AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Liittynyt
24.06.2019
Viestejä
520
Mul on epäilys et se F5 ei toimi, koska siinä ei tuu sitä mallia enää "koriin". Mut sit ku hakkaa tota itse tehtyä bookmarkkia niin se tulee aina. :hmm:
 
Liittynyt
16.09.2017
Viestejä
188
Rakas Joulupukki. Tiedän että on vähän aikaista kirjoittaa kirjettä näin huhtikuussa. Ainut toiveeni olisi että AMD sivu päivittyisi minulla 5 sekunttia ennen muita, Kiitos.:rofl:
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
627
Mul on epäilys et se F5 ei toimi, koska siinä ei tuu sitä mallia enää "koriin". Mut sit ku hakkaa tota itse tehtyä bookmarkkia niin se tulee aina. :hmm:
ei taida toimia f5 ostoskori vaiheessa enää. täytyy jotenkin bookmarkilla kikkailla. Noin ainakin 93-sivun reddit postauksessa sanottiin.
korjaus: 93-sivun
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 045
Jep, itse linkissähän lukee "Action=AddItemToCart".. sitten kun sen linkin on avannut niin urlissa lukee "Action=DisplayPage", jolla tuskin enää lisää itemiä kärryyn...
 
Liittynyt
08.08.2019
Viestejä
2 332
Nyt onnistuin saamaan..




..banaanin otsaan. AMD:lta pelleilyä näin pitkään odotuttaa. Vai tällä tavallako kierretään muka botteja? Musta ainakin on tullut botti jo.

No joo pitää taas jatkaa töitä, onnea muille! Taidanpa maksaa sitten reilusti ylihintaa kortista ja ostaa Suomesta. Kerran täällä vain eletään. Ei saa muutenkaan baariin tuhlattua rahoja niin maksetaan sitten satasia ylihintaa kortista.
 
Liittynyt
29.09.2020
Viestejä
69
Jes! Kun noita saksan pikalinkkejä ei captchata, niin esim. selaimien sisältömonitoriekstensiot toimii! Nyt Distill vahtii paria näytönohjainta. Saas nähdä toimiiko?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
165
Nyt onnistuin saamaan..




..banaanin otsaan. AMD:lta pelleilyä näin pitkään odotuttaa. Vai tällä tavallako kierretään muka botteja? Musta ainakin on tullut botti jo.

No joo pitää taas jatkaa töitä, onnea muille! Taidanpa maksaa sitten reilusti ylihintaa kortista ja ostaa Suomesta. Kerran täällä vain eletään. Ei saa muutenkaan baariin tuhlattua rahoja niin maksetaan sitten satasia ylihintaa kortista.
Poista keksit niin pelittää taas.

Muistanko nyt oikein, että viime viikolla tuli joskus vasta 19:00 jälkeen myyntiin ja nyt on siirretty täällä kelloja tunnilla eteenpäin niin saattavat tulla esim. 20:30?

Koittakaa jaksaa :D.
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
411
Siinä saksan linkit muutettuna suomen amd kauppaan: näyttäsivät toimivan miten ohjeissa saksan sivuilla kerrottiin vauikka käännetty suomen amd sivuille
RX6900xt: https://shop.amd.com/store?Action=A...uctID=5458374200&quantity=1&showCouponCode=no
RX6800xt: https://shop.amd.com/store?Action=A...uctID=5458374100&quantity=1&showCouponCode=no
RX6800: https://shop.amd.com/store?Action=A...uctID=5458374000&quantity=1&showCouponCode=no
RX6700xt: https://shop.amd.com/store?Action=A...uctID=5496921400&quantity=1&showCouponCode=no
Edit hups unohinkin laittaa ne suomen amd sivuille korjaan iha just
Edit2: nyt on suomen amd linkit
Niin nämä siis.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 027
Jaa-a, ilmeisesti droppi ei ole tullut vielä tältä päivältä ja toivotan onnea kaikille jotka jaksa vielä jatkaa. Itse en aio tuhlata elämästäni enään yhtään tuon sivun päivystykseen. Kyllä se on niin että halvemmalla pääsee jos saa jostain kaupasta tai trokarilta ostettua ylihinnalla, jos yhtään laskee arvoa omalle ajalleen..
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
619
Itekkin tässä mietin, että tässä ollaan jo varmaan 20h kuukauden sisään rämpytetty sivunpäivitystä, niin ei tässä kyllä kovin kummoisille tuntipalkoille pääse vaikka sen kortin saisikin ostettua msrp hintaan verrattuna muihin verkkokauppojen 700€ hintoihin. :rofl:
 
Liittynyt
29.09.2020
Viestejä
69
Pistä oma robotti vahtaamaan ja avaamaan annettua linkkiä viiden sekunnin välein. Itse viritin tulille Firefoxin Distill ekstension, joka pollaa 5 sekunnin välein noita saksan pikalinkkejä, ja jos "out of stock" teksti puuttuu sivulta, tulee kiljaisu ja sivu aukeaa omaan tabiinsa.

(näin oletan)
 
Liittynyt
12.03.2018
Viestejä
70
Pistä oma robotti vahtaamaan ja avaamaan annettua linkkiä viiden sekunnin välein. Itse viritin tulille Firefoxin Distill ekstension, joka pollaa 5 sekunnin välein noita saksan pikalinkkejä, ja jos "out of stock" teksti puuttuu sivulta, tulee kiljaisu ja sivu aukeaa omaan tabiinsa.

(näin oletan)
Sama itellä mutta en luota siihen ennen kun oon saanut todistettua et se toimii
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
411
Viime viikolla siis ekana näkyi 6700 XT, joka ilmestyi hiukan ennen kahdeksaa. Jotain 5-10 minuuttia myöhemmin oli myös 6900 XT hetken tilattavissa.



Tuolla saksalaisella foorumilla myöskään kukaan ei ole vielä nähnyt mitään.
[/URL]
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
411
Eli tuo digital river toimii Irlannissa. Onkohan siellä tänään joku hemmetin pyhäpäivä. Itse nyt kyllä ajattelin tässä istuessa ainakin vetää jotain 7 yli yhdeksään asti.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 565
Olisko pääsiäispyhät? Muutenki hinkannu us loppuista kauppaa että varmaan seki olis kussu :)
 
Liittynyt
24.06.2019
Viestejä
520
Noh, faktat on kuitenkin se, että tuotteita ruuvattiin kaupassa koska järjestys muuttui ja hinnat. Lisäksi noi 6700XT, 6800 ja 6900XT kortit "muuttui" siten, että noi suorat linkit lähti toimimaan.

Captcha toimi ainakin ennen klo 17 prossuilla ja sitten joku raportoi täällä, ettei enää pelannut. Kyllä siellä AMD:lla on valmisteltu jotain...
 
Liittynyt
12.03.2018
Viestejä
70
No taidampa lopettaa tältä päivältä katotaa toimiiko tuo distill jos niitä viel myöhemmin tulee.
No ainakin tiedetään että saksan linkit toimii ellei sit se captcha muuta ens viikolla jos on käytössä. Kotataan jos saan ens viikolla selvemmän postauksen noille suorille linkeille ellei joku ehdi ennemmin.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
234
Mulla ei tule Paypal turvakoodi luuriin,ei sitten millään :mad:.
Että eipä tarvitse ostella vaikka olisi tarjolla.

Onko kellään samaa vaivaa tänään?
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
411
Pitää olla Paypal valmiina. Silloin kun tuonne tulee saldolle mitään näyttiksiä, ne loppuu alle minuutissa. Ei siinä ole mitään aikaa pieneenkään arpimiseen.

Tuolla Saksan foorumilla on neuvottu että jos syöttää sille sivulle osoitteen ja korttitiedot valmiiksi niin se voi olla nopeampi, ellei kortti vaadi erillistä tunnistamista.(verified by visa)

Tilausta voi harjoitella noilla vanhemman sukupolvelen prossuilla koska niitä on siellä aina, kunhan katsoo ettei mene lopullisesti vahvistamaan koska tilausta ei välttämättä saa peruttua.
 

mie

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
146
Oma Paypal vaatii aina välillä (isot ostokset?) verkkopankkivarmennusta maksun yhteydessä. Siihen jos kaatuu tilaus niin saattaa tämän odottamisen jälkeen harmittaa.
 

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 703
Oma Paypal vaatii aina välillä (isot ostokset?) verkkopankkivarmennusta maksun yhteydessä. Siihen jos kaatuu tilaus niin saattaa tämän odottamisen jälkeen harmittaa.
no en tiiä oisko pahempi, pääsispähä pois klikkailemasta, alkaa jo ottaa pattii tää homma.
 
Liittynyt
05.03.2021
Viestejä
11
Oma Paypal vaatii aina välillä (isot ostokset?) verkkopankkivarmennusta maksun yhteydessä. Siihen jos kaatuu tilaus niin saattaa tämän odottamisen jälkeen harmittaa.
Itsellä on kaatunut tilaus sekä Paypalilla, että Visalla. Paypalilla homma kaatui juuri johonkin tekstiviestivarmennukseen, vaikka olin valmiiksi kirjautunut Paypal-tilille. Visalla taas ei kysytty mitään ja tilaus jäi epäselvään tilaan. Tilausnumero näkyi kun syötti sähköpostiositteen ja AMD:n asiakaspalvelu vakuutti että tilaus on käsittelyssä (mitään tilausvahvistusta ei koskaan tullut). Koritin luottorajakin oli kunnossa, mutta koska pankin tilausvahvistusta ei koskaan kysytty, ei myöskään tilaus mennyt koskaan läpi. Eli riippuu varmaan kortista ja pankinsta saako tuolta tilattua. Itse yrittäisin Paypalilla, luultavasti onnistuu varmemmin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
128
On muuten kumma, että PayPalilla on tuossa kassalla tarjota ainakin 5 vuotta vanhaa osoitettani, vaikka PayPal.com asetuksissa ei ole kuin nykyinen... :hmm:
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
613
ei jeesus paypal oli timeoutannu ja siinä oli juuri kriittinen muutama sekunti todnäk :(
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 736
Viestejä
4 239 554
Jäsenet
71 242
Uusin jäsen
Miohe

Hinta.fi

Ylös Bottom