Sukulainen osallistui yhteistilaukseen ja sieltä sai lujuuslakelmat ja tukea asennukseen. Olin mukana selvittelemässä invertterin asennuksia ja liittämistä verkkoon ja ihan myönteinen kokemus. Tuossa on osallistumismaksu ja tilauksiin saa ison tilauksen takia alennusta. Pyörinyt jo useamman vuoden.Tällä palstalla on kaksi hyvin samankaltaista ja varmasti osin ristiin menevää aurinkoenergiajärjestelmäketjua, mutta laitan tämän tänne DIY-projekteihin. Ehkä tämä on oikeampi osoite tälle viestille.
Onko täällä paneeliomistajilla hyviä tai huonoja kokemuksia aurinkopaneelijärjestelmän tilaamisesta verkosta ja asentamisesta/asennuttamisesta omaan piikkiin? Minulla olisi mahdollisuus asennuttaa paneelijärjestelmä puolitutun sähköasentajan kautta, jolla on muutaman järjestelmän asennuskokemus. Asennuksen hinta olisi oleellisesti edullisempi, kuin avaimet käteen -toimittajilla. Kiinnostaisi kuitenkin kuulla kokemuksia, mistä olette hankkineet paneelijärjestelmiä oma-asennusta varten.
Löysin verkosta NordSolar-sivuston, joka myy aurinkoenergiajärjestelmäpaketteja mielestäni ihan fiksuun hintaan. Onko kokemusta kyseisestä yrityksestä?
Aurinkosähkö - Aurinkovirta.fi
Yleiskuvaus aurinkosähköstä Aurinkosähkö on nykyaikainen ja kustannustehokas tapa tuottaa paikallisesti puhdasta energiaa. Sen tuotanto on tehokkainta, kun se toteutetaan hajautettuna, suoraan kiinteistöjen yhteyteen. Tällä tavoin tuottajat voivat hyötyä suoraan, koska omasta tuotannosta itse...
www.aurinkovirta.fi