Keskustelua autotarjouksista ja autojen rahoitustarjouksista

Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 546
Aiemmassa Uutta (käytettyä) autoa perheelle -ketjussa alkoi tulemaan myös keskustelua autojen rahoitustarjouksista ja muusta vastaavasta, joten laitetaan idean mukaisesti niille oma ketju pystyyn.

Lyhyesti ja ytimekkäästi, tänne keskustelu ja vinkit ajankohtaisista tarjouksista autojen hankintaan ja rahoitukseen liittyen.

Listailen tähän muutamia aiemmassa ketjussa esille tulleita ja itse huomaamiani.

Rahoitustarjoukset

Autosalpa: Kesän kepeä korkotarjous
Koskee: kaikki autot
- Korko 1,5 %, avaus 190 € ja käsittelykulut 9 €/kk.
Voimassa: 31.7.2017 saakka
Kesän kepeä korkotarjous - Autosalpa


Delta Auto: Deltan kesä
Koskee: Kia, Mitsubishi uudet autot
- Korko 1% ilman muita kuluja
Voimassa: 30.6.2017 saakka
Rahoitustarjoukset - Delta Auto

Delta Auto: Deltan kesä
Koskee: Vaihtoautot huoltorahan (800€) kanssa
- Korko 1,9%, avaus 190 €, käsittelykulut 12 €/kk
Voimassa: 30.6.2017 saakka
Kesän vaihtoautotarjoukset - Delta Auto


Länsiauto: Outlet-autojen rahoitus 0% +kulut
Koskee: Käytettyjä outlet autoja
- Korko 0%, avaus 195 €, käsittelykulut 10 €/kk (Max. 15000 € / 48 kk)
Voimassa: Ei mainittu
Outlet | LänsiAuto


PP-Auto: Willit kesämarkkinat
Koskee: Yli 5000 € vaihtoautoja
- Korko 0,99%, avaus 195 €, käsittelykulut 10 €/kk. Ilman käsirahaa ja 3kk lyhennysvapaa kesäksi.
Voimassa: 31.8.2017 saakka
Ajankohtaista | PP-auto Oy


Wetteri: Kesämarkkinat
Koskee: Vaihtoautokeskukset
- Korko 1,5%, avaus 188 €, käsittelykulut 16 €/kk
- Supertarjousautoihin korko 0% , avaus 188 €, käsittelykulut 16 €/kk
- Mahdollisuus lyhennysvapaaseen kesään
Voimassa: 31.8.2017 saakka
Wetterin vaihtautokeskuksen kesämarkkinat! - Wetteri


Autotarjoukset

Länsiauto: Opel Astra Länsiauto Edition
Erikoisvarusteltu kampanjaversio Astra 1.0, varustetaso Innovation + LED-ajovalot + AGR-penkit + jotain pikkusälää
5-ovisena 23550 €
Farmarina +1100 €
ECT-automaattivaihteet +860 €
Saatavissa myös rahoituskampanja: Korko 0,5%, avaus 195 €, käsittelykulut 10 €/kk max 72kk
Voimassa: Rajattu erä
Täydellinen paketti kesään: huippuunsa varusteltu Opel Astra LänsiAuto Edition vain 23 550 €.


Renault: Navi Style ja Business kampanjamallit + Kesäetu alennus
Erikoisvarusteltu kampanjaversio Meganesta, Talismanista, Scenicistä ja Espacesta.
Varuste-edun ilmoitettu arvo mallista riippuen 1800-5600 €. Lisäksi kesäetu alennus 1000 euroa.
Voimassa: Uusiin tilauksiin, auto rekisteröitävä 31.8.2017 mennessä
Kampanjat - Renault Suomi
 
Viimeksi muokattu:
JLR (Jaguar Land Rover) tarjoaa nollakorkotarjousta business malliston malleihin eli jos neloskoneista premiumia hakee niin vaihtoehto perinteiselle.

e: Alkaen XE Pure AWD Aut Business 48 371,54 € + toimituskulut 600 €.
Yhd. kulutus 4,7 l/100 km, CO2 123 g/km.
Business mallisto voimassa toistaiseksi.
**)Rahoitusesimerkki: kokonaishinta 48 971,54 € (sis. Toimituskulu 600 €), käsiraha 9 450 €, rahoitettava määrä 39 521.54€, sopimusaika 60 kk, korko 0 %, ei muita kuluja, kuukausierä 398,67 €, viimeinen suurempi erä 16 000 €. Todellinen vuosikorko 0 %, luottokustannukset yhteensä 0 € luotto ja luottokustannukset yhteensä 39 521,54 € ja todellinen luottohinta 48 971,54 €. Rahoitus edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen sekä liikenne- ja kaskovakuutuksen ja sen myöntää Santander Consumer Finance, Risto Rytin tie 33, 00570 Helsinki. Kampanjan max. Rahoitettava osuus 40 000 €. Rahoitustarjous voimassa 30.6.2017 asti rajoitettuun erään uusia autoja nopeaan toimitukseen.
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaisi varmaan se todellinen vuosikorko laittaa noihin esille vertailun helpottamiseksi kun kulut vaihtelee suuresti.

Täällä vakuudellinen laina Osuuspankista 2,9% todellisella vuosikorolla (palvelumaksut yms. menee bonuksista).
 
Kannattaisi varmaan se todellinen vuosikorko laittaa noihin esille vertailun helpottamiseksi kun kulut vaihtelee suuresti.

Kappas kun se vaihtelee riippuen kuinka pitkäksi aikaa pätkän ottaa ja kuinka paljon.

Mitä yllä sanottiin. Koska lainaa tarvitaan tapauskohtaisesti eri suuruisia summia eri mittaisille ajanjaksoille, eiköhän ne ole helpoiten verrattavissa nimenomaan eriteltyinä. Näissähän juurikin tuo kuukausittainen tilinhoitomaksu nostaa tyypillisesti todellista vuosikorkoa aika isostikin, niin jokainen laskekoon tykönään mitä laina itselleen maksaa.
 
Kaikista esimerkkiänä vaikka 3v todellinen korko (tai mikä nyt yleisimmin sattuu olemaan siellä valmiiksi laskettuna)?

Noilla ei-todellisilla prosenteilla kun ei tee oikein mitään kun "0%" saattaa olla kalliimpi kuin toisen 1,9%...
 
Sellanen vinkki että vaikka näissä on pienet korot niin pankista saa silti pienimmät erät. Esim S-Pankista irtoaa vaikka 15k alle 200€ kuukausierillä... Korko 9% toki.
 
Jokainen joka tänne tarjouksen ilmoittaa voi sen lain vaatiman esimerkkilaskurotlan copy-pasteta jos siltä tuntuu. Tai laskea mieluisan esimerkin vaikka Excelissä jos tykkää.

Itse en ainakaan sitä jaksa tehdä koska se ei mielestäni kauheasti lisä-arvoa tuo koska sen antama todellisen vuosikoron suuruus vaihtelee auton hinnan, vaadittavan käsirahan määrän, käytetyn loppuerä ja maksuajan pituuden mukaan, joten sen informaatioarvo on aika vähäinen ellet ole ostamassa juuri sen hintaista autoa juuri sillä rahoituskaavalla.

Jos jossain kiinnostava auto on, niin suurimmalla osalla liikkeistä on laskuri käytössä sivuilla jolla voi speksata sen oman lainan sellaiseksi kuin tahtoo ja laskea siellä ne osat ja todelliset vuosikorot. Tai etsiä googlen kautta laskurin jota käyttää (esimerkki)

Tämän ketjun pääasiallinen tarkoitus on vinkata missä liikkeissä on mitäkin tarjouksia voimassa jotta niitä osaisi hyödyntää.
 
Avausviestissä olleista tarjouksista taitaa vain tuo Länsi-Auton outletin tarjous pärjätä vakuudelliselle pankkilainalle kun puhutaan käytetyistä autoista. Uusille autoille on sitten tarjolla edullistakin rahoitusta tapauskohtaisesti.

Jos omistat asunnon ja olet hankkimassa käytettyä autoa niin vakuudellinen pankkilaina on minusta se paras vaihtoehto. Jos ei vakuutta ole, tai on ostamassa uutta autoa, rahoituskin voi olla erittäin kilpailukykyinen vaihtoehto.
 
Avausviestissä olleista tarjouksista taitaa vain tuo Länsi-Auton outletin tarjous pärjätä vakuudelliselle pankkilainalle kun puhutaan käytetyistä autoista. Uusille autoille on sitten tarjolla edullistakin rahoitusta tapauskohtaisesti.

