Tarjous umpeutui sunnuntaina.Klikkaa mitä? Ei nyt tarkemmin tiirailtunakaan osu silmään mitään taikanappia, millä saisi erikoishintaa aktivoitua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarjous umpeutui sunnuntaina.Klikkaa mitä? Ei nyt tarkemmin tiirailtunakaan osu silmään mitään taikanappia, millä saisi erikoishintaa aktivoitua.
Tuo on kyllä sellainen "feature", että en kestä sitä itse yhtään. Pilaa koko kuuntelunautinnon...Onkyo TX-SR3100 oli pettymys. Kaiuttimet kohisevat selvästi kovempaa kuin vanhalla lahoamassa olevalla Denon AVR-X1000:lla. Kohina on sen verran voimakasta, että sen voi kuulla kuunteluetäisyydeltä vajaan metrin päästä riippuen taustamelusta. Äänenvoimakkuusrullakaan ei tuntunut hyvältä, koska siinä ei ole tuntuvia pykäliä.
Hmm, itse en ole omassani huomannut tällaista...mutta todettakoon että tämä tuli korvaamaan Denon AVR1610 ja mulla ei tällä hetkellä ole kuin 2.0 setuppi wanhoilla Magnat Quantumeilla. Toinen mokoma ja BK XLS subwoofer olisi varastossa, mutta ei pariin vuoteen ole vaan tilaa asentaa niitä käyttöön.Onkyo TX-SR3100 oli pettymys. Kaiuttimet kohisevat selvästi kovempaa kuin vanhalla lahoamassa olevalla Denon AVR-X1000:lla. Kohina on sen verran voimakasta, että sen voi kuulla kuunteluetäisyydeltä vajaan metrin päästä riippuen taustamelusta.
Varmaankin tuollaista hurinaa oli minulla kerran, kun oli tietokone (äänilähde) ja vahvistin kokeeksi eri huoneiden pistorasioissa. Jos on tuo tilanne, niin kokeile laittaa laitteet samaan pistorasiaan.Osaako kukaan vinkata mistä tai miten lähtisin ongelmaa ratkomaan?
Eli tietokoneella on m-Dac, jossa on xlr-kaapeleilla kiinni Genelecin m030:t.
Jos dacin sammuttaa tai laittaa dacin kuulokeporttiin kuulokkeet kiinni, alkaa kaiuttimet hirveän hurinan.
Eli kun kaiuttimilla ei tule mitään signaalia alkaa tuo mökä.
Onko mulla kytkennät/asetukset perseellään?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.