Automobilista 2 [PC]

Jäi vähän kaivelemaan edellisen Hockenheim- kierrosaikasession tiedossa olleet mokat, niin viilasin vähän lisää omaa ajoa ja vajaa kymppi pois ajasta:



Tolla kierroksella sain aikaan minkä halusinkin eli ykkössektorille oma paras ja muille tasanen ajo eikä yli yrittämistä. Videon loppuun tein pientä kierrosanalyysiä että mitkä mutkat ja asiat näin itse tärkeiksi Hockenheimissä:) Ja kuten videon descissäkin totean yhä jäi silti parannettavaa:hmm:
 
Vähän aikaa ollu poissa AMS2:n parista, mutta nyt kun peliin on tullu useempi hotfixi, niin olivat näemmä saanet Imolan ylösvaihto-buginkin korjattua, joten sinne siis kauden -22 F1:llä hankaamaan:)



TOP10:iin pääsinki jo, kuten näkyy koko kympin kärki on sekunnin sisässä, mutta uskosin että saan tosta vielä petrattua, sillä V1.4 fysiikoilla pääsin alle 1:15 viime vuonna:hmm:

Samalla huomasin että 300 tuntia tullu täyteen tämän simun parissa:love:
 
Huomasin pudonneeni ulos 10 parhaan sakista peräti sijalle 12.:oops: Tästä suivaantuneena säädin aeroja pienemmälle (=enemmän suoranopeutta) ja paahdoin huolella alle 1:16:cool:



Tällä kertaa päästiin jo TOP5:een:) Sektoriaikojen perusteella tosin saan tuostakin vielä helposti pari kymppiä pois, jahka vaan saisi sitten kaiken samalla kierrokselle:lol:
 
Olipa tiukassa nuo seuraavat kymmenykset saada pois omasta kierrosajasta, mutta juuri äsken palaset loksahti kohdalleen ja videonkin editoin jo:



Kaksi olennaista asiaa jotka muutin edellisen jälkeen oli että säädin jarrubalanssia sektoreiden välillä, 2.:lle laiton naksun eteenpäin koska on niin epätasaista että meinasi auto olla levoton jarrutuksissa, ja taas palautin taaksepäin viimeselle sektorille ettei aliohjaa niin hitosti, toinen asia löytyi, yllätys, omasta ajamisesta:facepalm: eli Variante Altan voi näemmä vetääkin kolmosella:D Vikalle sektorille tulikin oma pohja, ja reippaasti alle tämän hetkisen WR-ajan. Muutoin kierros oli tasainen, joskaan en saanut toiselle sektorille sitä parastani. Piratellassa käydään muuten tosi lähellä track limitsejä:lol:
 
Joo beta siitä jo tulikin:
V1.5.5.6 -> V1.5.5.8 CHANGELOG

CONTENT
Cars


  • Added Stock Car Pro Series 2024

Tracks

  • Added Nurburgring 1971 Betonschleife layout

GENERAL

  • Fixed some types of engine component not applying additional repair time in pit stops
  • Fixed CTD on New Championship screen when a saved custom champ template contained content that is no longer available such as when mods are uninstalled
  • Enabled offline dust particles
  • Added high fidelity water shader (applied at Ibarra only for now)
  • Crowds near the track may slightly move now
  • Added event preset, championship and points system for Stock Car Pro Series 2024
  • Adjusted Mandatory-Pitstop-Open-Lap to equal lap 5 and scaled Minimum-Race-Length to equal 15 mins for Stock Car Brasil Championships 2019-2023

UI & HUD

  • Fixed incorrect label on Audio Device input when disabled

PHYSICS

  • Updated V1.6 tires for F-Ultimate Gen2 (WIP)
  • Revised FFB for F-USA Gen1-4; F-Vintage Gen1-2

AI

  • Fixed issue where the AI wouldn't repair engine damage during qualifying or practice
  • If AI car pits in for major mechanical damage (such as engine damage) it may now decide to retire instead of always rejoining the race
  • Slightly reduced likelihood of a full course yellow being triggered by an AI incident during the final 3 laps of a race
  • Updated Stock Car Pro Series 2023 Ai driver performance levels based on finalised championship positions

TRACKS

  • Added 3D trees near trackside for Adelaide (both), Cascavel, Curitiba, Guaporé, Ibarra, Londrina, Taruma, Velocittá
  • Ibarra: remodelled outer terrain for better geographical accuracy, better detail vs polycount balance. New water shaders, 3D foliage; reworked billboard foliage, new ground & road textures, seasonal foliage (green/dry)
  • Cascavel: Adjusted terrain meshes, materials and textures, updated 3D & billboard foliage, fixed UV mapping on curbs, added a bunch of new buildings, removed couple temp stands and added grandstand on the terrain slope, tweaked road materials & textures, AO pass on terrain and buildings
  • Nurburgring 1971: Update hedge material
  • Added VR cameras for Jacarepagua 1988, Jacarepagua 2005, Jacarepagua Oval, Jacarepagua SCB, Jacarepagua Short, Jerez Chicane, Kansai Classic, Kansai West, Kyalami Historic, Oulton Park Classic, Oulton Park Island, Outon Park Fosters, Spielberg Short, Spielberg Vintage, Taruma Chicane, Velo Citta Club Day and Velo Citta Track Day

VEHICLES

  • Set matching pitcrew team outfits for F-Vintage, F-Retro, F-Classics, F-HiTech, F-V12, F-V10, F-Reiza (all Gens) & F-Ultimate Gen1, LMDh, GTE, GT3 (both Gens), GT4, GT1, Group C, Group A, Super V8, Stock Car Brasil 2019-2024
  • F-V10 Gen2: Increased polycount for cockpit tires
  • Corvette C8: Reworked cockpit textures & materials for higher detail level
  • Corvette C8.R: Adjusted rear calipers position
  • Mercedes 190 Evo2: Added adjustable rear spoiler
 
Melko paljon onkin muuttanu tuo V1.6 auton ajokäytöstä ja näemmä FormulaUltimate Gen2 on ilmeisesti päivitetty vastaamaan tämän kauden (-24) Formuloita. Auto on suurissa (yli 250km/h) nopeuksissakin todella snappy eli esim. Imolassa ei enää vedetäkään Villeneuveta tai Piratellaa junttaamalla kaasu pohjaan 6-vaihteella, sen lisäksi se perää irtoaa hiton rajusti että kiinniottaminen on todella vaikeaa jopa mahdotonta. Kanttien ylityksessä samat jutut kun mitä V1.5 eli omaa harkintaa saa käyttää:D Summattuna voisi kai sanoo että jälleen simumaisempaa suuntaan ollaan menty, mikä tuntuu lukuun ottamatta V1.4 päivitystä, olleen yleinen teema pelin kehityksessä.

Alla vielä kierros tutulla Imolan radalla:



Olipahan muuten vääntäminen päästä alle 1:17 vaikka aiemmin koluuteltiin matalaa 1:15 tuossa autoluokassa, vaan eipä näytä nuo muutkaan vetävän enää sellasia kierroksia kun V1.5-aikoina:hmm:
 
Testailin tuota gen2 formulaa tuossa pari viikkoa sitten ja olihan se todella nautinnollista ajettavaa vaikkei todellisuutta vastaisikaan. Pelasin ensin hetken f1 23 suttuista sontaa (VR) ja tähän hypättyäni taitaa olla enää turha lisenssipeliä käynnistää vaikka siinä uramoodi yms houkuttelisi. Toivottavasti saadaan tähän AMS2 jotain uramoodia f1 puolelle myös vaikka modin muodossa, saa kertoa jos sellaisia jo löytyy. Racing Life testattu vaan se on jotenkin kömpelö viritys.

Tullut myös tätä ennen pelattua paljon eri gt luokkia jotka ovat olleet oikein mainiota viihdettä. Helposti oma suosikki simupuolella monipuolisen sisällön myötä eikä rahaakaan tarvinnut aleissa paljoa laittaa. Toimii VR:ssä todella hyvin, ainut miinus tuo urapuoli.
 
Monenlaista muutosta on näemmä tullut betaan, pitääpä ladata ja testata pitkästä aikaa oikein VR:llä :)

edit: changelog poistettu ettei tule kenellekään paha mieli :smile:
 
Viimeksi muokattu:
@Make73 Noita muutoslokeja ei saa jakaa betan ulkopuolelle.
Ainakin Reizan yleisellä foorumilla on saanut jakaa tietoa betan sisällöstä kunhan ei jaa mitään screenshotteja, videoita tms.
Toki jos linkkaat mulle kohdan jossa on kielletty myös kertoa betan muutoslokista, niin poistan tietty!

