Pakko vielä avautua.
Meinasin ensiksi kirjoittaa, että AMD:n asiakaspalvelu on täysi vitun vitsi. Sitten tajusin, ettei heillä ole asiakaspalvelua. Siis oikeasti. Firmalla joka tuottaa sekä itse myy kortteja, ei ole asiakaspalvelua ollenkaan. Ei mitään sähköpostia tai väylää ottaa yhteyttä tahoon, joka käsittelisi tilauksia tai ottaisi myynteihin kantaa. Miten tämä voi vittu olla mahdollista herran vuonna 2020?
Ainoa tapa ottaa yhteyttä on tehdä ticketti heidän nettisivuillaan. Tuo yhteydenottomuoto on ensisijaisesti tarkoitettu takuuasioiden hoitamista varten, eikä siinä ole edes sellaista vaihtoehtoa missä voisi kysyä tilauksensa perään. Minulta tosiaan peruttiin tilaus silloin kuuluisana jumala-linkki -päivänä (oliko se nyt sitten 8.12.) ja laitoin heti viestiä sekä tuolle digitalriverille että AMD:lle tuon typerän tickettisysteemin kautta. Digitalriver kyllä viestitteli takaisin melko nopeastikin, mutta luonnollisesti rahojenvälittäjänä ei pystynyt ottamaan mitään kantaa tilauksiin tai varastosaldoihin. AMD:n ensimmäisessä vastauksessa kesti melkein puolitoista viikkoa ja se oli tasoa "kiitos tiedustelustasi. valitettavasti varastomme tyhjeni odotettua nopeammin, joten suosittelemme tutkimaan erinäisten jälleenmyyjiemme vaihtoehtoja". Sähköpostissa oli maininta, että siihen viestiin voi vastata ja pitää ticketin hengissä. Vastasin ja taas ollaan odotettu jo reilun viikon verran vastausta. Ainiin, tein 2 päivää tuon alkuperäisen ticketin jälkeen toisen ticketin kyselläkseni tuon alkuperäisen ticketin perään ja tarkensin siinä omaa keissiäni sekä pyyntöäni (että aktivoisivat tilaukseni uudelleen ja että voin kyllä odottaa korttia). Siihen tuli vastaus tänään ja se oli vittu sanasta sanaan sama kuin tuo edellinen. Eli nuo englanninkielentaidottomat kusipäät eivät edes lue viestejä vaan todennäköisesti poimivat viesteistä avainsanoja ja tykittävät viikkojen vasteajalla default -viestejä tilauskyselyihin. Nimittäin alleviivasin tuossa viestissäni sitä, että en vittu todellakaan halua mitään listaa mistään jälleenmyyjistä jotka myyvät korttia aivan törkeään ylihintaan ja saatavuus on luokkaa nolla, eikä minulla ole aikaa päivystää satojen eri sivustojen äärellä odottamassa, millonkohan jonnekin tulisi kortteja. Ja silti saan vittu listan jälleenmyyjistä. Joko nuo pellet ovat aivan vitun tyhmiä tai sitten heitä ei voisi vähempää kiinnostaa.
Jos tuonne löytyisi helposti edes puhelinnumero mihin soittaa, voisin ottaa sitä kautta yhteyttä ja haastaa riitaa jonkun firman kusipään kanssa.
No mikä mua tässä sitten kirraa? Eikös se ole voi voi, jos olin myöhässä? Olisihan se voi voi, jos tässä ei olisi käynyt niin, että minun jälkeen tilauksen läpi saaneet ovat saaneet joko korttinsa tai saaneet jäädä odottamaan. Minulta tilaus vain peruttiin kolme tuntia sen jälkeen, kun olin saanut sen läpi.