Jos omistat asunnon ja olet hankkimassa käytettyä autoa niin vakuudellinen pankkilaina on minusta se paras vaihtoehto. Jos ei vakuutta ole, tai on ostamassa uutta autoa, rahoituskin voi olla erittäin kilpailukykyinen vaihtoehto.
Paljonko vakuudella tippuu korko?
 
En tullut kysyneeksi. Viittä vuotta tarjottiin suoraan.
Okei! Eli mitä nyt olen saanut selville niin perinteisessä pankissa säästää muutaman prosentin koroissa mutta toisaalta laina-ajat ovat paljon lyhyempiä. Santanderista ja S-Pankista esim irtoaa suoraan 10 vuotta. Uusin autoihin saa parhaat tarjoukset mutta niissä usein koukku.
 
Tuossa ei kyllä ole taloudelliselta kannalta mitään järkeä, mutta kukin tavallaan.
Auton ostamisessa harvoin on. Mutta jos spekuloit rikastuvas tulevaisuudessa(oot vaikka valmistumassa) niin kyllä silloin 10 vuoden laina tekee järkeä. Lainanhan saa maksaa takaisin niin nopeasti kuin haluaa.

PS. Ei pitänyt kirjoittaa pankki vaan noi muutama firma. Pankeista ei saa usein pieniin lainoihin pitkää takaisinmaksuaikaa.
 
Ite otin rahoitusta niin 0,9 % korkotarjouksella oli pisin vaihtoehto 7 vuotta mitä myyjä ehdotti heti ekaksi. Jää tostakin korkoineen varmaan jotain 300 euroa, mutta halpaa se silti on. En toki tuota tarjousta ottanut.

Työkaveri otti 18ke pätkän muuan vaihtoautoliikkeestä 7 % nimelliskorolla ja olikohan juuri sen 7 vuotta. Kukin tosiaan tavallaan. :)
No nyt on jo tosi hyvä! Mistäs toi oli?
 
Itse tein kaupat joku kuukausi sitten tuommoisilla ehdoilla:

----------------------

Rahoituserittely

Käsiraha/ennakkomaksu

Osamaksulla 24 387,85

Kuukausierä 316,99

Luottosuhteen perustamiskustannukset

Tilinavausmaksu

Muut luottokustannukset

Korko % 0,00

Osamaksuerien määrä 60

Maksuväli kuukausina 1

Poikkeava viimeinen erä 5 685,46

KSL:n mukaiset luottokustannukset 0,00

KSL:n mukainen luottohinta 24 468,36

KSL:n mukainen vuosikorko % 0,00

----------------------------------

Eli nuo kohdat, joissa tyhjää, tarkoittavat nollaa. En tiedä oliko tyhmää vai ei mutta tehty mikä tehty.
 
Jos sulla on esimerkkisi mukaan sekä korot että kulut 0, niin apinaa on kyllä koijattu jossain vajaan satkun verran, kun luottohinta on suurempi kuin ostohinta.

e: kk-erästä ja viimeisestä erästä laskien kyllä tulee tuo sun ostohintas.
 
Viimeksi muokattu:
Toyota Itäkeskus / Toyota Airport: Rahoitustarjous 1,9% + kulut
Koskee: Kaikki autokaupat
- Korko 1,99%, avaus 195 €, käsittelykulut 9 €/kk.
Voimassa: 17.6.2017 saakka

Esimerkkilaskelma:
Auris 1,2 T Active, kokonaishinta 24.656,64€ (sis. toimituskulut 600€), veroton hinta 20.290€€, arvioitu autovero 3.766,64€, käsiraha tai vaihtoauto 2.465,66 €, luoton määrä 22.190,98€, perustamiskulut 195 €, luottoaika 60 kk, kk-erä 327,04 € sis. käsittelykulu 9 €/kk, suurempi viimeinen erä 4.931,33€, luotto+luottokustannukset yht. 24.236,10 €, KSL:n mukainen todellinen vuosikorko 3,01 %. Edellyttää luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen. Rahoitusyhtiö: Nordea Rahoitus, Aleksis Kivenkatu 9, 00500 Helsinki. Korkotarjous on voimassa 1.-17.6.2017 välisenä aikana tehtyihin uusiin kauppasopimuksiin.
 
Tuo nyt kai on lähinnä ongelma, jos jostain ihmeen syystä menee halpaa rassia lainalla ostamaan. Muuten täyskasko lienee automaatio ja rahoitusturva on max. muutaman kympin.
 
Suurempana etuna pitäisin ehkä sitä, että auton saa omiin nimiin jolloin esim. Ruotsin tai Viron reissua varten ei tarvitse hakea (ja maksaa) maastavientilupaa autolle rahoitusyhtiöstä.
 
Suurempana etuna pitäisin ehkä sitä, että auton saa omiin nimiin jolloin esim. Ruotsin tai Viron reissua varten ei tarvitse hakea (ja maksaa) maastavientilupaa autolle rahoitusyhtiöstä.
Tähän sen verran, että ainakin OP rahoituksella auton saa viedä pohjoismaihin ilman erillistä maastavientilupaa. Viron viinanhakureissulle se toki tarvitaan.
 
Tähän sen verran, että ainakin OP rahoituksella auton saa viedä pohjoismaihin ilman erillistä maastavientilupaa. Viron viinanhakureissulle se toki tarvitaan.
Onko näin? Tämä tulikin mulle uutena tietona, voi olla että tästä on joskus lipsuttu... pitäisi varmaan lukea (ja sisäistää) rahoituksen ehdot tarkemmin :vihellys:
 
Jaguar XF E-Perf A Pure Business 47 152,38 € + toimituskulut 600 €. 0% korko, ei muita kuluja
XF BUSINESS
Rahoitusesimerkki: kokonaishinta 47 752,38 € (sis. Toimituskulu 600 €), käsiraha 7 800 €, rahoitettava määrä 39 521,54 €, sopimusaika 60 kk, korko 0 %, ei muita kuluja, kuukausierä 449,19 €, viimeinen suurempi erä 13 450 €. Todellinen vuosikorko 0 %, luottokustannukset yhteensä 0 € luotto ja luottokustannukset yhteensä 39 521,54 € ja todellinen luottohinta 47 752,38 €.

Mietin tota jaggea aikoinaan, mutta tuli lisävarusteiden kanssa liian kalliiks.
 
Tähän sen verran, että ainakin OP rahoituksella auton saa viedä pohjoismaihin ilman erillistä maastavientilupaa. Viron viinanhakureissulle se toki tarvitaan.

OT, mutta mitäs helvettiä? Virossa käyty sen sata kertaa rahoitetulla autolla, koskaan mitään lupia pyydelty saati kyselty. :confused:
Green card on ainoa ylimääräinen dokumentti minkä otan aina kun maasta poistun autolla.
 
OT, mutta mitäs helvettiä? Virossa käyty sen sata kertaa rahoitetulla autolla, koskaan mitään lupia pyydelty saati kyselty. :confused:
Green card on ainoa ylimääräinen dokumentti minkä otan aina kun maasta poistun autolla.
Perustuu siihen, että et ole auton omistaja vaan haltia. Kyseessä on käytännössä jonkun muun omistavan ajoneuvon vienti toiseen maahan, jolloin tarvitset luvan.

Tämä on siis teoria, mutta käytännössä tuota lupaa ei kysellä oikeastaan koskaan. Voi ottaa riskin ja mennä ilman lupaakin, mutta sitten kun se tarkistus sattuukin omalle kohtaa niin sanktiot voivat olla tuntuvat.
 
Ja mikä lienee vakuutusyhtiön kanta vahingon sattuessa, jos ei tuota maastavientiasiakirjaa ole?
 
Perustuu siihen, että et ole auton omistaja vaan haltia. Kyseessä on käytännössä jonkun muun omistavan ajoneuvon vienti toiseen maahan, jolloin tarvitset luvan.

Tämä on siis teoria, mutta käytännössä tuota lupaa ei kysellä oikeastaan koskaan. Voi ottaa riskin ja mennä ilman lupaakin, mutta sitten kun se tarkistus sattuukin omalle kohtaa niin sanktiot voivat olla tuntuvat.
Paskapuhetta. Haltija saa viedä auton maasta. Osamaksusopimuksessa voidaan asettaa ehtoja, joilla edellytetään omistajan lupaa maastavientiin. Niissä myöskin kerrottaneen mitä tapahtuu jos ehtoja rikkoo. Joka tapauksessa vakuutukset kannattaa olla kunnossa, jos lähtee maasta muun omistamalla autolla.
 
Paskapuhetta. Haltija saa viedä auton maasta. Osamaksusopimuksessa voidaan asettaa ehtoja, joilla edellytetään omistajan lupaa maastavientiin. Niissä myöskin kerrottaneen mitä tapahtuu jos ehtoja rikkoo. Joka tapauksessa vakuutukset kannattaa olla kunnossa, jos lähtee maasta muun omistamalla autolla.
Ööh.. saa viedä, jos on lupa kunnossa, kuten edellä todettiin.

Mistä uliset?
 
Perustuu siihen, että et ole auton omistaja vaan haltia. Kyseessä on käytännössä jonkun muun omistavan ajoneuvon vienti toiseen maahan, jolloin tarvitset luvan....
Ööh.. saa viedä, jos on lupa kunnossa, kuten edellä todettiin.

Mistä uliset?
No onhan nuo boldatut ihan täyttä mutupaskaa. Haltija saa viedä auton omin lupineen ulkomaille. Esim. jos auton omistaa puoliso ja itse olet haltijana, niin siitä vaan. Osamaksu- tai leasingsopimus sen luvan tarvitsemisen määrää, ei mikään omistajastatus. Osa lainoittajista ei esim. EU:n alueella vaadi luvan hankkimista.
 
No onhan nuo boldatut ihan täyttä mutupaskaa. Haltija saa viedä auton omin lupineen ulkomaille. Esim. jos auton omistaa puoliso ja itse olet haltijana, niin siitä vaan. Osamaksu- tai leasingsopimus sen luvan tarvitsemisen määrää, ei mikään omistajastatus. Osa lainoittajista ei esim. EU:n alueella vaadi luvan hankkimista.
Esimerkiksi Santander sanoo näin: "voit viedä ajoneuvon ulkomaille vain rahoittajan kirjallisella luvalla (maastavientikirja)". Tämän lisäksi aiemmin joku sanoi, että OP:lla sallitaan pohjoismaihin vienti ilman lupaa (näissä on yrityksellisiä eroavaisuuksia ilmeisesti). Eli mihin tahansa maahan et voi mennä jos olet OP:n asiakas.

Pointti kuitenkin on, että jos sen sun kärryn omistaa joku muu kuin sinä, niin tarvitset siihen luvan sen omistajalta viedäksesi sen maasta toiseen (huomaa eroavaisuuset rahoitusyhtiöiden välillä). Eriasia omistaako sen vaimoke tai ukko, koska silloin se on rahallisesti jo kuitattu, toisin kuin rahoitussoppareilla hankittu auto (auto on sinun vasta kun olet maksanut siitä 100%).
 
No onhan nuo boldatut ihan täyttä mutupaskaa. Haltija saa viedä auton omin lupineen ulkomaille. Esim. jos auton omistaa puoliso ja itse olet haltijana, niin siitä vaan. Osamaksu- tai leasingsopimus sen luvan tarvitsemisen määrää, ei mikään omistajastatus. Osa lainoittajista ei esim. EU:n alueella vaadi luvan hankkimista.

Joo, lain mukaan haltija saa viedä, mutta tässä puhuttiin alun perin nimenomaan rahoituksella ostetusta autosta vs. omissa nimissä oleva, joita sitten taas ei saa viedä maasta ulos koska kaikki rahoitusyhtiöt kieltävä maastaviennin ilman etukäteen hankittua maastavientilupaa.

Edit: OP:llä näyttää tosiaan Pohjoismaat olevan ok, mutta ainakin A1, Danske ja Santander vaatii niihinkin maastavientiluvan.
 
Pointti kuitenkin on, että jos sen sun kärryn omistaa joku muu kuin sinä, niin tarvitset siihen luvan sen omistajalta viedäksesi sen maasta toiseen (huomaa eroavaisuuset rahoitusyhtiöiden välillä). Eriasia omistaako sen vaimoke tai ukko, koska silloin se on rahallisesti jo kuitattu, toisin kuin rahoitussoppareilla hankittu auto (auto on sinun vasta kun olet maksanut siitä 100%).
Voi äiti. Näköjään itsekin huomasit boldatun olevan paskaa, kun siirsit maalitolppia "eriasia.." kommentilla. Oleellinen informaatio on edelleen se, että tekemäsi sopimus määrää sen mihin tarvitset luvan, ei omistussuhde. Sama sopimus myös määrää seuraukset sopimuksen rikkomisesta (tai yleiset säädökset, jos sopimuksessa ei suoraan rikkomusseurauksia ole kerrottu).

kjns, ongelmahan tässä pääasiassa oli, että päädyttiin vahingossa melkein oikeaan vastaukseen puhtaalla mutuilulla.

