Odottelen vielä sitä Windowsin Creators Updatea ja sitten asennan kaiken puhtaalta pöydältä uusiksi..
Ei kone ole kaatunut ollenkaan viimeisen kolmen viikon aikana (Reliability Monitorin seuranta-aika). Olen vaan pitkävihainen. Eikä mun peliprofiilit vieläkään toimi. Nvidialla toimi.
Olen täysin tyytyväinen molempien RX 480-korttieni suorituskykyyn ja kohtuullisen tyytyväinen äänentuottoon. Asus Strix on koko ajan hiljainen ja viileä. Sapphire Nitron kanssa olen vähän alikellottanut, niin se on peruskäytöllä
täysin äänetön, vaikka katsoisin leffaa tai youtubea ja pelikäytössä kohtuuhiljainen (hiljaisempi kuin MSI GTX 970 Gaming).
Kyllä pelikoneeseen menee vielä AMD, koska Freesync on loistava. Taidan vaan odotella Vegan kanssa, että saavat ajurituen kuntoon ja sitten uskon saavani tonnilla Vegan ja 1440p-pelimonitorin Freesyncillä (ainakin, jos tyydyn 75Hz).
Joskus olisi kiva nähdä tällekin syytökselle jotain muutakin kuin mutua? Oma kakkos koneen gtx 460 ei ole hidastellut.
Juuri nyt en taas löydä linkkiä (TM). Tilanne on aina ollut se, että julkaisuhetken testeissä vanha kortti on ollut parempi kuin uusi kortti, mutta sitten uusissa peleissä uudempi kortti onkin yllättäen kiilannut ohi. Voi toki olla, että Nvidia tekee ajurioptimointeja ensijaisesti uudelle raudalle, mutta itse epäilen, että haluavat myydä uudempia kortteja uusien pelien pelaamiseen. ATI:n/AMD:n korteilla suorituskyky on vaan lisääntynyt kortin vanhetessa, koska ajurit ovat kypsyneet.
Palataan asiaan, jos/kun löydän niitä testejä taas, mutta niissä oli juuri GTX 950:stä kysymys silloin.
Veljelläni on vieläkin GTX 460 ja yksi peleistä, jossa hän ei saanut mielekästä pelikokemusta oli FarCry 4.