Idea nyt kuitenkin oli vaan kertoa että paljon on tapahtunut edellisestä julkisesta julkaisusta :thumbsup:
Uskoisin että ollaan lähellä 1.6:sta

Hienoa oli ajella pitkästä aikaa VR:llä, onneksi tuli vielä jonkinlaiset rattivehkeet hommattua.

Xxxxxxx nyt oli vielä mun mielestä keskeneräisen oloinen ainakin iRacingiin verrattuna, mutta Road Atlanta erittäin viihdyttävä joka onkin yksi lemppareista.
Xxxxxx ja Xxxxxxx tuli myös testattua.

"IMPORTANT: The current beta builds are available on the notformedia branch of AMS2 Beta, which means beta users should NOT use it for posting screenshots, videos or streaming outside of the AMS2 Paddock Club. To access the build, right-click AMS2 Beta on your Steam Library, go into Properties -> Beta tab, and insert the password NOVIDEONOSTREAMING - this will make notformedia branch available for installation from the install menu. This branch will be disabled after public release and return you to the default AMS2 Beta branch.

Please DO NOT take other Youtubers posting preview videos (with permission or not) to go ahead with doing your own videos / streams while the latest build is still on the notformedia branch."
 
Viimeksi muokattu:
En nyt löytänyt mitään tietoa tuosta, mutta noista radoista on virallisesti julkaistu Road Atlanta.
Joten en usko että muista saa vielä beta foorumin ulkopuolella puhua.
 
Xxxxxxx ja Road Atlantasta on puhuttu maaliskuun puolesta välistä eli kyllä ne tiedossa ovat olleet.
Onhan tuo spoileri tageissa jos joku ei halua pilata yllätyksen tuomaa iloa niin jättää lukematta.
 
Viimeksi muokattu:
Mä en nyt ihan käppää, ettei saisi jakaa jotain mikä lopulta on julkista.
Bohemia esim. julkaisee aina beta changelogit ja eivät tod yritä kieltää niiden jakamista.
 
Mä en nyt ihan käppää, ettei saisi jakaa jotain mikä lopulta on julkista.
Bohemia esim. julkaisee aina beta changelogit ja eivät tod yritä kieltää niiden jakamista.

Toi on periaatteessa suljettu beta ja joutuu hyväksymään sopimuksen, siellä vois hyvinkin olla kielletty. Syitä voi olla monia, mutta todennäköisesti haluttaisiin vain poistaa riski mahdollisista haitoista, eli perus sopimus juttuja.
 
"Please do not leak or discuss information about new features of content unless it has already been publicly announced by us"

Löyty sieltä tollanen eli ei ole suotavaa ilmoitella sisällöstä julkisesti ennen heitä, editoin kirjoituksiani.
 
Toi on periaatteessa suljettu beta ja joutuu hyväksymään sopimuksen, siellä vois hyvinkin olla kielletty. Syitä voi olla monia, mutta todennäköisesti haluttaisiin vain poistaa riski mahdollisista haitoista, eli perus sopimus juttuja.
"Please do not leak or discuss information about new features of content unless it has already been publicly announced by us"

Löyty sieltä tollanen eli ei ole suotavaa ilmoitella sisällöstä julkisesti ennen heitä, editoin kirjoituksiani.
Eli kyse ei ollutkaan heidän avoimesta betasta vaan suljetusta betan betasta?
Okei, hieman hämärää touhua deviltä.
 
Se on tollanen maksullinen VIP-kerho ;)
Hello and welcome everyone to the AMS2 Paddock Lounge, our "refurshibed" development forum previously known as Reiza51 - for those who are not familiar with previous campaigns, this forum was first set up in the aftermath of the 2015 crowdfunding campaign to further develop Stock Car Extreme, which then opened to new members during the Automobilista 2 Early Backing Campaign and now again with the AMS2 Paddock Club. Forum members with a AMS2 Club Member have gained it through participating in one of those campaigns.

We first set this up with the belief that having the people most dedicated to our sims actively engaged in the development process would help us keep moving in the right direction - so succesfully did that prove to be the case that we´ve grown a bit protective about avoiding letting it grow too much in order to preserve this as our small cozy forum for both devs and enthusiasts to interact in more friendly and informal tone, keeping to the community spirit we all enjoy.

Reiza devs will pop in and out as often as we can to exchange feedback, answer questions, poll for new potential developments and present you some fresh news and goodies as they come along. You may also reach our community manager @CrimsonEminence for more specific requests.

There are not many extra rules in the Paddock Lounge that don´t already apply to the main forums, but we kindly request all members to observe the following:
  • Please do not leak or discuss information about new features of content unless it has already been publicly announced by us
  • Even if already announced, content and features may not be advanced enough to be showcased in videos or screenshots outside this forum - the notformedia branch of AMS2 Beta is used when any content or feature is deemed to be in such WIP state. You may however share as you with when AMS2 Beta is on the default branch.
  • You can discuss other development matters with non-members such as general developments to physics, AI Audio, UI etc, and you can also share any communication I do here to non-members if you find them to be of relevance to them - if there is an exception where the info I provide is for your eyes only, I´ll state so in the message
  • Despite the name, AMS2 Beta often includes alpha or pre-alpha developments, or even experimental stuff that we want to do some field testing with - as such, it can be unstable or generally not provide a smooth experience as the main release.
  • Please try remain generally kind and constuctive in your contributions to the forum both with devs and other members - we consider this place an extension of our work environment, and preserving that requires a certain composure from all who frequent it - while its perfectly understandable and acceptable for members express frustration once in a while with a given decision, development or lack thereof, a member that is constantly ranting or generally only adding attrition may wear out his welcome and be invited to leave.
  • If I comment after a build deployment that "changelog is incoming after multi test" or make any estimates about anything that involve the passage of time, take it with a grain of salt.
We are very happy to have you all here, and hope to keep it an enjoyable place to be a part of for years to come
:)
:)
 
1.6.2.6 RC3 on nyt tän hetken beta versio ja seuraava on sellanen jonka mediaa saa jakaa vapaasti.
Lähellä luulis tosiaan olevan varsinainen 1.6 julkaisu.
Tosi aktiivisesti on tullut uusia betaversioita tässä kesän ja syksyn mittaan.

Ite olen pelannut tänä vuonna vain tätä ja ACC:ta.
Samoilla autoilla samaa rataa kun ajaa, niin AMS2:lla se on sellaista melko leppoisaa ja voi jopa ajatella muitakin asioita samalla, mutta ACC:ssa pitää olla täys fokus koko ajan ja auton käyttäytyminen ja sen kontrolloiminen vaativampaa.
ACC:ssa myös eri autot käyttäytyvät hyvin erilailla kun taas AMS2 on aika lailla samasta puusta vedetty vaikka tietysti kaikki kehittäjän hienot kirjoitukset vimosen päälle fysiikoiden realismista antaakin toisen kuvan.
Molemmat silti hyviä!
 
se on ilmeisesti ams2 1.6 pätsi lähellä kun oli Lowfuelmotorsportin ilmoituksissa ams2 pisteet tullu.
1732476399706.png

Toivottavasti eivät laita liian montaa Seriestä käyntiin kun AMS2 tulee LowFuelMotorsporttiin. AMS2 pelaajia on muutenkin niin vähän. Joku 2-4 ihan maksimi sille pelille. Tuntuu että AC puolella on liikaa kun on 11 Seriestä.
 
On tämä taas parempi. Joiltai osin paljonkin mut mua häiritsee välillä ku menee kaasulle ni sellane joku ihme sivusuunta-venkslaus.. Jota ei sillee esim lmu:ssa tai raceroomissa ainakaa niin voimakkaasti ole 🤔
Tunteeko kukaan muu tätä?

Ehkä joku sellane perus grounded juttu puuttuu aillon kun ei käännä.. Entiä🤔 oon yrittäny forceilla koitella ja aitä lowforceboostiiki lisäillä vaikka on dd1
 
Vähän ehdin eilen kokeilla.
Rengasäänet sai tiputella ainaki alas, laitoin nyt 60 ni vielä tuntuu liian kovalta.
Lfmsäkin olevalla ginetta cupilla kokeilin, se taas tuntui ettei liiku mihinkään ja välillä aivan kuin kytkin jäisi päälle. Ajan autoclutsilla ja vrllä.
Sitten taas se timetrialin "corolla" yhtä hankala ajaa kuin ennenkin.
en ollut pelannut puoleen vuoteen niin ei nyt ollut oikein vertailukohtaa.
Eniten odotan tota lfm yhteyttä, timetrialit on kans kivoja mutta kun niitä on nii vähän eikä tuloksia näe kuin pelistä. Vs raceroom Competitions - RaceRoom Racing Experience
 
Itse kävin jo vähän Monacossa kaiteita pyyhkimässä tän uusimman updaten jälkeen:)



FFB:tä piti muuten pelin puolelta säätää eli se Low boost force piti kääntää suuremmalle että tuntee pyörien lukittumisen ja ylinpäänsä pidon määrän kultakin renkaalta.

Trail braking on mun mielestä edelleen hankalampaa kuin V1.5 aikoina, eli enemmän mennään sisään paikoin jarrua moduloimalla ja tunnustelemalla takapyörien lukkiutumista, jarrubalanssi saa siis olla aika takapainotteinen. Pito tuntuu katoavan terävämmin mitä ennen, mutta auto ei oo silti samanlainen liukuri mitä V1.4 aikana oli. Ei tämä AMS2 joka tapauksessa ole huonompaan suuntaan, näin yhden autonluokan perusteella, ainakaan mennyt:cool:
 
eka kokeilu tänää LFMn ams2 kisaan. se ams2 multiplayer valikko on kyllä vähän outo kun servu pitää filtterillä niin vaikka tulee siihen listalle näkymään niin se vielä ettii niitä. pari kertaa tuota odottelin sitten kun kävin muualla valikossa pelissä ja takas niin meni heti.
itse aikaajo ja kisa toimii siihen asti kunnes ilmoitus (noin 11minuutin ajon jälkeen) että you have disconnected. ilmoitus ja samassa ilmestyy eteen auto jota päin. no eipä siinä osannu muutaku tulla pelistä ulos. lopputuloksissa osa porukasta ajoi kuitenkin maaliin. en ehkä olisi päässyt sen törmäyksen takia.
vaan betasta siellä lfmllä varoitellaankin.
 
AMS2 LFM on edelleen peer to peer meiningillä? :hmm::rolleyes:

edit: on näemmä, ei taida madness engine taipua muuhun :sleep:
 
Viimeksi muokattu:
Uuden updaten jälkeinen tutkaili jatkunut, ja lähdin (itselle ehkä mieluisamman) Imolan kanteille loikkimaan. Jotain vauhdin tynkääkin olin löytävinäni:hmm:



Edelleen samat fiilikset, ja perä tuntuu purevan paremmin rataan kuin aiemmin. Autoo säädin vaan siipien, lukon ja jarrubalanssin osin sekä tietysti engine brake maksimiin.

Aiemmin kokeilin LMP2-autoa toisella radalla, ennen kuin muuttu maksullikseksi, mutta tuntui vähän tylsältä. Ehkä TC:tä pienentämällä olisi siihenkin saattanut tulla eloa, mutta ei oikein itseä sytyttänyt kyseinen auto. Hieman sama fiilis jäi GT3 gen2 lambosta mitä Nûrburingiä (GP layout) ajelin.
 
Eilen ajelin 4 tuntia Monzaa, ja alko kutkuttaa saada 1:20 siellä alitettua, mutta yksinkertaisesti oli jo niskat niin jumissa että jäi rikkomotta toi "rajapyykki". Tänään sitten vähän levänneenä edellisellä sessiolla päähän jäänet temput mielessä, sain paukutettua suht. kovan 1-sektorin ja muillakaan en jäänyt kohtuuttomasti omista parhaista:



Ei vielä kärkeen asiaa, mutta edes TOP10 sisään pääsin:hmm: Ja näkyyhän tossa aika monta kuskia olevan samalla sekunnilla kumminki.

Sellanen hauska havainto tän viimesen updaten jäjliltä taas, että näemmä tuolla on jo valmiina ihan siedättävä setup pelin puolesta, eli ei tartte säätää tuntia autoo pystyäkseen ajamaan. Tossakin esimerkiksi siivet, camberit ja jousitus tuntui olevan heti sopivat. Lähinnä auton balanssiin vaikuttavia juttuja joutu tweakkaamaan, jarrut ja lukko. Jarrubalanssia ainaki itse jouduin säätämään kierroksen aikana joka sektorilla ratista, että sain kaiken irti sisään kääntämiseen.

Monacossa ehkä tuntui tähäs asti hitaimmalta tuo Ultimate Gen2 luokka, verrattuna V1.5-aikoihin, mutta toki vika voi olla omassa setupissakin, kun olisi voinut kokeilla ensin ihan default säätöjä:facepalm:
 
Kohtii seuraavaa rataa, vielä samalla autolla, että säilyy joku vertailukohta.



Tää Hockenheim on mun inhokki rata, mut näköjään toiselle sijalle pääsin silti leaderboardilla:lol: Jotenkin tuntuu vaan että täällä ja Monacossa (hitaat mutkat) korostuu jarruttamisen vaikeus, trail braking tuntuu hiton hankalalta verattuna Monza tai Imola, on vaan pakko valkata/säätää balanssi sellaseks että halutut pyörät saa mennä/käydä lukkoon hetkellisesti... Todennäkösesti vielä jonkun radan testata köröttelen läpi F-Ultimate Gen2 (siis -24 kauden F1) ennen muihin autoluokkiin siirtymistä, niin voi kertoilla niistäkin omia mietteitä. Eri toten vintage-kalusto houkuttaisi kokeilla kun hommasin juuri uuden shifterin hajonneen tilalle:)
 
Pitkästä aikaa uus rata eli Barcelonan GP:n tän vuoden versio ilman shikaania 3-sektorilla:



Kierrosaika ei nyt välttämättä niin hyvä, vaikka nipin napin TOP10 sakkiin pääsinki, mutta setupista sain hierottua mielestäni ihan kelvon tolle radalle. Siitähän tuo Barcelona on pirullinen että ainoot kunnon suorat on DRS-alueet, kun muutoin rata koostuu paljolti sweepereistä jotka tolla autolla mennään 200-250 km/h yllättävän jyrkkiinkin mutkiin. Äkkiä saattoi tuntua että ihan ok kierros ja silti jäi sekunnin omasta parhaasta:lol: Lopulta piti ottaa omasta PB-kierroksesta ghost jota käytin vertailukohtana että näin mistä kaivaa pois loput kymmenykset.

Tuo LFM kiinnostaisi itseäni, mutta liekö rajotettu vain GT3:iin tässä? Enemmän kun kiinnostaisi nämä Formulat ajella on-line...:hmm:
 
Tuli ostettua AMS2 aikalailla julkaisun aikaan muistaakseni, mutta ei ole tullut juuri ollenkaan pelattua (eilisen jälkeen 5,8h ja siitä yli puolet konffaamista ja idlessä) kun kaikki mielenkiintoinen sisältö on ollut maksullista dlctä. Nyt kuitenkin tuli kokeiltua eilen ajaa eka LFM kisa ja aika kivalta itse ajaminen tuntui F3 Imolassa.

Ajan Quest2 VR laseilla ja huomasin, että varsinkin sinistä taivasta vasten näkyy vähän niinkuin ruudukkoa joka pysyy laseihin nähden paikoillaan, eli vähän kuin olisi lähes läpinäkyvä hyttysverkko ajolaseissa. Kyseessä kuitenkaan ei ole screen door efekti vaan se selkeästi on pelin renderöimä. Onko muut huomanneet samaa ja jos on, niin miten siitä pääsee eroon? Kun keskittyy radan katsomiseen, niin ääreisnäkö poimii sen välillä niin että se tuntuu välkkyvän ja on pakko kääntää päätä alaspäin että välkkeen tuntu katoaa. Siitä tuli vähän paha olo ja migreeniä. Kaikki kuitenkin kehuu AMS2 VR toteutusta ja muuten se kyllä näyttää ihan hyvältä ja rullaa ihan hyvin, mutta jos tuota harsomaista filtterin tapaista ei saa pois, niin omalla kohdalla se kyllä saattaa estää enemmän ajamisen tässä simussa.
 
huomasin, että varsinkin sinistä taivasta vasten näkyy vähän niinkuin ruudukkoa joka pysyy laseihin nähden paikoillaan

Samaa on havaittavissa myös näytöllä. MSAA asetuksia rukkaamalla ilmeisesti paranee, googlella löytää lisää lajitovereita.

edit: vissiin madness engine ongelma/ominaisuus

 
1066890_20241223112319_1.png

1066890_20241223112319_1_edit.png


Tuossa vielä tänään otettu Steam screenshot ja editoitu ongelman korostamiseksi. 1440p ja kaikki grafiikat tapissa.

edit: en ole kokeillut itse (kun ei näytöllä niin häiritsevä), mutta MSAA off ilmeisesti olis siedettävämpi. En sitten tiedä onko muuten grafiikat enään ok...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 380
Viestejä
4 549 180
Jäsenet
74 978
Uusin jäsen
Omi77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom