AMD vs Nvidia kuvanlaatuvertailua

Eikö tämä ATI:n juttu ollut puhdas bugi, ajuripäivitys korjasi tuon eikä tullut fps penaltia?

Eiköhän siinä ollut ihan sama idea: pelibenchmarkit ajetaan ULTRA-asetuksilla, jos jotain skaalaa HIGH niin saa etua niissä benchmarkeissa. Kun pysähtyy ottamaan screenshotin, niin sitten taas kaikki herkut päälle.
 
Eikös aikoinaan Rage-pelissä hehkutettu id tech 5 pelimoottoria sen isojen tekstuuripiirtojen takia, mutta sitten kuitenkin sen tekstuurit piirtyivätkin peliin todella hitaasti/huonosti. Eli olisiko enemmänkin huonoista pelimoottoreista kyse toisinkuin optimoinneista, kuten on ollut aiemminkin puhetta tässä ketjussa
 
Pelimoottorit voi kontrolloida tekstuurien streamausta melko tarkasti (moderneilla rajapinnoilla tarkemmin), myös sitä aiheutuuko hitaasti latautuvasta tekstuuritasosta frame drop vai näytetäänkö heikkolaatuisempi taso. id Tech 5 esim. aikanaan toteutti koko systeemin in-engine tosi monimutkaisella tavalla hyödyntäen vielä vanhanaikaisia rajapintoja mikä johti melko härskiin pop-inniin mutta peli toimi sulavasti tilejen valuessa jostain levynnurkalta.

Monesti asia ei ole niin yksinkertainen että kaikki tekstuurit voisi vain ladata muistiin ja unohtaa streamauksen, silloin voi isoissa ympäristöissä hyvinkin tulla rajoja vastaan muistin suhteen. Toki jos vrammia oikeasti jää vapaaksi ja pelissä näkyy pop-inniä toivoisi että tekstuuricachea ja samalla etukäteen ladattavien tekstuurien määrää/etäisyyttä voisi kasvattaa.
 
Itseasiassa aikasemmin testailin ja en huomannu mitää. Mutta nyt kaikki parhaat asetukset Fury X tekee tuota samaa. Eli ei ole nvidian ongelma ainoastaan.

Se on ehkä vähän erilaista, mutta kuitenkin samaa. Ja nimenomaan maatekstuurit wildlandsissa.

Teen tosta vielä videon, testimielessä.
Oletko varma, että Fury:n kohdalla ei ole kyse siitä, että muisti yksinkertaisesti loppuu? Se 4 gigaa ei riitä pitkalle isommilla resoilla ja uudemmilla peleillä
 
Eikös aikoinaan Rage-pelissä hehkutettu id tech 5 pelimoottoria sen isojen tekstuuripiirtojen takia, mutta sitten kuitenkin sen tekstuurit piirtyivätkin peliin todella hitaasti/huonosti. Eli olisiko enemmänkin huonoista pelimoottoreista kyse toisinkuin optimoinneista, kuten on ollut aiemminkin puhetta tässä ketjussa
RAGE oli teknisesti mielenkiintoinen ratkaisu mutta siinä oli ongelmana liika fundamentaalisuus, kaiken piti tulla jostain uniikista tekstuuriatlaksesta vaikka oikeasti isossa osassa ympäristöjä olisi voinut yhdistellä perinteistä teksturointia mahdollisesti uniikkiin/proseduraalisesti generoituun tavaraan.

Ragen perustekstuuri maailmalle oli sen verran iso että sitä piti streamata 24/7 kameran liikkuessa ja samalla sen tarkkuus kuitenkin kärsi läheltä katsottuna paljon, ei ihme että vaikka muut enginet ovat toteuttaneet saman featuren, kukaan ei taida käyttää sitä RAGEn tavoin enää.
 
Oletko varma, että Fury:n kohdalla ei ole kyse siitä, että muisti yksinkertaisesti loppuu? Se 4 gigaa ei riitä pitkalle isommilla resoilla ja uudemmilla peleillä

Ei loppunu tossa. Oli vielä ~puolgigaa~ tyhjää. Tosin onhan se mahdollista kun Furyjen kohdalla AMD käyttää sitä dynaamista cachea jatkona varsinaiselle muistille. Että sieltä osa streamattaisiin. Tosin tuo tekstuuri joka on kokoajan käytössä pitäisi jo loppuvideon kohdalla löytyä muistista.
 
Onnistuiko kukaan bongaamaan tuossa divisionissa mitään ihmeellistä?
 
Kyllä AMD:lläkin on ollut vastaavia "optimointeja":

How ATI's drivers 'optimize' Quake III

Tässä ihan sama kikka kyseessä.
Ei ole ihan samasta kikasta kyse, ja ATI korjasi tuon "optimoinnin" olikohan peräti heti seuraavassa ajurijulkaisussa sen tultua ilmi - ilman että suorituskyky kärsi.
ATI:lla ja AMD:lla ei ollut tuohon aikaan toistensa kanssa mitään tekemistä.
 
ATI:lla ja AMD:lla ei ollut tuohon aikaan toistensa kanssa mitään tekemistä.

Se oli selvyyden takia, ihan näillä hetkillä alkaa olemaan täällä porukkaa, joilla ei ikinä ole ollut ATI:n näytönohjainta, mutta AMD on koneesta löytynyt.

Ei ole ihan samasta kikasta kyse, ja ATI korjasi tuon "optimoinnin" olikohan peräti heti seuraavassa ajurijulkaisussa sen tultua ilmi - ilman että suorituskyky kärsi.

Taisin aikoinani todeta, että on "onpa törkeä temppu" ja vaihtaa seuraavaksi Nvidiaan. Ja sitä uutisoitiin laajalti muissakin lehdissä aikoinaan, mutta koska siitä on niin kauan, niin linkit on melkein kadonneet netistä.

--

Kyllä minäkin tätä havaintoa testailisin ja uutisoisin. Kun se "uusi ajurijulkaisu ilman suorituskyvyn kärsimistä" tulisi, niin olisi pari fps-testiä valmiina ja pääsisi katsomaan, pitääkö tämä nyt ollenkaan paikkaansa.

Edelleen, tämä peli on testikäytössä suurilla sivustoilla, esim:
MSI GTX 1080 Ti Gaming X 11 GB Review

Uskottavuus kärsii, jos uudet ajurit laskevat tuon testin tuloksia.
 
Joo eli tuo Wildlandsin / muiden saman moottorin pelien (The Division, Assassin's Creed jne) ongelmat johtuu juuri itse pelimoottorista ja ongelma on juuri tuo texture streaming, yksi tuttu tunsi pelimoottorin ominaisuudet tarkemmin.
 
Jotta tähänkin asiaan saataisiin konsolit syyllisiksi, niin väitän että konsolien pienempien muistivarojen, prosessorin ja aika hitaan kovalevyn yhteisvaikutuksesta on tällainen ominaisuus implementoitu, mutta PC:llä ei ole sitten jätetty vaihtoehtoa ottaa sitä pois.

Hyödyllinenhän tämä on videomuistin säästämiseksi halvemmilla näyttiksillä, joten ominaisuuden on hyvä löytyä, muttei pitäisi 6 gigatavun korttien ja isompien tällaisesta pakolla kärsiä

Kunnollisia portteja kiitos!
 
Tuo Texture Streaming pitäisi olla graafisissa asetuksissa oleva valikko texture qualityn yms. kanssa.
Luulisi sen olevan mahdollinen tehdä.
 
Tuo Texture Streaming pitäisi olla graafisissa asetuksissa oleva valikko texture qualityn yms. kanssa.
Luulisi sen olevan mahdollinen tehdä.

Käsittääkseni Borderlands 2:ssa tuon saa päälle/pois, joten taitaa olla taas kiinni tekijöiden kiinnostuksesta. Mikä tahtoo olla aika rajallista kun on välillä mouse accelerationiakin pakotettuna päällä.
 
Joo eli tuo Wildlandsin / muiden saman moottorin pelien (The Division, Assassin's Creed jne) ongelmat johtuu juuri itse pelimoottorista ja ongelma on juuri tuo texture streaming, yksi tuttu tunsi pelimoottorin ominaisuudet tarkemmin.

Mistähän se jutun aloittaneen Doom-videon tekstuurien ero johtui? Tosin siinä videossa ei kovin paljoa AMD:n kortilla testiä näkynyt, joten pientä suolaa voi laittaa pelkästään sen perusteella tehtyihin johtopäätöksiin.
 
Mistähän se jutun aloittaneen Doom-videon tekstuurien ero johtui? Tosin siinä videossa ei kovin paljoa AMD:n kortilla testiä näkynyt, joten pientä suolaa voi laittaa pelkästään sen perusteella tehtyihin johtopäätöksiin.
Se ongelma on todellinen ainakin Nvidialla, joku AMD:n omistaja voisi testailla tapahtuuko tuota myös. Teen videota tuosta kun ehdin.:tup:
 
Monesti kattonu noita, AMD vs NVIDIA arvosteluja youtubesta, niin näyttää että AMD käyttää yleisesti enemmän video muistia kuin NVIDIA. Olisko esim. jossain pre-fetch systeemeissä eroja? tms. (konsolit)
 
Viimeksi muokattu:
Se ongelma on todellinen ainakin Nvidialla, joku AMD:n omistaja voisi testailla tapahtuuko tuota myös. Teen videota tuosta kun ehdin.:tup:

Voin kertoa että ei tapahdu nimim. entinen 290x omistaja. Doomissa myös nvidian ajurit kusevat jotenkin muuten koska kellotaajuus ei enää laske työpöydälle palatessa. Versionumerot joilla koitettu aikaisemmassa viestissä.
 
Testailin tuota wildlandsissa itse nyt kanssa. Tekeehän se tuota hidasta texturen tarennusrta juu ja oikeastaan kaikilla terrain quality asetuksilla, paitsi low. Toki sen huomaa aina selvemmin, mitä paremmaksi asetuksen pistää. Senkin huomasin, että se terkee tuota melkeinpä vain niiden maan kivitextureiden kanssa. monilla alueilla, missä noit tietynlaisia kivitextureaja ei ole, tuota muutosta ei juuri tapahdu, tai se on paljon nopeampi/huomaamattomampi. Enginen paskuutta vaan.

DOOM:ssa on vähän eri juttu, kun käsittääkseni se texture tarkentuu, kun liike pysähtyy, vaikka pitää katseen koko ajan siinä. Wildlndsissa täytyy kääntää ensin katse pois texturesta, ennen kun tuota tapahtuu.
 
Testailin tuota wildlandsissa itse nyt kanssa. Tekeehän se tuota hidasta texturen tarennusrta juu ja oikeastaan kaikilla terrain quality asetuksilla, paitsi low. Toki sen huomaa aina selvemmin, mitä paremmaksi asetuksen pistää. Senkin huomasin, että se terkee tuota melkeinpä vain niiden maan kivitextureiden kanssa. monilla alueilla, missä noit tietynlaisia kivitextureaja ei ole, tuota muutosta ei juuri tapahdu, tai se on paljon nopeampi/huomaamattomampi. Enginen paskuutta vaan.

DOOM:ssa on vähän eri juttu, kun käsittääkseni se texture tarkentuu, kun liike pysähtyy, vaikka pitää katseen koko ajan siinä. Wildlndsissa täytyy kääntää ensin katse pois texturesta, ennen kun tuota tapahtuu.

No helpoiten tuon näkee doomissa heti ensimmäisessä UAC kentässä jossa tullaan hissistä ulos. Naama meinaa sulaa niihin tekstuureihin aluksi. Joo asennettuna HDD:lle mutta niin se oli Radeonillakin eikä tuollaista tapahtunut.
 
No helpoiten tuon näkee doomissa heti ensimmäisessä UAC kentässä jossa tullaan hissistä ulos. Naama meinaa sulaa niihin tekstuureihin aluksi. Joo asennettuna HDD:lle mutta niin se oli Radeonillakin eikä tuollaista tapahtunut.

No se, että aluksi latailee textureita, on ihan eri asia. Siinä ei ole kyse mistään "optimoineista". Toki AMD:n korteilla saattaa olla nopeampi se latausaika. Mutta jos blurraa jo kerran ladattuja tarkkoja textuureja aina liikkeessä, niin sitten alkaa jo haiskahtaa jollekkin kikkailulle. Voishan tuota itekkin testailla, mutta DOOM on niin pirun massiivinen, että ei jaksaisi alkaa latailla vaan tuon takia.
 
Eikö se latausruutu olisi se paikka jossa ne tekstuurit kuuluisi olla jo ladattuna kun pelaajan orientaatio alussa tiedetään? Aika outoa että tekstuureja ladataan sekunnin viivellä ja tuo pätee asemodeleihin myös. AMD:lla tuollaista käyttäytymistä ei ole.
 
Eikö se latausruutu olisi se paikka jossa ne tekstuurit kuuluisi olla jo ladattuna kun pelaajan orientaatio alussa tiedetään? Aika outoa että tekstuureja ladataan sekunnin viivellä ja tuo pätee asemodeleihin myös. AMD:lla tuollaista käyttäytymistä ei ole.

Videota kehiin sitten vaan. Ei tämä auta yhtään. Olet jo ainakin kolmatta kertaa sanomassa aivan samaa.
Tekisin jos olisi AMD näyttis, joka pystyy nupit kaakossa pyörittämään esim. Doomia isolla resolla (QHD+).
 
Tässä vaiheessa vähän vaikea tehdä kun radeonia ei enää ole. Toki nvidian ongelmasta voin videon laittaa.
 
Ei taida olla tätä videota linkattu? Vähän vanhahko kyllä, mutta ei kai asiat hirveesti ole muuttunut.

 
Itekkin latailin doomin taas ja testailin tolla 1080Ti:llä. Aseiden textureissa tosiaan huomaa tuon viiveen, mutta muissa textureissa on aika harvinaista ja todella hetkittäistä tuo. Eli kun ladataan uusi alue, niin saman tien kun työntää nenän kiinni johonkin seinään, niin välillä näkee lievän tarkentumisen.

Noiden aseiden kanssa on kyllä jännä toi. Vaikka rullaa aseet läpi ja sen myötä niissä on kaikissa tarkat textuurit, niin hetken päästä aseiden textuureja lataillaan taas, kun vaihtaa pyssyä. Tämä siis ilman kuolemia/muita lataustaukoja.
 
Ite taas eilen PUBG:ssa koin ärsytystä tuosta smoothautumisesta. Millä te tuota kuvaa nauhotatte? Voisin joskus antaa esimerkin miten ainakin itellä pubg:ssa kuva pehmenee streiffaillessa vaikka katse samaa suuntaan kokoajan.
 
Ite taas eilen PUBG:ssa koin ärsytystä tuosta smoothautumisesta. Millä te tuota kuvaa nauhotatte? Voisin joskus antaa esimerkin miten ainakin itellä pubg:ssa kuva pehmenee streiffaillessa vaikka katse samaa suuntaan kokoajan.

Voin ottaa AMD lapulla kans videon samoilla asetuksilla kun saat tehtyä. Ei ainakaan itselää ole mitään pehmenemistä näkyvissä eikä tekstuurien latailua. Korttina 480X
 
Itekkin latailin doomin taas ja testailin tolla 1080Ti:llä. Aseiden textureissa tosiaan huomaa tuon viiveen, mutta muissa textureissa on aika harvinaista ja todella hetkittäistä tuo. Eli kun ladataan uusi alue, niin saman tien kun työntää nenän kiinni johonkin seinään, niin välillä näkee lievän tarkentumisen.

Noiden aseiden kanssa on kyllä jännä toi. Vaikka rullaa aseet läpi ja sen myötä niissä on kaikissa tarkat textuurit, niin hetken päästä aseiden textuureja lataillaan taas, kun vaihtaa pyssyä. Tämä siis ilman kuolemia/muita lataustaukoja.

Joo aseiden kanssa huomasin ihan saman. Tuo muiden tekstuureiden latailu ei juuri häiritse ellei pelaaja spawnaa jonkun oven eteen mutta kun se on heti se ensimmäinen kenttä intron jälkeen jossa ne airlock/hissin ovet on kuin suoraan PS1 Metal Gear Solid Snakesta vähän aikaa.

Huomasitko jääkö 3d kellot päälle kortista kun suljet doomin? Ajureiden version voisit pistää myös.


Niin ja tosiaan se että onko Geforce experience asennettuna vai ei. Itselläni sitä ei ole.
 
Viimeksi muokattu:
Joo aseiden kanssa huomasin ihan saman. Tuo muiden tekstuureiden latailu ei juuri häiritse ellei pelaaja spawnaa jonkun oven eteen mutta kun se on heti se ensimmäinen kenttä intron jälkeen jossa ne airlock/hissin ovet on kuin suoraan PS1 Metal Gear Solid Snakesta vähän aikaa.

Huomasitko jääkö 3d kellot päälle kortista kun suljet doomin? Ajureiden version voisit pistää myös.


Niin ja tosiaan se että onko Geforce experience asennettuna vai ei. Itselläni sitä ei ole.

Joo ei jää 3d kellot päälle. Ajurit on vähän vanhemmat 382.33 versiot. Ja GeForce experience on asennettuna.
 
Tuossa nyt sitten viimein videota jossa ainakin selvimmin tuo näkyy nuo asemodelit latailee myös checkpointtein välillä joskus uudestaan aseen vaihtuessa. Tälläistä en tosiaan 290x huomannut lainkaan. Tosiaan ei väliä onko opengl vai vulkan. Otin opengl koska vulkanin kanssa OBS ei suostunut videota tallentamaan.
 
Tässä tämä PUBG kuvanpehmennys josta olen puhunut. Toivottavasti tuo video näkyy teille. Alla siis GTX 780 ja uusimmat ajurit.

 
Eilen taas wildlandsia pelaillessa hyppäsi silmille tuo tesselöintien hidas latautuminen. Varsinkin se kuiva aavikkoalue mapin vasemmassa ylänurkassa kärsii tuosta.

Tuli vaan mieleen, että jospa onkin peliä "optimoitu" AMD:n raudan (konsoleissa AMD:n rautaa) heikompaa tesselöintisuorituskykyä silmällä pitäen ja nyt me nvidiootit kärsitään seurauksia... :D
 
Eilen taas wildlandsia pelaillessa hyppäsi silmille tuo tesselöintien hidas latautuminen. Varsinkin se kuiva aavikkoalue mapin vasemmassa ylänurkassa kärsii tuosta.

Tuli vaan mieleen, että jospa onkin peliä "optimoitu" AMD:n raudan (konsoleissa AMD:n rautaa) heikompaa tesselöintisuorituskykyä silmällä pitäen ja nyt me nvidiootit kärsitään seurauksia... :D

Tuskin tuo kuitenkaan niin paljon hitaampi nvidialla olisi? Jos AMD:n raudalla tuollaista ei kuitenkaan esiinny.
 
Tässä tämä PUBG kuvanpehmennys josta olen puhunut. Toivottavasti tuo video näkyy teille. Alla siis GTX 780 ja uusimmat ajurit.



Tuli mieleen että kuseeko nuo hudit jotenkin? Koska esim combat login alla olevat tekstuurit ainakin sumentuvat huomattavasti. Tuo voi olla ihan tarkoituksellistakin se vaan että onko se rikki jotenkin muutenkin.
 
Tuli mieleen että kuseeko nuo hudit jotenkin? Koska esim combat login alla olevat tekstuurit ainakin sumentuvat huomattavasti. Tuo voi olla ihan tarkoituksellistakin se vaan että onko se rikki jotenkin muutenkin.
No mutta jos katsoit sitä talon seinää ja niitä ikkunoita mistä tuo blurraamisen huomaa hyvin, niin eihän tuo tarkoituksellista voi olla. Joku siis kusee, mutta en tosiaan tiedä onko nvidian näyttis, ajuri vai peli.
 
No mutta jos katsoit sitä talon seinää ja niitä ikkunoita mistä tuo blurraamisen huomaa hyvin, niin eihän tuo tarkoituksellista voi olla. Joku siis kusee, mutta en tosiaan tiedä onko nvidian näyttis, ajuri vai peli.

Kannattaa ottaa huomioon että ihan 1080p@30 youtubessa tulee videoon artifaktia liikkeessä huomattavasti kun bitrate ei riitä, varsinkin tuollaisessa pelissä missä on paljon kasvillisuutta. Witcher 3 on myös erittäin huono youtuben kannalta joten mitään varmaa ei juuri pysty noista sanomaan videon perusteella.
 
Kannattaa ottaa huomioon että ihan 1080p@30 youtubessa tulee videoon artifaktia liikkeessä huomattavasti kun bitrate ei riitä, varsinkin tuollaisessa pelissä missä on paljon kasvillisuutta. Witcher 3 on myös erittäin huono youtuben kannalta joten mitään varmaa ei juuri pysty noista sanomaan videon perusteella.
Juu toki, mutta tuo talon seinä toistuu siis samalla tavalla ihan pelissäkin. Tai toistui tuolla GTX 780:llä. Nyt asensin GTX 1080:n, mutta en ole ehtinyt vielä vastaavaa testiä tekemään, tosin ei eilen pelatessa myöskää tuollainen blurrautuminen häirinnyt. Video tosin kannattaa katsoa 1440p tarkkuudella.

Muoks. siis Youtube ja kuvan tallentaminen ja muuttaminen 30fps voi tehdä häröjä, enkä ole varma kaikista mahdollisista kuvahäröistä että toistuuko pelissä, mutta tuo talon seinässä oleva pehmeneminen ja ikkunoiden blurrautuminen tapahtuu juuri noin, kuin videossa näkyy kun katsoo maksimikuva-asetuksilla videon (1440p)
 
Viimeksi muokattu:
Tässä tämä PUBG kuvanpehmennys josta olen puhunut. Toivottavasti tuo video näkyy teille. Alla siis GTX 780 ja uusimmat ajurit.
En tiedä mikä tuossa on ongelma kun 30 fps videon liike on muutenkin pelkkää blurria. Mutta kokeile vaihtaa antialias pois mediumista. Se on kuulemma aiheuttanut jonkinlaista blurria/varjokuvaa.
 
En tiedä mikä tuossa on ongelma kun 30 fps videon liike on muutenkin pelkkää blurria. Mutta kokeile vaihtaa antialias pois mediumista. Se on kuulemma aiheuttanut jonkinlaista blurria/varjokuvaa.
Ei valitettavasti (onneksi) ole tuota näyttistä enää koneessa kiinni, että AA:ta ois voinu testata. Video antaa kyllä hyvin todellisen kuvan tilanteesta jos katsoo sen 1440p asetuksella.
 
Ei valitettavasti (onneksi) ole tuota näyttistä enää koneessa kiinni, että AA:ta ois voinu testata. Video antaa kyllä hyvin todellisen kuvan tilanteesta jos katsoo sen 1440p asetuksella.
Mutta jos se on pelin bugi niin se todennäköisesti tapahtuu kaikilla näytönohjaimilla. Itse en kyllä huomaa mitään eroa medium vs ultra AA:lla, mutta mulla onkin 60 Hz näyttö. PUBG ketjussa joku vain valitti ghostaukseta ja kertoi asian johtuneen medium AA asetuksesta.

Vai tarkoitatko että asiaa ei enää tapahdu uudella näytönohjaimella vaikka on samat AA asetukset?

Edit: Ai se olikin toisella foorumilla: Playerunknown's Battlegrounds | sivu 5 | MuroBBS
 
Viimeksi muokattu:
Uudellä näytönohjaimella ei ainakaan noin selkeästi tapahdu, kun eilen pelatessa vähän koitin keskittyä tuohon. Tuossa videossa siis liikkuessa se talon seinä ja ikkunat puuroutuu melkein sekunnin ajaksi kunnes palaa teräväksi. Hyvin siis samalla tapaa, kuin se "vanha" DOOM-video jossa ne seinät puuroutu ja ilmestyi tarkkana vähän jälkikäteen GTX 970:llä. (Postattu tännekin pariin kertaan)
 
Ja kyseessä on keskeneräinen peli, kannattaako siihen nyt niin kamalasti keskittyä :think:
 
Tässä tämä PUBG kuvanpehmennys josta olen puhunut. Toivottavasti tuo video näkyy teille. Alla siis GTX 780 ja uusimmat ajurit.



Vaikka kuinka toljotan tota videota 2140p asetuksella, niin en huomaa tuossa kyllä yhtään mitään blurria, joka jotenkin tarkentuisi. Sitä taloa ja ikkunoita koitin kattoa.
 
Vaikka kuinka toljotan tota videota 2140p asetuksella, niin en huomaa tuossa kyllä yhtään mitään blurria, joka jotenkin tarkentuisi. Sitä taloa ja ikkunoita koitin kattoa.

En minäkään tuosta näe mitään mitä ei voisi laskea tuben aiheuttaman laadunlaskun tai alhaisten grafiikka-asetusten aiheuttamaksi. Jos @Clarenz huomaat tuossa itse pelatessa jotain auttaako asetusten nosto siihen yhtään? Mutta mikä tuossa kylläkin selvästi iskee silmille on tuo koko ruudun jäätävä blurraus ihan valikoita myöten tuossa alussa joka sitten yhtäkkiä katoaa heti kun ruutuun tulee tuo ilmoitus red zonesta, oletan että on vain tullut videoon eikä itse peli tuota tee?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 658
Viestejä
4 495 226
Jäsenet
74 267
Uusin jäsen
Midwinter

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom