Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eli mitä tuolla oli nyt sit? 6700xt ja 6900xt?
Tänään vissiin jaelleet IP-bännejä. Eli joutuu näkemään mahdollisesti enemmän vaivaa, kun vain keksien poiston.Nyt ei auta enään keksien poisto banneihin
Sain läpi, kun 503 sivua päivittelin ja hitaasti step-by-step eteni tilaus loppuun asti välillä tuota erroria työntäen.6700xt jumahti paypaliin. Vielä pääsin manuaalisesti hakkaan place orderia, mutta sivu kaatu 503:seen.
Olisko jotenkin tuon AMD:n kaupan kautta kun kusee... Kyllä Paypal tili ihan normaalisti toimii.On se hieno firma tämä paypal
Joo tätä samaa tehnyt itsellä nyt pari kertaa...Sain vaihteeksi kortin vietyä loppuun mutta viimeinen vahvistus ei toiminut ja sitten potkas lähtöruutuun. VITTU!
19.40 tuli confirmation sposti.Mullekkin tullu vain submitted posti tuosta black editionista.
Menikö 6800 xt muka oikeasti jo? olen puolen sekunnin völein fainanut f5 eikä ole edes vilahtanut ostoskorinappi?
Jep, mullakin meni 6800 ostoskoriin scriptillä vaikkei add to cart nappia sivulla ollut.En itse mitään tilannut, mutta tuolla PartAlertin scriptillä meni hienosti tuote ostoskoriin ennenkuin edes näkyi mitään "Add to Cart" nappia, kun sitä painoi samantien, kun PartAlert ilmoitti, että saldoa.
Olen ihan pihalla. Mikä on tuo "partalert ilmoitus"? Joku twitter ilmoitus? Ja mikä on tuo Partalertin scripti? Edit: Ilmeisesti joku discord kanava josta saa ilmoituksen. Ei sitten mitäänEn itse mitään tilannut, mutta tuolla PartAlertin scriptillä meni hienosti tuote ostoskoriin ennenkuin edes näkyi mitään "Add to Cart" nappia, kun sitä painoi samantien, kun PartAlert ilmoitti, että saldoa.
Sillä varmaan porukka saanut tilattua/tai vaihtoehtoisesti boteilla.
Tämä on aina välillä tullut näkyviin ja sitten kadonnut. Itsellä 20.2. tehty tilaus sisällä jolloin toimituksen piti olla parin viikon sisään ja toimituspäivämäärä siirtynyt sittemmin jatkuvasti tulevaisuuteen.Siinä on lohdotuspalkinto. Pystyy tilaamaan, odotetaan varastoon toukokuussa. 940e.
Näytönohjaimet - Osta uusi GPU / GFX pelaamista varten täältä
Proshopista löydät laajan valikoiman näytönohjaimia / GPU / GFX.www.proshop.fi
Tai one more week!Rupukortti 6700 XT oli ostoskorissa, mutta Paypaliin kosahti, kuten monella muullakin. "Luottokorttimaksun" jälkeen kaikki olikin jo mennyttä, vaikka kortti korissa säilyikin sivupäivittelyistä huolimatta. Pitäköön korttinsa ja/tai menkööt muille. GTX 660 huutaa tyytyväisenä: "One more year!"
Laitoitko scriptillä vai ilman?taisi olla kummatkin maksuvaihtoehdot, eli luottokortti ja paypal jotenkin paskana, kun en itsekään saanut maksettua. kaksi kertaa kokeilin ja pääsin maksuvahvistuksen läpi, mutta ei se silti mennyt läpi.
Nii unohtu itellä sanoo että sen scriptin kanssa ku laitto koriin tuotteen nii ei näkyny ees sitä lisää koriin nappia.Laitoitko scriptillä vai ilman?
Kuinka moni täällä käytti sitä scriptiä ja ei päässyt sitten paypalilla tai korttimaksulla läpi?
Ihan luomulla menin ja sain siis ensin 6700XT koriin ja maksun "läpi" luottokortilla ja sitten jumahti. Toisella kertaa sama 6900XT:n kanssa. Nuo 6900XT:n ostonappi tuli itselle näkyviin vasta noin 5 min. tuon 6700XT:n jälkeen.Laitoitko scriptillä vai ilman?
Nii unohtu itellä sanoo että sen scriptin kanssa ku laitto koriin tuotteen nii ei näkyny ees sitä lisää koriin nappia.
Käytin Chromella. Ja tosiaan heti ku näin täällä että joku oli saanu kortin nii sain koriin ilman että napit ilmesty. Näytti itellä viellä että out of order.millä selaimella käytit scriptiä? Yritin Firefoxilla sitä, mutta antoi vaan outoa virhettä. Mietin että toimiiko edes ollenkaan tuolla selaimella?
Joo ei niillä oo varauksia... Kortit menee siinä järjestyksessä ku niitten sivuilta porukka saa onnistuneesti painettuu "PLACE ORDER" nappia.En käyttänyt scriptiä, silti paypal jumahti. Ja olin laittanu ostoskoriin rx6700xt napista jo ennenkö PartAlert- kiljahti.
Edelleen oon Paypalissa jumissa, mutta eipä tuolla AMD:lla taida olla mitään varaussysteemiä.
millä selaimella käytit scriptiä? Yritin Firefoxilla sitä, mutta antoi vaan outoa virhettä. Mietin että toimiiko edes ollenkaan tuolla selaimella?