Se USB-levy menee kiinni USB-C-porttiin muutaman euron adapterilla, niin ei tarvi siitä USB-A:sta tehdä kynnyskysymystä joskin taitaa useimmissa telakoissa olla ne A-portitkin kyllä olla. Sillä systeemillä olen vanhoja pyöriviä levyjä käyttänyt näytön USB-C-hubiin kytkettyinä.Onko jotain suositusta jollekin adapterille/telakalle, kun pitäisi laittaa kiinni ulkoiseen näyttöön kuvankäsittelyn ajaksi? Mulla on nyt sitä virkaa tekemässä Mac Mini M1 + Satechin telakka, jossa on myös SD-kortinlukija. Mutta viimeistään syksyllä ajattelin vaihtaa tuon M2-M4 Airbookiin. Osan kuvankäsittelystä teen tosin luultavasti ilman ulkoista näyttöä, mutta raskaammat satsit kyllä ihan isolta näytöltä. Mulla on massamuistina ulkoinen USB-levy, eli USB-A tarvitaan. Siihen saanee kiinni ulkoisen kortinlukijan, joten sisäänrakennettu SD-lukija ei ole ihan pakollinen.
Halvin vaihtoehto, että käytät sitä samaa Satechin telakkaa Airin kanssa vaikka kysymyksessä lienee se Minille tarkoitettu telakka joka ei nyt niin tyylikäs ratkaisu olekaan Airin kanssa, mutta mahdollinen kyllä. Pitääkö telakassa muuten olla HDMI?