Apex Legends (Titanfall Battle Royale)

Jos joltain vielä löytyy asennettuna kehtaatteko katsoa mikä pingi teillä on Amsterdamin servulle? Itsellä 52ms onkohan tuo normaali.

On kyllä kummallista tämän pelin sielunelämä, kun joka päivityksen jälkeen tulee uudet crashit. Ensiksi näyttiksen kellot, sitten g-sync ja nyt vielä kaikki kellot vakiona g-sync pois päältä silti kaatuu 5 min pelaamisen jälkeen.

Koskis

Tukijäsen
On kyllä kummallista tämän pelin sielunelämä, kun joka päivityksen jälkeen tulee uudet crashit. Ensiksi näyttiksen kellot, sitten g-sync ja nyt vielä kaikki kellot vakiona g-sync pois päältä silti kaatuu 5 min pelaamisen jälkeen.
Mulla on ihan sama juttu. Peli kaatuilee jatkuvasti ilman mitään erroria. Admin mode auttoi edellisessä versiossa, mut siitäkään ole mitään apua nykyisessä. Kaikkia mahdollisia kikkoja oon koittanut mutta ei ole ollut mistään apua.

Mulla on ihan sama juttu. Peli kaatuilee jatkuvasti ilman mitään erroria. Admin mode auttoi edellisessä versiossa, mut siitäkään ole mitään apua nykyisessä. Kaikkia mahdollisia kikkoja oon koittanut mutta ei ole ollut mistään apua.
Itsellä toiminut nyt pari tuntia ilman mitään ongelmia kun vaihdoin prossun kellot vakiosta pieneen oc:n. Kaikki muu toimii tuolla 8700K:lla 5GHz 1.33V, mutta apex vaatii kellojen tiputtamisen 4.8GHz samoilla volteilla (tämä ei siis suostunut toimimaan vakiokelloillakaan). Itsellä näyttiksen alikellottaminen ei tuottanut mitään vaikutusta, kun tuon 2080TI:n käyttö on muutenkin 70% tuntumassa, mutta mitä nopealla googletuksella löysin niin joillakin tämä auttanut. On kyllä oikeaa lottoamista että tätä peliä pääsee edes pelaamaan.

Koskis

Tukijäsen
Itsellä toiminut nyt pari tuntia ilman mitään ongelmia kun vaihdoin prossun kellot vakiosta pieneen oc:n. Kaikki muu toimii tuolla 8700K:lla 5GHz 1.33V, mutta apex vaatii kellojen tiputtamisen 4.8GHz samoilla volteilla (tämä ei siis suostunut toimimaan vakiokelloillakaan). Itsellä näyttiksen alikellottaminen ei tuottanut mitään vaikutusta, kun tuon 2080TI:n käyttö on muutenkin 70% tuntumassa, mutta mitä nopealla googletuksella löysin niin joillakin tämä auttanut. On kyllä oikeaa lottoamista että tätä peliä pääsee edes pelaamaan.
Kavereilla toimii täydellisesti peli. En tiedä olisko tuo 2080ti sitten se ongelma vai prossu? Päivitin vasta 8700k --> 9900k ja molemmissa oli sama ongelma. Itsellä kevyet oct molemmissa. Windows vasta asennettu. Pitänee kokeilla normi kelloilla.

Ei pitäisi kyllä tänä päivänä olla pelien pelaaminen näin vaikeaa. Etenkään sen takia että on liian tehokas kone. :thumbsdown:

Mulla on ollut matkan varrella myös sitä anticheat 32bit herjaa käynnistyksessä. Jos antaa vaan käynnistyä niin peli heittää alkumetreillä ulos. Tein sitten sille anticheatille korjauksen kun sellainen löyty, ja nyt tuntuu taas toimivan. Ennen korjausta oli sellainenkin kiva että kone jääty ihan reboot-jumiin kesken pelin.
Seuraavaa kaatoa odotellessa.

Itellä on nyt Season4sen aikana tullut että boottaa koko koneen pelin päätyttyä, joskus pelin aikana. Vähän mennyt maku.. Ensi viikolla tulossa näyttispäivitystyä Radeon RX480 -> RTX2060 niin pitää sitten alkaa kunnolla tutkimaan jos ei kaatuilu lopu.

Mulla tuli tuo 32bit taas uudestaan. Pelin käynnistys järjestelmänvalvojana jeesas siihen tällä kertaa. Konstit alkaa loppua kyllä. Näyttiksen tehoa pudotettu varuilta hieman myös.
Eihän tämmöstä arvuuttelua sais olla vaikka onkin ns. ilmaispeli. Saa nähdä mihin oma raja asettuu tässä :cautious:

NVIDIA on julkaissut näytönohjaimilleen uudet ajurit. GeForce 442.50 . Tällä kertaa korjattuja bugeja ovat esimerkiksi Apex Legendsin kaatuilu DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG -virheeseen.

Voin tulla pelailee jos joku kaipaa hyvää peliseuraa!

Gvse22 löytyy origin

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
83 906
Jäsenet
37 325
Uusin jäsen
Reunae

Hinta.fi

Ylös Bottom