Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin tapahtuu kuin painaa monta kertaa F5:sta nopeassa ajassa. Ku poistaa sitten sivun cachen,niin pääsee takas kauppa sivulle.
Että näin tapahtui siinä puolen aikoihin.
Roskiin tämä hyyppä botteineen.Onko nyt niin että näyttikset ei pääsivulle tullu ollenkaa näkyviin? Mulla ei botti ainakaa logannu kun noi prossut..
Onko nyt niin että näyttikset ei pääsivulle tullu ollenkaa näkyviin? Mulla ei botti ainakaa logannu kun noi prossut..
Tuotesivuilla oli... Ainakin yksi foorumilainen sai 6900xt tilattuakin...Onko nyt niin että näyttikset ei pääsivulle tullu ollenkaa näkyviin? Mulla ei botti ainakaa logannu kun noi prossut..
Tuotesivulle tuli add to cart nappi, mutta ei tuonne missä on noi kaikki listattuna. Pitääkin ensi kerralla päivitellä vaan tuotesivua kun näytti olevan aikamoinen viive ennenkuin tuohon päänäkymään ilmestyi prossuille napit.Onko nyt niin että näyttikset ei pääsivulle tullu ollenkaa näkyviin? Mulla ei botti ainakaa logannu kun noi prossut..
Tämäkin näköjään vähän vaihtelee, esim. viime viikolla napit tuli vaan sinne etusivulle eikä tuotesivuille ollenkaan, ja oma tuotesivuja vahtiva botti ei hälyttänyt.Tuotesivulle tuli add to cart nappi, mutta ei tuonne missä on noi kaikki listattuna. Pitääkin ensi kerralla päivitellä vaan tuotesivua kun näytti olevan aikamoinen viive ennenkuin tuohon päänäkymään ilmestyi prossuille napit.
Ei kannata, viime viikolla tuotesivuille ei tullu nappeja, tai ainakaa mulla.Tuotesivulle tuli add to cart nappi, mutta ei tuonne missä on noi kaikki listattuna. Pitääkin ensi kerralla päivitellä vaan tuotesivua kun näytti olevan aikamoinen viive ennenkuin tuohon päänäkymään ilmestyi prossuille napit.
Oletko aivan 100% varma? Onko muilla näköjavaintoja?Oli ne napit etusivullakin. Eipä vaan koriin asti korttia saanut.
Ok, eli ne napit siis ilmestyy ihan randomisti jompaan kumpaan paikkaan tai jopa molempiin yhtä aikaa. Noh jospa viikon päästä kävis tuuri ja sais jonkun kortin napattua kakkoskoneeseenEi kannata, viime viikolla tuotesivuille ei tullu nappeja, tai ainakaa mulla.
Roskiin tämä hyyppä botteineen.
Vinkki täältä roskiksesta..Niin tämä torstai on heille se maaginen päivä, kun pieraisevat jostain näitä kortteja? Ja nyt vasta alkoi sivu taas toimimaan.
Ite en nähny muutakun prossuill add to cart näppäimet
Näköjään päivittynyt Jimssille:PowerColor Radeon RX 6800 XT Liquid Devil -näytönohjain, 16GB GDDR6 - 1 529,90€
Saapuneet erät: 4 kpl / 18.3 Tulevat erät: 4 kpl / 16.4 Tekniset tiedot : GPU GPU: AMD Radeon RX 6800 XT Stream-prosessorit: 4608 Kellotaajuus: 2110 MHz (Game) / 2360 MHz (Boost)Muisti M&auwww.jimms.fi
PowerColor Radeon RX 6900 XT Liquid Devil -näytönohjain, 16GB GDDR6 - 2 699,00€
Saapuneet erät: 8 kpl / 18.3 Tulevat erät: - Tekniset tiedot : GPU GPU: AMD Radeon RX 6900 XT Stream-prosessorit: 5120 Kellotaajuus: 2135 MHz (Game) / 2365 MHz (Boost)Muisti Määr&www.jimms.fi
Powercolorin liquid devil vesiblokilliset kortit tulleet tänään myyntiin. Pitkään ollut vesiblokillinen 3080 tilauksessa, mutta tuli vaihdettua tuo 6800xt liquid devil tilalle. Toivottavasti saatavuus olisi vähän parempi radeonilla.
Hopeareunoja joo. Ihan kiva kun AMD järjestää jokaviikkoisen loton jota voi jännätä. En itse pety henkilökohtaisesti vaikka jää kädet tyhjäksi ja seuraavalla viikolla uusi yritys. Kunhan on se pienikin kipinä mahdollisuudesta saada joku kortti ostettua. Taisivat jopa luvata näiden 'droppien' jatkuvan toistaiseksi ilman erillistä päivämäärää. Taitaa tulla seuraavaksi vähän isompi satsi kaikkia lappuja 6700 XT:n julkasun ohella.Amd sentäs myi kerran viikossa ovh hintaas, toisin kun nvidia
Nvidia myös julkaisi vajaa pari kuukautta aikaisemmin, jotta jos noita haluaa verrata nin kannattaa nykyistä AMD tilannetta verrata Nvidian tilanteeseen joskus tammikuun loppupuolella. Saatavuus lähellä nollaa.
Katsoin ensin että 6900XT. Jos olisi ollut tuo, niin olisin ostanut, muttei kyllä 6800XTtä tuohon hintaan. Mielummin olen ilman.
Kai tuota voi nykytilanteessa pitää vielä jotenkin "järjellisen" hintaisena , niin laitoinpa verkot vesille tuosta, kun hyvin todennäköistä et AMD kaupan F5 kisassa jää ns. " luu käteen".PowerColor Radeon RX 6700 XT Hellhound - 12GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet Äsken oli 5kpl varastossa
No siis jos molemmissa käy tuuri nii ainahan sen toisen voi pistää täällä tai torissa myyntiin ja saada vitulliset voitotKai tuota voi nykytilanteessa pitää vielä jotenkin "järjellisen" hintaisena , niin laitoinpa verkot vesille tuosta, kun hyvin todennäköistä et AMD kaupan F5 kisassa jää ns. " luu käteen".