- Liittynyt
- 21.06.2017
- Viestejä
- 7 442
Ja edelleen kieltäydyt tajuamasta sitä, että se säteenjäljitysengine on paljon yksinkertaisempi kuin se kaikki purkka mitä sen rasteroinnin päälle tehdään että se saadaan näyttämään hienolta. 1+1 < 1+1+1+1
Mikäli sinun väittämäsi pitäisi paikkaansa niin se raytracing olisi jo kaikissa peleissä käytössä kun se ei kerran vaadi mitään lisäpanostusta eikä se maksa pelin kehittäjille mitään lisätä kun se kerta tulee kuin manulle illallinen ihan itsestään.
Sitä en ole missään vaiheessa väittänyt taikka epäillyt etteikö se raytracing olisi helpompi toteuttaa kuin se miten nykyisin pelit toteutetaan. Oli se sitten tavan rasteroinilla tai ihan millä tahansa pilkun viilaamisella. Edelleen se ei tule ilmaiseksi ja se miten pelit tänäpäivänä tehdään ei tule katoamaan vielä vuosiin koska ei ole riittävän tehokasta rautaa vielä tarjolla sinne isojen massojen budjetille sopivaan hintaan jolla se raytracing sujuu hyvin.
Ja miten se liittyy mitenkään tuohon, että ko. pelit eivät sinua kiinnosta...![]()
Siten että 3 ei ole vielä kovin paljon kun pelejä on tuhansia ja taas tuhansia. Ihmisiä vielä enemmän ja niillä enemmillä ihmisillä on erillaiset kiinnostuksen kohteet. Jollekin noi kolme peliä voi olla elämääkin tärkeämpiä jolloin heille se raytracing saattaa jo nyt olla hyvinkin relevantti jos on valmis maksamaan siitä paljon.