Myyty Asus RTX 3080 ROG Strix Gaming OC 10G (Vaasa)

jeebus

BANNATTU
BANNED
Tuote: Otsikko
Hinta: 330€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Kevät 2021 Multitronic
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei voimassa
Muuta huomioitavaa:
Moitteettomassa kunnossa. Käytetty pelaamiseen. Ei ole availtu.
Vaihto onnistuu myös Nintendo Switch 2. Maksan silloin välirahaa

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Vaasa
Toimitustapa: Nouto, Posti
Maksutapa: Tilisiirto, Mobilepay

IMG20250715120717.jpg

Viimeksi muokattu:
Tää kaveri liukeni kun kusi lumeen ja pisti estot. Ei tullu korttia, ei lähetystunnuksia, mutta selityksiä senkin edestä miten exä ei lähettänytkään korttia ja maksaa tänään rahat takaisin. Näin taas tällä kertaa. Vitun vittu. Täytyy mennä käymään Vaasassa.

Screenshot_2025-07-18-18-16-07-57_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

Tää kaveri liukeni kun kusi lumeen ja pisti estot. Ei tullu korttia, ei lähetystunnuksia, mutta selityksiä senkin edestä miten exä ei lähettänytkään korttia ja maksaa tänään rahat takaisin. Näin taas tällä kertaa. Vitun vittu. Täytyy mennä käymään Vaasassa.

Mistä näitä apinoita tulee?????Jos lähellä asut niin hakee rahat pois(tuskin niitä enään on)

Valitettavan yleistä nykyään täällä ja ostajaa syyttämättä oli aika selkeä huijari kyseessä, kun tuliterä käyttäjä ja sille ostettu verified-tunnus, jolla tuo 30pv karenssi väistetään. Tuo karenssin väistäminen maksamalla 8€ on mielestäni selkeä heikkous täällä, joka tulisi muuttaa tai poistaa kokonaan.

Joo olin liian luottavainen, mennyt niin monet sadat kaupat ilman mitään ongelmia.

Viimeksi muokattu:

Hah. Arvasinkin että tämä on kusettaja. Tarjosin tälle ennen Kimsoria HP noudolla. Ei vastannut mitään.

Oisiko kannattanut ketjuun laittaa, niin olisi saattanut jäädä huijaus tapahtumatta?
No eipä siinä vaiheessa nyt ollut mitään syytä tulla tyyppiä haukkumaan huijariksi. Ei Kimsor ollut vielä silloin edes tarjonnut mitään, kun katsoin että myyjä ei ollut vastannut minulle mitään. Enkä jäänyt sen kummemmin päivystämään topicia.

No eipä siinä vaiheessa nyt ollut mitään syytä tulla tyyppiä haukkumaan huijariksi. Ei Kimsor ollut vielä silloin edes tarjonnut mitään, kun katsoin että myyjä ei ollut vastannut minulle mitään. Enkä jäänyt sen kummemmin päivystämään topicia.
Joo mutta jos oisit tähän ketjuun laittanut hp+nouto näkyviin kukaan ei ois hälle enään mitään mennyt tarjoamaan joten tämä huijaus olisi epäonnistunut.

Joo mutta jos oisit tähän ketjuun laittanut hp+nouto näkyviin kukaan ei ois hälle enään mitään mennyt tarjoamaan joten tämä huijaus olisi epäonnistunut.
No se on totta. Valitettavasti on pinttynyt tapa tarjota yvllä. Mutta en mä ota syitä niskoilleni. Itse en ikipäivänä olisi mennyt tälläisen profiilin omistavalle tyypille siirtämään tuosta vaan rahoja. Minulta täällä huijattiin aikoinaan 150e. Sillä profiililla oli eletty vuosia nuhteetonta elämää ja oli about 15 positiivista palautetta. Ei aina ne positiiviset palautteetkaan pelasta.

No se on totta. Valitettavasti on pinttynyt tapa tarjota yvllä. Mutta en mä ota syitä niskoilleni. Itse en ikipäivänä olisi mennyt tälläisen profiilin omistavalle tyypille siirtämään tuosta vaan rahoja. Minulta täällä huijattiin aikoinaan 150e. Sillä profiililla oli eletty vuosia nuhteetonta elämää ja oli about 15 positiivista palautetta. Ei aina ne positiiviset palautteetkaan pelasta.
Kaiken huippu oli, kun poliisi otti vuoden päästä yhteyttä minuun ja roistoon, niin tämä roisto lupasi maksaa osissa takaisin. :D Ei ollut kerralla rahaa maksaa. No tyyppi kerkes yhden kerran siirtämään rahaa 40€ kun tuli postia molemmille. Syyttämättäjättämispäätös. Siihen loppui tän perseilijän takaisin maksu. :rofl:

Statistiikka

Viestiketjuista
282 533
Jäsenet
78 410
Uusin jäsen
Silibbo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom