28h takana ja tosiaan toi sisällön määrä on aika älytön tälleen keskittymishäiriöisenä yrittää tehdä yhtä questia, niin sivusta pukkaa toista ja siihen loppukin sitten se keskittyminen
Jos jotain huonoja puolia pitää pelistä väkisin kaivaa, niin käyttöliittymän kankeus on yksi, just toi kameran pyörittely ja joskus maastoon jumiin jääminen. Jotenkin pöljää esim. itseensä kun yrittää heittää loitsua, niin et voi vaan targettaa omaa naamaa alapalkissa, vaan pitää sivu- tai yläpalkkiin raahata. Tohon lienee joku pikanappula mitä en ole vielä hiffannut.
Toinen vitutus on ihan yleinen questien ja vinkkien lyhyys. Joku sanoo, että "lähellä" on torni, jossa on tää ja tää, niin sehän on tietty kartan toisella reunalla, eikä voi edes sanoa sen tornin nimeä tai mitään spesifisempää. Eikä kartalle tule usein mitään merkkiäkään osasta questeja. Toki questin antajan lokaatio pitää myös itse muistaa, se ei jää minnekään ylös, etkä myöskään voi "trackata" questeja, kuten MMO-peleissä yleensä on tapana. En kaipaa mitään suoraa GPS-viivaa kohteeseen, mutta joku järki olis ihan kiva
Osassa mestoista on kartatkin kyllä rasittavaa sekoilua korkeuserojen kanssa. Toi on tosin monien pelien ongelma. Kentät on vaan liian monimutkaisia, tyylin Controlissa kartta oli ihan kammottava eikä sitä edes pahemmin taidettu yrittää korjata.
Ihan naurettavaa pelata vuonna 2023 RPG:tä, jossa ollaan vielä ysärillä UX-suunnittelussa. Ei sinänsä yllättävää, etteivät lähde kaavaa muuttamaan hirveästi.
Käsikirjoitus ja ääninäyttely on onneksi todella korkealla tasolla eikä pahemmin ole tarvinnut vielä hävetä...muuta kuin omaa D&D 5e -tuntemusta
Enimmäkseen tosin ihan keskittymiskyvyn puutetta, kun ei jaksa edes itemien kuvauksia lukea ajatuksella (ja pelaa vielä aamuviideltä) ja pistää jonkun rojun käyttöön, jossa on sekä plussapuoli ETTÄ MYÖS se miinus, tyyliin slashing damage puolittuu, mutta bludgeon tuplaantuu
Eikä ole ihan kerta tai kaks, kun oon evottanut noita.