää kymmeniä minuutteja johonki perushämähäkkien häätämiseen. Ne pitääkin mennä vähän "death spell/horrid wilting" ja matka jatkuu. Samassa ajassa Divinity on liikuttanut kaikki omille paikoilleen ja ensimmäinen vihu on käyttänyt ensimmäisen action pointtinsa.Tätä varten on vaikeustasot, kannattaa kokeilla ainakin kerran sitä LoB:a.
Sitten on myös ne vaikeustasomodit, esimerkiksi SCS ja Ascension, mitkä tekevät vihuista parempia ja mielenkiintoisempia muilla keinoin.Eiku nimenomaan ei kiinnosta jonain puolijumalana käyttää kymmeniä minuutteja johonki perushämähäkkien häätämiseen. Ne pitääkin mennä vähän "death spell/horrid wilting" ja matka jatkuu. Samassa ajassa Divinity on liikuttanut kaikki omille paikoilleen ja ensimmäinen vihu on käyttänyt ensimmäisen action pointtinsa.
Tää on kyl kieltämättä totta. Varsinkin BG:ssä ku hahmot kasvo tasoja nii osa taisteluista muuttu ihan kymmenen sekunnin pyrähdykseksi. Divinityssä taas kaikki enemmän ötöjä sisältävät taistelut on ihan hirveen pitkiä vaikka sinällään yksittäisen ötön kaatoon menee vähän aikaa.