Apex Legends (Titanfall Battle Royale)

Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
1 355
Koitin pitkästä aikaa tätä ja hirveä video+ääni studder. Onko peli taas näin rikki vai? Korjasin tiedostot ei vikoja.

R3800X,RTX2080,32GB.
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 533
Toimiiko tämä jollain? Kaksi kolmesta kaverista (itseni mukaan lukien) ei pääse tuota alun 'Continue' -screeniä pidemmälle - kolmannella menee ihan kivasti peliin asti.

Joskus 4 viikkoa sitten tuli pelattua ja ihan hyvin skulasi vielä itselläni.

Edit: Jahas, pelissä on ongelma jonka takia tietyt accountit eivät vaan toimi. Taitaapa jäädä pelaamatta kun ei ole unlockattuna uudella accountilla noita hahmoja joita tulee pääasiassa käytettyä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Korjasivat jotain tänää. Pääseekö nyt pelailee kaarlos? Uus King Canyon on ollut kyllä jees.
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 533
Korjasivat jotain tänää. Pääseekö nyt pelailee kaarlos? Uus King Canyon on ollut kyllä jees.
Ei. Tosta on redditissäkin paljon ongelmia postattuna - monet satoja euroja peliin syytäneet ovat saaneen accounttinsa jumiin samalla tavalla ja joutuvat siten pelaamaan altti-accounteilla tai olemaan pelaamatta kokonaan.

Onneksi ei ole penniäkään tässä kiinni niin ei häiritse, mutta Fortniten satojen eurojen accountti saattaisi kieltämättä kirpaista jos tulisi tuollaiset jo kuukauden kestäneet "shadowbannit" vai miksikä noita nyt sitten kutsuukaan kun ei vaan voi pelata.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Ei. Tosta on redditissäkin paljon ongelmia postattuna - monet satoja euroja peliin syytäneet ovat saaneen accounttinsa jumiin samalla tavalla ja joutuvat siten pelaamaan altti-accounteilla tai olemaan pelaamatta kokonaan.

Onneksi ei ole penniäkään tässä kiinni niin ei häiritse, mutta Fortniten satojen eurojen accountti saattaisi kieltämättä kirpaista jos tulisi tuollaiset jo kuukauden kestäneet "shadowbannit" vai miksikä noita nyt sitten kutsuukaan kun ei vaan voi pelata.
Mikähän tossa on siis? Mikä ihmeen shadow ban?
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 533
Mikähän tossa on siis? Mikä ihmeen shadow ban?
Paha sanoa. Näitä threadeja on aika iso joukko Redditissä:


Vastaavasti EA:n support foorumeilla on 60+ sivuinen järkäle:

 
Viimeksi muokattu:

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 533
Jos joku kamppailee ylemmän ongelman kanssa, niin sen saa korjattua tällä kikalla: Re: Apex won't get past "continue" screen on Steam (unplayable intro l

Step 1: Disconnect from the internet when you are in the loading screen ends (around 4 seconds)
Itselläni ajoitus tämän kanssa oli sellainen, että piuha pitää vetäistä irti juuri ennenkö ne oikean alanurkan punaiset palkit alkavat fadeemaan pois näkyvistä.

Step 2: If successful, it will into the lobby screen. Then connect again to the Internet and spam to collect all rewards Do this fast it's important!
Step 3:
If this didn't work, try again it could take a couple of tries. If you try this on steam and it doesn't work, try this with the Origin client.
Vaati aika monta yritystä, itselläni Steam clientti käytössä. Liekkö jotain vikaa noissa achievementeissa, ne kun saa claimattua tuota verkkoyhteyttä katkomalla niin sen jälkeen loggaus peliin onnistuu normaalisti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
123
Muilla samanlaista ongelmaa eli satunnaisesti heittää kesken pelin Windowsiin? Esimerkiksi 2h peliä alla, kesken fightin tulee musta ruutu 1-2 sec ajaksi ja sen jälkeen ollaankin työpöydällä. Ei mitään ilmoituksia tule ja kuitenkin peli pyörii taustalla. Suht ärsyttävä ongelma. Discord ja Origin(apex) pelkästään päällä.
 
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
Onko tämän pelin nettikoodi edelleen kuraa, vai onko sille tehty jotain? Tulihan tätä pelattua julkaisun aikaan, mutta sittemmin loppui kiinnostus mm. tuon surkean nettikoodin takia.
 

Liitteet

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 316
Onko tämän pelin nettikoodi edelleen kuraa, vai onko sille tehty jotain? Tulihan tätä pelattua julkaisun aikaan, mutta sittemmin loppui kiinnostus mm. tuon surkean nettikoodin takia.
Noin 700 tuntia pelanneena sanoisin että suurin osa omista kuolemista tulee ihan oman paskuuden vuoksi, todella harvassa on enää sellaiset tilanteet joissa esim. kuolet, vaikka olet selvästi suojan takana. No regejä sen sijaan tulee selkeästi useammin, tästä ovat myös peliä ahkerasti striimaavat kommentoineet.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Onpa muuten huikea toi arena-moodi! Alkoi jo nii maistumaan puulta toi battle royale.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 062
Yksi pelin ongelma on kyllä nuo ihmeelliset tiimikaverit rankedissa. Joka kerta hot droppia, kuollaan samoin tein ja -xx rp. Muutama tuommoinen niin onkin -200-300rp.
Mutta koska rankki ei voi laskea niin sitten katselee näitä. Ei oikein jaksaisi rottailla, mutta eipä noissa oikein ole vaihtoehtoja ellei ala etsimään oikeasti porukkaa joiden kanssa pelata.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 961
Osaisko joku neuvoa miten saan lisättyä kaveriksi PS4:lla Switchillä pelaavan? Molemmat tilit on linkitetty EA:n sivuilla ja molemmilla laitteilla löytyy kyllä EA-tili ja pyyntö lähetetty muttei kummallakaan alustalla tule pyyntöä :confused:
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
69
Onko muilla konsolipelaajilla tv:llä semmosta että jotkut esineet ym. portaat, rakennuksesta jokin tietty osa sillein vilkkuu? Taitaa olla sellainen juttu mille ei ole mitään tehtåvissä mutta tuli vain mieleen kun eräällä peli kaverilla joka pelaa monitorilla ja konsolilla niin ei ole mitään vilkkumista havaittavissa. Ei ole isoin ongelma mutta kuitenkin vähän häiritsee että mistä johtuupi. Yhteys mulla on aika huono mutta en tiedä vaikuttaako se pelin tekstuurien käyttäytymiseen millään tavalla. Parhaimmassa tilanteessa ping on siinä 70. Toki samaa haivitwen muissakin peleissä kun alkaa oikein etsimällä etsimään. Olen miettinyt että onko se vaan tv:n ja konsolin yhdistelmän ominaisuus vai mikä on homman nimi.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Onko joku saanut jo tänään julkaistavaa virallista PS5-versiota ladattua? Mulla ei anna ees vaihtoehtoa vielä ladata, vaikka olen netin ohjeita noudattanut. Kyllä on taas Xboxin Smart Delivery ikävä, mille naureskelin ennen kuin konsolit julkaistiin. Vai joutuuko odottamaan tuohon klo 20.00, kun päivitys menee liveksi.

Ps4-päivitys latautui automaattisesti ja asentuminen odottaa klo 20.00. Luulis, että PS5-versio olis sama, että voisi ladata jo.
 

Liitteet

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 441
Onko joku saanut jo tänään julkaistavaa virallista PS5-versiota ladattua? Mulla ei anna ees vaihtoehtoa vielä ladata, vaikka olen netin ohjeita noudattanut. Kyllä on taas Xboxin Smart Delivery ikävä, mille naureskelin ennen kuin konsolit julkaistiin. Vai joutuuko odottamaan tuohon klo 20.00, kun päivitys menee liveksi.

Ps4-päivitys latautui automaattisesti ja asentuminen odottaa klo 20.00. Luulis, että PS5-versio olis sama, että voisi ladata jo.
Ei anna vielä vaihtaa versiota. Eiköhän tuo tule vaihdettaviksi sitten tuon klo 20 patchin jälkeen.
 
Liittynyt
25.03.2023
Viestejä
19
Ps5 pelaan ja ohjain driftaa vain apexissa kun pelaa. Menussa ei driftaa eikä muissa peleissä . Vähä outoa. Ei auta movement deadzonen miuttaminen largeksi eikä ohjaumen resetointi :D No tällä mennään :)
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
No jo on. Mikähä homma toi o?

Tuossa kattelen myös omaa vuoden takaista postausta. Missä o console 120FPS tai jos ei oo tulossa, nii antakaa mun siirtää mun PS5 account PC:lle tai tehkää cross progression.

Tympäsee, koska skineihi o käytetty nii paljo rahaa, että en halua vain aloittaa alusta PC:llä.
 
Liittynyt
25.03.2023
Viestejä
19
No jo on. Mikähä homma toi o?

Tuossa kattelen myös omaa vuoden takaista postausta. Missä o console 120FPS tai jos ei oo tulossa, nii antakaa mun siirtää mun PS5 account PC:lle tai tehkää cross progression.

Tympäsee, koska skineihi o käytetty nii paljo rahaa, että en halua vain aloittaa alusta PC:llä.
Mua tympii sama mut world of tanks pelin suhteen kun en voi siirtää mun xbox accountia ps5:lle. En halua alottaa alusta. Xboxia ei ole ollu 2 vuoteen. Pelasin 4 vai 5 vuotta sitä xboxilla päivittäin ja sain kaikki haluamani tier X tankit hankittua ilman suurempia oikean rahan käyttämisiä.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 441
Cross progression on tulossa mutta päivämäärää ei ole annettu.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
Cross progression on tulossa mutta päivämäärää ei ole annettu.
Tää ois kyllä mahtava ja skinivarastoni kiittäis. Mikä lähde? Onko jotain uutta?

Olen käyttänyt tähä peliin varmaan helposti joku 700 euroa. Ja on tätä pelattuki.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 441
Tää ois kyllä mahtava ja skinivarastoni kiittäis. Mikä lähde? Onko jotain uutta?

Olen käyttänyt tähä peliin varmaan helposti joku 700 euroa. Ja on tätä pelattuki.

4 eri alustaa nii taitaa vaikeuttaa toteutusta. Toivotaan että tälle vuodelle tulee.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512
700e okei :D itse en edes battle passia osta joka kausi :D
Voi kuulostaa paljolta, mutta jos miettii, minkälaista se on näitten Game As A Service -pelien kanssa, niin kyllähän sitä menee. Esim. CODin vuosipäivitys maksaa pleikkarilla aina noin 100 euroa (tämä siis se kalliimpi versio, millä saa early accessin ja kilkkeitä). Sit jos ostat battlepasseja joku 3-4 (vuodessa) nii menee taas 30-40 euroa (osa tieten säästää battlepassien kolikot seuraavan ostamisee). Sit yksi skini siihen (joku ghilliesuit tai muuten tumma skini Warzonea varten), niin onki mennyt 150-160 euroa. Tämä sitten joka vuosi uudestaa. En varmaankaan edes ostaisi CODeja, jos en tykkäisi niiden yksinpeleistä. Multiplayerista ja Warzonesta menee mielenkiinto yleensä parissa kuukaudessa.

Olen nyt nelisen vuotta tätä Apexia pelaillut ja keskimäärin rahaa on mennyt siis noin 175 euroa vuosi. Olen aika monesti käyttänyt tähän Apexiin siksi rahaa, että peliä ei lopetettaisi. Tää on varmaan ainoa peli, jossa on riittävän korkea taitokatto, että jaksaa vääntää vuodesta toiseen. Lisäks ranked toimii meikästä tosi hyvin tällaiselle pelaajalle, joka pääsee timanttiin, mutta ei meinaa pysyä siellä. Olen siis tosi tyytyväinen Respawniin pelinkehittäjänä, vaikka minua ihmetyttää, miksi 120FPS (konsoleille) ja cross-progression ei ole vieläkää laitettu peliin. Tietenkin aina sitä toivoisi, että myös skinejä ja muita muutoksia tulisi samaan tahtiin kuin vaikka Fortnitessa, mutta se on melko kova vaatimus. Tästä tuliki mieleen, että vois varmaa koittaa Fortnitea, kun siihen on tullut se no build -pelimuoto.
 
Liittynyt
25.03.2023
Viestejä
19
Voi kuulostaa paljolta, mutta jos miettii, minkälaista se on näitten Game As A Service -pelien kanssa, niin kyllähän sitä menee. Esim. CODin vuosipäivitys maksaa pleikkarilla aina noin 100 euroa (tämä siis se kalliimpi versio, millä saa early accessin ja kilkkeitä). Sit jos ostat battlepasseja joku 3-4 (vuodessa) nii menee taas 30-40 euroa (osa tieten säästää battlepassien kolikot seuraavan ostamisee). Sit yksi skini siihen (joku ghilliesuit tai muuten tumma skini Warzonea varten), niin onki mennyt 150-160 euroa. Tämä sitten joka vuosi uudestaa. En varmaankaan edes ostaisi CODeja, jos en tykkäisi niiden yksinpeleistä. Multiplayerista ja Warzonesta menee mielenkiinto yleensä parissa kuukaudessa.

Olen nyt nelisen vuotta tätä Apexia pelaillut ja keskimäärin rahaa on mennyt siis noin 175 euroa vuosi. Olen aika monesti käyttänyt tähän Apexiin siksi rahaa, että peliä ei lopetettaisi. Tää on varmaan ainoa peli, jossa on riittävän korkea taitokatto, että jaksaa vääntää vuodesta toiseen. Lisäks ranked toimii meikästä tosi hyvin tällaiselle pelaajalle, joka pääsee timanttiin, mutta ei meinaa pysyä siellä. Olen siis tosi tyytyväinen Respawniin pelinkehittäjänä, vaikka minua ihmetyttää, miksi 120FPS (konsoleille) ja cross-progression ei ole vieläkää laitettu peliin. Tietenkin aina sitä toivoisi, että myös skinejä ja muita muutoksia tulisi samaan tahtiin kuin vaikka Fortnitessa, mutta se on melko kova vaatimus. Tästä tuliki mieleen, että vois varmaa koittaa Fortnitea, kun siihen on tullut se no build -pelimuoto.
Mäkin oon jauhanu apexia aktiivisesti jonku 4 vuotta. Kerran kokeilin fortnitee ja se riitti :D
 
Liittynyt
25.03.2023
Viestejä
19
Ps5 pelaan ja ohjain driftaa vain apexissa kun pelaa. Menussa ei driftaa eikä muissa peleissä . Vähä outoa. Ei auta movement deadzonen miuttaminen largeksi eikä ohjaumen resetointi :D No tällä mennään :)
No se driftaus loppui yhtä mystisesti kuin alkoikin. Ei driftannut hetkeen mutta sitten alkoi taas yhtäkkiä ja edelleen vain apexissa ja vain silloin kun pelaa : D
 
Liittynyt
25.03.2023
Viestejä
19
No se driftaus loppui yhtä mystisesti kuin alkoikin. Ei driftannut hetkeen mutta sitten alkoi taas yhtäkkiä ja edelleen vain apexissa ja vain silloin kun pelaa : D
Käytän advanced look controlseja ja kun sieltä nostin deadzonea niin loppu driftaus. Googlaamalla näyttää.että ongelmaa esintyy muillakin ja tuo kai ollut vuosia eikä vieläkä korjattu eli pelissä.joku vika. Deeadzonea ku nostin 20% ni lakkasi driftaamasta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.03.2023
Viestejä
19
Uudistus tulee rankediin kaudelle 17 kun matchmaking ei enään toimi rankin mukaan vaan omien skillien mukaan eli pitäisi tulla vain matseja missä on saman tason pelaajia kuin itse on eli rankilla ei olis mitään merkitystä enään matchmakingin suheen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.03.2023
Viestejä
73
Rankedia olen itse pelannut ja alkanut miettimään että onko järkeä. Masteriin nyt pääsee kuka vaan koska split on pois niin aika ei ole ongelma jos vaan on aikaa pelata.

Kyllä sen huomaa että moni viime kausien prrdatoreista on ns. Boostattu sinne eli eivät ole skilleillänsä päässeet koska mun matseissa niitä on vastaan tullut ja olen tuhonnut heidät täysin enkä mä ole mikään Pro. Kaukana prosta.

Master tasolla on kaikista eniten jengiä. Ainaki tuplasti enemmän kuin millään muulla rankilla niin Master rankki ei tunnu missään. Predatoriksi pääseminen vaikeutuu koko aika koska se kuinka paljon pisteitä vaaditaan sinne pääsemiseksi nousee koko ajan koska nykyiset predatorit tienaa pisteitä koko aika.

PC puolella ykkös predatorilla on jo n. 200 000 pistettä. Mikähän on korkein k/d pelissä ku. Koittanut etsiä mut ei löydy. Twitchissä yhdellä PS5 pelaajalla on k/d joku 30. Varmaan se ainaki PS puolen korkein.
 
Liittynyt
29.12.2018
Viestejä
61
Itse koitin viikonloppuna palata tähän peliin noin 2v tauon jälkeen. Sanottakoon että pelimotivaatiota nakertaa pelata timanttilobbyissa kun itsellä provisional rankki näyttää pronssia. Taitaa olla käytössä jo se uudistettu SBMM, jonka ”end goal is to create fairer matches and experiences that are more fun for all.” Ei tunnu kovin kivalta eikä hauskalta ottaa 100-0 pannuun viholliselta ja huomata jälkikäteen että ruudun toisella puolella kaverilta löytyy master-rankki monelta eri kaudelta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 414
Viestejä
4 194 582
Jäsenet
70 728
Uusin jäsen
pvarjone

Hinta.fi

Ylös Bottom