ADL:n lisurilla saa ajella vapaasti ympäri eurooppaa.
 
Voi äiti. Näköjään itsekin huomasit boldatun olevan paskaa, kun siirsit maalitolppia "eriasia.." kommentilla. Oleellinen informaatio on edelleen se, että tekemäsi sopimus määrää sen mihin tarvitset luvan, ei omistussuhde. Sama sopimus myös määrää seuraukset sopimuksen rikkomisesta (tai yleiset säädökset, jos sopimuksessa ei suoraan rikkomusseurauksia ole kerrottu).

kjns, ongelmahan tässä pääasiassa oli, että päädyttiin vahingossa melkein oikeaan vastaukseen puhtaalla mutuilulla.

ADL:n lisurilla saa ajella vapaasti ympäri eurooppaa.
Ihan rehellisesti sanottuna en tiedä oletko tyhmä vai haastatko ihan väkisin vääntämällä.

Alunperinen keskustelu otti kantaa vain ja tasan ainoastaan rahoituspalvelun avulla/kautta hankittuihin ajoneuvoihin. Tällöin se tarkoittaa, että joku muu taho kuin sinä omistaa sen auton, eli rahoittaa sen kunnes olet maksanut x vuodessa sen velan rahoitusyhtiölle.

Millä tapaa tuo "eriasia" siirtää yhtään mitään, kun itse siirrät keskustelun rahoituksella hankittujen autojen keskustelusta perhe/tuttava -omisteiseen keskusteluun? Vertailet tässä nyt kahta täysin eri asiaa alkuperäisen keskustelun näkökannalta.

Että ihan hyvää 'mutupaskaa' tarjoilet tässä :kahvi: kannattaisi lukea aiemmat keskustelut ja sisäistää ne ennen kuin tulet paukutteleen henkseleitä
 
No katsot sä sitä asiaa mistä vinkkelistä tahansa, niin sun kirjoittama teksti oli väärin. Ei autolainoittaja omistajana automaattisesti tarkoita, että lupa tarvitaan. Sen jälkeen vielä kirjoittelit mitä sattuu seuraamuksista. Jos olisit tiennyt jotain muuta kuin mutua, et olisi noin epäselvästi varmasti kirjoittanut.

e: Lue mun ensimmäinen viesti ajatuksella. Sinä sen keskustelun väärille raiteille ohjasit. Totta helvetissä joutuu pistämään paksumpaa ratakiskoa, jos ei muuten mene perille.
 
No katsot sä sitä asiaa mistä vinkkelistä tahansa, niin sun kirjoittama teksti oli väärin. Ei autolainoittaja omistajana automaattisesti tarkoita, että lupa tarvitaan. Sen jälkeen vielä kirjoittelit mitä sattuu seuraamuksista. Jos olisit tiennyt jotain muuta kuin mutua, et olisi noin epäselvästi varmasti kirjoittanut.

e: Lue mun ensimmäinen viesti ajatuksella. Sinä sen keskustelun väärille raiteille ohjasit. Totta helvetissä joutuu pistämään paksumpaa ratakiskoa, jos ei muuten mene perille.
"Selvä."
 
Varmaan saattanut täällä lukeakin jo mutta vähän omia kokemuksia. Siis moniin uusiin autoihin saa jopa 0 korolla tai 1-2%. Tosin tämäkin rajaa osan merkeistä pois sillä ite en juurikaan tämmöisiä tarjouksia ole nähnyt esim. Audi,mersu tai bmw. Myöskään toyota on merkki jonka autoja ei halvalla rahoituksella saa. Kai se johtuu siitä että näitä myydään muutenkin ja ostajilla yleensä rahaa ostaa käteisellä? Tai sit vaan rahaa sen vertaa että paskat välittää koroista :D sitten myös on näitä tarjouksia jotka saa mihin tahansa vaihtoautoon mutta niissä yleensä max. Määrä jotain 15k. Itellä usein rajannut vaihtoehtoja pois just toi ettei niitä älyttömiä korkoja kiinnosta maksella ja toki itellä aina ollut vaihtoauto mukana kaupoissa ja siinäkin omat haasteensa kun nyt viimeisten kokemustenkin perusteella tarjoukset siitä olivat 10k- 13500. Nykynenkin meni 13500 ja nyt liike pyytäö siitä 13900 et ei siinä isoja voittoja tehä. Tai toki ne teki ne voitot siinä autossa milä mulle tuli :D
 
Varmaan saattanut täällä lukeakin jo mutta vähän omia kokemuksia. Siis moniin uusiin autoihin saa jopa 0 korolla tai 1-2%. Tosin tämäkin rajaa osan merkeistä pois sillä ite en juurikaan tämmöisiä tarjouksia ole nähnyt esim. Audi,mersu tai bmw.

Näinhän se on, Autokeskukselta lähtis Ford Fiesta nollakorolla:

Ford Fiesta 1.0 80 hv, M5
15.990 €


Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100 hv, A6
18.990 €


Ford Fiesta Edition 1.0 80 hv M5 5-ovinen 15.990 € (autoveroton hinta 13.908,56 € + arvioitu autovero CO2-päästöillä 99 g/km 2.081,44 € + toim. kulut 600 € – kampanja-alennus 600 €). **Ford Fiesta Edition 1.0 100 hv PowerShift 5-ovinen 18.990 € (autoveroton hinta 15.935,44 + arvioitu autovero CO2-päästöillä 114 g/km 3.054,48 € + toim. kulut 600 € - kampanja-alennus 599,92 €). Ford Fiesta Edition -malliston CO2-päästöt 99–114 g/km ja EU-yhdistetty kulutus 4,3–4,9 l/100km. ***Ford Credit -esimerkkilaskelma / Ford Fiesta Edition 1.0 80 hv M5 5-ovinen. Auton hinta toimituskuluineen yhteensä 15.990 €. Käsiraha 1.690 €, luoton perustamiskulu 0 €, luoton määrä 14.300 €. Laina-aika 60 kk, korko 0,0 %, käsittelymaksu 0 €/kk, kk-erä 238,33 €. Luottokustannus 0 €, luoton ja luottokustannusten yhteismäärä 14.300 €, tod. vuosikorko 0,0 %. Edellyttää hyväksytyn luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen. Luoton myöntäjä Ford Credit, Äyritie 24, 01510 VANTAA. Tarjoukset koskevat uusia asiakastilaussopimuksia 31.7.2017 asti.
 
Jaha, tuli laitettu autoverkkokaupasta #uusivuodeksi leasingillä i20 1.0 t-gdi. Tuo oli nyt 209€/kk mikä on ihan ok hinta jo mielestäni. Auto yllätti ainakin positiivisesti etenkin moottorin osalta.
 
Opelilla rahoitustarjous koko mallistoon, 0% + kulut (perustamiskulu 195 € + käsittelymaksu 10 €/kk).
Lisäksi muita tarjouksia, kuten Astraan Enjoy More tai Innovation Plus paketit veloituksetta, Mokka X:ään AFL-valot veloituksetta.

*Rahoitustarjous sekä kampanjapakettitarjous koskevat yksityishenkilöiden tekemiä Astra-kauppoja ja ovat voimassa 31.10.2017 asti. Rahoitus edellyttää luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen.
 
Puuttuko tostakin vakkari? Just kokeiltiin sitä vaparia ja tuntui hyvältä mutta vähän yllätti sen puute. Täytyy varmaan taipua tohon tautisen rumaan Clioon.

Joo turbo tuntuu viel paljon paremmalta ku se vapari 1.2 mutta eipä tosiaan oo vakkaria. Eipä toi clio mun mielestä niin kauheen näkönen pikkuauto oo mutta kuitenki vielä nuhasempi ku t-gdi ja kosketusnäyttöradio :facepalm:
 
Imo Clio on mitä kaunein pikkuauto. :confused: Mites Captur sitten jos Clio nyppii?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 821
Viestejä
4 566 993
Jäsenet
75 029
Uusin jäsen
frog5345

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom