Eikös toi olis kannattanut napata ja myydä jollekin?Peruin RX 6800 XT Nitro+ tilaukseni JIMMSsiltä, jossa vuoronumero oli 1-5.
Eikös toi olis kannattanut napata ja myydä jollekin?Peruin RX 6800 XT Nitro+ tilaukseni JIMMSsiltä, jossa vuoronumero oli 1-5.
Tein saman. Jonopaikka oli 40-50. Pärjäilen 5700XT:llä hamaan tulevaisuuteen.Peruin RX 6800 XT Nitro+ tilaukseni JIMMSsiltä, jossa vuoronumero oli 1-5.
Peruin RX 6800 XT Nitro+ tilaukseni JIMMSsiltä, jossa vuoronumero oli 1-5.
Eipä tuon myymisestä nii paljoa voittoa tee, että jaksas vaivautua. Menkööt seuraavalle onnekkaalle jonossa.Eikös toi olis kannattanut napata ja myydä jollekin?![]()
Eikös tämä sun kappale mene jonon perälle ja myyntiin tämänhetkisellä markkinahinnalla?Eipä tuon myymisestä nii paljoa voittoa tee, että jaksas vaivautua. Menkööt seuraavalle onnekkaalle jonossa.
Ei kai se perälle mene? Menee seuraavalle jonossa. Tuskin on vuoronumeroilla 2-6 oleva ostanut tämän hetkisellä hinnalla. Luultavasti on ostanu samalla hinnalla kun Hekenakin, joka ei ole siis tämänhetkinen hinta.Eikös tämä sun kappale mene jonon perälle ja myyntiin tämänhetkisellä markkinahinnalla?
Niin no itse kauppiaana ottaisin välistä ja pidentäisin vain jonon purkaantumista ja jättäisin lähettämättä vastakuin kalliimmille tilauksille.Ei kai se perälle mene? Menee seuraavalle jonossa. Tuskin on vuoronumeroilla 2-6 oleva ostanut tämän hetkisellä hinnalla. Luultavasti on ostanu samalla hinnalla kun Hekenakin, joka ei ole siis tämänhetkinen hinta.
Virhevastuu kattaa pidemmälle kuin takuu, takuu on vain lisäpalveluOma näyttikseni hajosi juuri joitain päiviä takuun umpeutumisen jälkeen.
Ei yhtään vituta.
Olisi näköjään mennyt lähes uuden hinnalla kiertoon.
Tiedän, mutta yritäpä vakuuttaa myyjää tai valmistajaa tuosta. Joka *tun kerta saa tapella vastaavissa keisseissä.Virhevastuu kattaa pidemmälle kuin takuu, takuu on vain lisäpalvelu
Nyt noussut toi RX 580 844€OFFTOPIC, mutta kurkkasin huvikseni muittenkin näyttisten hintoja -> Sapphire Radeon RX 580 8GB -näytönohjain
RX 580 790€![]()
mikä toi homma on oikeen en ymmärrä se kun oli 499 niin luulin että kirjoitus virheNyt noussut toi RX 580 844€![]()
Siellä joku inventaario/hinnoittelusofta bugittaa. Muualla reilu 200e.mikä toi homma on oikeen en ymmärrä se kun oli 499 niin luulin että kirjoitus virhe
mikä toi homma on oikeen en ymmärrä se kun oli 499 niin luulin että kirjoitus virhe
Itse olin sijalla 5-10 ja sain Jimmyltä sähköpostia, mutta se olikin vain mainosJimmsille oli saapunut tänään 5kpl Sapphire 6800XT NITRO+ SE Gaming -kortteja, juuri äsken sain sähköpostiin ja tekstiviestillä toimitusvahvistuksen (olin jonossa sijalla 1-5).
Hienointa on, että noista neljä on tainnut löytää tiensä suoraan Toriin missä myydään nouto-oikeutta Verkkokauppaan ilman, että olisi penniäkään omia rahoja kiinni.Näköjään Verkkiksellekin saapunut Nitro+ 6800XT eilen 8kpl. Hienointa tässä on se, että Verkkiksellä ei mitään hajua monentena sitä itse on toimituslistalla.
Tämähän on mahtavaa.Hienointa on, että noista neljä on tainnut löytää tiensä suoraan Toriin missä myydään nouto-oikeutta Verkkokauppaan ilman, että olisi penniäkään omia rahoja kiinni.
Tulossa tänään myös Red Devil 6800XT 4 kpl. Tietysti sitä valitsi sen ainoan häviävän arvan itse eli Red Dragonin, jota tuskin tule ikinä. Lähes kaikkia muita 6800 XT onkin jo saapunut..Jimmssi näköjään saamassa 20kpl erän tänään PowerColorin 6800 Fightereita, PowerColor Radeon RX 6800 Fighter -näytönohjain, 16GB GDDR6 - 829,00€
No edelleen itselläni on se Verkkiksestä tilattu Nitro+ 6800XT jonossa, katsotaan jos joskus keväällä tulisi.Tulossa tänään myös Red Devil 6800XT 4 kpl. Tietysti sitä valitsi sen ainoan häviävän arvan itse eli Red Dragonin, jota tuskin tule ikinä. Lähes kaikkia muita 6800 XT onkin jo saapunut..
Oispa 600euroa extraa niin tuon voisin napata mutta budjetti nyt oli tarkotettu riittämään 3080/6800XT kortteihin kun ne vielä oli 850-950 liepeillä :/Powercolor RX 6900XT Red Devil
21kpl kirj.hetkellä.
![]()
PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil -näytönohjain, 16GB GDDR6 - 1 499,00€
Saapuneet erät: 10 kpl / 4.1 30 kpl / 15.1 Tulevat erät: Yli 25 kpl / Ei vahvistettu Tekniset tiedot : GPU GPU: AMD Radeon RX 6900 XT Stream-prosessorit: 5120 Kellotaajuus:Game: 2105 MHz (Owww.jimms.fi
Toivottavasti pikkulinnut ois oikeessa ja tulis viel reilusti. Ite jonossa 50-60 välillä Jimmsillä.Itsellä on myös RX 6800 XT Red Dragon tilauksessa ja tässä kuumeisesti odottelen tuotetta saapuvaksi kauppojen hyllyille.
Pikkulinnut lauloivat, että noita RX 6800 XT Red Dragon voisi olla mahdollisesti tulossa Suomeen viikon 3 lopussa tai viikon 4 alussa... Saa nähdä tuleeko, ja jos tulee kuinka paljon ja mihin kauppoihin.
Mistäs tällaista tietoa olet saanut? Kuinka luotettava lähde? Luulisi kyllä Jimmsin jo tietävän mikäli heille ensi viikolla noita saapuisi.Itsellä on myös RX 6800 XT Red Dragon tilauksessa ja tässä kuumeisesti odottelen tuotetta saapuvaksi kauppojen hyllyille.
Pikkulinnut lauloivat, että noita RX 6800 XT Red Dragon voisi olla mahdollisesti tulossa Suomeen viikon 3 lopussa tai viikon 4 alussa... Saa nähdä tuleeko, ja jos tulee kuinka paljon ja mihin kauppoihin.
hurja 90sentin alennusVerkiksen outlettiin vapautettu 6900xt
Oliko tuolle palautukselle jokin muu syy kuin toinen kortti, eli oliko tuossa 6900XT:ssä vikaa tms?Verkiksen outlettiin vapautettu 6900xt