AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Liittynyt
16.12.2020
Viestejä
6
Ja en oikein ymmärrä, miten tuon status muuttuisi tänään koska siellä hän lukee että on lähtenyt...
Niin sanoi siis DHL asiakaspalvelussa: "Paketti on meidän seurannan mukaan viellä Eindhovenissa, ei ole vielä lähtenyt sieltä eteenpäin ja tuo lähtö leimaus meinaa sitä, että on tuolla Edinhovenissa liikkunut terminaalista toiseen." [snip] "en osaa virallisesti sanoa onko tämä kuljetus lähtenyt liikenteeseen vai ei. Jos se lähtee tänään tai on lähtenyt tänään niin Eindhovenista tulee kolme arkipäivää suomeen." [snip] "Voi olla, että lähetykset odottavat vain nyt sitä, että pääsevät lauttaan sitten siellä Eindhovenissa, jotta pääsevät sitä kautta liikkumaan sitten eteenpäin"
 
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
556
Yksi Red Devil peruttu Jimmsin jonosta, luotetaan tuohon 3080 TUF OC:hen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
200
Siellä se nyt on

Kortti.jpg

Joskin on annettava lähettäjälle pyyhkeitä täysin onnettomasta esityksestä. Korttini oli paketissaan täysin vailla mitään pehmusteita, ja itse paketti näytti siltä että useampiakin osumia tullut. Kulmat kärsineitä ja kauhea kasa DHL:n repackaged-teippiä ympärillä.
 

Jomppeli

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
541
Tekstari saapui juuri! Seurannan viimeisin merkintä 18.12. Lähtenyt eindhovenista. Saisikohan jouluksi pojan kotiin? :)
 
Liittynyt
20.09.2020
Viestejä
50
Onko kellään muulla tilauksessa Jimms.fi tuota PowerColor Radeon RX 6800XT Red Dragon? Itse olen sijalla 15-20 ja olen samalla tilannut koko muun koneen. Onko mitään tietoa että milloin noita alkaa saada? Siellä lukee vain että tulossa yli 25kpl erä
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
140
Nyt ilmestyi 6900xt Eindhovenin ikuisuusmatkalta Helsinkiin. Vielä kun saisivat keskiviikoksi etelä-pohjanmaalle. :btooth:
 
Liittynyt
12.05.2020
Viestejä
8
Onko kellään muulla tilauksessa Jimms.fi tuota PowerColor Radeon RX 6800XT Red Dragon? Itse olen sijalla 15-20 ja olen samalla tilannut koko muun koneen. Onko mitään tietoa että milloin noita alkaa saada? Siellä lukee vain että tulossa yli 25kpl erä
eipä oo viel kuulunu mitää ja asiakaspalvelu ei tiedä... zzz
 

Liitteet

Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
102
Mikähä siinä on ettei ole tietoa eikä kortteja. Sama homma saphirella. Ihmetyksekseni jopa verkkis on saanut enemmän esim 6800:sta ulos kuin jimpsi ja nitro xt:tä ei näy ei kuulu
 

X47

Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
31
Jep. Helsinkiin saapunut. Ja jos samalla vauhdilla tulee kuin edellinenkin niin huomenna saisi itse kortin.
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 421
Jep. Helsinkiin saapunut. Ja jos samalla vauhdilla tulee kuin edellinenkin niin huomenna saisi itse kortin.
Minulle näyttää alkuperäinen tilausseurantalinkki (DHL Hollanti), että viimeksi on ollut Eindhovenissa, dhl.fi taas että jakelussa, dhl.de taas että saapunut Helsinkiin 18.12.
Todennäköisesti eivät kaikessa kiireessä ehdi skannailemaan ja päivittämään kaikkia statustietoa.
 
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
759
https://www.proshop.fi/AMD-Radeon-RX-6000-Series-overview (Last updated: 21.12.2020 at 11.18)

6800 tilauksia toimittamatta: 73
6800 tulossa olevat kortit: 42
6800 kortteja saatu yhteensä julkaisun jälkeen: 117

6800XT tilauksia toimittamatta: 459
6800XT tulossa olevat kortit: 13
6800XT kortteja saatu yhteensä julkaisun jälkeen: 42

6900XT tilauksia toimittamatta: 53
6900XT tulossa olevat kortit: 4
6900XT kortteja saatu yhteensä julkaisun jälkeen: 0
 
Liittynyt
05.12.2020
Viestejä
102


Hienoa, että ovat saaneet nuo jonosijoitukset näkyviin.
Eipä se kauheesti lohduta jos kortteja on tullu 5 ja ei tietoa milloin/kuinka paljon niitä tulee lisää. Vastaavassa ajassa julkaisusta asuksen tuffi 3080 oli tullut jimmsille jo reilut 160kpl ja näitä ei näy ei kuulu.
 

X47

Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
31
AMD:ltä diipadaapa-vastaus tuli äsken kun viikko sitten kyselin meidän korttien perään:

Thank you for the email.

The stock on AMD.com will be regularly replenished as new inventory becomes available. Due to an unprecedented demand for these products, at the current time stock availability for purchase will vary.

Additionally, since November 25th, our board partners started offering their custom solutions and designs. We continue working closely with them to ramp production and bring more custom AMD Radeon 6000 series cards to market over the coming weeks.

https://www.amd.com/en/where-to-buy/radeon-rx-6000-series-graphics
Thank you for contacting AMD
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Pakko vielä avautua.

Meinasin ensiksi kirjoittaa, että AMD:n asiakaspalvelu on täysi vitun vitsi. Sitten tajusin, ettei heillä ole asiakaspalvelua. Siis oikeasti. Firmalla joka tuottaa sekä itse myy kortteja, ei ole asiakaspalvelua ollenkaan. Ei mitään sähköpostia tai väylää ottaa yhteyttä tahoon, joka käsittelisi tilauksia tai ottaisi myynteihin kantaa. Miten tämä voi vittu olla mahdollista herran vuonna 2020?

Ainoa tapa ottaa yhteyttä on tehdä ticketti heidän nettisivuillaan. Tuo yhteydenottomuoto on ensisijaisesti tarkoitettu takuuasioiden hoitamista varten, eikä siinä ole edes sellaista vaihtoehtoa missä voisi kysyä tilauksensa perään. Minulta tosiaan peruttiin tilaus silloin kuuluisana jumala-linkki -päivänä (oliko se nyt sitten 8.12.) ja laitoin heti viestiä sekä tuolle digitalriverille että AMD:lle tuon typerän tickettisysteemin kautta. Digitalriver kyllä viestitteli takaisin melko nopeastikin, mutta luonnollisesti rahojenvälittäjänä ei pystynyt ottamaan mitään kantaa tilauksiin tai varastosaldoihin. AMD:n ensimmäisessä vastauksessa kesti melkein puolitoista viikkoa ja se oli tasoa "kiitos tiedustelustasi. valitettavasti varastomme tyhjeni odotettua nopeammin, joten suosittelemme tutkimaan erinäisten jälleenmyyjiemme vaihtoehtoja". Sähköpostissa oli maininta, että siihen viestiin voi vastata ja pitää ticketin hengissä. Vastasin ja taas ollaan odotettu jo reilun viikon verran vastausta. Ainiin, tein 2 päivää tuon alkuperäisen ticketin jälkeen toisen ticketin kyselläkseni tuon alkuperäisen ticketin perään ja tarkensin siinä omaa keissiäni sekä pyyntöäni (että aktivoisivat tilaukseni uudelleen ja että voin kyllä odottaa korttia). Siihen tuli vastaus tänään ja se oli vittu sanasta sanaan sama kuin tuo edellinen. Eli nuo englanninkielentaidottomat kusipäät eivät edes lue viestejä vaan todennäköisesti poimivat viesteistä avainsanoja ja tykittävät viikkojen vasteajalla default -viestejä tilauskyselyihin. Nimittäin alleviivasin tuossa viestissäni sitä, että en vittu todellakaan halua mitään listaa mistään jälleenmyyjistä jotka myyvät korttia aivan törkeään ylihintaan ja saatavuus on luokkaa nolla, eikä minulla ole aikaa päivystää satojen eri sivustojen äärellä odottamassa, millonkohan jonnekin tulisi kortteja. Ja silti saan vittu listan jälleenmyyjistä. Joko nuo pellet ovat aivan vitun tyhmiä tai sitten heitä ei voisi vähempää kiinnostaa.

Jos tuonne löytyisi helposti edes puhelinnumero mihin soittaa, voisin ottaa sitä kautta yhteyttä ja haastaa riitaa jonkun firman kusipään kanssa.

No mikä mua tässä sitten kirraa? Eikös se ole voi voi, jos olin myöhässä? Olisihan se voi voi, jos tässä ei olisi käynyt niin, että minun jälkeen tilauksen läpi saaneet ovat saaneet joko korttinsa tai saaneet jäädä odottamaan. Minulta tilaus vain peruttiin kolme tuntia sen jälkeen, kun olin saanut sen läpi.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 123
Pakko vielä avautua.

Meinasin ensiksi kirjoittaa, että AMD:n asiakaspalvelu on täysi vitun vitsi. Sitten tajusin, ettei heillä ole asiakaspalvelua. Siis oikeasti. Firmalla joka tuottaa sekä itse myy kortteja, ei ole asiakaspalvelua ollenkaan. Ei mitään sähköpostia tai väylää ottaa yhteyttä tahoon, joka käsittelisi tilauksia tai ottaisi myynteihin kantaa. Miten tämä voi vittu olla mahdollista herran vuonna 2020?

Ainoa tapa ottaa yhteyttä on tehdä ticketti heidän nettisivuillaan. Tuo yhteydenottomuoto on ensisijaisesti tarkoitettu takuuasioiden hoitamista varten, eikä siinä ole edes sellaista vaihtoehtoa missä voisi kysyä tilauksensa perään. Minulta tosiaan peruttiin tilaus silloin kuuluisana jumala-linkki -päivänä (oliko se nyt sitten 8.12.) ja laitoin heti viestiä sekä tuolle digitalriverille että AMD:lle tuon typerän tickettisysteemin kautta. Digitalriver kyllä viestitteli takaisin melko nopeastikin, mutta luonnollisesti rahojenvälittäjänä ei pystynyt ottamaan mitään kantaa tilauksiin tai varastosaldoihin. AMD:n ensimmäisessä vastauksessa kesti melkein puolitoista viikkoa ja se oli tasoa "kiitos tiedustelustasi. valitettavasti varastomme tyhjeni odotettua nopeammin, joten suosittelemme tutkimaan erinäisten jälleenmyyjiemme vaihtoehtoja". Sähköpostissa oli maininta, että siihen viestiin voi vastata ja pitää ticketin hengissä. Vastasin ja taas ollaan odotettu jo reilun viikon verran vastausta. Ainiin, tein 2 päivää tuon alkuperäisen ticketin jälkeen toisen ticketin kyselläkseni tuon alkuperäisen ticketin perään ja tarkensin siinä omaa keissiäni sekä pyyntöäni (että aktivoisivat tilaukseni uudelleen ja että voin kyllä odottaa korttia). Siihen tuli vastaus tänään ja se oli vittu sanasta sanaan sama kuin tuo edellinen. Eli nuo englanninkielentaidottomat kusipäät eivät edes lue viestejä vaan todennäköisesti poimivat viesteistä avainsanoja ja tykittävät viikkojen vasteajalla default -viestejä tilauskyselyihin. Nimittäin alleviivasin tuossa viestissäni sitä, että en vittu todellakaan halua mitään listaa mistään jälleenmyyjistä jotka myyvät korttia aivan törkeään ylihintaan ja saatavuus on luokkaa nolla, eikä minulla ole aikaa päivystää satojen eri sivustojen äärellä odottamassa, millonkohan jonnekin tulisi kortteja. Ja silti saan vittu listan jälleenmyyjistä. Joko nuo pellet ovat aivan vitun tyhmiä tai sitten heitä ei voisi vähempää kiinnostaa.

Jos tuonne löytyisi helposti edes puhelinnumero mihin soittaa, voisin ottaa sitä kautta yhteyttä ja haastaa riitaa jonkun firman kusipään kanssa.

No mikä mua tässä sitten kirraa? Eikös se ole voi voi, jos olin myöhässä? Olisihan se voi voi, jos tässä ei olisi käynyt niin, että minun jälkeen tilauksen läpi saaneet ovat saaneet joko korttinsa tai saaneet jäädä odottamaan. Minulta tilaus vain peruttiin kolme tuntia sen jälkeen, kun olin saanut sen läpi.
Kortteja tulee vielä, mutta AMD määrää päivän.. ;)
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Kortteja tulee vielä, mutta AMD määrää päivän.. ;)
Olen erittäin tietoinen siitä, että kortteja tulee vielä. Tälläkin palstalla on henkilöitä, jotka ovat kortin tilanneet, eikä siitä vapaasta varastosaldosta saaneet, joten saavat kun niitä tulee lisää. Minulle ei tätä mahdollisuutta edes tarjottu. Vaikka olin hyvissä ajoin liikkeellä. Se oli tämän pointti.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 565
Voi kun tulisi vielä myyntiin amd yks setti, alkaa odottelu 3080 piisata, ja mielellään 6800xt lähtisi tilaukseen.
 
Liittynyt
20.09.2018
Viestejä
26
Oma kortti tehnyt vielä lenkin Tampereella lajitteluvirheen vuoksi. Nyt toivotaan että paketti ehtisi vielä huomenissa jakeluun Kouvostopolissa. DHL:n asiakaspalvelun mukaan pitäisi ehtiä, mutta...
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 421
Nyt on oma RX 6900XT virallisestikin Helsingissä:
1608632456790.png
 
Liittynyt
13.11.2020
Viestejä
119
Verkkokaupassa oli yksi kappale RX 6800 sapphire nitroa, jonka sain napattua itselle. Toivottavasti välipäivinä löytäisi tiensä Ouluun.
:sparty:
Eilen saapui 11+2, en tiedä oliko porukkaa jonossakin. Itse katselin vähän ennen klo 10 tuota ja silloin oli 2kpl heti toimitettavissa ja kävinkin sitten hakemassa sen samoin tein pois kuleksimasta :-D
 
Liittynyt
19.09.2018
Viestejä
17
Näyttäis jimssille tulevan vielä joulun jälkeen 6900xt reddevilejä. Oisko oottelu vihdoin pian ohi?
 
Liittynyt
23.03.2020
Viestejä
10
Tänne saapui 6900 xt. Paketointi oli aivan luokatonta; Ei pehmusteita ja paketti oli revitty auki kerran ja teipattu takaisin kiinni. Onneksi tuossa itse näytönohjaimen paketissa oli OK pehmusteet, joten kortti oli selvinnyt matkasta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 902
Mulla olis jollai 1-5 jonossa 6900XT rd mutta nyt mietin tässä että odotanko kuitenkin 3080/3090 tuf oc yksisarvisia.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 337
Pakko vielä avautua.

Meinasin ensiksi kirjoittaa, että AMD:n asiakaspalvelu on täysi vitun vitsi. Sitten tajusin, ettei heillä ole asiakaspalvelua. Siis oikeasti. Firmalla joka tuottaa sekä itse myy kortteja, ei ole asiakaspalvelua ollenkaan. Ei mitään sähköpostia tai väylää ottaa yhteyttä tahoon, joka käsittelisi tilauksia tai ottaisi myynteihin kantaa. Miten tämä voi vittu olla mahdollista herran vuonna 2020?

Ainoa tapa ottaa yhteyttä on tehdä ticketti heidän nettisivuillaan. Tuo yhteydenottomuoto on ensisijaisesti tarkoitettu takuuasioiden hoitamista varten, eikä siinä ole edes sellaista vaihtoehtoa missä voisi kysyä tilauksensa perään. Minulta tosiaan peruttiin tilaus silloin kuuluisana jumala-linkki -päivänä (oliko se nyt sitten 8.12.) ja laitoin heti viestiä sekä tuolle digitalriverille että AMD:lle tuon typerän tickettisysteemin kautta. Digitalriver kyllä viestitteli takaisin melko nopeastikin, mutta luonnollisesti rahojenvälittäjänä ei pystynyt ottamaan mitään kantaa tilauksiin tai varastosaldoihin. AMD:n ensimmäisessä vastauksessa kesti melkein puolitoista viikkoa ja se oli tasoa "kiitos tiedustelustasi. valitettavasti varastomme tyhjeni odotettua nopeammin, joten suosittelemme tutkimaan erinäisten jälleenmyyjiemme vaihtoehtoja". Sähköpostissa oli maininta, että siihen viestiin voi vastata ja pitää ticketin hengissä. Vastasin ja taas ollaan odotettu jo reilun viikon verran vastausta. Ainiin, tein 2 päivää tuon alkuperäisen ticketin jälkeen toisen ticketin kyselläkseni tuon alkuperäisen ticketin perään ja tarkensin siinä omaa keissiäni sekä pyyntöäni (että aktivoisivat tilaukseni uudelleen ja että voin kyllä odottaa korttia). Siihen tuli vastaus tänään ja se oli vittu sanasta sanaan sama kuin tuo edellinen. Eli nuo englanninkielentaidottomat kusipäät eivät edes lue viestejä vaan todennäköisesti poimivat viesteistä avainsanoja ja tykittävät viikkojen vasteajalla default -viestejä tilauskyselyihin. Nimittäin alleviivasin tuossa viestissäni sitä, että en vittu todellakaan halua mitään listaa mistään jälleenmyyjistä jotka myyvät korttia aivan törkeään ylihintaan ja saatavuus on luokkaa nolla, eikä minulla ole aikaa päivystää satojen eri sivustojen äärellä odottamassa, millonkohan jonnekin tulisi kortteja. Ja silti saan vittu listan jälleenmyyjistä. Joko nuo pellet ovat aivan vitun tyhmiä tai sitten heitä ei voisi vähempää kiinnostaa.

Jos tuonne löytyisi helposti edes puhelinnumero mihin soittaa, voisin ottaa sitä kautta yhteyttä ja haastaa riitaa jonkun firman kusipään kanssa.

No mikä mua tässä sitten kirraa? Eikös se ole voi voi, jos olin myöhässä? Olisihan se voi voi, jos tässä ei olisi käynyt niin, että minun jälkeen tilauksen läpi saaneet ovat saaneet joko korttinsa tai saaneet jäädä odottamaan. Minulta tilaus vain peruttiin kolme tuntia sen jälkeen, kun olin saanut sen läpi.
Mä kirjoitin pari sivua taaksepäin omista kokemuksista heidän kanssa ml. AMD:n tukeen soittaminen. Ei ole kuulunut noista sen jälkeen, toki sanoivatkin että vasta huomenissa olisivat yhteydessä.
 
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
263
Mä kirjoitin pari sivua taaksepäin omista kokemuksista heidän kanssa ml. AMD:n tukeen soittaminen. Ei ole kuulunut noista sen jälkeen, toki sanoivatkin että vasta huomenissa olisivat yhteydessä.
Itseään vaan kiusaa turhaan. Ne kortit on mennyt ja mitään ette tule saamaan. Harmi homma, mutta se nyt vaan meni näin tällä kertaa
 
Liittynyt
05.11.2020
Viestejä
15
Ota vaan yhteyttä luottokortin myöntäjään ja hae sitä kautta sitä palautusta. Pieni raha, mutta aivan käsittämätön kuvio kyllä tuo.
 
Liittynyt
10.11.2020
Viestejä
246
Nyt täytyy sanoa että puntariin tässä.....että otanko huomenna saapuvan 6900 vai msi 3080 suprime x joka myös saapuu huomenna. 6900 ajattelin ihan vaan sen takia kun on freesynk näyttö ja AMD 5600x prossu. Mut sitten toisaaltaa oon ollu aina NVIDIA korttinen... Ja ylihintanen on tuo 3080...
 
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
263
Nyt täytyy sanoa että puntariin tässä.....että otanko huomenna saapuvan 6900 vai msi 3080 suprime x joka myös saapuu huomenna. 6900 ajattelin ihan vaan sen takia kun on freesynk näyttö ja AMD 5600x prossu. Mut sitten toisaaltaa oon ollu aina NVIDIA korttinen... Ja ylihintanen on tuo 3080...
16gigaa vie pidemälle kuin 3fps rtx lätäkkö...
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Mä kirjoitin pari sivua taaksepäin omista kokemuksista heidän kanssa ml. AMD:n tukeen soittaminen. Ei ole kuulunut noista sen jälkeen, toki sanoivatkin että vasta huomenissa olisivat yhteydessä.
Kävin lukemassa ja on kyllä ihan uskomatonta paskaa. AMD vaikuttaa kyllä melkoiselta puuhastelufirmalta. Luulisi, että tässä ajassa olisi opittu jotain asiakaspalvelun perusteita, kuten vastataan siihen mitä asiakas kysyy, eikä odotuteta puolitoista viikkoa jokaisen viestin välillä. Siis ymmärrän, että siellä on ruuhkaista ja osittain sen takia vastauksissa kestää. Mutta kun vihdoin heillä riittää aika avata tiketti / sähköposti, niin ei jumalauta ole liikaa vaadittu, että oikeasti luetaan mitä siinä viestissä on ja vastataan kunnolla. Ei tarvitsisi monen viestin ja viikkojen edestä käydä kirjeenvaihtoa.

Ensimmäistä kertaa elämässä punaiseen leiriin siirtymässä ja taitaa olla viimeinen. :p Ihan sama vaikka intel ja nvidia jäisivät valovuoden jälkeen, seuraava kokoonpano on taas sinivihreä.

Itseään vaan kiusaa turhaan. Ne kortit on mennyt ja mitään ette tule saamaan. Harmi homma, mutta se nyt vaan meni näin tällä kertaa
Tiesithän, että yleisimmissä nettikaupoissa voi tilata tavaraa ilman, että sitä on saldoilla? Myyjä sitten toimittaa tavaran, kun sitä on saatavilla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 356
Viestejä
4 230 713
Jäsenet
71 208
Uusin jäsen
Hmph

Hinta.fi

Ylös Bottom