Apex Legends (Titanfall Battle Royale)

läheltä strafettavaan vihuun wingmanilla kaikki osuu, tulee toinen yhtä kauas samallalailla ja kaikki ohi vaikka tähtäin yhtälailla vihussa.
että..
 
läheltä strafettavaan vihuun wingmanilla kaikki osuu, tulee toinen yhtä kauas samallalailla ja kaikki ohi vaikka tähtäin yhtälailla vihussa.
että..
Itsekään en käytä enää Wingmania, en osu lähelle enkä kauas. Aina R99/R301 ja kakkoseksi EVA-8 Auto/Peacekeeper. Myös Spitfire on kohtalaisen hyvä ase jota tulee käytettyä ykkösaseena.
 
Itsekään en käytä enää Wingmania, en osu lähelle enkä kauas. Aina R99/R301 ja kakkoseksi EVA-8 Auto/Peacekeeper. Myös Spitfire on kohtalaisen hyvä ase jota tulee käytettyä ykkösaseena.
Itselläni lähestulkoon samat lempparipyssyt. Yleensä toinen on joko r301/Spitfire ja lähelle sitten eva8/r99. Myös hemlok tuntuu toimivan ihan ok, jos ei löydy spitfireä.

Aseet joihin ei saa sitä barrel stabia, kuten prowler, eivät tunnu meikän käsissä toimivan :)

Edit. Sain eilen yhdessä pelissä Spitfiren kultaisella barrel stabilla ja olihan sillä kiva luukuttaa menemään
 
Itselläni lähestulkoon samat lempparipyssyt. Yleensä toinen on joko r301/Spitfire ja lähelle sitten eva8/r99. Myös hemlok tuntuu toimivan ihan ok, jos ei löydy spitfireä.

Aseet joihin ei saa sitä barrel stabia, kuten prowler, eivät tunnu meikän käsissä toimivan :)

Edit. Sain eilen yhdessä pelissä Spitfiren kultaisella barrel stabilla ja olihan sillä kiva luukuttaa menemään
Spitfire on kyllä sellainen että se vaatii aina hyvä barrelin ja stockin toimiakseen kunnolla. R99 ja R301 sen sijaan toimii kohtalaisen hyvin pelkällä extended magilla. Monesti olen miettinyt, että milloin esim R99 rekyyliä lisätään sillä onhan tuo nyt aivan tajuton laaseri.
 
Spitfire on kyllä sellainen että se vaatii aina hyvä barrelin ja stockin toimiakseen kunnolla. R99 ja R301 sen sijaan toimii kohtalaisen hyvin pelkällä extended magilla. Monesti olen miettinyt, että milloin esim R99 rekyyliä lisätään sillä onhan tuo nyt aivan tajuton laaseri.
Täh? Spitissähän ei ole rekyyliä ollenkaan? :D Ihan sama mitkä kilkkeet siinä on kiinni, nappi pohjaan ja päälle. Toimii aina. Kakkos pyssyks tartteepi sit olla R99 pitkällä lippaalla, et saa kultatähtäimen kiinni.
 
Spitfiren rekyyli on "käänteinen", eli ekat muutamat kudit repii aika voimakkaasti tähtäintä ylöspäin, mutta sen jälkeen se rauhoittuu reilusti.
 
Siis tökkiikö vai tuntuuko vain ettei osu? Jos haluat tarkastaa paljonko viiveesi ovat pelin servereille, niin käynnistä peli ja odota siinä ruudussa, jossa on jotain ”click to continue” tms. Vähintään yksi minuutti, jonka jälkeen ”exit game”, mutta painat ”cancel”. Tämän jälkeen sinulle ilmestyy alareunaan ”data-center” painike, josta näät kaikki pelin serverit ja oman viiveesi niille. Itselläni näyttää lähimmille servereille 40-50ms kiinteällä netillä.

75ms pienin ping, pahin joku 430ms. Suurin osa välillä 180-250ms.
 
Lähitaistelussa kuolee, koska hyvä sihti on kriittistä. Lippaat ovat pieniä ja TTK pitkä, joten osua pitäisi pitkään ja tarkasti. Monissa peleissä riittää, että se ensimmäinen sarja tavoittaa kohteen, mutta tässä pitäisi pystyä koko lipas laittamaan liikkuvaan maaliin. Sen takia en itsekään setämiehenä useinkaan voita paljon peliaikaa kerääviä jonneja.
 
Lähitaistelussa kuolee, koska hyvä sihti on kriittistä. Lippaat ovat pieniä ja TTK pitkä, joten osua pitäisi pitkään ja tarkasti. Monissa peleissä riittää, että se ensimmäinen sarja tavoittaa kohteen, mutta tässä pitäisi pystyä koko lipas laittamaan liikkuvaan maaliin. Sen takia en itsekään setämiehenä useinkaan voita paljon peliaikaa kerääviä jonneja.

Armorin merkitys lähitaistelussa tuntuu myös olevan isomassa roolissa kuin muissa peleissä.
 
Hieno systeemi toi beaconilla ressaus.
Kahden randomin kanssa pelasin, ja tokavika squadin kanssa oli tiukka vääntö.
Voitettiin se, mutta tiputtiin toisen randomin kanssa ja alue tuli päälle. Ressaamisesta ei tullut mitään, koska alue painoi päälle.
Henkiin jäänyt Lifeline otti bannerit ja juoksi kauimmaiselle beaconille ressimaan.
Vika vihollistiimi oli ihan kuutamolla, kun ei lähtenyt päälle. Molemmat jouduttiin ottamaan hiukan lämää alueen ulkopuolelta, et jotku aseet saatiin.
Toinen sai jonku pislan ja meikä eva-8 16 panoksella sekä ykkösen suojat.
2-3 min tiukkaa laukausten vaihtoa ja loppujen lopuksi voitto, niin että oltiin kaikki pystyssä :tup:
 
Vissiin uuden päivityksen myötä paskoneet pathfinderin hitboxit ? Äskeisessä matsissa neljä selvää osumaa haulikolla ja yksikään ei rekisteröitynyt..
 
Vissiin uuden päivityksen myötä paskoneet pathfinderin hitboxit ? Äskeisessä matsissa neljä selvää osumaa haulikolla ja yksikään ei rekisteröitynyt..
Siis korjasivat pathfinderin hitboxit. Tuosta on videoita youtubessa olemassa, jossa verrataan vanhoja uusiin. Taisi vain olla peacekeeperin ominaisuus ja/tai lagia.
 
Itse pelannut paljon fps -pelejä ja kyllä tämä silti vaati itseltäkin paljon totuttelua.
40h kun tuli täyteen niin alko kyllä jo tietää miten eri aseet toimii ja millä haluan pelata.

Ehdottomasti ääni EVA-8, mutta vaatii vähintää sinisen boltin, jotta edes vähä nopeampi.

Spitfire, Havoc on läheltä myös kivoja, mutta vaatii kilkettä myös nekin kylkeen.

Tässä pelissä nuo lisäkilkkeet tekevät todella paljon tuohon aseeseen vaikutusta.
 
Itse pelannut paljon fps -pelejä ja kyllä tämä silti vaati itseltäkin paljon totuttelua.
40h kun tuli täyteen niin alko kyllä jo tietää miten eri aseet toimii ja millä haluan pelata.

Ehdottomasti ääni EVA-8, mutta vaatii vähintää sinisen boltin, jotta edes vähä nopeampi.

Spitfire, Havoc on läheltä myös kivoja, mutta vaatii kilkettä myös nekin kylkeen.

Tässä pelissä nuo lisäkilkkeet tekevät todella paljon tuohon aseeseen vaikutusta.
On kyllä monta asetta, joista tulee hyviä vasta kilkkeiden kanssa. Havoc ja prowler yhtä tuskaa ilman hopupeja...
 
Havocci, devotion ja prowleri ilman kilkkeitä toimii lähinnä alkumähinässä. Sen jälkee hop upit on pakollisia. Kaikkii muihi pyssyihi max lipas ni ne on jees. Joku hgoggi 1x mielellää tähtäimeks. :D
 
Lähitaistelussa kuolee, koska hyvä sihti on kriittistä. Lippaat ovat pieniä ja TTK pitkä, joten osua pitäisi pitkään ja tarkasti. Monissa peleissä riittää, että se ensimmäinen sarja tavoittaa kohteen, mutta tässä pitäisi pystyä koko lipas laittamaan liikkuvaan maaliin. Sen takia en itsekään setämiehenä useinkaan voita paljon peliaikaa kerääviä jonneja.

Itse olen tullut siihen tulokseen, että etenkin tässä pelissä pitää ampua päähän, sillä muuten ei ole mitään mahkuja enemmän pelitunteja keränneitä pelaajia vastaan. Headshot multiplierin lisädamage on vaan niin kova etu nykyisellä TTK:lla, muussa tapauksessa saat upottaa aika monta kuulaa peräjälkeen liikkuvaan maaliin, joka nykyisellä pelihahmojen liikenopeudella ei olekaan enää mikään helppo juttu.
 
Viimeksi muokattu:
Aijai <3

3609E541-65AD-4914-9ECF-A32A3707F7B2.jpeg

Hei ja vielä edelliseen lisäten, niin tässä pelissä kannattaa pysyä koko ajan liikkeessä. Lähitaistelussa jatkuvaa strafea jne. LMG:t sun muut aseet, joilla strafe on hitaampaa ovat heti alta vastaajia lähellä.

3rd party & Longbow + skullpiercer <3
 
Viimeksi muokattu:
Mites sitten kun myyt osia eteenpäin? Eikö kohta uskalla ostaa käytettyä emoa tms? Paljonko saa osaa vaihtaa, että ei ole enää sama kone?

Offtopic:

Enpä usko että moista ongelmaa tule, sillä kyseessä on mitä todennäköisemmin rautakokonaisuus yhdistettynä IP-osoitteeseen. Pakko noilla on olla useampi yksilöivä tieto pelaajista, jotta noin järeään banhammer-ratkaisuun ovat päätyneet.
 
Mites sitten kun myyt osia eteenpäin? Eikö kohta uskalla ostaa käytettyä emoa tms? Paljonko saa osaa vaihtaa, että ei ole enää sama kone?
Ostaa uutta osaa ni ei o ongelmaa, muutenki se ja sama et saako siintä käytetystä emosta sen 50-100e vai ei.
Pakko sanoo viel et ite kyl nostan hattua ku lähtee bannaamaa noin rankasti pelaajia, varsinki ilmasessa suositussa pelissä niinku APEX riittää muuten huijareita loputtomii, jos on pelkkä tili tai ip bannit.
 
En tiedä kuuluisiko tämä tänne vai tuonne SER-jäte-prosessori -ketjuun, joten laitan molempiin.

Pelaako kukaan täällä tätä peliä vanhemmalla prossulla jossa ei SSSE3 tukea? Noita epävirallisia pätchejä löytyy netistä joilla pelin saisi käyntiin C2D / Phenom kivellä mutta latasin äsken tuon pelin ja sen versio on päivätty 2019_03_12 ja tuo lataamani pätsi on vanhempi, 2019_02_24 eikä peli lähde käyntiin. Löytyykö jostain kenties uudempaa?
 
Muilla käynyt niin, että pelaamisesta ja pelistä tullut jotenkin tosi tuskaista ja nihkeetä?:darra:
 
Ei, muut on vain oppinut pelaamaan. :tup:

Airbaseen hypättiin tänään, niin 2min kiertelin ja pakoilin ja laatikoita loottasin, ei yhtäkään rynkkyä/tussaria. :D
 
Ei, muut on vain oppinut pelaamaan. :tup:

Airbaseen hypättiin tänään, niin 2min kiertelin ja pakoilin ja laatikoita loottasin, ei yhtäkään rynkkyä/tussaria. :D

Tuo on kyllä parasta kun laskeutuu johonkin paikkaan ja 4-5 ensimmäistä loottausmestaa on täynnä tähtäimiä, lippaita ja ammuksia. Sitten joku tulee mozambikin kanssa ja teurastaa.
 
Ei, muut on vain oppinut pelaamaan. :tup:

Airbaseen hypättiin tänään, niin 2min kiertelin ja pakoilin ja laatikoita loottasin, ei yhtäkään rynkkyä/tussaria. :D
Voi olla, mutta usein varmaan johtuu myös siitä, että tiimikaverit ei pelaa tiimipeliä, vaan sooloilee, eikä kommunikoi ollenkaan tai sitten se on mikkiin huutamista/kiroilua se kommunikointi eli tiimikaveiden tumpeloinnista johtuu osittain myös.

Edit: Täytyy lisätä, että mikä hememtti noita disconnectaajia vaivaa, lapsellista ja tosi edgyä touhua, eikö pelissä ole idea juuri ole se, että voit vielä ainoana eloonjääneenä pelastaa kaksi muuta ja voittaa koko matsin. Tosi toksista touhua koko pelin yhteisölle ja pelaajakunnalle tuo ilmiö.
 
Viimeksi muokattu:
^ Kyllä tuotahan se on pitkältä randomien kanssa pelatessa.
Ikinä en ole tuota triple takea käyttänyt, mutta nyt täytyy todeta että choken kanssa aika hiton hyvä snipu!

Taitaa mennä nyt Longbowin edelle..

Triple taken kaveriksi joku hyvä lähitaisteluase, niin pakka on valmis. 301, prowler, spitfire, niin avot. :)

Voittoja oli useampi lähellä tuossa toverin kanssa kun pelailtiin, mutta kerran saatiin unelma. Tiputin kauempaa triple takella kaksi viimeistä vastustajaa ja yksi pääsi livahtamaan meidän kolmikon likelle, joka tippui sitten prowlerin luoteihin. Loistava matsi oli kaiken kaikkiaan. :)

Miksikö longbowin tilalle triple take? No siksi kun viimeisten päivien jälkeen skullpierceriä ei ole pahemmin löytynyt, mutta chokeja on melkein joka nurkan takana. Ja choke antaa enemmän hyötyä triple takeen vs skullpiercer longbowissa. Vaatii pirun tarkkaa kättä pistää kuti päähän, mutta antaahan se lisäboostia kivasti skullpiercen kanssa.

Triple takessa taas tuo "luotien" supistunut lentorata antaa paremman tehon kokonaisuudessaan kroppaan osuessaan.

En tiedä, nämä nyt oli omia pohdintoja nopean muutaman triple take matsien jäljiltä, itselleni tuo tuntui kyllä ihan jeboulta. Vielä kun siihen saa kultaisen sniputähtäimen, niin ai jumalauta, siinä on yhdistelmä. :)
 
Ite tykkään triplestä iron sightilla. Todella hyvä no scope & ammuksilla nopea lentorata. Erityisesti alussa tulee käytettyä kyseistä pyssyä.
 
Kertokaas millä perusteella tää antaa knockatut tapot muille? Esim äskeisessä pelissä knockasin vikasta squadista yhden, mutta lippuruudussa tuota tappoa ei mulle näkynyt? Ennenkin on käynyt näitä tappojen katoamisia :bored:
 
Kertokaas millä perusteella tää antaa knockatut tapot muille? Esim äskeisessä pelissä knockasin vikasta squadista yhden, mutta lippuruudussa tuota tappoa ei mulle näkynyt? Ennenkin on käynyt näitä tappojen katoamisia :bored:

Ootko varma ettei kyseistä tyyppiä käyty nostamassa henkiin? Tapon pitäisi tulla kyllä knockaajalle mutta se lasketaan sille vasta, kun vihu vaihtuu knockatusta loottilootaksi.
 
Tätä mietin minäkin. Tai jos oli vika squadi niin loppuiko matsi heidän voittoon, jolloin knokattu jäi henkiin?
Voitettiin ja ei kyllä millään kerinnyt nostamaan kun sen verran nopeesti loppu mähinät, ja tosiaan kun tuntuu useamminkin käymään noin.
 
Täytyy sanoa, että pienoinen pettymys tuo Battle Pass. Tylsää kilkettä, rumia skinejä, turhia badgeja ja stat trackereita yms. Laatikoita saisi tippua huomattavasti enemmän. Haastavaa saada mitään järkevää, kun on jo hetken aikaa ollut max level, ellei nyt intoudu ostamaan laatikoita.

Jotain haasteita olisin ehkä kaivannut, vaikka toisaalta ymmärrän, että jos BP julkaistaan puolitoista kuukautta julkaisun jälkeen, niin tekijät haluavat ehkä vielä antaa pelaajakannalle aikaa opetella ja totutella hahmoihin ja mekaniikoihin. Hyvä oivallus tosin tuo mahdollisuus tienata seuraavan BP:n kolikot grindaamalla tämä BP tappiin.
 
Hahmojen skinien myyminen näissä first-person peleissä on varmaan vähän hankalaa kun oman skininsä näkee lähinnä kuolleena tai laskeutuessa. Aseiden skineille on toki perustellusti enemmän kysyntää.
 
Täytyy sanoa, että pienoinen pettymys tuo Battle Pass. Tylsää kilkettä, rumia skinejä, turhia badgeja ja stat trackereita yms. Laatikoita saisi tippua huomattavasti enemmän. Haastavaa saada mitään järkevää, kun on jo hetken aikaa ollut max level, ellei nyt intoudu ostamaan laatikoita.

Jotain haasteita olisin ehkä kaivannut, vaikka toisaalta ymmärrän, että jos BP julkaistaan puolitoista kuukautta julkaisun jälkeen, niin tekijät haluavat ehkä vielä antaa pelaajakannalle aikaa opetella ja totutella hahmoihin ja mekaniikoihin. Hyvä oivallus tosin tuo mahdollisuus tienata seuraavan BP:n kolikot grindaamalla tämä BP tappiin.
Eikö 50 voittoa 7 eri hahmolla, eli yhteensö 350 voittoa tämän seasongin aikana ole muka tarpeeksi haastetta?

Tarkoititkin "haasteita", eli niinkuin tehtäviä?

Mutta onhan tuossa Battlepassin lopussa ihan mukava skini havoc:iin, jota itse ainakin tavoittelen. Muutenhan tuo passi ei mikään kovin maata mullistava ole, mutta itselleni riittää jo melkein se, että on taas jokin leveli, jota voi nostaa + saa laatikoita silloin tällöin:D. En tiedä miksi tuo "pelaaja leveli" on cäpätty sataan. Olisi ollut ihan jees jokin prestige tyylinen systeemi. Voisi vaikka olla joka prestigessä oma väriteema sillä levelillä yms.
 
Viimeksi muokattu:
Juuri oli juttua frendin kanssa, ettei miksei tässä ole tuota skinien myyntiä kuten cs:ssä. Itsehän pelaan normiskineillä ja 30kpl laatikoita on avaamatta eli voisin noista laatikoista mieleläni luopua rahaa vasten niin saisi Originista ostettua vaikka jonkun toisen pelin.
 
Juuri oli juttua frendin kanssa, ettei miksei tässä ole tuota skinien myyntiä kuten cs:ssä. Itsehän pelaan normiskineillä ja 30kpl laatikoita on avaamatta eli voisin noista laatikoista mieleläni luopua rahaa vasten niin saisi Originista ostettua vaikka jonkun toisen pelin.
Skinien ja muun pelisisällön myynti on steamin oma ominaisuus ja sen toteutuksessa on omat ongelmansa. Puhumattakaan kolmansista osapuolista, uhkapelaamisesta jne. + Jos skinejä voisi myydä pelaajalta - pelaajalle, niin ingame store ei oikein toimisi.

Eli laatikoista et pääse muuten eroon, kuin avaamalla. Joka 30. lootan pitäisi pitää sisällään ainakin yhden legendary skinin :tup:
 
Eikö 50 voittoa 7 eri hahmolla, eli yhteensö 350 voittoa tämän seasongin aikana ole muka tarpeeksi haastetta?

Tarkoititkin "haasteita", eli niinkuin tehtäviä?

Mutta onhan tuossa Battlepassin lopussa ihan mukava skini havoc:iin, jota itse ainakin tavoittelen. Muutenhan tuo passi ei mikään kovin maata mullistava ole, mutta itselleni riittää jo melkein se, että on taas jokin leveli, jota voi nostaa + saa laatikoita silloin tällöin:D. En tiedä miksi tuo "pelaaja leveli" on cäpätty sataan. Olisi ollut ihan jees jokin prestige tyylinen systeemi. Voisi vaikka olla joka prestigessä oma väriteema sillä levelillä yms.

Nimenomaan tehtäviä. :)

Itse odotan vain tuota levelin 86 legendary laatikkoa, muuten nuo ovat vähän meh.
 
Eikö 50 voittoa 7 eri hahmolla, eli yhteensö 350 voittoa tämän seasongin aikana ole muka tarpeeksi haastetta?

Tarkoititkin "haasteita", eli niinkuin tehtäviä?

Mutta onhan tuossa Battlepassin lopussa ihan mukava skini havoc:iin, jota itse ainakin tavoittelen. Muutenhan tuo passi ei mikään kovin maata mullistava ole, mutta itselleni riittää jo melkein se, että on taas jokin leveli, jota voi nostaa + saa laatikoita silloin tällöin:D. En tiedä miksi tuo "pelaaja leveli" on cäpätty sataan. Olisi ollut ihan jees jokin prestige tyylinen systeemi. Voisi vaikka olla joka prestigessä oma väriteema sillä levelillä yms.
Tuo 50 voittoa 7 eri hahmolla on vedetty turhan överiksi, varmaan tarkoituksella :D

Itsellä jäänyt pelaaminen hieman vähemmälle, BP lvl 10 ja eilen sain tuon tehtävän ensimmäisen vaiheen täyteen eli yhden voiton seitsemällä eri herolla. Seuraavaksi lähden muun pelaamisen ohessa farmaamaan saman tehtävän seuraavaa vaihetta eli 5 voittoa. Eihän tuo BP mitään isompia herkkuja tarjoa. Ok, Havocin skini on ihan hieno mutta eipä tuota asetta tule käytettyä. Kyllä tämä sen verran hyvältä kuitenkin maistuu eli pitää tuo BP yrittää vetää tappiin asti, kohta alkaa tippumaan niitä XP boosteja niin helpottuu hieman.
 
Hmmm. Avatkaas vähän tuota 50 voittoa 7:llä eri hahmolla? Mennyt multa ihan ohi. Onko tuo siis jokin todellinen haaste, vai?
 
Hahmojen skinien myyminen näissä first-person peleissä on varmaan vähän hankalaa kun oman skininsä näkee lähinnä kuolleena tai laskeutuessa. Aseiden skineille on toki perustellusti enemmän kysyntää.

Eihän niitä itseä varten ostellakaan :D
 
Hmmm. Avatkaas vähän tuota 50 voittoa 7:llä eri hahmolla? Mennyt multa ihan ohi. Onko tuo siis jokin todellinen haaste, vai?
Kyseessä on Wild Frontier badge, jossa on eri tasoja. 1, 5, 10, 25 tai 50 voittoa 7:llä eri herolla. Aina kun taso on saavutettu niin tuon badgen ulkonäkö muuttuu. Oli siellä muitakin samanlaisia badgeja.

wild-frontier.jpg
 
Kyseessä on Wild Frontier badge, jossa on eri tasoja. 1, 5, 10, 25 tai 50 voittoa 7:llä eri herolla. Aina kun taso on saavutettu niin tuon badgen ulkonäkö muuttuu. Oli siellä muitakin samanlaisia badgeja.

wild-frontier.jpg

Jaahas, enpä ole tuota edes huomannut. :D No sehän tuo mukavaa lisämaustetta.
 
Ai että näitä randomeita, pitempään olin jo healtia kysellyt, niin eikö tää kaveri vie ekan healtin mitä vastaan tulee vaikna hällä oli healtti täynnä. Varmaan 20 kertaa tuota pyytelin eikä riittänyt vaikka toinenkin tiimiläinen noita tarvitsi tappelussa. Jostain syystä en juossut tätä kaveria sitten nostamaan :lol: peli sitten kaatui tuohon, kun siinä vaiheessa kun healtia oli tarjolla niin ei sitä kerinnyt käyttämään.
 
Patchia pukkaa.

  • Added the ability to party up with the last squad you played with. After the match you will see buttons in the lobby that display the last two people you played with and can invite them to your squad.

When you head back to the lobby after a match you will see two new buttons that show you the players in your last squad with the option to invite them for another match!




You can choose to allow invites or opt out in the Friends menu.



  • Additional behind-the-scenes improvements for squashing cheaters.

  • Added Mute button during the intro and Legend selection.

  • When using the Report Player button for PC, you now have the option of selecting Cheat or Other.



Made small improvements to the UI for customizing Legends.




Added option to turn off lighting on compatible hardware [for example, Razer Chroma devices] in the Mouse/Keyboard settings.



  • Added informative messages that appear on PC for crashes due to:
    • Running out of memory.

    • CPU errors best explained by overclocking/overheating.
  • Added better collision to the turrets on Supply Ships.

  • Stability fixes to all platforms.


BUG FIXES

  • Fixed issue where the Battle Pass rewards page would not have a default item selected, resulting in a mostly blank page.

  • Fixed bug for PS4 and X1 where sometimes attempting to use a keyboard to chat could cause a fatal script error.

  • Fixed bug with Banner Cards not showing up during and at the end of a match.


JUMP PAD PHASE WALK INTERACTIONS

  • Octane’s Jump Pad no longer affects players when using Into the Void ability.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 384
Viestejä
4 493 602
Jäsenet
74 123
Uusin jäsen
Eezy

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom