Olip muute virhe siirtyä Androidista Appleen. Siis tän kanssa on vain murheenkryynei päivästä toiseen. Xiaomilla meni vaivattomasti tiedostojensiirto laitteen ja OneDrive välillä mutta musta tuntuu että tää koko Omena vaan yrittää kaikinkeinoin estää nämä prosessit.
En tajua kuinka vaikeaa on tältä laitteelta suorittaa toimintoja kuten saada tietokoneelta videoita puhelimeen.
1. Onedrivesta ei voi tallentaa videoita mun iPhoneen, koska se herjaa että tiedostia ei voi tallentaa - enkä tiedä miksi ja google ei kerro syytä. Olen tehnyt poistamiset ja välimuistin tyhjennykset - ei auta
2. No ajattelin kiertää tämän liittämällä puhelimen tietokoneeseen. Noh, vaikka oikeudet on USB-tiedonsiirtoon, en voi koneelta siirtää laitteelle .mp4 tiedostoja koska, no, näyttää sitä punaista pallukkaa siirtovaiheessa, eli en voi siirtää laitteelle mitään ja nopean googlauksen jälkeen iTunesilla pitäs onnistua - no eipä onnistu kun ei ole mitään tiedostonsiirto tai jako mahdollisuutta. Laitteesta kyllä saan tiedostot tietokoneelle mut ei toisinpäin.
Kertokaas kanssaihmiset että miten helvetissä mä saan siirrettyä kätevästi videotiedostoja iPhone 12 - OneDrive - Windows PC ympärillä, koska tää tuntuu olevan tälle laitteelle ylitsepääsemätön vaiva.
Saan siis Onedriveen upattua tiedostoja JA siirettyä iPhonesta tietokoneelle. Reitti toiseensuuntaan on täysin blokattu jostain syystä. iCloudin kanssa myös error.
Eli mun iPhone on nyt jostain syystä blokannut niin että en pysty tallentaa sinne mitään.
E: 1h 30min tappelun jälkeen tuli ilmi että omppu ei osaa lukea/tallentaa H264 codecissa olevia videotiedostoja vaan ne pitää olla H265. No olis se voinut nyt jumaleisson tallentaa ne laitteele ja sit ilmottaa että ei osaa toistaa sen sijaan että hylkii niitä parhaimman mukaan