Autohifi

Kenwood Ddx4016bt radio tuli laiteltua paikalleen, ja toimii kyllä hyvin. Paitsi..

Usb tikun kun yhdistää, niin valittaa sinistä ruutua ja parking off, välillä "unsupported file" .
on kenwood -> iso adapterilla yhdistetty vw golf mk6:seen. Eli onko johdoissa jotain, vai mikä kiikastaa?

Usb tikku on fat32 muodossa. Ja tiedostot jpeg muodossa, kun oli tarkoitus ainoastaa taustakuva vaehtoo.. Eli ohjeitte mukaa tehty.

Tuplat. Tuosta aktiivisubi jutusta vielä, onko millasia nuo varapyörän tilalle laitettavat? Siellä saisi johdot piiloon ainakin nätiste ja ei veisi tilaa tosiaa..

Esim?

Tuplat. Tuosta aktiivisubi jutusta vielä, onko millasia nuo varapyörän tilalle laitettavat? Siellä saisi johdot piiloon ainakin nätiste ja ei veisi tilaa tosiaa..

Esim?

Justiin edellisellä sivulla näistä keskusteltiin…

Pioneerin litteät subwooferit menee pieneen koteloon ja potkivat kivasti.

Itellä on tuollainen 12" Pioneer TS-SW3001s4 17 litran nettokotelossa (suljettu), toimii hyvin. Ei mikään korttelinherättäjä, mutta toisto on todella napakka ja ulottuu verrattain alas.

B00281AFEA-1.jpg

Nykymalleista ei ole kokemusta, mutta mun aikaisempi subbari oli tuon ylläolevan edeltäjämalli Pioneer TS-SW3041D, mainio kampe oli sekin.

Verrokkina noille Pinskuille mulla on samanlaisessa autossa takavuosien mörssäri, Peerless XLS 12 CAR 37 litran suljetussa kotelossa. Saahan sillä taustapeilin sumeaksi tarvittaessa, mutta harvoin itse sellaista jytinää tarvitsen.

Mulla on myös ollut aika monta XLS:ää, tälläkin hetkellä hyllyllä yksi odottelemassa että mihin sen keksisi laittaa, ja toinen kotisubina, mutta ei se kyllä millään tapaa ole mörssäri vaan ihan hyvä-ääninen jokapaikanhöylä.

Joku Ground Zeron Plutonium alkaa olla mörssäri josta lähtee mökää sitten jo aika eri malliin. XLS:iä en ole pakuun viitsinyt laittaa kun halusin nimenomaan sitä messumatalaakin, joihin taas XLS on liian "hifistynyt":D

Kyllä tuo CAR-malli oli julkaisuajankohtanaan (eli takavuosina) melkoinen mörssäri, muistaakseni sillä oli nimissään yhden 12" elementin sarjassa suomen ennätys DB-kisoissa aikoinaan.

Eihän tuo nykymittapuulla mikään järeä elementti olekaan, mutta eipä silloin aikoinaan ollut kilowattiluokan digipäätteitäkään tuota ohjaamaan. Sehän kärähtäisi heti :btooth:

@Eräilves kattelin mielenkiinnosta noita uusia Pioneerin littubassoja. Jos erillisen vahvistimen asennus on mahdollista, niin Saksan Amazonista löytyisi valmiiksi koteloitu 10" Pioneer TS-A2500LB hintaan 191€ sisältäen toimituskulut. Jos tuossa on käytetty Pioneer TS-A2500LS4 -elementtiä, kuten tuotekuvien perusteella on, niin tuo pelkkä elmentti kustantaa Suomessa halvimmillaan 199€. Ihan hyviä arvosteluita kerännyt subbari.

Kotelon mitat L=530mm, K=300mm ja S=150mm.

Pioneer TS-A2500LB Passive Subwoofer, Powerful Enclosure Subwoofer with 1200W Maximum Power, 25 cm, IMPP Membrane, Black, Continuous Output 300 W : Amazon.de: Electronics & Photo

Statistiikka

Viestiketjuista
290 377
Jäsenet
79 780
Uusin jäsen
jeppe91

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom