AMD vs Nvidia kuvanlaatuvertailua

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 696
En minäkään tuosta näe mitään mitä ei voisi laskea tuben aiheuttaman laadunlaskun tai alhaisten grafiikka-asetusten aiheuttamaksi. Jos @Clarenz huomaat tuossa itse pelatessa jotain auttaako asetusten nosto siihen yhtään? Mutta mikä tuossa kylläkin selvästi iskee silmille on tuo koko ruudun jäätävä blurraus ihan valikoita myöten tuossa alussa joka sitten yhtäkkiä katoaa heti kun ruutuun tulee tuo ilmoitus red zonesta, oletan että on vain tullut videoon eikä itse peli tuota tee?
Tuo on ihan siitä youtubesta riippuvainen. pitää siirtää takaisin alkuun ja antaa hetken aikaa ladata videota että tulee täydellä laadulla alusta asti(ja pakottaa se maksimilaatu). Voin olla sitten tarkkasilmäisempi tai muuta mutta parhaiten siis se muutos näkyy heti sen jälkeen kun valikon laittaa pois ja ennen kuin liikkuu vs kun liikkuu oikealle. kaikki menee pehmeämmäksi heti.

edit. niin ainakaan vastaavaa en ole enää huomannut uudella 1080 näyttiksellä joka on jo hyvä asia. Liekkö 780:n muisti tms vaikuttanut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Tuo on ihan siitä youtubesta riippuvainen. pitää siirtää takaisin alkuun ja antaa hetken aikaa ladata videota että tulee täydellä laadulla alusta asti(ja pakottaa se maksimilaatu). Voin olla sitten tarkkasilmäisempi tai muuta mutta parhaiten siis se muutos näkyy heti sen jälkeen kun valikon laittaa pois ja ennen kuin liikkuu vs kun liikkuu oikealle. kaikki menee pehmeämmäksi heti.

edit. niin ainakaan vastaavaa en ole enää huomannut uudella 1080 näyttiksellä joka on jo hyvä asia. Liekkö 780:n muisti tms vaikuttanut.
Tulikin useaan kertaan tökittyä videota alkuun kun tuota oletinkin tuon oleavan, vaan kun ei auttanut niin luulin että oli ihan videossa itsessään tuo alun blurri, tuubi taas kikkaili tms. Hyvä että on korjaantunut.
 
Liittynyt
22.09.2017
Viestejä
4
Ei niissä render metodeissa pitäis näkyä lopuksi mitää eroa.... En kyllä tiiä kun nuubi oon.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 347
Viestejä
4 198 760
Jäsenet
70 892
Uusin jäsen
hysteri

Hinta.fi

Ylös Bottom