Asunnon ostaminen ja asuntolaina

Tässä kalliimman pään ilmoitus: Asunto E 28 | 5h+kt+s | 151m²

Samat sanat, ei tuossa ole muuta hienoa kuin näkymät. Samaan hintaan saa myös merenrannalta OKT Westendistä, eikä tarvitsisi sekuntiakaan miettiä kumman valitsisin (moni)miljonäärinä.
Kyllä minä tavallaan näen tälle ostajan, vaikkakaan hinta ei ole kohdallaan. Sen mitä näistä miljoonaluokan kerrostaloasuntojen asukkaista tiedän, niin kyseessä on yleensä iäkkäämpiä pariskuntia, joille on kertynyt varallisuutta ja jotka ovat ehkä aiemmin asuneet okt:ssa, mutta haluavat vanhoilla päivillään elää hieman helpommin ja palvelujen lähellä.

Haluaisin tuon viitekoron muutoksen hinnan maksaa minun ja puolisoni op bonuksista niin paljon kuin mahdollista mutta sain vastaukseksi että järjestelmä veloittaa ne vaan päävelallisen bonuksista eli minun. Onko tässä vaan kyse taas siitä että virkailijalla ei ole tippaakaan ongelmanratkasukykyä tai kiinnostusta siihen vai onko tuossa jotain perää mitä ne sanoo mulle?
Onko teillä mahdollisuus muodostaa perhekokonaisuus? Silloinhan bonukset on yhteisessä poolissa.

Onko teillä mahdollisuus muodostaa perhekokonaisuus? Silloinhan bonukset on yhteisessä poolissa.
Olen tuota miettinyt kyllä mutta ei toistaiseksi olla siihen ryhdytty kun molemmilla on omia vakuutuksia yms.
Viime kesänä otettiin testamentti ja se kyllä maksettiin molempien bonuksista kun näin pyydettiin.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 379
Jäsenet
78 577
Uusin jäsen
JuhoLindfors

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom