AMD RX Vega 64 / 56

Pahasti OT

Miksi kuluttajille ei kannattaisi tarjota myös isompia coremääriä, jos kerran sellaista piiriä valmistettaisiin?
Vaihtoehdot han olivat 4+4 ja 8 Ihan sama määrä coreja ja jos oikein käsitin, niin tuo 4+4 on siis systeemi, jossa on 2 pienempää modulia samalla lastulla ja tuo 8 yksi ainut moduli.
Jaa, tämä onkin Vega threadi.. Ajattelin tuon viestin perusteella olleen jokin zen threadeista..

Reilun vuoden verran olin vihreässä leirissä, mutta nyt taas muuttui kun tuli hommattua Sapphire 56 Vega Refu.
Pikaisilla testailuilla olen aika tyytyväinen korttiin, siinä on kylläkin 64 bios kehissä mikä ei haittaa ollenkaan.

Lämmöt nousi Time Spy testissä 77 asteeseen, Fire strike 72, enkä ole koskenut jännitteisiin tms, vielä.
Joku täällä oli refu jäähyä vaihtanut, kokemuksia siitä kun harkitsen sen päivittämistä?

Reilun vuoden verran olin vihreässä leirissä, mutta nyt taas muuttui kun tuli hommattua Sapphire 56 Vega Refu.
Pikaisilla testailuilla olen aika tyytyväinen korttiin, siinä on kylläkin 64 bios kehissä mikä ei haittaa ollenkaan.

Lämmöt nousi Time Spy testissä 77 asteeseen, Fire strike 72, enkä ole koskenut jännitteisiin tms, vielä.
Joku täällä oli refu jäähyä vaihtanut, kokemuksia siitä kun harkitsen sen päivittämistä?
Mitkäs on max kellot rasituksessa?

Mitä tapahtui? :D

Vaihdoin vegan refujäähyn alphacoolin eiswolffiin, kortti toimi moitteettomasti kuukauden. Lämmöt pelaillessa 50 - 57. Joku peak temp oli 72 mutta en löytänyt sitä diagrammista ikinä.

Epäilen että AMD oma boost mode ja 18.5.1 ajurit liittyvät jotenkin kortin porsimiseen.

Pelailen siis World of tanksia ja warcraftia. Wotissa oli AMD kussut jotakin ja osan kenttien puut katosivat. Tähän ratkaisuksi vastattiin että pyöräyttää ajurit takaisin tuhon mainitsemaani versioon. Noh minä rollasin takas ja samalla päätin testata tuota softan omaa boost modea. Paskahan se on mutta halusin vähän nähdä että jäähy toimii oikein.

Toimi ihan nätisti siinä pelailessa eikä lämmöt nousseet kummempaa edelleennkään. Olisiko tästä mennyt n. 5 pvä ja wowia pelatessa rupes yhdellä vuorella jögäämään, eli rasitusta oli piirtoetäisyydellä aika paljon. Jögäs vähän lisää niinku akku olis loppumassa ja sitten meni kuva. Täyty vaihtaa disaplay emoon että sai kuvan ja biosi ei näyttänyt enää kortin olevan koneessa. Eli sanoisin että se on paska ny.

En ole turhautumiselta vielä kerenny testaamaan omalla jäähyllä. Tuskin auttaa. Ja muutenkin ostin kortin Freesyncin takia ja sekään paska ei toiminut 5 eri ultrawide näytöllä. Ja sain nyt halvemmalla tuon 1080 kortin suomesta, kuin olin maksanut vegasta ranskaan.

Ja sain nyt halvemmalla tuon 1080 kortin suomesta, kuin olin maksanut vegasta ranskaan.
Ostit vegan julkaisussa? Eli siis vuosi sitten? ;)

Itse vaihdoin ekan käyttöpäivän jälkeen EK vesiblockin. Ei ongelmia. Kellot 1680/1080 käytännössä aina pelatessa. Niin eli kohta vuosi täyteen vegaa, ajurit parantuneet kyllä todella paljon alkuperäisistä. :)

Ostit vegan julkaisussa? Eli siis vuosi sitten? ;)

Itse vaihdoin ekan käyttöpäivän jälkeen EK vesiblockin. Ei ongelmia. Kellot 1680/1080 käytännössä aina pelatessa. Niin eli kohta vuosi täyteen vegaa, ajurit parantuneet kyllä todella paljon alkuperäisistä. :)

Juu ostin vegan alkukeväällä. Refulla piti korttia vähän alikellottaa kun ei sitä tuulettimen ääntä jaksanut. Olisi varmaan pitänyt EK laittaa itsekkin, vaikka tiedä sitten olisiko sekään auttanut.

Kertokaas viisaammat. Eilen vaihtui GTX 1080 Sapphiren refu Vega 56 korttiin. nVidialla minulla oli aina käytössä Adaptive Sync ominaisuus, joka peleissä toimi kuin Vsync mutta ilman input lagia. Hieno ominaisuus oli. Onko AMD:llä jotakin vastaavaa ominaisuutta ajureissa?

Pikaisesti myös kellotusta tuli kokeiltua, ja siihen täytyykin vähän enemmän perehtyä. Nopeasti heitin corelle alivoltitusta 1.025mv ja boostailee pelatessa noin 1550MHz lukemiin. Muisteille laitoin 100MHz lisää ne vetelee nyt siis pelatessa 900MHz lukemissa.

Kaikenkaikkiaan vaihtoon olen tyytyväinen :tup: Jopa pelkäämäni refukortin äänentaso yllätti. Vaikka kierroksia ottaa, niin ei silti häiritse ollenkaan.

Kertokaas viisaammat. Eilen vaihtui GTX 1080 Sapphiren refu Vega 56 korttiin. nVidialla minulla oli aina käytössä Adaptive Sync ominaisuus, joka peleissä toimi kuin Vsync mutta ilman input lagia. Hieno ominaisuus oli. Onko AMD:llä jotakin vastaavaa ominaisuutta ajureissa?

Pikaisesti myös kellotusta tuli kokeiltua, ja siihen täytyykin vähän enemmän perehtyä. Nopeasti heitin corelle alivoltitusta 1.025mv ja boostailee pelatessa noin 1550MHz lukemiin. Muisteille laitoin 100MHz lisää ne vetelee nyt siis pelatessa 900MHz lukemissa.

Kaikenkaikkiaan vaihtoon olen tyytyväinen :tup: Jopa pelkäämäni refukortin äänentaso yllätti. Vaikka kierroksia ottaa, niin ei silti häiritse ollenkaan.
Mulla buustaa samoihin kelloihin ja samoilla volteilla.
Itse hankin Vega 56 myös sen takia et mulla on Freesync näyttö.

Löysin muuten AMD Link softan ja on muuten kätevä esim pelatessa et näkee lämmöt, kellot, FPS ja kulutuksen puhelimesta.

Se on nvidialla adaptive v-sync. Amdlla enhanced sync. Ja molemmilma kyllä lisää lägiä.

Adaptive sync on eri asia ja nvidia ei edes tue sitä.

Sinäkö sen halvan vegan nappasit huudosta? Itsekin katselin sitä himoiten :drool:

¨
Tuskin korvaa, kun oli käytetty ties millä jäähyllä..

Kyllä yllättäen kotivakuutus korvasi osan:
Kotivakuutuks korvas kärähtäneestä vegasta noin puolet.

Vihreäleiri kutsuu tämän pettymyksen jälkeen.

Eli varmaan omavastuu pois, mahdollisesti siis kalliimmalla kortilla olisi korvannut suuremman summan.

Siis olisiko kotivakuutus korvannut paremmin jos olisi ollut nvidian näyttis kyseessä?
Eikö vegassa ole yleensä takuu joka korvaa?
Kortin takuu harvemmin korvaa omia jäähynvaihtoja ja niissä mahdollisesti tulleita ongelmia

Kortin takuu harvemmin korvaa omia jäähynvaihtoja ja niissä mahdollisesti tulleita ongelmia
Totta, osa valmistajista korvaa osa ei. Tietoinen riski jos takuu ei korvaa.
Mutta alkuperäisessä kirjoituksessa tunnuttiin kritisoivan vain amd:tä.

Totta, osa valmistajista korvaa osa ei. Tietoinen riski jos takuu ei korvaa.
Mutta alkuperäisessä kirjoituksessa tunnuttiin kritisoivan vain amd:tä.
Siltähän se vaikutti, koska ilmeisesti tietokoneessa vain AMD:n valmistamissa osissa voi olla ongelmia. Tai ainakin tuollainen kuva minulle hänen viesteistään on tullut.

Juu ostin vegan alkukeväällä. Refulla piti korttia vähän alikellottaa kun ei sitä tuulettimen ääntä jaksanut. Olisi varmaan pitänyt EK laittaa itsekkin, vaikka tiedä sitten olisiko sekään auttanut.

Oliko siinä vesijäähyssä nyt jotain vikaa vai oliko ehjä?

New AMD Radeon™ Pro V340 Graphics Card Delivers Accelerated Performance and High User Density to Power Datacenter Visualization Workloads | Advanced Micro Devices

Vegasta kahden piirin kortti datacenter-käytöön.

Idea ilmeisesti, että noiden piirtämä kuva streamataan verkon yli laitteelle, jonka ääressä käyttäjä istuu, ja yksi kortti voi palvella 32 käyttäjää yhtä aikaa.

Mutta se, että tässä vaiheessa tulee uusi tuote tuota vega 10-piiriä käyttäen ei lupaa hyvää vega 20 -piirin aikataululle.

Meinattiinko se vega 20 tehdä alunperin GF:n prosessilla ja viivästyy koska vaihdetaan TSMClle?

Idea ilmeisesti, että noiden piirtämä kuva streamataan verkon yli laitteelle, jonka ääressä käyttäjä istuu, ja yksi kortti voi palvella 32 käyttäjää yhtä aikaa.
Vmware serveriinhän nuo on. Eli virtuaalikoneeseen oikea gpu. 32 käyttäjälle jaettuna giga muistia per käyttäjä. :)

Offtopic: Historian havinaa. Joku kerta noita avannauhoja oli ilmaiseksi Assyilla. Piti ottaa käyttöön, ku nyt on sit Radeon käytössä ensimmäistä kertaa.
4b6f3b8a690ebe266a2d530dcad107f0.jpg

Toimiiko muilla Radeon asetuksista tuo "suoritusten seuranta"?
Ekaa kertaa kun kokeilin toimi, sen jälkeen ei..
Vai pitääkö ladata afterburner takaisin jotta saa peleihin fps jne näkymään :D

Itse käytin Frapsiä tai Afterburneria. Nyt käytän AMD Linkiä. Näytön alapuolella pidän puhelinta niin pikaisella vilkaisulla näen FPS.

Onko asetuksista laitettu että päälle/pois tietyllä näppäinyhdistelmällä?

Vesijäähyä kovasti miettinyt, lähinnä alphacoolia kun tuo raijintekin morpheus ei mahdu kun vie noin 5 pci paikkaa.

Jos kärähdys on tapahtunut jäähyn vaihdon jälkeen niin mielestäni kannattaa katsoa peiliin.

Korttiin siis vaihdoin Alphacoolin eiswolf aio vesijäähyn. Jonka Jimmsistä saa ostettua. On noita jäähyjä asenneltu aina itte. Ja kortti toimi siis kuukauden tuolla jäähyllä moitteettomasti. Mutta sitten jouduin backrollaamaan ajureita ja vaihdoin Amd oman boost kellotuksen päälle, tästä syystä porsinut luultavasti. Vaikka tiedä sitten jos ne coolingbadin nesteet onkin syy? Paha sanoo kun en osaa mitata korttia piiri piiriltä, liekö edes mahdollista.

Korttiin siis vaihdoin Alphacoolin eiswolf aio vesijäähyn. Jonka Jimmsistä saa ostettua. On noita jäähyjä asenneltu aina itte. Ja kortti toimi siis kuukauden tuolla jäähyllä moitteettomasti. Mutta sitten jouduin backrollaamaan ajureita ja vaihdoin Amd oman boost kellotuksen päälle, tästä syystä porsinut luultavasti. Vaikka tiedä sitten jos ne coolingbadin nesteet onkin syy? Paha sanoo kun en osaa mitata korttia piiri piiriltä, liekö edes mahdollista.
Mikä se sun ongelma on tarkalleen? Kärsin itse ongelmasta että 18.2.1 on viimeinen toimiva ajuri. Sen jälkeiset vain bootlooppaa.

Mikä se sun ongelma on tarkalleen? Kärsin itse ongelmasta että 18.2.1 on viimeinen toimiva ajuri. Sen jälkeiset vain bootlooppaa.

itsellä kaikki ajurit tähän menessä on toiminut kun on ensin tehnyt puhdistuksen ddu:lla ja sen jälkeen asentanut uudet ajurit, tällä hetkellä käytän 18.8.2 ajureita

Mun ongelma oli se että kortti meni pimeeks. Ei näy Biosissa enään että olis ollenkaan kiinni jos lykkää koneeseen. Olihan tässä Freesync flickeriäkin ni oisko sitten maanantaikappale. Sellasta pohdittiin Jimssil.

Lisäisin vielä omat ensivaikutelmat linuxin puolelta. Vega56 refu siis kyseessä ja parilla distrolla (ubuntu ja solus) tässä leikkinyt kun odottelen vielä amazonista ssd:tä, johon joku linux distro tullaan lopullisesti asentamaan. Ihmetys oli suuri kun kaikki toimii uusilla kerneleillä aivan suoraan, jopa freesync (ainakin näytön mukaan). En vielä löytänyt hyvää testiä, missä validoida sitä kunnolla, mutta benchmarkeissa en ainakaan huomannut mitään tearingia - eli kai se siis toimii jollain rangella...

Nyt kun Windows7 mainstream tuki alkaa olemaan lopputaipaleellaan, ja samalla kun Steamin linux tuki ja pelien määrä paranee ihan silmissä, niin Vega on kyllä varsin oiva valinta jos ei vihreän leirin mafiameininkiä halua tukea ja omaa kiinnostusta myös open source puolelle. Linux kokemuksia lisää myöhemmin koska oma keskipitkän aikavälin tavoite on siirtyä sinne kokonaan.

Disclaimer: uusimpia AAA pelejä en pelaa heti julkaisuvaiheessa sekä Windows 10 ei tähän koneeseen koskaan tule. :)

Lisäisin vielä omat ensivaikutelmat linuxin puolelta. Vega56 refu siis kyseessä ja parilla distrolla (ubuntu ja solus) tässä leikkinyt kun odottelen vielä amazonista ssd:tä, johon joku linux distro tullaan lopullisesti asentamaan. Ihmetys oli suuri kun kaikki toimii uusilla kerneleillä aivan suoraan, jopa freesync (ainakin näytön mukaan). En vielä löytänyt hyvää testiä, missä validoida sitä kunnolla, mutta benchmarkeissa en ainakaan huomannut mitään tearingia - eli kai se siis toimii jollain rangella...

Nyt kun Windows7 mainstream tuki alkaa olemaan lopputaipaleellaan, ja samalla kun Steamin linux tuki ja pelien määrä paranee ihan silmissä, niin Vega on kyllä varsin oiva valinta jos ei vihreän leirin mafiameininkiä halua tukea ja omaa kiinnostusta myös open source puolelle. Linux kokemuksia lisää myöhemmin koska oma keskipitkän aikavälin tavoite on siirtyä sinne kokonaan.

Disclaimer: uusimpia AAA pelejä en pelaa heti julkaisuvaiheessa sekä Windows 10 ei tähän koneeseen koskaan tule. :)

Iha mielenkiinnosta, miten pelit on pyörinyt? Ilmeisesti nykyään Vegoilla pääsee jo aika lähelle win 10 tasoa? Varmaa jossakin vaiheessa itsellänikin tarkoituksena siirtyä windowsista esim ubuntuun kunha peli tuki paranee Steamissä.

Iha mielenkiinnosta, miten pelit on pyörinyt? Ilmeisesti nykyään Vegoilla pääsee jo aika lähelle win 10 tasoa?

Ei ole vielä niin paljon kokemuksia että uskaltaisin muodostaa omaa mielipidettä, mutta tosiaan lukemani perusteella suorituskyky riippuu täysin pelistä.

www.phoronix.com lienee tuttu sivusto(?). Siellä on hyvinkin tuoretta testiä aiheesta esim viime viikolta tämä The Tighter NVIDIA GeForce vs. AMD Radeon Linux Gaming Battle With 396.54 + Mesa 18.3-dev Drivers - Phoronix

Steamin "Proton" wine forkki: Valve Rolls Out Wine-based "Proton" For Running Windows Games On Linux - Phoronix

Ei varmasti ole joka pojan valinta edes vuonna 2020, mutta itse olen valmis ottamaan vaikka sen 10 fps hittiä ja ehkä karsia siksi hieman detaileja, kunhan saadaan windowssille kunnon vaihtoehto viimein pelimaailmaankin. Paljon tapahtuu ja jopa reddittissä on paljon lankoja siitä miten tää linux on nyt kaikkien huulilla... ehkä Valve ja Steam on se syy. :)

Kokeilkaa ihmeessä jos uskallatte. Oliko Steam/linux/wine/proton jotain kettua jo, sen voisi linkata tänne?

Mutta se, että tässä vaiheessa tulee uusi tuote tuota vega 10-piiriä käyttäen ei lupaa hyvää vega 20 -piirin aikataululle.

Lähinnä ihmetyttää että tuon julkaisuun meni näinkin pitkä aika koska siitä kyllä on ollut huhuja jo vaikka kuinka pitkään, lisäksi muistan nähneeni Frontier Edition julkaisun tienoilla jonkun ilmeisesti rendatun kuvan dual vegasta.

Dual AMD Vega GPU Cards Coming In 2017 With Massive 18 TFLOPs Of Compute Performance

Vesijäähyä kovasti miettinyt, lähinnä alphacoolia kun tuo raijintekin morpheus ei mahdu kun vie noin 5 pci paikkaa.

Joo tuo alphacool on hyvä vaihtoehto mutta sen blokin asennus oli jotain niin hirveetä ja pikku tarkkaa näpräämistä että morjes. Tällästä lähtisin suosittelemaan eli ostat ihan ekwb:n fullcover blokin ja sille AC:n pikaliitin letkut (pun ja sin) jonka kytket johonkin Eisbaer AIO valmisvesijäähy settiin. Siinä on sitten samalla myös prossullekkin vesijäähy ja tuota voi jo kutsua "custom" loopiksi ;)

Tuo fullcover blokin siksi koska asennus helpompi ja jäähdyttää muutakin kuin pelkkää corea/hbm:ää :)

Joo tuo alphacool on hyvä vaihtoehto mutta sen blokin asennus oli jotain niin hirveetä ja pikku tarkkaa näpräämistä että morjes. Tällästä lähtisin suosittelemaan eli ostat ihan ekwb:n fullcover blokin ja sille AC:n pikaliitin letkut (pun ja sin) jonka kytket johonkin Eisbaer AIO valmisvesijäähy settiin. Siinä on sitten samalla myös prossullekkin vesijäähy ja tuota voi jo kutsua "custom" loopiksi ;)

Tuo fullcover blokin siksi koska asennus helpompi ja jäähdyttää muutakin kuin pelkkää corea/hbm:ää :)

Noh, tuli tuossa hankittua barrowin blokki, bykskin pumppu jne tarvikkeet ja selvisin mielestäni kohtalaisen halvalla näistä :)
Jos tässä viiklopun aikana ehtisi värkkäillä paikalleen.

Muuten te kenellä on tuo barrowin blokki, oletteko laittaneet vain mukana tulleita lämpötyynyjä vai lisäksi joihinkin kohtiin jimmsistä saatavia 0,5mm??

Noh, tuli tuossa hankittua barrowin blokki, bykskin pumppu jne tarvikkeet ja selvisin mielestäni kohtalaisen halvalla näistä :)
Jos tässä viiklopun aikana ehtisi värkkäillä paikalleen.

Muuten te kenellä on tuo barrowin blokki, oletteko laittaneet vain mukana tulleita lämpötyynyjä vai lisäksi joihinkin kohtiin jimmsistä saatavia 0,5mm??

Joo kuulostaa hyvälle tuokin ratkaisu. Melkeinpä pointtina oli että ennemmin oikea blokki kuin acn vastaava :) Vaikka molemmat ratkaisut toimivat hyvin ei siinä mitään.

Joo kuulostaa hyvälle tuokin ratkaisu. Melkeinpä pointtina oli että ennemmin oikea blokki kuin acn vastaava :) Vaikka molemmat ratkaisut toimivat hyvin ei siinä mitään.

Jep :)

Totesin aika äkkiä tolla refujäähyllä että kokeilen sitten kortin kulkuja kun ei enää kuulosta siltä että olisi lentoon lähdössä :)

Osaako joku selittää mulle miksi vegat on edelleen kalliita Suomessa? Esim. Saksasta saa MSRP hintaan custom vegaa 400€ kun sama kortti maksaa Suomessa lähes tuplahinnan 700€? Missä syy?

8GB PowerColor Radeon RX Vega 56 Red Dragon Aktiv PCIe 3.0 x16 (Retail)

PowerColor Radeon RX Vega 56 Red Dragon, 8192 MB HBM2 / AMD Radeon / AXRX VEGA 56 8GBHBM2-2D2HD/OC / Tietokonekauppa.fi verkkokauppa ja myymälä Turku

Varmaan paljon kiinni kaupasta, mihinkä hintaan varasto tuote on ostettu ellei valmsitaja hyvitä alennusta tulisi pelkkää tappiota.
Ei kaikki niin pahan hintasia ole täälläkään.. Noin 550-650E.
ASUS Radeon RX Vega 56 ROG Strix OC - Näytönohjaimet

Varmaan paljon kiinni kaupasta, mihinkä hintaan varasto tuote on ostettu ellei valmsitaja hyvitä alennusta tulisi pelkkää tappiota.
Ei kaikki niin pahan hintasia ole täälläkään.. Noin 550-650E.
ASUS Radeon RX Vega 56 ROG Strix OC - Näytönohjaimet

Niin, en tiedä että johtuuko sitten vain siitä että Suomessa markkinat on niin pienet. Joka tapauksessa Saksassa markkinat on suuremmat ja tarjonta sekä hintataso paljon parempi

Niin, en tiedä että johtuuko sitten vain siitä että Suomessa markkinat on niin pienet. Joka tapauksessa Saksassa markkinat on suuremmat ja tarjonta sekä hintataso paljon parempi

Näinhän se on. Itsekkin on tullut tehtyä 4 tilausta kavereiden kesken mindfactoryltä vanhoina hyvinä aikoina. Tukkurin hintoja ei kannata tietysti verrata älyttömästi normaaliin yksityismyyntiin myöskään. Mindfactoryltähän et saa mitään ilman Y-tunnusta (korjatkaa, jos olen väärässä).
AMD Radeon RX Vega 56 Grafikka… order online | CASEKING

Postien jälkeen ei säästöä silti ole enään älytömästi, jos ajattelit säästö syistä ostaa muualta.

Näinhän se on. Itsekkin on tullut tehtyä 4 tilausta kavereiden kesken mindfactoryltä vanhoina hyvinä aikoina. Tukkurin hintoja ei kannata tietysti verrata älyttömästi normaaliin yksityismyyntiin myöskään. Mindfactoryltähän et saa mitään ilman Y-tunnusta (korjatkaa, jos olen väärässä).
AMD Radeon RX Vega 56 Grafikka… order online | CASEKING

Postien jälkeen ei säästöä silti ole enään älytömästi, jos ajattelit säästö syistä ostaa muualta.

Kyllä voi edelleen. Mailboxde kautta ja laitat tilauksen MFlle yöllä/aikaisin aamulla ilman DHL kuluja. Tosin jos myyt osat pois, tarttee lippulappunen taiteilla takuuoikeuden siirrosta uudelle omistajalle.

Viimeksi muokattu:
Tarkoitatko Address In Germany Mail & Package Forwarding - Mailboxde.com ?

Kuinka tilaus käytännössä menee tällä tavalla?

Kyllä, eli MF (DHL) toimittaa mailboxde:lle. Sitten tulee ilmoitus että saapunut heidän varastolle. Esim PayPalilla maksat toimituskulut ja paketti lähtee Suomeen. Kaiken maailman lisä paketointeja saa rahalla. Kuitenkin jo MF paketoinut ensin ja sitten Mailboxde paketoi, niin hyvin on tullut mm. 2kpl Vegaa perille ehjänä minimi kuluin. Muistaakseni UPSilla tulee, jos ei ole kotona päivisin, voi paketin ohjata esim lähi kmarkettiin.

Billing address:

Etu ja sukunimi
Kotiosoite
Paikkakunta, postinunero
Finland

Delivery address:

Etu ja sukunimi ID 12345
c / o Mailbox.de GmbH
Äußere Weberstr. 57
02763 Zittau
Germany

E: 3 kertaa tällä pelin MF:ltä tilaillut ja näemmä kerran amazonista, kun ei toimittanut suoraa Suomeen :D

Tuo ID oman nimen perään on tärkeä! Luonnollisesti henk.koht numerosarja.

Viimeksi muokattu:
FCB05A04-58D5-4C0C-B0C8-D8838E16FCBB.jpeg

Blokki asenneltu Sapphiren korttiin onnistuneesti, tosin heti joutui purkamaan ja lisäilemään 0,5mm lämpötyynyjä rakoihin.
Rasituslämpöjä en vielä ole ehtinyt testailemaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 893
Jäsenet
80 997
Uusin jäsen
Houzei

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom