AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Liittynyt
29.11.2019
Viestejä
130
Joo kusin ku meni kaks tuotetta samaan aikaan koriin ja niin lagista ettei mahdollisuuttaka saada toista edes pois... Saapahan jatkaa harrastusta
 
Liittynyt
27.06.2019
Viestejä
122
Droppi näkyi tulleen vasta nyt äsken (21.30), itse sain 6700XT tilauksen klikkailtua läpi mutta palautti place order -napin painalluksen jälkeen etusivulle eli ei tainnut mennä läpi. Saksan foorumilla näkyy jengi saaneen tilattua jopa 6800:aa.
 
Liittynyt
29.09.2020
Viestejä
69
Distill kilautti että 6700 XT olisi ostoslistalla. Kyllä, mutta aluekoodi feilaa, olisi halunnut vain myydä jenkkeihin.
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
411
Jep mullakin meni niillä suomilinkeillä sinne. Saksan foorumin linkeillä meni EU kauppaan mutta silloinkin tuli herjaa ettei pysty toimittamaan mun osoitteeseen.

Ja nyt hieman myöhemmin, niillä suomilinkeillä menee saksan kauppaan mutta kama on loppu.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
223
Känny oli kourassa ja tuli discordista häly 6800:sta, nopeasti linkki auki, vielä kirjautuminen paypaliin sms vahvistuksella ja ainakin tilaus meni läpi.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 901
Siinä saksan linkit muutettuna suomen amd kauppaan: näyttäsivät toimivan miten ohjeissa saksan sivuilla kerrottiin vauikka käännetty suomen amd sivuille
RX6900xt: https://shop.amd.com/store?Action=A...uctID=5458374200&quantity=1&showCouponCode=no
RX6800xt: https://shop.amd.com/store?Action=A...uctID=5458374100&quantity=1&showCouponCode=no
RX6800: https://shop.amd.com/store?Action=A...uctID=5458374000&quantity=1&showCouponCode=no
RX6700xt: https://shop.amd.com/store?Action=A...uctID=5496921400&quantity=1&showCouponCode=no
Edit hups unohinkin laittaa ne suomen amd sivuille korjaan iha just
Edit2: nyt on suomen amd linkit
Näillä meni sit lopulta kuitenkin jenkki sivulle. Ainakin itellä anto valita vaan postitus jenkkeihin. Paypal ei varmaan sen takia antanut maksaa tai lagas muuten vaan.
 
Liittynyt
05.03.2021
Viestejä
11
Ei mitään edes koriin asti... on tää kans huoh
Siellä on kymmeniä tuhansia yrittäjiä ja korteja tulee korkeintaan mutama sata viikkoon. Kyllä tuo melkein lotosta menee jos ei jotain bottia apuna käytä. Tuntuu menevän vain entistä haastavammaksi joka viikko.
 
Liittynyt
19.12.2020
Viestejä
117
Sain napattua Discordin Part-Alertin hoksauttamana 6700xt:n (puhelimella ja PayPall -checkoutilla) kello 21:29. Sähköpostivahvistus tuli 21:34. Epäuskoinen olo vieläkin...
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
40
Itse ainakin huomasin kun niitä tänne laitettuja "suomilinkkejä" kokeilin varastossa olevilla prosessoreilla, että heittävät jenkkikauppaan, eikä anna vaihtaa toimitusmaata jenkkien ulkopuolelle. Saksalinkit antoivat valita Suomen toimitusmaaksi.
 
Liittynyt
12.03.2018
Viestejä
70
Näillä meni sit lopulta kuitenkin jenkki sivulle. Ainakin itellä anto valita vaan postitus jenkkeihin. Paypal ei varmaan sen takia antanut maksaa tai lagas muuten vaan.
No itel meni Irlanti sivuille niil et näköjään 50/50 oli ite sieltä sain 6900XT tilattua. Pistän muistiin ens viikolla että laittaa irkku sivujen linkit linkit. Tein vaa sillon aika kiireellä kun olin siinä uskossa että ei oo 4 tuntii vapaata aikaa enne ku droppaa.
 
Liittynyt
22.08.2017
Viestejä
608
RX6900XT tilaus läpi
"Your order has been submitted and is currently being processed. You will receive another email with the details of your order within 48 hours." vahvistus sähköpostiin ja paypalin kautta näytti rahatkin kelvanneen. Voiko jo tuulettaa, vai onko peruutuksen mahdollisuus vielä kuinka kauan olemassa?

EDIT:
Toinen vahvistusviesti maininnalla "Please note that your order has been processed and can no longer be changed or cancelled. "
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 901
No itel meni Irlanti sivuille niil et näköjään 50/50 oli ite sieltä sain 6900XT tilattua. Pistän muistiin ens viikolla että laittaa irkku sivujen linkit linkit. Tein vaa sillon aika kiireellä kun olin siinä uskossa että ei oo 4 tuntii vapaata aikaa enne ku droppaa.
Joo eipä sillä väliä. Nopeesti menee työpäivä tässä f5 hakatessa :lol:
 

Black Sheep

Tukijäsen
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
394
Metsästin ja hakkasin F5 noita linkkejä + pääsivua aikavälillä 17:30 - 20:15 kunnes loppui usko ja lähdin pelaamaan kaverin kanssa. Pelit loppui samaan aikaan kun @SPLoT (kiitoksia sinulle) laittoi että "Drop".

Ensin kokeilin linkkiä mutta kun se vaan jäi kellottamaan niin perinteinen AMD Direct Buy In auki ja etusivulta napin kautta 6900Xt ostoskoriin. Korttimaksulla kerkesi ainakin siinä mielessä loppuun asti että Order Submitted sähköposti saapui.

Sitten vaan jännittämään seuraavat kaksi vuorokautta kerkesinkö sittenkään.
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
313
Mulla meni edelisten tapaan linkistä usa ostoskoriin, mutta salamana klikkailin etusivun kautta koko tuotelistaukseen, josta sain 6700XT:n koriin ja tilattua onnistuneesti. Paypal bugitti jonkun verran, mutta ainakin tuli tilille katevaraus. Kevyt 4,5h sessio lyhyillä tauoilla näköjään tällä kertaa palkitsi.
 
Liittynyt
12.03.2018
Viestejä
70
Metsästin ja hakkasin F5 noita linkkejä + pääsivua aikavälillä 17:30 - 20:15 kunnes loppui usko ja lähdin pelaamaan kaverin kanssa. Pelit loppui samaan aikaan kun @SPLoT (kiitoksia sinulle) laittoi että "Drop".

Ensin kokeilin linkkiä mutta kun se vaan jäi kellottamaan niin perinteinen AMD Direct Buy In auki ja etusivulta napin kautta 6900Xt ostoskoriin. Korttimaksulla kerkesi ainakin siinä mielessä loppuun asti että Order Submitted sähköposti saapui.

Sitten vaan jännittämään seuraavat kaksi vuorokautta kerkesinkö sittenkään.
Taitaa olla kuitenkin vastaus aikasintaa vasta tiistaina kun on nää pääsiäispyhät, riippuen miten automaattisesti ne tarkistaa ketkä saa ja ketkä ei.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 565
Tuijotat ruutua 3h, pidät tauon ja tuut takasi, ittestää usa tuote ostoskoris, ja paypali vielä auki, mutta vain usa maa valintana
 
Liittynyt
24.06.2019
Viestejä
520
Vinkiksi jatkossa en_IE linkit toimi hienosti, olin vaan liian hidas. Oikeat postitukset tuli Finland jne...

Sakufoorumilla postas joku et ois 350kpl ollu 6800:a. Eipä ne kauaa kestä tällä pommituksella :D
 
Liittynyt
20.11.2019
Viestejä
8
Itse olin taaperon nukutushommissa ja päätin puhelimella testata 5800x:llä miten tilausrutiini toimii. Testasin ja palasin kauppaan niin 6900xt näkyi olevan saatavilla. Epäuskoinen fiilis, että taasko ne painikkeet bugittaa. No pakkohan sitä oli klikata ja koriinhan se meni. Tilausrutiini loppuun ja rahat ainakin lähti eteenpäin. Nyt pitää vielä jännitellä 48 tuntia vahvistusta.
 
Liittynyt
29.09.2020
Viestejä
69
Kuinka tuon usa koriin laiton jälkeen muutetaan edes suomikaupaksi?
Niiinpä. Harmittaa kun päätyi jenkkikauppaan, ja maksun aikana tulee ilmoitus että "ei toimiteta aluellesi".
Ilmeisesti noi saksan pikalinkit vaatii jotain muokkausta, mitä?
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 565
Niiinpä. Harmittaa kun päätyi jenkkikauppaan, ja maksun aikana tulee ilmoitus että "ei toimiteta aluellesi".
Ilmeisesti noi saksan pikalinkit vaatii jotain muokkausta, mitä?
Olisihan tuo ollu mukavaa että olisi ollu eu alueelle muokattu linkki, oma osaaminen ei riittänyt.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
40
Saiko tuota linkkiä muokattua että olis menny suomikauppaan?
Ei.

Saksakaupan kautta sai eurooppakaupan, josta pystyi valitsemaan toimituksen Suomeen. Suomilinkkejä käyttäneistä jotkut onnelliset päätyivät kuitenkin jenkkikaupan sijasta irkku localen kautta eurooppakauppaan. Vaikea sanoa miksi.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
120
No pieni toivo sentään heräsi tänään kun sain 6700xt koriin.. mutta sitten se tarjosikin vain usa toimitusta.. ja sitten paypal oli kirjautunut ulos vaikka olin ihan hetki sitten vastannut "älä kirjaa ulos" sen kyselyyn.. ja sitten paypal keksi vaatia tekstiviestivarmennusta, joka jäi vain latailemaan koodin näppäilyn jälkeen. Toisessa tabissa pääsi paypaliin sisään toisen tekstiviestilähetyksen jälkeen, mutta sitten olikin jo liian myöhäistä.. :(
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 745
Saksakaupan kautta sai eurooppakaupan, josta pystyi valitsemaan toimituksen Suomeen. Suomilinkkejä käyttäneistä jotkut onnelliset päätyivät kuitenkin jenkkikaupan sijasta irkku localen kautta eurooppakauppaan.
Mä kyllä ehdin vaihtamaan noihin saksan foorumin linkkeihin mutta silti tule Paypalin checkoutin jälkeen herja että ei toimiteta mun osoitteeseen. Sivu oli saksaksi, hinnat euroina.

Oliko ne jotka onnistuivat tilaamaan, sellaisia joilla ei ollut ääkkösiä nimessä tai osoitteessa? Mulla ei ole osoitteessa mutta nimessä on. Yritin sitä korjata mutta eipä se oikein tuntunut toimivan.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
40
Mä kyllä ehdin vaihtamaan noihin saksan foorumin linkkeihin mutta silti tule Paypalin checkoutin jälkeen herja että ei toimiteta mun osoitteeseen. Sivu oli saksaksi, hinnat euroina.

Oliko ne jotka onnistuivat tilaamaan, sellaisia joilla ei ollut ääkkösiä nimessä tai osoitteessa? Mulla ei ole osoitteessa mutta nimessä on. Yritin sitä korjata mutta eipä se oikein tuntunut toimivan.
On ääkkösiä nimessä ja osoitteessa.

Kai vaihdoit toimitusmaan Saksasta Suomeen ennen kuin yritit paypal checkouttia?
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 565
Perkule ku opittais laittamaan ne saksan linkit tänne josta olis päästy euroopan kauppaan. Ehkä ena viikolla. Tulipa oppia että linkit toimii ja tuotteen olis saanu jos asuus amerikas.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
40
En huomannut siinä sellaista kohtaa. Siis osoite ja kaikki tiedot tulee Paypalin kautta.
Ei nähtävästi enää pääse sinne quickcarttiin, mutta siellä oli alasvetovalikko, jossa oletuksena oli toimitusmaana Saksa.

Edittiä: nähtävästi tuonne pääsee store.digitalriver.com osoitteellakin :D. Kuvassa kuitenkin se alasvetovalikko, josta täytyy valita toimitusmaa ennen paypal checkouttia.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
148
Mä kyllä ehdin vaihtamaan noihin saksan foorumin linkkeihin mutta silti tule Paypalin checkoutin jälkeen herja että ei toimiteta mun osoitteeseen. Sivu oli saksaksi, hinnat euroina.

Oliko ne jotka onnistuivat tilaamaan, sellaisia joilla ei ollut ääkkösiä nimessä tai osoitteessa? Mulla ei ole osoitteessa mutta nimessä on. Yritin sitä korjata mutta eipä se oikein tuntunut toimivan.
Mulla on osoitteessa ääkkösiä, herjasi sitä, muutin, rupes prosessoimaan tilausta -> ilmoitti tuotteen loppuneen. En tiedä missä kaupassa olin mut hyväksy Suomen toimitusmaaksi kyllä, ton laitetun linkin kautta menin.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 565
Ens viikolle jos sais ne saksan linkit tänne, saipa paljon jo oppia tuostakin kuinia toimii.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
40
Saksaksi:
https://shop.amd.com/store?Action=A...uctID=5458374000&quantity=1&showCouponCode=no

Englanniksi:
https://shop.amd.com/store?Action=AddItemToCart&Locale=en_IE&SiteID=amd&currency=EUR&nextPage=QuickBuyCartPage&productID=5458374000&quantity=1&showCouponCode=no

Tonne päivitetään aloituspostaukseen torstaisin klo 17 jälkeen kohtaan Direktlinks(Spoilereissa vanhat) jos ei halua productID:n kanssa itse leikkiä:


Offtopic:
Jos hassutella haluaa, niin store.nvidia.com osoittaa samaan ip-osoitteeseen kuin shop.amd.com SiteID:llä säädetään mihin digitalriverin verkkokauppaan haluaa, eli https://store.nvidia.com/store?Action=AddItemToCart&Locale=en_IE&SiteID=amd&currency=EUR&nextPage=QuickBuyCartPage&productID=5458374000&quantity=1&showCouponCode=no toimisi myös
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.08.2017
Viestejä
608
Millainen viesti pitää tulla, että tilaus on mennyt läpi eikä peruutusvaaraa enään ole?
Vai mistä 48h jännityksestä täällä puhutaan?

Tähän mennessä on tullut:
- Order Submitted (21:39)
- Order Confirmation (23:02)
- Paypal kuitti (23:17)

EDIT:
Seurantanumero sähköpostissa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
40
Millainen viesti pitää tulla, että tilaus on mennyt läpi eikä peruutusvaaraa enään ole?
Vai mistä 48h jännityksestä täällä puhutaan?

Tähän mennessä on tullut:
- Order Submitted (21:39)
- Order Confirmation (23:02)
- Paypal kuitti (23:17)
Tuon saksalaisen foorumin mukaan vasta kun saat lähetystunnuksen. Perjantaisin ovat yleensä peruneet, mutta joillakin on peruttu vielä seuraavana maanantaina tai tiistaina.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 842
Viestejä
4 229 142
Jäsenet
71 112
Uusin jäsen
sebuu13

Hinta.fi

Ylös Bottom